Leuk meisje op de achtergrond deel 4

23-05-2012 14:24 891 berichten
Alle reacties Link kopieren
De gemoederen over de vrouw die we steeds aan de rechterkant van dit forum zien, houden ons wel steeds bezig.



Soms zien we een knappe vrouw, en soms vragen we af waarom een bepaalde slecht geklede vrouw gekozen wordt voor de rechter kant.



De vrouw rechts heeft een wat rare lach. Heeft ze maar één tand?
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Grappig. Ik ben geloof ik een van de weinigen die Nikkie Plessen wel leuk vind. Uit haar mond komen zo af en toe rare uitspraken, maar voor de rest vind ik haar een leuke meid en ze lijkt me een goede moeder (heb eens een interview op tv gezien over hoe zij moeder is).
Waar zit de any-key?
oops, ik had de verkeerde voor me
Ik vind Nikki van hetzelfde laken een pak als Nicolette (Kluijver) en Nicolette (van Dam). Het ziet er op beeld leuk en gezellig uit maar voor de rest een beetje nietszeggend. Net zoals Yolanthe, Renate en Lieke. Struikelen met hun Louboutin's over elkaars benen om arme 3e Wereld kindjes te redden, maar inhoudelijk zo leeg als het maar zijn kan.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er nog niet over uit, lijkt haar hoofd nou op een aardappel, of lijken aardappelen op haar hoofd...?



Het is een mysterie...
Alle reacties Link kopieren
Zooey Deschanel! Mooie meid vind ik, leuke actrice ook.



Ik ben happy met deze foto!
paloma schreef op 28 mei 2012 @ 11:10:

Ik vind Nikki van hetzelfde laken een pak als Nicolette (Kluijver) en Nicolette (van Dam). Het ziet er op beeld leuk en gezellig uit maar voor de rest een beetje nietszeggend. Net zoals Yolanthe, Renate en Lieke. Struikelen met hun Louboutin's over elkaars benen om arme 3e Wereld kindjes te redden, maar inhoudelijk zo leeg als het maar zijn kan.
Zie mij eens presenteren in mijn mooie kleren ik kon niet zo goed leren.
evygreat schreef op 30 mei 2012 @ 12:08:

[...]Zie mij eens presenteren in mijn mooie kleren ik kon niet zo goed leren.




Ik zag ergens voorbij komen dat onze Yo nu in Cambodja is voor het opnemen van een programma. Ik vraag me serieus af hoe "dat soort vrouwen" kunnen leven in complete luxe en kunnen werken in volslagen armoede en narigheid.



Afijn, Nikki is weg hiernaast :cheer2: . Deze dame ken ik niet, maar is een stuk meer verteerbaar dan Miss Plastic :) .
Knappe meid, Zooey. Heb haar laatst gegoogled en kwam er achter dag Dr. Temperance uit Bones haar zus is.
Alle reacties Link kopieren
Wow wat een mooie ogen
Alle reacties Link kopieren
Had je dat toen pas door? Ik had het meteen opgezocht toen ik bij de openingscredits die achternaam zag. Je ziet het ook best goed vind ik.



Bij deze dacht ik eerst dat het Katy Perry was, maar toen dacht ik: of is het Zooey, en toen even opgezocht en tis de laatste idd. Gelukkig! Ik vind haar ge-wel-dig. Alleen deze foto vind ik niet super, ik hou nooit zo van die rode-loper-foto's. Maar mooi haar en ook leuke outfit (voor zover zichtbaar)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
-nora- schreef op 30 mei 2012 @ 12:53:

Had je dat toen pas door? Ik had het meteen opgezocht toen ik bij de openingscredits die achternaam zag. Je ziet het ook best goed vind ik.



Ja klopt. Ik zag toen pas de gelijkenissen.
Alle reacties Link kopieren




Vind ik ook! Mooie lach ook, maar dat zie je niet op deze foto helaas :-)

Ze was erg leuk in Yes Man, met Jim Carey.
Alle reacties Link kopieren
Altijd gaaf; zwart haar - blauwe ogen

Ik kan ook werkelijk geen enkele film bedenken waarin ik haar niet leuk vond, ergo: ik dig haar smaak



Das waar Toffifee, als ik het niet wist had ik ze ook niet herkend als zusjes
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Grappig, ik vind haar dus echt helemaal niet leuk om te zien en op deze foto lijkt het of ze een week niet geslapen heeft. Komt denk ik ook omdat ik haar vooral ken van een ontzettende stomme film (iets navelstaarderigs en hakopdetakkerigs over een stel dat een jaar samen was).



De jurk (? ik heb beeld tot aan haar middel) ziet er wel grappig uit. Of draagt ze er een knickerbocker en jezussandalen onder?
Alle reacties Link kopieren
Zooey, mijn girl-crush :love:
In deze jurk horen tieten, en die heeft ze niet, niet voldoende in ieder geval.



En die wallen...
Alle reacties Link kopieren
Zucht, als ik 15 was geweest dan was Zooey mijn idool!
Doei
Alle reacties Link kopieren
Mooooooooi
Alle reacties Link kopieren
Jaaa haar vind ik leuk!

Ze mogen haar wel laten staan.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind haar ook heel leuk!

Vooral in New Girl. Echt een gave serie! X-D



Wat ik me nu altijd afvraag... Die naam, Zooey, zou je dat gewoon uitspreken als Zo-wie? Waarom die extra o? (Dan ga ik me dus afvragen of je haar misschien Zoe-wie zou moeten noemen, maar dat klinkt weer zo raar....)
Alle reacties Link kopieren
Who's that giirrrrrrrrrrl.... It's Jess!! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al jaren verliefd :love:



http://www.celebitchy.com/wp-content/uploads/2012/02/wenn3739628.jpg



http://www.celebitchy.com/wp-content/uploads/2012/02/wenn3739633.jpg
Alle reacties Link kopieren
Ik vind haar echt heeeel mooi, en ze lijkt me lief.



Alleen die omajurk vind ik echt afschuwelijk.
Alle reacties Link kopieren
Mooi geruit tafelkleedje! Veel te zwaar voor haar lichaam.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Alle reacties Link kopieren
O nu ik het hele plaatje zie, vind ik de jurk ook niet zo'n succes. Maar boeiuh, het is Zooey!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven