De bekentenis van Joran van der Sloot

04-02-2008 09:07 1532 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik open even een nieuw topic, omdat het andere topic zo vol is. Er zal ongetwijfeld nog genoeg na te praten zijn en genoeg in het nieuws komen, dus fire away!
Am Yisrael Chai!
lindy schreef op 04 februari 2008 @ 19:51:

Maar niemand ned 1 gezien? Waarin een forensisch psycholoog zei dat Joran psychopatische trekken liet zien en een advocate vervolgens beweerde dat dat helemáál niet zo hoefde te zijn, dat psychopatische? Voor de duidelijkheid, ik ga er vanuit dat ze genoeg juridische kennis heeft, maar even een psycholoog weg wuiven?
Ik heb het niet gezien maar naar mijn weten is slechts de psychiater degene die een dergelijke diagnose kan stellen en niet een psycholoog.Ik zou het minder serieus nemen van een psycholoog dan van een psychiater.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Nee, het is een shotglas wat in je navel of op je buik wordt gezet en wat iemand dan met zijn mond oppakt en in een klap achterover slaat. Dus mond helemaal over het glas heen zodat het eruit ziet alsof je de navel likt/kust ofzo en dan in 1 klap je hoofd omhoog en achterover. Ze schenken geen drank in je navel, daar past toch ook geen heel shot in? 8-P
Am Yisrael Chai!
shahla schreef op 04 februari 2008 @ 21:19:

[...]

Ik heb het niet gezien maar naar mijn weten is slechts de psychiater degene die een dergelijke diagnose kan stellen en niet een psycholoog.Ik zou het minder serieus nemen van een psycholoog dan van een psychiater.

Nee hoor, ook een psycholoog kan die diagnose stellen. Alleen niet zonder iemand irl gezien te hebben, vind het weinig professioneel.

*dwz gz-psycholoog, psychotherapeut of klinisch-psycholoog. Post-docs dus.
fashionvictim schreef op 04 februari 2008 @ 19:57:

[...]

Vergeet niet dat die vrouw al 3 jaar lang zo'n beetje met een camera op haar snufferd sláápt, die is inmiddels zo door de wol geverfd voor de camera dat ze daarom wellicht ook koud overkomt. Ik vond haar eerlijk gezegd juist door die kilte veel aangrijpender, ik had het idee dat ze letterlijk verbijsterd was. In shock.
Dat idee had ik ook. In shock, want ze gaf vaak geen rechtstreeks antwoord op Peter's vragen of opmerkingen. En ze herhaalde dan meerdere keren dezelfde zinnetjes. En dan nog dat handenwringen en vervolgens die tranen. Die vrouw heeft het heel moeilijk en ik vind haar helemaal niet eng maar goed, ik heb haar ook verder niet zo gevolgd op internet en tv. Wel een aantal filmpjes waarvan eentje bij Dr. Phil maar toen vond ik haar eerder wat naief ten opzichte van haar dochter.
Hahahaha, ik moet ook wel om jullie lachen hoor, drank in je navel, hahaha. Een shot is 25 cc drank, dat past toch nooit?
Am Yisrael Chai!
.
fashionvictim schreef op 04 februari 2008 @ 21:19:

Nee, het is een shotglas wat in je navel of op je buik wordt gezet en wat iemand dan met zijn mond oppakt en in een klap achterover slaat. Dus mond helemaal over het glas heen zodat het eruit ziet alsof je de navel likt/kust ofzo en dan in 1 klap je hoofd omhoog en achterover. Ze schenken geen drank in je navel, daar past toch ook geen heel shot in? 8-P

hihi lief dat je dat zo uitlegt!

maar nu even het volgende:

Gister stond Peter bij een riool en zei dat in zon soort riool de schoenen waren gegooid. Daarna zei hij : misschien liggen ze nog wel ergens.

Misschien zijn ze gevonden?

joran zei ook 'je gaat toch geen meisje vermoorden'? Zomaar vanuit het niets..
Soundpost schreef op 04 februari 2008 @ 19:59:

[...]

Je mag haar een raar mens vinden hoor, maar dit ook nav het zgn drink-leuk-in-cafe-zitten-gedrag waar eerder over geschreven werd.
En god forbid dat het arme mens een keertje lol zou hebben of zich vol zou laden. Dát kan natuurlijk niet, dan deug je niet. Je dochter is weg, hoe durf je nog te lachen en te drinken.
Ik denk dat Joran haar onbedoeld gedood heeft, ik denk dat ze gestikt is in zijn piemel, om het beestje maar even bij zijn naam te noemen.

Hij zei immers dat hij zin had om gepiept te worden en daarna gaat hij ineens over dat ze begon te schudden.

Daar zit een gat tussen.

Ik denk dat hij zijn schoenen weg heeft gegooid omdat ze erover heen heeft gekotst, wat bewijs zou kunnen zijn dat hij er iets mee te maken had.

Hij moet haar wel vermoord hebben, en zeker weten dat ze dood was, anders

had hij immers wel een ambulance gebeld ( deze verklaring lijkt namelijk ook wel te passen in zijn leugenpatroon- iets zeggen wat totaal niet logisch is- net als dat hij haar bij het hotel had afgezet, als hij niet zeker wist dat ze nooit terug zou komen had hij dat nooit verteld)

De vriend vroeg als eerste:' jee wat heb je gedaan? " want ze zag er niet zo goed uit zei Joran. Nou dan was er dus in één oogopslag te zien dat er iets gebeurd is wat erg opmerkelijk is (misschien zat ze wel onder de kots ofzo)

Dat zeg je niet als iemand gewoon stil ligt.

Daury is niet degene die hem geholpen heeft.

Iemand anders, misschien zelfs wel zijn vader, maar dat geloof ik niet echt

Als je niet helemaal zeker weet dat iemand dood is dump je um ook niet in de zee
.
shining schreef op 04 februari 2008 @ 20:08:

Neuh, dat niet. Hij heeft wel degelijk goed werk gedaan. Maar zonder Patrick was er nu geen bekentenis.

Tja, Peter kon moeilijk zelf met Jorannetje rond gaan rijden, wel en hoezo alleen zonder Patrick. Peter en Kees zaten er achter de schermen met de bekken plat voor het schermpje alles mee te volgen hoor. Die hebben niet uit hun neus zitten vreten.

Zal nu eerst even bijlezen tot pagina 24 want ik loop nog vier pagina's achter :-O
shahla schreef op 04 februari 2008 @ 21:27:

[...]

En god forbid dat het arme mens een keertje lol zou hebben of zich vol zou laden. Dát kan natuurlijk niet, dan deug je niet. Je dochter is weg, hoe durf je nog te lachen en te drinken.
Ja, ik kan er met mijn verstand ook niet bij dat mensen zo godsgruwelijk snel een oordeel hebben over iemand die in een hel is beland. Niet te geloven toch? En over die mensen heb ik dan lekker wel een oordeel.
Camille schreef op 04 februari 2008 @ 21:29:

Ik denk dat Joran haar onbedoeld gedood heeft, ik denk dat ze gestikt is in zijn piemel, om het beestje maar even bij zijn naam te noemen.

Hij zei immers dat hij zin had om gepiept te worden en daarna gaat hij ineens over dat ze begon te schudden.

Daar zit een gat tussen.

Waar hij zijn piemel in heeft gestopt :rolling:
sorrie flauw, ik ben een beetje moe.
Ik hoorde straks bij Netwerk dat de zaak geheel geseponeerd is nadat Joran was vrijgelaten onlangs. Dat is erg vreemd, want in principe zou de zaak nu dus niet meer heropend kunnen worden. En ook kan Joran niet meer voor dezelfde zaak vervolgd worden. Althans niet strafrechtelijk.

Waarom is deze zaak volledig geseponeerd??? Dat was helemaal niet nodig geweest, toch?

xx lisa.
Gestikt in Joran's pik! :-O

Hoe konden we díe over het hoofd zien!
juliee schreef op 04 februari 2008 @ 21:33:

sorrie flauw, ik ben een beetje moe.
Hulde aan je vermoeidheid, want ik moest er erg hard om lachen! :-d
madelief82 schreef op 04 februari 2008 @ 21:25:

[...]

hihi lief dat je dat zo uitlegt!

maar nu even het volgende:

Gister stond Peter bij een riool en zei dat in zon soort riool de schoenen waren gegooid. Daarna zei hij : misschien liggen ze nog wel ergens.

Misschien zijn ze gevonden?

joran zei ook 'je gaat toch geen meisje vermoorden'? Zomaar vanuit het niets..
Ja Madelief, er zijn nog veel onbeantwoorde vragen (of stel je ze retorisch?). Wie weet komt er ooit duidelijkheid...
lisa schreef op 04 februari 2008 @ 21:35:

Ik hoorde straks bij Netwerk dat de zaak geheel geseponeerd is nadat Joran was vrijgelaten onlangs. Dat is erg vreemd, want in principe zou de zaak nu dus niet meer heropend kunnen worden. En ook kan Joran niet meer voor dezelfde zaak vervolgd worden. Althans niet strafrechtelijk.

Waarom is deze zaak volledig geseponeerd??? Dat was helemaal niet nodig geweest, toch?

xx lisa.
Ja hoorde ik ook op de radio om tien over half zeven. Goeie vraag.
whaha, nee, deze onliner kan rechtreeks op de voorpagina van de Telegraaf :worship:
.
Huiszoeking bij Joran in Arhem

AMSTERDAM - Rechercheurs hebben in het onderzoek naar de verdwijning van Natalee Holloway op twee adressen in Arnhem doorzoekingen gedaan. Het gaat om plekken waar verdachte Joran van der Sloot heeft gewoond of verbleef. Dat gebeurde maandag op verzoek van het Arubaanse Openbaar Ministerie (OM). Over de resultaten wil justitie nog niets kwijt.

Het huis van Joran in Arnhem.

Het OM kondigde ook aan dat Joran zal worden gearresteerd als hij voet op Arubaanse bodem zet. Justitie verwacht deze week nog een uitspraak over het hoger beroep dat is ingesteld tegen de beslissing van de onderzoeksrechter dat Joran van de Sloot niet in voorarrest mag worden genomen.

De Arubaanse justitie liet verder weten dat 80 procent van de informatie die naar voren kwam in de geheim opgenomen gesprekken met Joran van der Sloot, overeenkomt met de resultaten uit het onderzoek van het OM naar de verdwijning van Natalee Holloway.

telegraaf.nl
Am Yisrael Chai!
lindy schreef op 04 februari 2008 @ 21:41:

Ik lees net ergens dat pa en ma van der Sloot die Renee Gielen hebben ingehuurd als woordvoerder. Ofwel, de persoon die er alles aan doet om Nátalee en haar familie zwart te maken, in plaats van gewoon in te zien dat Nat een slachtoffer is en geen dader. Smaakvol, niet? Ik moet wel zeggen dat als dát echt zo is, mijn achting voor ma van de Sloot spontaan tot het nulpunt daalt, want ik zag in haar toch niet meer dan wat dommige naiviteit en een grenzeloze tolerantie t.o.v. van een strontverwend rotzoontje. Ik bedoel, na die uitzending gisteren moet er bij haar toch ook een kwartje gevallen zijn.
Wisten we hier ook al dat het OM pa en moe van der Sloot heeft geadviseerd onder te duiken en dat ze dat pertinent weigeren?
Am Yisrael Chai!
.
lisa schreef op 04 februari 2008 @ 21:35:

xx lisa.
Dan moeten ze bij Netwerk beter hun huiswerk doen want een zaak die nog niet voorgekomen is kan ook niet geseponeerd worden. De zaak is gewoon gesloten voordat het ooit tot een rechtszaak is gekomen.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven