Entertainment
alle pijlers
TV Tip: NCRV Babyboom
dinsdag 16 oktober 2007 om 16:45
A.s. donderdag (18 oktober) om half 9 's avonds is op Nederland 1 de eerste uitzending te zien van NCRV Babyboom. In de 10-delige NCRV serie worden 100 stellen met een kinderwens gevolgd.
Vanochtend las ik in NRC Next er een uitgebreid artikel over.
Op YouTube vond ik deze drie intro filmpjes: Bedverhalen (leuk!), Spermatest (kom op mannen!, presteren ) en Zwangerschapstest (ontroerend).
Vanochtend las ik in NRC Next er een uitgebreid artikel over.
Op YouTube vond ik deze drie intro filmpjes: Bedverhalen (leuk!), Spermatest (kom op mannen!, presteren ) en Zwangerschapstest (ontroerend).
zondag 4 november 2007 om 14:10
Hallo, ben nieuw hier op dit forum.
Er moet me iets van het hart! Heb jullie reacties gelezen op de uitzendingen van Babyboom en wil daar graag iets over kwijt. Over het stel Arnoud en Coretty. Snap al jullie reacties, ik heb er zelf ook zeer gemengde gevoelens over en bij. Ik heb ook te doen met zijn ex-vrouw waar hij 6 dochters mee heeft. Wat waarschijnlijk niemand weet is dat dit niet zijn enige ex-vrouw is, maar zijn 1e ex-vrouw. Want hij heeft er namelijk nog eentje, waar hij 9 jaar mee getrouwd is geweest. Wat zal die zich ook gekwetst zijn!
Er wordt namelijk helemaal niet over haar gesproken, alsof ze nooit heeft bestaan. Ik ken haar goed en weet dus dat ze zeer gekwetst en verdrietig is over dit feit.
Vond het niet fair en wilde het daarom even hier zeggen. Hoop dat jullie dat snappen!!
Er moet me iets van het hart! Heb jullie reacties gelezen op de uitzendingen van Babyboom en wil daar graag iets over kwijt. Over het stel Arnoud en Coretty. Snap al jullie reacties, ik heb er zelf ook zeer gemengde gevoelens over en bij. Ik heb ook te doen met zijn ex-vrouw waar hij 6 dochters mee heeft. Wat waarschijnlijk niemand weet is dat dit niet zijn enige ex-vrouw is, maar zijn 1e ex-vrouw. Want hij heeft er namelijk nog eentje, waar hij 9 jaar mee getrouwd is geweest. Wat zal die zich ook gekwetst zijn!
Er wordt namelijk helemaal niet over haar gesproken, alsof ze nooit heeft bestaan. Ik ken haar goed en weet dus dat ze zeer gekwetst en verdrietig is over dit feit.
Vond het niet fair en wilde het daarom even hier zeggen. Hoop dat jullie dat snappen!!
zondag 4 november 2007 om 19:53
Tuurlijk snappen we dat.
Coretty en Arnaud zijn ook niet op een 'nette' manier bij elkaar gekomen.
Vind dat daar nogal makkelijk overheen gestapt wordt.
Mijn baas kent haar en haar voormalige partner heel goed en hij zegt dat ze wel degelijk in eerste instantie voor het geld van Arnaud is gegaan.
Tuurlijk zal ze nu ook wel van hem houden, maar toch
Coretty en Arnaud zijn ook niet op een 'nette' manier bij elkaar gekomen.
Vind dat daar nogal makkelijk overheen gestapt wordt.
Mijn baas kent haar en haar voormalige partner heel goed en hij zegt dat ze wel degelijk in eerste instantie voor het geld van Arnaud is gegaan.
Tuurlijk zal ze nu ook wel van hem houden, maar toch
Frankly my dear, I don"t give a damn
zondag 4 november 2007 om 20:03
zondag 4 november 2007 om 20:11
Dank je! Ja, het is vooral heel naar om elke keer ongevraagd geconfronteerd te worden met een stuk verleden. Respectloos om dit zo op tv te doen, vind ik hoor. Ik hoop van harte dat hij ooit gelukkig wordt of al is,maar waarom dit hele gedoe nu op tv moet, dat begrijp ik niet. Gelukkig las een vriendin van me iets over het programma en kon ik me er een beetje tegen wapenen, maar of je nu wilt of niet, je ontkomt er bijna niet aan. Over haar kan ik weinig zeggen, ken haar niet, heb haar maar een paar keer gezien. Jammer dat ze zo veel mensen kwetsen in hun tocht naar het "grote geluk".
zondag 4 november 2007 om 20:17
Hey Youandme! kan me voorstellen dat het mooi klote is dat "jullie" 9 jaar gewoon nooit bestaan lijkt te hebben in dit programma, ze willen er natuurlijk wel een beetje een mooi verhaal allemaal van maken ofzo denk ik. En niet dat iedereen deze Arnaud onsympathiek zou gaan vinden, da's niet goed voor de kijkcijfers....
Als ik jou was zou ik er lekker niet naar kijken hoor, hoe hij zijn speeltje no/ 3 zo nodig 'zwanger moet maken"
Het lijkt me zowiezo een wat raar (autistisch / onrealistisch / materialistisch) typje.... sterkte
Als ik jou was zou ik er lekker niet naar kijken hoor, hoe hij zijn speeltje no/ 3 zo nodig 'zwanger moet maken"
Het lijkt me zowiezo een wat raar (autistisch / onrealistisch / materialistisch) typje.... sterkte
zondag 4 november 2007 om 20:26
Ja, mss om het taboe te doorbreken. Best goed hoor. Maar wat mij betreft mogen sommige "taboes" eigenlijk best blijven bestaan. En dan bedoel ik dat ik hoop dat je dit met je vrienden en familie kunt bespreken, maar dat niet elke willekeurige collega dit hoeft te weten, en ook niet de buurman en de buurtsupercassiere (kan hier geen leestekens plaatsen).
Dat Ruud zaalbalkanker gehad heeft staat hier los van, voor mij. Alsof het zo werkt, dat als je iets ergs hebt meegemaakt, je meteen maar alles wilt delen met iedereen? Voor mij iig niet, maar zo gaat iedereen natuurlijk weer anders met dingen om.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
zondag 4 november 2007 om 20:31
DJ Momo, ik vind ook dat Ruud er goed mee omgaat hoor, en ik zit ook niet zo te kijken van "tssss, kijk dat nou", helemaal niet, maar ik vraag me af of die mensen beseffen wat er op hun afkomt, als je eenmaal op tv geweest bent.
Voor wat betreft Coretti en Arnoud heb ik dan idd niet goed gekeken, maar als het dus zo is dat ze ook nog steeds bezig zijn met ICSI (hoop dat ik het nu goed heb) dan snap ik eerlijk gezegd helemaal niet dat die man ook nog een operatie heeft laten doen. Maar ja, als je zo verlangt naar een kind dan grijp je wrs elke optie aan, dat snap ik ergens ook wel weer.
Voor wat betreft Coretti en Arnoud heb ik dan idd niet goed gekeken, maar als het dus zo is dat ze ook nog steeds bezig zijn met ICSI (hoop dat ik het nu goed heb) dan snap ik eerlijk gezegd helemaal niet dat die man ook nog een operatie heeft laten doen. Maar ja, als je zo verlangt naar een kind dan grijp je wrs elke optie aan, dat snap ik ergens ook wel weer.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
zondag 4 november 2007 om 20:36
Ik denk persoonlijk dat hij het zelf niet of nauwelijks verteld heeft, om zijn eerste vrouw kan hij natuurlijk niet heen, waar komen anders die 6 dochters vandaan? haha. Maar het is inderdaad erg klote! Zij praat liever helemaal nergens over natuurlijk. Dat vinden de kinderen heel erg. Het komt voor hen allemaal over alsof alleen dit nieuwe gezinnetje telt. En moet je voorstellen hoeveel reacties zij erover krijgen van iedereen?
Heette Coretty's vroegere partner niet Joost oid? Meen ik me te herinneren...
Heette Coretty's vroegere partner niet Joost oid? Meen ik me te herinneren...
zondag 4 november 2007 om 21:19
vwb dat eerste stukje. Mooi linkje leggen met het verhaal van Mevr. Arnoud no. 2. (sorry hoor, niet denigrerend bedoeld ofzo, maar ben even je naam vergeten). Zit je er op te wachten dat dit (jouw stukgelopen relatie met arnoud) ook nog breed uitgemeten wordt op de tv? Ik snap je relaas eerlijk gezegd niet zo goed.
vwb 2e stukje: alle kleine beetjes helpen he? 1% kans plus 1% kans is toch samen al 2 keer zoveel kans!
zondag 4 november 2007 om 21:43
Het gaat er niet om dat je als je wat ergs meegemaakt hebt, je alles met iedereen wilt delen. Maar dat hij denk ik toentertijd ook heel vaak zo'n hokje in geweest is, en het voor hem dus een stuk normaler is dan voor ons.
Verder is mijn persoonlijke mening dat er veel ergere dingen van mensen op tv komen in sommige programma's, dan dat ze rukken in een hokje omdat ze kanker gehad hebben en graag een kind willen.
zondag 4 november 2007 om 21:44
nee hoor, daar gaat het ook niet over. Wil echt niet op tv genoemd worden. Ik kan het niet anders uitleggen dan ik al gedaan heb. Het kwetst me, ik denk dat dat op zich toch niet zo moeilijk te begrijpen is?
Misschien toch niet zo'n goed idee om er iets over te schrijven?!
Maar soms wil je je verhaal wel eens kwijt
Misschien toch niet zo'n goed idee om er iets over te schrijven?!
Maar soms wil je je verhaal wel eens kwijt
zondag 4 november 2007 om 22:40
Op zich kan ik begrijpen dat ze nog een broertje of zusje voor hun zoontje willen. Maar ik krijg nou niet bepaald het idee dat dat de reden is. Zij zei geloof ik wel dat het hebben van een kind zo'n overweldigend gevoel bij haar teweegbracht (iets in die geest) dat ze daarom graag nog een kind wilde.
Aan de andere kant, ik ben enig kind en ik heb een prima jeugd gehad. Ik ben dan wel niet in zo'n groot huis opgegroeid (mms dat je je dan sneller eenzaam voelt ;-p), maar ik kon altijd vriendjes en vriendinnetjes meenemen, op vakantie ging er altijd een vriendinnetje mee en waren er ook altijd neefjes en nichtjes bij, dus met bovenstaande tekst dat het best wel alleen en saai is ben ik het niet eens.
En een broer of zus om iets mee te delen; sommige broers en zussen gunnen elkaar het licht in de ogen niet, of hebben gewoon niet zoveel met elkaar, dus wat dat betreft is het ook maar afwachten.
zondag 4 november 2007 om 22:53
Wrs blijven we hierover van mening verschillen, maar dat maakt niet uit. Het feit dat hij kanker heeft gehad staat er voor mij nog steeds een beetje los van. Het had ook een hele andere reden kunnen zijn dat ze nu op deze manier proberen een kind te krijgen. Dus daarom snap ik de link "kanker hebben gehad en er niet van wakker liggen dat iedereen je in zo'n hokje heeft gezien" niet zo.
Maar ik zie nu terugscrollend dat iemand anders dat zei.
Verder blijf ik het gewoon niet goed te begrijpen dat mensen met hun ziel en zaligheid op tv willen, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Ook al is het natuurlijk in sommige gevallen heel goed, omdat het voor sommige mensen ongetwijfeld taboedoorbrekend zal zijn.
Laten we hopen dat het Ruud en partner lukt
zondag 4 november 2007 om 22:58
Ik kijk niet naar de uitzendingen hoor, doe ik om mezelf te beschermen, maar wordt er toch mee geconfronteerd door anderen en ook door onverwachte vooruitblikken enz. Het is niet alleen voor mezelf dat ik het kwetsend vindt. Vooral ook voor zijn dochters, die al meer met hun vader hebben meegemaakt zoals je zult begrijpen. Bedankt voor je aardige reactie!!
schreef op 04 november 2007 @ 22:43[/message]:[/b]
[...]
Ach toch, youandme, wat moet dat vreselijk voor je zijn om dit allemaal te zien
:flower:[/quote]
schreef op 04 november 2007 @ 22:43[/message]:[/b]
[...]
Ach toch, youandme, wat moet dat vreselijk voor je zijn om dit allemaal te zien
:flower:[/quote]
maandag 5 november 2007 om 15:33
Jee youandme, ik heb t elke week erover als ik hem zie hoe zijn ex zich zal voelen en zijn kinderen. Maar hij heeft dus nog een ex die t allemaal maar moet aanhoren en evt. aanzien, maar ik begrijp dat je dat niet doet. Ik snap hem echt niet, waarom zo op tv?? Wat bereik je ermee in godsnaam? Alleen maar gekwetste mensen en praatjes lijkt me! Of zou hij t doen om iedereen aan t golfen te krijgen??? daar krijg ik nl. wat van....zegt ie 6 x per uitzending.
maandag 5 november 2007 om 16:54
Tja...Youandme...wees blij dat je van die Arnoud (alleen die naam van die kerel is al zum kotsen) af bent, want sjonge jonge..wat zet hij zichzelf triest neer in dat programma. Inderdaad..alleen maar lullen over golfen en alles doen voor zijn veel jongere vriendinnetje. Je mist er niks aan als je er niet naar kijkt. Ik vind het programma een goedkope vorm van vermaak; de mensen die eraan meewerken worden niet serieus genomen en ook niet op een serieuze manier in beeld gebracht. In feite een goedkoop aftreksel van Idols, met Arnoud en zijn golddigger-vriendinnetje als treurige (mede-)hoofdrolspelers. Al dat geneuzel om het krijgen van kinderen...gatverdamme! Mensen zouden eens niet zo egoïstisch moeten zijn om ten koste van alles maar kinderen te willen krijgen. Niet zelden gaan relaties vlak na de geboorte van (een) kind(eren) alsnog kapot. Maar nee hoor..die mensen moeten en zullen kinderen krijgen. Hoe treurig en egoïstisch.
maandag 5 november 2007 om 21:49
Volgens mij was ik het wel, die dat zei. De link kanker an sich met die hokjes is niet zo groot. Maar zaadbalkanker en die hokjes wel. Hij heeft door die vorm van kanker wel vaker in die hokjes gestaan om de kwaliteit van zijn sperma te laten testen.
Ruud en Marije zijn trouwens uit elkaar, dus ze zullen geen kinderen krijgen samen.
dinsdag 6 november 2007 om 07:54
Hahaha, ja, je hebt helemaal gelijk! Vandaag uitgebreid met een vriendin hierover gesproken en die zegt precies hetzelfde! Dus....als iemand erover begint zal ik voortaan laconiek reageren, het is het allemaal niet waard. Als hij het zo nodig vindt om op tv dit allemaal te gaan doen en zeggen, so be it! Zijn keus! Ik zal proberen er om te lachen en het naast me neer te leggen.