Thailand Topic 2

15-03-2013 13:56 2937 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sawadee ka!



Deel 1 is dicht. Tijd voor een vers topic!
quote:poldervrouw schreef op 07 februari 2017 @ 08:05:

Hebben we overwogen maar kans bestaat dat vkucht vol is bijv. En ze wil niet alleen vliegen snap ik ook wel



Op een termijn van vier maanden is die vlucht echt nog niet uitverkocht hoor.



En je meerderjarige dochter durft niet alleen te vliegen (wat ik geen realistisch scenario vind, wamt die vlucht is tegen april echt nog niet uitverkocht), wat is dat voor prinsessengedrag?
Alle reacties Link kopieren
quote:Erizon schreef op 07 februari 2017 @ 08:23:

[...]





Op een termijn van vier maanden is die vlucht echt nog niet uitverkocht hoor.



En je meerderjarige dochter durft niet alleen te vliegen (wat ik geen realistisch scenario vind, wamt die vlucht is tegen april echt nog niet uitverkocht), wat is dat voor prinsessengedrag?

Huh ? Wat heeft prinsessesgedrag hier nu mee te maken ? Mag ze dat niet prettig vinden ?



Later pas boeken Het heeft ook te maken met terugreis datum. Ze weer start stage pas in april. En daar hangt de retourdatum vanaf. Zij wil graag mee en wij vinden het leuk dat ze meegaat dus houden we er rekening mee zó gek is dat toch niet ?



En mocht er een superdeal komen dan boeken we wel denk ik maar liever allemaal tegelijk
Alle reacties Link kopieren
Mijn jarenlange ervaring leert mij dat de vluchten die kant op nooit vol zitten, in ieder geval niet de oosterse maatschappijen.



Ze kan toch ook met een andere vlucht mee op dezelfde dag? Er gaan er tientallen per dag! Geldt ook voor de terugvlucht.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk kan ze andere dag vliegen. Alles kan. Maar zij vindt het niet fijn en wij vinden het niet erg om daar rekening mee te houden mits het niet uit de hand loopt. Ik hou prijzen in de gaten. 554 is tot nu toe laagst via emirates
Alle reacties Link kopieren
O en dank je yasmijn. Vol zal dus niet zo snel zijn. Mooi. We kijken wel even
Alle reacties Link kopieren
quote:Erizon schreef op 07 februari 2017 @ 08:22:

[...]





Ik vlieg donderdagmiddag terug. Maar vanavond of morgen vrij.Nooooo. Ik vertrek morgen vanaf phangan naar bangkok en kom daar pas 's avonds laat aan. Lopen we elkaar precies mis
Alle reacties Link kopieren
Zanahoria, sorry dat het niet meer gelukt is, maar ik heb het echt retedruk! Veel plezier nog verder.
Alle reacties Link kopieren
Geen probleem, ik heb het leuk gehad en nog met anderen gegeten alleen maar een goed teken dat je het druk hebt toch?! (Nouja deels door de cursus natuurlijk)

nu op phangan, wat minder relaxt dan tao, maar wel meer ontwikkeld ofzo, en de stranden vind ik mooier
Alle reacties Link kopieren
Zanahoria, hoe was Tao ? Wij overwegen dit eiland voor augustus als afsluiting van onze vakantie ?



Beetje leuk voor gezin met 3 tieners (17 en 15 en dochter van 19). Geen stappers !



We zoeken rust en snorkelen ;)
Poldervrouw, je dochter laat jullie hele gezin wachten op haar schema. Ik weet de ins & outs natuurlijk niet, maar wat als ze het onverhoopt nóg later hoort? Of misschien toch niet mee kan?
quote:Zanahoria schreef op 07 februari 2017 @ 10:27:

Nooooo. Ik vertrek morgen vanaf phangan naar bangkok en kom daar pas 's avonds laat aan. Lopen we elkaar precies mis Jammer! Zal je (als je pb aanstaat) zo wel wat lekkere adresjes sturen, als je wilt? Kun je een beetje tegen pittig eten of liever niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:Erizon schreef op 07 februari 2017 @ 14:57:

[...]





Jammer! Zal je (als je pb aanstaat) zo wel wat lekkere adresjes sturen, als je wilt? Kun je een beetje tegen pittig eten of liever niet?

Ja prima, leuk! Ik ben niet echt een held met pittig eten, een beetje pittig is prima.

Ben de pad thais en gebakken rijst nu wel een beetje zat, dus variatie is welkom
Alle reacties Link kopieren
quote:poldervrouw schreef op 07 februari 2017 @ 14:26:

Zanahoria, hoe was Tao ? Wij overwegen dit eiland voor augustus als afsluiting van onze vakantie ?



Beetje leuk voor gezin met 3 tieners (17 en 15 en dochter van 19). Geen stappers !



We zoeken rust en snorkelen ;)

Voor rust en snorkelen is er denk ik geen beter eiland te bedenken!

Ik zat zelf in het "in touch resort" dat vond ik ideaal. Sairee beach is waar het meeste gebeurd, maar ik ben geen stapper. In touch ligt helemaal aan het begin van het strand en daarom kun je wel makkelijk naar restaurantjes en dergelijke lopen, maar zit je niet in het feestgedruis.

Als je het niet erg vindt om wat meer afgelegen te zitten, dan kan ik je tanote bay als locatie aanraden. Je kunt daar goed snorkelen en het is een mooi en rustig strand. Er zitten een handjevol restaurants (3 ofzo?) maar verder id er dan ook helemaal niks in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanahoria schreef op 07 februari 2017 @ 14:02:

Geen probleem, ik heb het leuk gehad en nog met anderen gegeten alleen maar een goed teken dat je het druk hebt toch?! (Nouja deels door de cursus natuurlijk)

nu op phangan, wat minder relaxt dan tao, maar wel meer ontwikkeld ofzo, en de stranden vind ik mooier

Phanang is op de juiste plekken zeer relaxt. Strand: Thong Nao Pan Noi.

Daar ben ik over 4 weken en een dag. Of 2 dagen.

Denk 2, man wil persé nachtje airport hotel en dan de volgende ochtend de eerste vlucht naar Samui en direct door per speedboat naar Phanang.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:Erizon schreef op 07 februari 2017 @ 14:55:

Poldervrouw, je dochter laat jullie hele gezin wachten op haar schema. Ik weet de ins & outs natuurlijk niet, maar wat als ze het onverhoopt nóg later hoort? Of misschien toch niet mee kan?Ik heb haar uiterste datum gegeven. Ga niet eindeloos wachten. Ze is erg onzeker. Ik heb een autisten gezin. Need I say more . Dus ik geef haar (beperkt ruimte ). Maar niet onbeperkt. Het is iig geen prinsessengedrag.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 07 februari 2017 @ 15:47:

[...]



Phanang is op de juiste plekken zeer relaxt. Strand: Thong Nao Pan Noi.

Daar ben ik over 4 weken en een dag. Of 2 dagen.

Denk 2, man wil persé nachtje airport hotel en dan de volgende ochtend de eerste vlucht naar Samui en direct door per speedboat naar Phanang.

Komt ze nu mee



Haha neehoor, geeft niet. Ik was vandaag naar coral bay/haad khom. Ook zeer relaxt. Mijn hotel ligt alleen wat minder relaxt, maargoed daar heb ik zelf voor gekozen omdat ik wel in de bewoonde wereld wilde zitten (ook dat valt tegen, maargoed)
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanahoria schreef op 07 februari 2017 @ 15:46:

[...]



Voor rust en snorkelen is er denk ik geen beter eiland te bedenken!

Ik zat zelf in het "in touch resort" dat vond ik ideaal. Sairee beach is waar het meeste gebeurd, maar ik ben geen stapper. In touch ligt helemaal aan het begin van het strand en daarom kun je wel makkelijk naar restaurantjes en dergelijke lopen, maar zit je niet in het feestgedruis.

Als je het niet erg vindt om wat meer afgelegen te zitten, dan kan ik je tanote bay als locatie aanraden. Je kunt daar goed snorkelen en het is een mooi en rustig strand. Er zitten een handjevol restaurants (3 ofzo?) maar verder id er dan ook helemaal niks in de buurt.



Hoef niet perse stil te zitten reuring is prima. Maar geen party eiland. Mijn kinderen houden wel van gezelligheid maar niet van disco zeg maar. Dus leuke terrasjes etc is goed. Ik ga eens aan de google wat daar allemaal is



Hoofddoel is relaxen en snorkelen. Ga pangang ook even bekijken
Alle reacties Link kopieren
Phanang staat bekend als party eiland. Met de fullmoon, halfmoon, blackmoon en zelfs no moon parties. Ze verzinnen het wel,

Wij blijven daar verre van en gaan naar het rustige, zeer rustige gedeelte.



Je ziet ze altijd terug op de boot naar Samui. Die jeugd die alleen voor de party naar Phanang komen. Totaal verdwaasd en in de war. Ben altijd blij dat er niemand overboord slaat.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je precies met leuke terrasjes? Gewoon bij een kroeg? Dat is niet echt daar.
Al een account? Log dan hier in.
Het kriebelt bij mij enorm om in de meivakantie en/of zomervakantie naar Thailand terug te gaan. .zit beetje te zoeken op internet naar tickets, maar kom dan echt op tickets uit van 800 a 900€ p.p.

Helaas echt aan het seizoen gebonden ivm werk in het onderwijs..

iemand nog een tip qua site?
quote:yasmijn schreef op 07 februari 2017 @ 15:47:

Phanang is op de juiste plekken zeer relaxt. Strand: Thong Nao Pan Noi.

Daar ben ik over 4 weken en een dag. Of 2 dagen.







Klong Muang in Krabi is ook een fijn strand, vind ik.
Shadow, ik zoek tickets via Skyscanner. Goedkoop alternatief voor mijn vluchten nu was met Jet Air, via Mumbai of Delhi. Jet zit in dezelfde alliantie als KLM, dus ik ga er vanuit dat ze ok zijn. De reistijd viel ook mee voor een niet-directe vlucht: 17 uur totaal.



Uiteindelijke vlieg ik ditmaal direct, vind ik stiekem ook wel fijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 07 februari 2017 @ 16:11:

Wat bedoel je precies met leuke terrasjes? Gewoon bij een kroeg? Dat is niet echt daar.nou gewoon.. dat je ergens kunt gaan zitten om iets te drinken (soms is dat bij een restaurant).. niet die terrasjes zoals in NL iig.. Je snapt hopelijk wat ik bedoel.. Je weet wel.. gezellig iets drinken ergens..
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 07 februari 2017 @ 16:11:

Wat bedoel je precies met leuke terrasjes? Gewoon bij een kroeg? Dat is niet echt daar.nou gewoon.. dat je ergens kunt gaan zitten om iets te drinken (soms is dat bij een restaurant).. niet die terrasjes zoals in NL iig.. Je snapt hopelijk wat ik bedoel.. Je weet wel.. gezellig iets drinken ergens..
Alle reacties Link kopieren
quote:shadowfaxx schreef op 07 februari 2017 @ 17:13:

Het kriebelt bij mij enorm om in de meivakantie en/of zomervakantie naar Thailand terug te gaan. .zit beetje te zoeken op internet naar tickets, maar kom dan echt op tickets uit van 800 a 900€ p.p.

Helaas echt aan het seizoen gebonden ivm werk in het onderwijs..

iemand nog een tip qua site?





augustus (vanaf 13/8) eva air 554 .



https://www.bmair.nl/tickets/azie/vlieg ... ngkok.html



hier heb ik vorig jaar echt een super ticket geboekt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven