xander het is altijd aan diegene of zij/hij er zich over uitlaat op een forum, tis natuurlijk wel openbaar dus tja ik kan het me wel indenken om hiervoorzichtig mee om tegaan.
Rob is ook lief....misschien adopteer ik hem wel als mijn altijd op gehoopte broer..
Dat zou leuk zijn ..en ga ik nog gezellig met hem stappen ook ..
jaaaaaa stappen met mijn kleine zusje, hee wie aan mijn zusje komt komt aan mij, en mijn twee broertjes natuurlijk. zal je zien dat iedereen een stukje vriendlijker wordt, problemen op het werk?? los ik wel op hoor, heb je de directie niet voor nodig,
jaaaaaa stappen met mijn kleine zusje, hee wie aan mijn zusje komt komt aan mij, en mijn twee broertjes natuurlijk. zal je zien dat iedereen een stukje vriendlijker wordt, problemen op het werk?? los ik wel op hoor, heb je de directie niet voor nodig,
ja Robs ..dat bedoel ik ..en ik ben dan ook lief en trots op mijn grote broer ..deal dan maar????
ja signs pest ons moeders maar...en wij thuis zitten in bezorgdheid, kinderen pffffffffffffffffffffffffffttt hoe oud jullie ook zijn, meiden........................
xander het is altijd aan diegene of zij/hij er zich over uitlaat op een forum, tis natuurlijk wel openbaar dus tja ik kan het me wel indenken om hiervoorzichtig mee om tegaan.
Mee eens hoor, moet ieder zelf bepalen natuurlijk. Echter, ik ben daar open in....dus mij maakt dat niet veel uit. Een afspraak hoeft niet per definitie te betekenen dat er méér achter steekt.
ja signs pest ons moeders maar...en wij thuis zitten in bezorgdheid, kinderen pffffffffffffffffffffffffffttt hoe oud jullie ook zijn, meiden........................
hahah ja sorry ..bij mijn andere zusjes doet ze niet zo maf hoor ..alleen bij mij zegt ze ja maar die hebben een vriend ..nou ik ga morgen zeggen ..mams ..alle zorgen voorbij ..ik heb een lieve broer die op me past!!!
Anoniem_64553996c5176
vrijdag 17 augustus 2007 om 22:01
hahahha signs en wat voor een broer! volgens mij, of ik moet me ernstig vergissen, is robs best een aantrekkelijk ding, zoiets voel je aan, als vrouw zijnde
hahahha signs en wat voor een broer! volgens mij, of ik moet me ernstig vergissen, is robs best een aantrekkelijk ding, zoiets voel je aan, als vrouw zijnde
des te meer redenen om trots te zijn dak zijn zussie ben ..