Dit is Minder van Tinder 2!

12-01-2015 10:41 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, dan doe ik het maar even.

Deel Twee Tinder Trouble!



Hier kunnen we verder kletsen over wat er wel niet zo geweldig is aan deze complexe, intrigerende en uiterst multidimensionaal maar toch heel erg leuke app.



Linkje zal ik even in 't oude topic plaatsen.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar GeleStip. Overanalyseren. Bewuster met situaties omgaan. Ik had dit precies zo in mn Tinder relatie van 6mnd. Helaas pakte dit heel anders uit (zie mn topic)

Hopelijk voor jou niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:turquasi schreef op 24 juli 2015 @ 17:16:

je bent verliefd, onzekerheid hoort erbij haha.... veel geluk gele stip

Zou het? :p ik roep altijd heel hard dat ik nooit echt verliefd word maar misschien ken ik het gewoon niet zo goed ;)



Het stomme is, het is niet alsof ik me nu zo verschrikkelijk zou voelen als het uiteindelijk niet werkt want dan was het gewoon heel erg leuk samen en heb ik nergens spijt van en komt er echt wel een nieuwe leuke vent voorbij...



Misschien gewoon minder nadenken :p
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Alle reacties Link kopieren
quote:GeleStip schreef op 24 juli 2015 @ 16:52:

Ik ben benieuwd wanneer bij mij de onzekerheid weg trekt. Ondanks dat we naar elkaar hebben uitgesproken voor elkaar te gaan ("Je bent m'n vriendin natuurlijk") en hij overduidelijk blij is om me te zien blijf ik maar in de onzekerheid status van het daten zitten. Normaal was het bij mij altijd redelijk snel klaar met de onzekerheid als ik eenmaal de (schijn)zekerheid had van een relatie. Nu moet ik toegeven dat ik in de vorige relaties vooral werd meegesleept in de situatie en ik hier veel bewuster ben ingestapt..



Het uit zich vooral in het voorstellen om dingen te doen. Dit is één van de weinige dingen waarin we verschillen. Hij is heel erg last minute terwijl ik altijd alles graag ver van te voren weet. Hij heeft er totaal geen probleem mee als ik ergens mee kom maar ik voel me een enorme claimer als ik hem weer vraag 'zullen we..' of 'zie ik je..'. Ik dwing mezelf om het toch te doen omdat ik anders met het gevoel blijf lopen van onzekerheid of we die dag wel of niet wat gaan doen. Verder merk ik dat ik gewoon alles overanalyseer :PIk zou dit zo getypt kunnen hebben. Met name de onzekerheid over het afspreken en dingen voorstellen. Ik plan ook graag dingen vooruit en hij last minute. Dus ik begrijp je helemaal.
Alle reacties Link kopieren
Grappig om te zien hoe herkenbaar het voor jullie is. Ik voelde me er zo stom om. Vooral omdat hij gewoon ook nog eens helemaal geen gedrag vertoont om mij zorgen om te maken. Als ik iets voorstel krijg ik hele enthousiaste reacties en als ik wacht komt hij zelf met het voorstel die avond af te spreken.



Ik probeer nu vooral me niks aan te trekken van het stemmetje, ik doe gewoon wat goed voelt
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Alle reacties Link kopieren
Had ik ook precies zo. Dat stemmetje was er en had uiteindelijk wel gelijk. Geniet ervan, maar blijf alert!
Alle reacties Link kopieren
Nou Pausini enerzijds snap ik je redenering hoor.

Maar " de rest kom vanzelf als je het het minste verwacht " is typisch een uitspraak van iemand die al jaren een relatie heeft of gewoon nooit heeft gedate via internet.



Want en dan spreek ik voor mezelf zit al een tijdje in de fase " ik vind het wel fijn alleen " , en ben ook niet met daten oid bezig , maar geloof me ik hoef echt de dranghekken nog niet klaar te zetten hoor , en ik zie hem ook niet om 18.00 bij de Appie , overigens nergens en ik kom toch echt wel de deur uit.

Dus over het moment waarop je het niet verwacht gesproken , dat vliegertje gaat niet op , althans niet bij mij.



De afgelopen 3,5 jaar heb ik bij vlagen gedate maar ben meer alleen ( en happy ) geweest. Oftewel daten of happy alleen beide heeft geen leuke vent opgeleverd.
Alle reacties Link kopieren
NB ik ben dan ook geen diehard dater.

Vind de meeste mannen op Tinder afwachtend zo ben je een tijdje aan het chatten en zo hoor je dagen niks.

Mannen die niet reageren als je een match hebt ook niet als je zelf de eerste stap gezet hebt.

Een vriendin van mij daarentegen die date zich suf maar mi is zij een stuk minder kieskeurig en loopt het meestal op niks uit , maar heeft ze wel een leuke avond dat dan weer wel.

Maar daar heb ik dus geen zin in , dan ben ik liever lekker alleen thuis , goeie film/serie boek wijntje en hapjes , vind het de keren dat ik heb zitten chatten of op date ging achteraf zo'n tijdverspilling geweest.



Ben helemaal niet bezig met een date/relatie oid dat zal ook meespelen , hoewel ik niet negatief sta tegen een leuke ontmoeting maar dat chatten vind ik gewoon helemaal niks.
quote:Lilith75 schreef op 26 juli 2015 @ 08:25:

Nou Pausini enerzijds snap ik je redenering hoor.

Maar " de rest kom vanzelf als je het het minste verwacht " is typisch een uitspraak van iemand die al jaren een relatie heeft of gewoon nooit heeft gedate via internet.



Helemaal met je eens, hier ook 3,5jaar niet 'op zoek' geweest maar ook niemand tegen gekomen.

Kreeg ooit de opmerking van een date 'jij bent toch het soort vrouw waarbij mannen constant 'per ongeluk' tegen het karretje stoten in de supermarkt om een praatje te kunnen maken?' Nou nee, nooit.
Alle reacties Link kopieren
Heb ook het idee dat mannen de 'oude' manier niet meer durven of iets.

Alles is zo makkelijk via dingen zoals Tinder. Zelfde komen ik een man tegen waarvan ik denk JA.



Vorig jaar zag ik er bijvoorbeeld 1 in real life bij een concert. Hij zocht steeds oogcontact en uiteindelijk liep hij me in de gang tegemoet... Ik dacht "nu gaat hij iets zeggen.." maar hij liep na oogcontact gewoon door.

Mijn Tinder relatie van 6 mnd (is nu heel recent uit) zei ook ooit "Als ik jou had gezien op Pitch had ik niets durven zeggen omdat ik dacht dat ik je niet kon krijgen". WTF daar heb ik toch ook niks aan.



Las trouwens net een stukje in het Parool over de overschot van vrouwen in de grote steden. Er lopen veel 'leuke' vrouwen en echt bar weinig echt leuke mannen.



Dit stond er verder bij: "Weinig effecten zijn bekend. Behalve deze: vrouwen worden geëmancipeerder, zijn vaker financieel onafhankelijk, maar zijn juist afhankelijker op de liefdesmarkt, zegt hoogleraar sociale psychologie Bram Buunk van de Rijksuniversiteit Groningen (RUG). Het resultaat zou kunnen zijn dat meer vrouwen alleenstaand blijven en mannen juist serieel monogaam worden"



Nou dat serieel monogaam is helaas bij mij constant realiteit
Alle reacties Link kopieren
Dat dus , ben niet lelijk maar vind mezelf ook geen topmodel , en toch loop ik ze niet tegen het lijf , en tijdens het stappen zoeken ze contact via vriendinnen , dan ben ik er al klaar mee.



Mannen lijken het inderdaad niet meer recht op de vrouw af te durven , ja met een biertje teveel op tegen sluitingstijd , ook dan hoeft het voor mij niet meer.



En nee er is nog geen enkele man "per ongeluk" tegen mijn kar op gebotst.

En het oogcontact verhaal komt me ook bekend voor.



Ik hoef ook geen man om me te onderhouden , ook zoek ik geen vader voor mijn kinderen ( die hebben ze al ) ik sta open voor een partner iemand om het leuk samen te hebben , daarin zit hem misschien wel de crux. Je straalt dan zelfvertrouwen uit en dat schrikt misschien af , maar ja als je wanhoop uitstraalt schrikt het ook af , wat moet je dan?



