Actueel
alle pijlers
De bekentenis van Joran van der Sloot
maandag 4 februari 2008 om 21:19
maandag 4 februari 2008 om 21:19
Nee, het is een shotglas wat in je navel of op je buik wordt gezet en wat iemand dan met zijn mond oppakt en in een klap achterover slaat. Dus mond helemaal over het glas heen zodat het eruit ziet alsof je de navel likt/kust ofzo en dan in 1 klap je hoofd omhoog en achterover. Ze schenken geen drank in je navel, daar past toch ook geen heel shot in?
Am Yisrael Chai!
maandag 4 februari 2008 om 21:22
Dat idee had ik ook. In shock, want ze gaf vaak geen rechtstreeks antwoord op Peter's vragen of opmerkingen. En ze herhaalde dan meerdere keren dezelfde zinnetjes. En dan nog dat handenwringen en vervolgens die tranen. Die vrouw heeft het heel moeilijk en ik vind haar helemaal niet eng maar goed, ik heb haar ook verder niet zo gevolgd op internet en tv. Wel een aantal filmpjes waarvan eentje bij Dr. Phil maar toen vond ik haar eerder wat naief ten opzichte van haar dochter.
Het is mij: shaHla (Iranian version)
maandag 4 februari 2008 om 21:25
hihi lief dat je dat zo uitlegt!
maar nu even het volgende:
Gister stond Peter bij een riool en zei dat in zon soort riool de schoenen waren gegooid. Daarna zei hij : misschien liggen ze nog wel ergens.
Misschien zijn ze gevonden?
joran zei ook 'je gaat toch geen meisje vermoorden'? Zomaar vanuit het niets..
maandag 4 februari 2008 om 21:29
Ik denk dat Joran haar onbedoeld gedood heeft, ik denk dat ze gestikt is in zijn piemel, om het beestje maar even bij zijn naam te noemen.
Hij zei immers dat hij zin had om gepiept te worden en daarna gaat hij ineens over dat ze begon te schudden.
Daar zit een gat tussen.
Ik denk dat hij zijn schoenen weg heeft gegooid omdat ze erover heen heeft gekotst, wat bewijs zou kunnen zijn dat hij er iets mee te maken had.
Hij moet haar wel vermoord hebben, en zeker weten dat ze dood was, anders
had hij immers wel een ambulance gebeld ( deze verklaring lijkt namelijk ook wel te passen in zijn leugenpatroon- iets zeggen wat totaal niet logisch is- net als dat hij haar bij het hotel had afgezet, als hij niet zeker wist dat ze nooit terug zou komen had hij dat nooit verteld)
De vriend vroeg als eerste:' jee wat heb je gedaan? " want ze zag er niet zo goed uit zei Joran. Nou dan was er dus in één oogopslag te zien dat er iets gebeurd is wat erg opmerkelijk is (misschien zat ze wel onder de kots ofzo)
Dat zeg je niet als iemand gewoon stil ligt.
Daury is niet degene die hem geholpen heeft.
Iemand anders, misschien zelfs wel zijn vader, maar dat geloof ik niet echt
Als je niet helemaal zeker weet dat iemand dood is dump je um ook niet in de zee
Hij zei immers dat hij zin had om gepiept te worden en daarna gaat hij ineens over dat ze begon te schudden.
Daar zit een gat tussen.
Ik denk dat hij zijn schoenen weg heeft gegooid omdat ze erover heen heeft gekotst, wat bewijs zou kunnen zijn dat hij er iets mee te maken had.
Hij moet haar wel vermoord hebben, en zeker weten dat ze dood was, anders
had hij immers wel een ambulance gebeld ( deze verklaring lijkt namelijk ook wel te passen in zijn leugenpatroon- iets zeggen wat totaal niet logisch is- net als dat hij haar bij het hotel had afgezet, als hij niet zeker wist dat ze nooit terug zou komen had hij dat nooit verteld)
De vriend vroeg als eerste:' jee wat heb je gedaan? " want ze zag er niet zo goed uit zei Joran. Nou dan was er dus in één oogopslag te zien dat er iets gebeurd is wat erg opmerkelijk is (misschien zat ze wel onder de kots ofzo)
Dat zeg je niet als iemand gewoon stil ligt.
Daury is niet degene die hem geholpen heeft.
Iemand anders, misschien zelfs wel zijn vader, maar dat geloof ik niet echt
Als je niet helemaal zeker weet dat iemand dood is dump je um ook niet in de zee
maandag 4 februari 2008 om 21:30
Tja, Peter kon moeilijk zelf met Jorannetje rond gaan rijden, wel en hoezo alleen zonder Patrick. Peter en Kees zaten er achter de schermen met de bekken plat voor het schermpje alles mee te volgen hoor. Die hebben niet uit hun neus zitten vreten.
Zal nu eerst even bijlezen tot pagina 24 want ik loop nog vier pagina's achter
Het is mij: shaHla (Iranian version)
maandag 4 februari 2008 om 21:35
Ik hoorde straks bij Netwerk dat de zaak geheel geseponeerd is nadat Joran was vrijgelaten onlangs. Dat is erg vreemd, want in principe zou de zaak nu dus niet meer heropend kunnen worden. En ook kan Joran niet meer voor dezelfde zaak vervolgd worden. Althans niet strafrechtelijk.
Waarom is deze zaak volledig geseponeerd??? Dat was helemaal niet nodig geweest, toch?
xx lisa.
Waarom is deze zaak volledig geseponeerd??? Dat was helemaal niet nodig geweest, toch?
xx lisa.
maandag 4 februari 2008 om 21:41
Huiszoeking bij Joran in Arhem
AMSTERDAM - Rechercheurs hebben in het onderzoek naar de verdwijning van Natalee Holloway op twee adressen in Arnhem doorzoekingen gedaan. Het gaat om plekken waar verdachte Joran van der Sloot heeft gewoond of verbleef. Dat gebeurde maandag op verzoek van het Arubaanse Openbaar Ministerie (OM). Over de resultaten wil justitie nog niets kwijt.
Het huis van Joran in Arnhem.
Het OM kondigde ook aan dat Joran zal worden gearresteerd als hij voet op Arubaanse bodem zet. Justitie verwacht deze week nog een uitspraak over het hoger beroep dat is ingesteld tegen de beslissing van de onderzoeksrechter dat Joran van de Sloot niet in voorarrest mag worden genomen.
De Arubaanse justitie liet verder weten dat 80 procent van de informatie die naar voren kwam in de geheim opgenomen gesprekken met Joran van der Sloot, overeenkomt met de resultaten uit het onderzoek van het OM naar de verdwijning van Natalee Holloway.
telegraaf.nl
AMSTERDAM - Rechercheurs hebben in het onderzoek naar de verdwijning van Natalee Holloway op twee adressen in Arnhem doorzoekingen gedaan. Het gaat om plekken waar verdachte Joran van der Sloot heeft gewoond of verbleef. Dat gebeurde maandag op verzoek van het Arubaanse Openbaar Ministerie (OM). Over de resultaten wil justitie nog niets kwijt.
Het huis van Joran in Arnhem.
Het OM kondigde ook aan dat Joran zal worden gearresteerd als hij voet op Arubaanse bodem zet. Justitie verwacht deze week nog een uitspraak over het hoger beroep dat is ingesteld tegen de beslissing van de onderzoeksrechter dat Joran van de Sloot niet in voorarrest mag worden genomen.
De Arubaanse justitie liet verder weten dat 80 procent van de informatie die naar voren kwam in de geheim opgenomen gesprekken met Joran van der Sloot, overeenkomt met de resultaten uit het onderzoek van het OM naar de verdwijning van Natalee Holloway.
telegraaf.nl
Am Yisrael Chai!