en volgens google is 10 over rood een biljartterm ( kan me nog wel die meneer herinneren die altijd fluisterend verslag deed voor "Langs de lijn") en crosschecking betreft ijshockey.
je kunt weer een rondedansje doen Robs, want je hoeft niet met me te trouwen...
oo gelukkig was al bang dat het een moetje ging worden
Anoniem_63d7e10aaaad5
donderdag 16 augustus 2007 om 11:46
zolang je maar niet met crocks voor mijn neus staat, er zijn maar heel weinig mensen die daarmee wegkomen en dat zijn meestal geen mannen.
Woeoehahahahaha dat Gmmetje had een linnen broek aan, of was het nu spijkerbroek? Hij had in ieder geval wel teenslippers aan, maar dat mocht me niet bekoren.
HVJ, wie zijn hier aan 't vissen en wie bijten er niet? Ik mis zeker weer eens wat.
nee magiker, met alle respect dat werkt niet bij dsat soort lui, die moet je raken waar het ze het meeste pijn doet in hun ego of broek
Dat kan wel zo zijn maar dan ga je onbewust een soort strijd aan. En ik ben van mening dat dat niet werkt. Dan wordt het een soort wedstrijdje wie het beste de meest scherpe opmerkingen kan maken. Zakelijk en correct. Dus aangeven dat je er niet van gediend bent en anders een officiele klacht bij de directie.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Pffff nu ga ik nog harder op zoek naar een andere baan ..zonder botte achterlijke sexistische malloten
signs, ik heb ooit een vrouwelijke automonteur (of teuze??) gekend. die had het in het begin best moeilijk, moest de beste monteur van het stel zijn om niet af te gaan, had het ook zwaar, maar na een paar rake opmerkingen, op het juiste moment en voor iedereen te horen veranderde het en werd ze één van het team, is toch te gek dat je een andere baan zou moeten zoeken omrede van... trouwens miep is weg, interesse??
signs, ik heb ooit een vrouwelijke automonteur (of teuze??) gekend. die had het in het begin best moeilijk, moest de beste monteur van het stel zijn om niet af te gaan, had het ook zwaar, maar na een paar rake opmerkingen, op het juiste moment en voor iedereen te horen veranderde het en werd ze één van het team, is toch te gek dat je een andere baan zou moeten zoeken omrede van... trouwens miep is weg, interesse??
Lieve schat ik zei een baan zonder sexistische malloten
..maar Robs ..heb je ook een huisje voor me inde buurt dan??