En ik wil dan wel een echt leuke vent , voor minder ga ik niet , en dat hoeft ook niet want alleen ( met mijn kinderen ) heb ik het namelijk ook heel goed.



Ik heb inderdaad ook eens gehoord dat iemand zei " jij bent te hoog gegrepen daarom durfde ik niet " ik dacht echt dat ik water zag branden ( ben maar een gewone vrouw mi echt niet onbereikbaar of helemaal geweldig hoor )



Ik ga maar eens mijn een persoons maaltiijd in elkaar draaien en opeten.....

Lekker douchen daarna met een boek en een glas wijn op de bank.....want van eenzaamheid is gelukkig geen sprake!
Ben net thuis van een Tinderdate en kreeg ook zoiets te horen, 'je ziet er niet 'available' uit, niemand haalt het in zijn hoofd te denken dat een vrouw zoals jij wel eens single zou kunnen zijn'

Aan de ene kant wel een compliment om te horen maar echt niet handig als je het wel en 'zoekend' bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:fem020 schreef op 25 juli 2015 @ 09:24:

Had ik ook precies zo. Dat stemmetje was er en had uiteindelijk wel gelijk. Geniet ervan, maar blijf alert!

In één van je andere topics had je juist helemaal niks in de gaten en was alles goed tot hij vreemd ging...



Maar, misschien mede door jouw berichtjes zelfs, is de onzekerheid hier na afgelopen weekend redelijk weggetrokken. Of misschien weggevlogen met de storm :p Als het nergens op uit loopt wil ik terug kunnen kijken op een leuke tijd in plaats van één met onnodige onzekerheid.
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Ik zag laatst trouwens een reclame op tv van weer een andere dating app , een soort scanner waarmee je in een straal om je heen ziet wie er vrijgezel zijn ofzoiets. Deed verder wat ik er in het filmpje van zag wel Tinder achtig aan. Ik ben alleen even kwijt hoe het heet.
Alle reacties Link kopieren
ja die zag ik ook, lovoo ofzo toch.... krijgen we straks een nieuw topic haha
Lorem Ipsum
Toch eventjes checken 😉
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er klaar mee! vervelende mannen, mannen die niet weten wat ze willen, mannen die je negeren. tinder stop!
Just love your life.
Ik las zo ook af en toe een pauze in hoor...

Maar geef niet op want je komt toch steeds weer leuke mannen tegen! Had gisteren een toffe date, was wel van tevoren vaststaand dat het gewoon voor een uitje was, niks meer. Heb volgende zondag een date met iemand die wel leuk lijkt, pas nog een toffe nieuwe match....

Maar soms zijn er ook die na een paar leuke dagen babbelen niet meer thuis geven, tegenvallende dates, weinig matchen,... maar dat komt steeds weer goed!

In dat geval durf ik al eens mijn profiel wissen en geheel herbeginnen, dan heb je meteen lekker veel swipes en nieuwe matchen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ongeveer een klein jaar op tinder gezeten, in het begin beviel het prima, lang leven de lol. Maar zodra je iets serieuzer/diepers wilt, geloof ik niet dat Tinder het medium is. Tuurlijk kan het, maar over het algemeen geloof ik er niet in. Ik had er op een gegeven moment geen zin meer in, omdat ik geen behoefte meer had aan dat 'losse'. Toen werd het frustrerend.



Eraf gegooid en vond het een verademing, het wordt toch een soort lichte verslaving ofzo. Een aantal maand later ben ik een hele leuke man in het wild tegengekomen en smerig verliefd inmiddels
Alle reacties Link kopieren
ik ga zaterdag weer is ouderwets de kroeg in! misschien dat ik daar wat leuks tegen kom! hahaa
Just love your life.
Alle reacties Link kopieren
quote:sourpuss schreef op 27 juli 2015 @ 16:32:

Ik heb ongeveer een klein jaar op tinder gezeten, in het begin beviel het prima, lang leven de lol. Maar zodra je iets serieuzer/diepers wilt, geloof ik niet dat Tinder het medium is. Tuurlijk kan het, maar over het algemeen geloof ik er niet in. Ik had er op een gegeven moment geen zin meer in, omdat ik geen behoefte meer had aan dat 'losse'. Toen werd het frustrerend.



Eraf gegooid en vond het een verademing, het wordt toch een soort lichte verslaving ofzo. Een aantal maand later ben ik een hele leuke man in het wild tegengekomen en smerig verliefd inmiddels Wat fijn! Het blijft denk ik toch de beste manier iemand in het wild tegen te komen
Alle reacties Link kopieren
Speciaal voor de daters Speciaal voor de romantici



Deze even tot het eind bekijken: klik
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
'Daters' en 'klik' filmpje zijn super!
Alle reacties Link kopieren
Als 20er, valt het mij heel erg op dat er bijna geen relatiemateriaal op tinder zit. (Wat verwacht je van tinder, maar oke, stiekem hoop je er toch een leuke vent tegen te komen).



Sinds kort zit ik er (weer) op, twee dates gehad met twee verschillende mannen. Ging prima, was leuk! Maar verder ook niet. Met dat gezegd waren dit overigens een soort goede loten uit de loterij, want ik zie de ene gozer na de andere gozer op tinder voorbij komen met: Fitness, verre reizen, die-hard stappen. Typisch 20ers gedrag, wat logisch is.



Mocht het nou net zo zijn dat ik fitness haat, geen zin heb in verre reizen en ook niet van elke week stappen hou :') daarbij ben ik ook wat te zwaar, waardoor ik bij 9 van de 10 matches zoiets heb van, o dat is een fitnesser, never mind. (Lekker negatief weer, maar je begrijpt wel wat ik bedoel). En ik ben echt niet saai ofzo, ben dagelijks op stap en doe genoeg leuke dingen, heb zat goede kwaliteiten. Zie er ook prima uit al zeg ik het zelf. Maar tegenwoordig lijkt dit niet meer genoeg helaas. Ik voel me af en toe een buitenbeentje in de society omdat ik niet mee doe met de 20ers vibe. Dat je geen reactie meer terug krijgt zodra je zegt dat je niet zo'n sporter bent. Of nog nooit een verre reis hebt gemaakt.



Zo, klaaguurtje is ook weer geweest.
Alle reacties Link kopieren
quote:Treezebees schreef op 26 juli 2015 @ 20:11:

Ben net thuis van een Tinderdate en kreeg ook zoiets te horen, 'je ziet er niet 'available' uit, niemand haalt het in zijn hoofd te denken dat een vrouw zoals jij wel eens single zou kunnen zijn'

Dus je ziet eruit als een drukke afgepeigerde huismoeder met drie kinderen?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Als er nog plek is schuif ik gezellig aan!!

Ik ben nu 31, bijna 2 jaar single na een lange relatie en 4 maanden geleden vanuit het zuiden naar de Randstad verhuisd voor een nieuwe baan!

Ken hier ook bijna niemand, maar ga er deels alleen op uit en via nieuwe mensen leren kennen wat activiteiten ondernomen. Inmiddels sta ik er ook weer voor open om te daten.

Vandaag een dagje vrij, en vanmorgen Tinder geïnstalleerd. Zonder verwachtingen, een beetje om te lachen en leuk tijdverdrijf en gewoon zien waar het toe leidt!

Inmiddels een aantal matches en vanavond aan de chat geraakt met iemand. Hij komt uit dezelfde stad als ik en we raakten aan de praat over "the places to be" hier in de buurt.

Geen idee wat "de regels" zijn, maar ik heb maar meteen spijkers met koppen geslagen! Heb hem gevraagd of hij zin heeft om iets te gaan drinken. En nou gaan we dus maandag op date

Na alle horrorverhalen hier ben ik wel benieuwd of het er echt van komt of dat hij misschien voor maandag al mysterieus verdwijnt, maar ik zie het wel!!

Ik ben niet zo goed in "spelletjes spelen", what you see is what you get en ik vraag wat ik wil weten. Dus ben heel benieuwd!!

Ik was 19 toen ik wat kreeg met mn ex, dus dit worden mn eerste stappen in datingland in 12 jaar...

We zullen zien of ik volgende week een leuke date heb gehad, of mijn eerste Tindertrauma opgelopen heb
Life is what happens to you while you are busy making other plans...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven