De zoektocht naar leuke mannen en vrouwen .. deel 14 ??

01-08-2007 17:03 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom binnen en vertel over je belevenissen bij het zoeken naar, en het ontmoeten van, leuke mannen en vrouwen !!!
robs is ook echt best te pruimen hoor! Af en toe eens over het randje, maar dat kan nèt!! :applause:
mmm voor een ''foute'' man zeg je heel duidelijke en lieve dingen robs, en wanneer gaan jullie stappen??? :heart:
Festen schreef op 17 augustus 2007 @ 21:38:

mmm voor een ''foute'' man zeg je heel duidelijke en lieve dingen robs, en wanneer gaan jullie stappen??? :heart:
als dat al zou gebeuren lieve fest, zal dat niet via, of op het forum bekend zijn.
Zal Sto dan toch Marilyn Monroe worden??? ;-)
Festen schreef op 17 augustus 2007 @ 21:38:

Rob is ook lief....misschien adopteer ik hem wel als mijn altijd op gehoopte broer..

Dat zou leuk zijn ..en ga ik nog gezellig met hem stappen ook ..
robs21 schreef op 17 augustus 2007 @ 21:42:

[...]

als dat al zou gebeuren lieve fest, zal dat niet via, of op het forum bekend zijn.

Why not robs? Stappen of iets afspreken is toch niks om geheimzinnig over te doen? Zie het probleem niet....

;-)
godsamme festen mag nooit iets weten! maar oke je hebt helemaal gelijk hoor, ben een beetje een bemoeial 8-P
Festen schreef op 17 augustus 2007 @ 21:45:

godsamme festen mag nooit iets weten! maar oke je hebt helemaal gelijk hoor, ben een beetje een bemoeial 8-P
je lijkt mijn moeder wel gheghe ..grapjeeeeee xxxx
xander het is altijd aan diegene of zij/hij er zich over uitlaat op een forum, tis natuurlijk wel openbaar dus tja ik kan het me wel indenken om hiervoorzichtig mee om tegaan.
signs ik probeer het ook altijd bij mijn dochter, voor ik het weet sta ik op de gang met de deur dicht, dahaggggggggg mahmammmm X-D
signs schreef op 17 augustus 2007 @ 21:43:

[...]

Rob is ook lief....misschien adopteer ik hem wel als mijn altijd op gehoopte broer..

Dat zou leuk zijn ..en ga ik nog gezellig met hem stappen ook ..
jaaaaaa stappen met mijn kleine zusje, hee wie aan mijn zusje komt komt aan mij, en mijn twee broertjes natuurlijk. zal je zien dat iedereen een stukje vriendlijker wordt, problemen op het werk?? los ik wel op hoor, heb je de directie niet voor nodig,
robs21 schreef op 17 augustus 2007 @ 21:50:

[...]

jaaaaaa stappen met mijn kleine zusje, hee wie aan mijn zusje komt komt aan mij, en mijn twee broertjes natuurlijk. zal je zien dat iedereen een stukje vriendlijker wordt, problemen op het werk?? los ik wel op hoor, heb je de directie niet voor nodig,
ja Robs ..dat bedoel ik ..en ik ben dan ook lief en trots op mijn grote broer ..deal dan maar????
Festen schreef op 17 augustus 2007 @ 21:50:

signs ik probeer het ook altijd bij mijn dochter, voor ik het weet sta ik op de gang met de deur dicht, dahaggggggggg mahmammmm X-D
ik spring in de auto ..en zeg altijdddd daaaaagggg lief bezorgd mamsje ...je kleine meisje gaat stappen en gek doen ..hahaha
Xander68 schreef op 17 augustus 2007 @ 21:45:

[...]

Why not robs? Stappen of iets afspreken is toch niks om geheimzinnig over te doen? Zie het probleem niet....

;-)
das het grote verschil tussen ons xan. het verschil tussen discreet of alles aan de grote klok willen hangen voor eigen glorie
ja signs pest ons moeders maar...en wij thuis zitten in bezorgdheid, kinderen pffffffffffffffffffffffffffttt hoe oud jullie ook zijn, meiden........................ ;-]
signs schreef op 17 augustus 2007 @ 21:52:

[...]

ja Robs ..dat bedoel ik ..en ik ben dan ook lief en trots op mijn grote broer ..deal dan maar????
deal zusje, en als mijn icoontjes het zouden doen stond HIER nu een big hug
Festen schreef op 17 augustus 2007 @ 21:48:

xander het is altijd aan diegene of zij/hij er zich over uitlaat op een forum, tis natuurlijk wel openbaar dus tja ik kan het me wel indenken om hiervoorzichtig mee om tegaan.
Mee eens hoor, moet ieder zelf bepalen natuurlijk. :hello: Echter, ik ben daar open in....dus mij maakt dat niet veel uit. Een afspraak hoeft niet per definitie te betekenen dat er méér achter steekt. ;-)
hier plak ik hem voor je robs :hug: voor zussie
robs21 schreef op 17 augustus 2007 @ 21:56:

[...]

deal zusje, en als mijn icoontjes het zouden doen stond HIER nu een big hug
:couple:
Festen schreef op 17 augustus 2007 @ 21:56:

ja signs pest ons moeders maar...en wij thuis zitten in bezorgdheid, kinderen pffffffffffffffffffffffffffttt hoe oud jullie ook zijn, meiden........................ ;-]
hahah ja sorry ..bij mijn andere zusjes doet ze niet zo maf hoor ..alleen bij mij :cry: zegt ze ja maar die hebben een vriend ..nou ik ga morgen zeggen ..mams ..alle zorgen voorbij ..ik heb een lieve broer die op me past!!!
robs21 schreef op 17 augustus 2007 @ 21:55:

[...]

das het grote verschil tussen ons xan. het verschil tussen discreet of alles aan de grote klok willen hangen voor eigen glorie

Hiermee geef je dus aan dat ik alles aan de grote klok hang robs?

Ik heb mezelf er nog niet op kunnen betrappen...

En als men mij vraagt discreet met zaken om te gaan, dan doe ik dat zeker.

In mijn werk doe ik niet anders namelijk...
hahahha signs en wat voor een broer! volgens mij, of ik moet me ernstig vergissen, is robs best een aantrekkelijk ding, zoiets voel je aan, als vrouw zijnde ;-]
Festen schreef op 17 augustus 2007 @ 22:03:

hahahha signs en wat voor een broer! volgens mij, of ik moet me ernstig vergissen, is robs best een aantrekkelijk ding, zoiets voel je aan, als vrouw zijnde ;-]
des te meer redenen om trots te zijn dak zijn zussie ben ..
psies signs jij begrijpt me :-]
waarom doen mij icoontjes het toch niet!!!!!:(

BLOZEND ICOONTJE

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven