Kinderen
alle pijlers
Happy, Heiter, Joyeuse, Alegre... nee VROLIJKE feestdagen!!
vrijdag 21 december 2007 om 21:51
Ik denk het niet, ik was weinig hier, rond die tijd, dus is hier ongemerkt voorbijgegaan .
Op zich maak ik me over het zindelijk worden niet zoveel zorgen hoor. Het lijkt vooral op eigenwijzigheid en sinds een week of wat zit meneer toch al in zijn " ik ben drie en ik wil nie" fase, compleet met bananen in zijn oren de hele dag. Dit zal er ook wel een vorm van zijn .
vrijdag 21 december 2007 om 21:54
Voor Boefje
Dat vind ik erg Athena, dat ik daar niet aan gedacht heb. Alsnog gefeliciteerd dan. Wat hebben jullie hem cadeau gegeven?
Dat vind ik erg Athena, dat ik daar niet aan gedacht heb. Alsnog gefeliciteerd dan. Wat hebben jullie hem cadeau gegeven?
vrijdag 21 december 2007 om 21:54
Hahaha..daar zou ik echt rijk van kunnen worden denk ik als ik mijn slaapgenen te koop zou kunnen aanbieden! Maar morgen moeten we voor ons doen op tijd zijn want heb beloofd dat ik ze om 11.00 in oude woonstek bij mijn zus breng. Vrolijkerd en ik gaan even samen de stad in kijken voor wat laatste dingen en kleding. Half 11, dus weg en dan moeten we allemaal aangekleed, gedouched en gegegen hebben, dus we moeten denk ik wel wekker zetten.
Morrie, je moet nu je 'let love rule' regel weghalen en 'Morrie, mv Schorrie & 5 w4 dagen' neerzetten *evil grin*
Morrie, je moet nu je 'let love rule' regel weghalen en 'Morrie, mv Schorrie & 5 w4 dagen' neerzetten *evil grin*
vrijdag 21 december 2007 om 21:57
Hier!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zoek niet langer.
http://www.marktplaats.nl...ndelwagen.html%3Fxref%3D1
Die forumster was Puckie, toch? Heb ik al in geen eeuwen meer gezien hier.
vrijdag 21 december 2007 om 21:57
vrijdag 21 december 2007 om 21:58
Ik ga maar eens bij Nano kijken, die ligt wakker te worden. Na afgelopen nacht een onrustige nacht met veel krampjes op kdv vandaag twee keer dusdanig dunne poepbroeken dat ze hem helemaal van top tot teen konden omkleden en schoonsoppen. En vanavond overgegeven voor het eerst in zijn leven en niks gegeten. Ben benieuwd wat ik zo aantref..
vrijdag 21 december 2007 om 22:00
Schurk zou vandaag trouwens een prik krijgen. Een uitgestelde, omdat we op 7 december compleet vergeten waren naar CB te gaan.
Komt vent vanmiddag onverrichter zake terug. Had Schurk de prik weer niet gekregen, omdat hij te verkouden is. Dus nu moet hij ergens in januari weer.
Alsof ie dan niet verkouden gaat zijn, duhh.
Waarom vertel ik dit eigenlijk?
Forumvervuiling!
Komt vent vanmiddag onverrichter zake terug. Had Schurk de prik weer niet gekregen, omdat hij te verkouden is. Dus nu moet hij ergens in januari weer.
Alsof ie dan niet verkouden gaat zijn, duhh.
Waarom vertel ik dit eigenlijk?
Forumvervuiling!