Happy, Heiter, Joyeuse, Alegre... nee VROLIJKE feestdagen!!

01-12-2007 19:52 710 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op naar 2008!
Morrie:

-welke banner neem jij

-kom je ook op babybrabbel en zo ja, onder welke nick

-hoe wordt de babykamer

-welke kwaaltjes heb je allemaal al

-en welke kinderwagen wordt het

Genoeg te bespreken daar, dacht ik zo.
athena schreef op 21 december 2007 @ 21:48:

[...]

Die kun je jezelf ook besparen door gewoon niet vooraf te vertellen wat het wordt, als je het zelf al wel weet. Als het kindje er eenmaal is en het is een knul, maken mensen dat soort opmerkingen meestal niet meer.

Al was die collega (sterker nog, mijn leidinggevende) toen ook wel weer degene die megaflauw deed over kolven en bertha's en boe-geluiden. Dus die is gewoon niet zo empathisch in dat soort zaken.
Ik denk niet dat ik dat kan, geheimhouden. Ben daar niet zo goed in als ik ergens vol van ben... Maar we lopen op de zaken vooruit, deze kwestie speelt pas over een kwartaal, als alles goed gaat.
Morrie schreef op 21 december 2007 @ 21:48:

Athena, Boefje is toch net drie? (heb ik hem wel gefeliciteerd???? volgens mij niet, of wel????)

Het komende jaar wordt hij echt wel zindelijk. Jongetjes zijn nou eenmaal trager dan meisjes.

Ik denk het niet, ik was weinig hier, rond die tijd, dus is hier ongemerkt voorbijgegaan :-] .

Op zich maak ik me over het zindelijk worden niet zoveel zorgen hoor. Het lijkt vooral op eigenwijzigheid en sinds een week of wat zit meneer toch al in zijn " ik ben drie en ik wil nie" fase, compleet met bananen in zijn oren de hele dag. Dit zal er ook wel een vorm van zijn ;-) .
Volgens mij hebben vraag 1 en 2 met elkaar te maken. Zo'n banner komt toch van Babybrabbel?

Vraag 3, kinderkamer hebben we al.

4 Misselijk en brandend maagzuur (nu al!)

5 Die gaan we morgen uitzoeken bij de babydump ;-)
Morrie schreef op 21 december 2007 @ 21:49:

Ieder kind heeft volgens mij een 'stokpaardje'. Bij Schorrie is dat het avondeten, bij Boefje het zindelijk worden.

Avondeten wordt hier ook sinds een maand categorisch geweigerd |-) . Zie bericht van net.

Hee ja, bedenk me net dat jij je wandelwagen alweer verpatst had he? Moeten we op zoek naar een mooie WtP voor je?
Hee, van harte nog met Boefje dan Athena!

Mini was met 22 maanden dag en nacht zindelijk, Maxi pas met 3 1/2 ofzo. En 's nachts nog een eeuwigheid later. Komt vanzelf goed!
Voor Boefje

Dat vind ik erg Athena, dat ik daar niet aan gedacht heb. Alsnog gefeliciteerd dan. Wat hebben jullie hem cadeau gegeven?
He neeeee, niet naar Babydump gaan. Laat ons nou gewoon ergens voor een tientje een ranzige wagen met beren erop voor je uitzoeken. Krijgen wij van het geld dat je bespaart een kerstkaart van je!
Hahaha..daar zou ik echt rijk van kunnen worden denk ik als ik mijn slaapgenen te koop zou kunnen aanbieden! Maar morgen moeten we voor ons doen op tijd zijn want heb beloofd dat ik ze om 11.00 in oude woonstek bij mijn zus breng. Vrolijkerd en ik gaan even samen de stad in kijken voor wat laatste dingen en kleding. Half 11, dus weg en dan moeten we allemaal aangekleed, gedouched en gegegen hebben, dus we moeten denk ik wel wekker zetten.

Morrie, je moet nu je 'let love rule' regel weghalen en 'Morrie, mv Schorrie & 5 w4 dagen' neerzetten *evil grin*
Oooh, dus Schorrie's nieuwe kamer was een kwestie van lege babykamer maken?!
Schorrie is 's nachts ook nog lang niet zindelijk. Elke ochtend nog een pamper waarmee je een gat in de vloer gooit.

Een WtP wagen, ja, zoek maar een. Ik heb er nog een nodig ja!

Waar is die forumster eigenlijk, die die wagen had.
Mischien heeft iemand nog een WtP wagen voor je?
Ach, wat lief Morrie. Jij ook bedankt Mille. Maar ik was zelf ook nogal afwezig, dus is alles voorstelbaar dat men er hier dan niet aan denkt, toch?

Hij heeft van ons Bambino loco, een Duplo brandweerwagen en een ton Duplostenen gehad.
Morrie schreef op 21 december 2007 @ 21:55:

Een WtP wagen, ja, zoek maar een. Ik heb er nog een nodig ja!

Waar is die forumster eigenlijk, die die wagen had.
Hier!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zoek niet langer.

http://www.marktplaats.nl...ndelwagen.html%3Fxref%3D1

Die forumster was Puckie, toch? Heb ik al in geen eeuwen meer gezien hier.
Mille schreef op 21 december 2007 @ 21:55:

Oooh, dus Schorrie's nieuwe kamer was een kwestie van lege babykamer maken?!

Nee, dat niet. Schorries nieuwe kamer was een kwestie van grote slaap-/speelkamer voor hem maken en lekkere computerkamer maken. Maar dat laatste gaat nu niet door.

Het scheelde niet veel of Harrie had de meubels al op Marktplaats gezet. Maar dat ging mij nog iets te rapjes :).
Ik wist het ook nog! Ik weet ook dat Nano bijna jarig is en kleine Apie alweer bijna 3 wordt.
Ik ga maar eens bij Nano kijken, die ligt wakker te worden. Na afgelopen nacht een onrustige nacht met veel krampjes op kdv vandaag twee keer dusdanig dunne poepbroeken dat ze hem helemaal van top tot teen konden omkleden en schoonsoppen. En vanavond overgegeven voor het eerst in zijn leven en niks gegeten. Ben benieuwd wat ik zo aantref..
O ja, Puckie. Die is toen weggegaan omdat iederen onaardig was over haar zieke kind toch?
Morrie schreef op 21 december 2007 @ 21:55:

Elke ochtend nog een pamper waarmee je een gat in de vloer gooit.
Die heb ik hier om het uur. O.o
athena schreef op 21 december 2007 @ 21:57:

[...]

Hier!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zoek niet langer.

http://www.marktplaats.nl...ndelwagen.html%3Fxref%3D1

Die forumster was Puckie, toch? Heb ik al in geen eeuwen meer gezien hier.
Mag wat genuanceerder, maar blij toe met piep topics die ze voor elke zucht en piep opende! Net als die BTBW..
Hmm, vooralsnog vals alarm, het is weer stil.
Sterkte Mille!
Schurk zou vandaag trouwens een prik krijgen. Een uitgestelde, omdat we op 7 december compleet vergeten waren naar CB te gaan.

Komt vent vanmiddag onverrichter zake terug. Had Schurk de prik weer niet gekregen, omdat hij te verkouden is. Dus nu moet hij ergens in januari weer.

Alsof ie dan niet verkouden gaat zijn, duhh.

Waarom vertel ik dit eigenlijk?

Forumvervuiling! :nerd:
BTBW?
Born to be wild heette ze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven