Dit is Minder van Tinder 2!

12-01-2015 10:41 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, dan doe ik het maar even.

Deel Twee Tinder Trouble!



Hier kunnen we verder kletsen over wat er wel niet zo geweldig is aan deze complexe, intrigerende en uiterst multidimensionaal maar toch heel erg leuke app.



Linkje zal ik even in 't oude topic plaatsen.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
quote:Very__Cherry schreef op 28 juli 2015 @ 22:19:

[...]



Dus je ziet eruit als een drukke afgepeigerde huismoeder met drie kinderen?dat zou het wel eens kunnen zijn!
Dalfx dat je 2 leuke dates hebt gehad is toch mooi meegenomen?! En inderdaad veel profielen met 'indrukwekkende' foto's die op mij niet zo veel indruk maken maar die swipe je dan toch gewoon naar links?



Thevoemen, welkom! Dat trauma schrijf je er dan hier gewoon weer af! 😉 alvast een leuke date gewenst, ben heel benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik lees op dit topic al een tijdje mee, omdat ik ook af en toe op Tinder zit, maar echt, die foto's! Ik neem aan dat ze willen dat je op het hartje klikt, maar dat zou je niet zeggen. Ik wil als eerste foto graag een duidelijke foto van het gezicht. Dus niet geen foto (dan denk ik al dat je gebonden bent), of een foto van je auto of je hond ofzo. En dus ook niet met zonnebril, of met zonnebril en pet, of met zonnebril en fietshelm in een fietspakje op een racefiets. En waarom zijn er zo veel foto's van mannen die achter het stuur van hun auto zitten? En met hun kinderen? Of met hun auto? Ik klik echt niet sneller op het hartje als je naast een BMW staat, juist niet, daar knap ik eerder op af. En verder: wat zie je vaak dat er 5 foto's bij staan, maar dan staat er op 3 ervan een spreuk ofzo, of een foto van een zonsondergang. Zullen ze dan niet weten dat je foto's kunt verwijderen?



En als ze dan wel een normale foto van hun gezicht hebben, spreken nog de meeste foto's me niet aan. Maar goed, het swipen is een leuk tijdverdrijf, maar veel levert het nog niet op. Een paar keer een date met iemand die zei serieus te zijn, maar opeens verdween. Wat chats met mannen die vaak ook opeens stilvielen. Vorige week chatte ik met iemand die vroeg hoe ik over fwb dacht. Ik antwoordde dat dat niks voor mij was en poef, weg match . Gelukkig ben ik zo ook erg tevreden met mijn leven. Ik vind het wel grappig om te doen, maar verwacht er niet echt iets van.
Knowledge speaks, but wisdom listens (Jimi Hendrix)
Alle reacties Link kopieren
Soms bedenk je je ineens dat je nog pareltjes hebt liggen. Opgezocht in de chatberichten en moest deze toch wel even delen. De situatie: ik was nog niet lang vrijgezel (1,5e maand) en had Tinder net voor de lol geïnstalleerd toen ik in gesprek kwam met een leuke en aardige jongen. Die, toen ik vertelde dat ik nog niet zo lang vrijgezel was zo reageerde:



"Vind je leuk, en val op je over wat ik nu van je weet. Het zegt denk ik genoeg dat het me raakt, of eigenlijk laat schrikken dat je net uit een relatie komt..." en later "Ik denk dat je mijn aandacht hebt weten te pakken. Of romantischer gezegd ik ben gewoon een beetje verliefd geworden." "Wil je wat leuks lezen.. ik ben als een blok voor je gevallen.." "Ik meen echt alles wat ik zeg en vind chatten echt enorm vervelend. Vind het onpersoonlijk en mis de non-verbalen communicatie. Maar bij jou lijkt dat allemaal van me af te vallen".



Aangezien hij me ook al voordat we elkaar leerde kennen zowat op elk social media platform had toegevoegd vond ik hem veeel te opdringerig om hier mee verder te gaan. Ik heb hem uiteindelijk overal op geblokkeerd. En ben lekker verder gaan swipen. Ik ben niet snel benauwd maar hier werd ik dat wel van :p
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie advies even nodig, ik date regelmatig wel eens alleen nu weet mijn 3 jaar oudere broer hier ook vanaf. Nu wilt hij de over beschermende broer uithangen en heeft gezegd dat ik niet meer moet gaan daten want Zometeen kom ik de verkeerde persoon tegen ( hij bedacht allemaal horror scenes)

Wat moet ik hier nu mee aan? Me moeder verlult namelijk alles door aan me broer.
Just love your life.
Alle reacties Link kopieren
@dreamer kun je niet met hem afspreken dat je altijd op een neutrale plek afspreekt en je hem of iemand die je kent doorgeeft waar je heen gaat en een berichtje stuurt als alles goed is.



Zo deed ik het met mijn overbezorgde moeder. Dan was zij weer gerustgesteld en kon ik blijven daten
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Alle reacties Link kopieren
Al geprobeerd, maar nee dat wil die dus ook niet hebben ' ik kom vanzelf wel ooit iemand tegen ' ik denk dat het dan hoe kinderachtig ook maar is gewoon verzwijgen ( tuurlijk hou ik me vriendinnen op de hoogte zodat hun weten waar ik zit) ik spreek uiteraard meeste keren wel op een neutrale plek af
Just love your life.
Alle reacties Link kopieren
Vaag. Wat is het verschil tussen iemand tegenkomen in de kroeg en daarmee afspreken en iemand ontmoeten via Tinder en daarmee afspreken? In beide gevallen is het even gevaarlijk in mijn ogen, want tijdens die eenmalige ontmoeting in de kroeg kun je echt nog niet inschatten hoe iemand is.



Maarja, wel jammer dat hij er zo in staat. Inderdaad gewoon verzwijgen dan.
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Alle reacties Link kopieren
Ja dat heb ik hem ook al gezegd. Iemand kan mij ook ghb in me drinken doen tijdens het uitgaan ( ja dat nam die als voorbeeld tijdens een date.) zal wel broer eigen zijn. Voorlopig dus gewoon verzwijgen.
Just love your life.
Nou heb de stoute schoenen maar aangetrokken en tinder gedownload ;)



Eerst met een bug... Iedereen woonde op minder dan een kilometer afstand haha!

Nou doet hij het goed en ben ik al flink aan t swippen geweest. Valt me idd wel op dat mensen er slechte fotos op hebben staan en totaal geen tekst. Hoef geen hele waslijst te lezen maar een btje info is wel fijn.



Iemand tips/dos/donts.... (toetsenbord half kapot en de komma is opeens verdwenen haha!)
Alle reacties Link kopieren
@Jensy, tips: gewoon lekker swipen en niet overanalyseren hahaha ;)



Hoe is het met iedereen? Gaat alles nog goed?: Dreamer nog nieuwe dates? Diamantje nog happy met de date? Lucky Birdie nog aan het daten of is 'ik weet het niet man' inmiddels 'ik weet het wel man'?



Hier eigenlijk alles fijn Ik merk dat we ons allebei steeds meer op ons gemak gaan voelen samen. Kijk wel op tegen het einde van de zomer als al onze verplichtingen weer terugkomen en we moeilijk moeten gaan doen om elkaar te zien. Ik heb er alle vertrouwen in dat het wel goed gaat komen maar het is wel jammer. Eerst nog even lekker zelf op vakantie, voordat de hectiek losbarst :P



Ik denk wel dat het zeker mogelijk is om iets serieus te vinden via Tinder. Het is een beetje zoeken en selecteren maar onmogelijk is het zeker niet! Geef de moed in ieder geval niet op
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Alle reacties Link kopieren
Heb vrijdag avond een date met een man die ik al wel is eerder heb gezien, we gaan een ouderwets film avond houden ! hahaha. leuke man, we zagen onze 1ste afspraak niet echt als date aangezien we beide niet de intentie hadden om te daten. maar we verveelde ons beide en ben gewoon langs gegaan om even te kletsen, 5 uur verder en toen maar naar huis gegaan want het was laat. eigenlijk ben ik best geintereseerd in deze man, geen flauw idee of het wederzijds is. maar hij flirt wel het 1 en ander met me.. beetje onduidelijk. ag we zien het vrijdag wel (: (deze man ken ik trouwens niet via tinder! )
Just love your life.
Hey Stip, (en de rest)



Ik had toch gelijk met betrekking tot "ik weet niet wat ik wil" man. Hij is iemand tegen gekomen (of misschien was het wel de eigenaresse van de roze tandenborstel) en daar heeft hij nu naar eigen zeggen geen relatie mee (inderdaad, geen....).

Maar ze zien elkaar nog wel, ofzo..



Hij was zo langzaam qua communicatie naar mij, dat ik er klaar mee was. Of hij zo druk met haar bezig was, of gewoon aan het werk, geen idee.

Bij nader inzien wel blij mee, hij was een lekker ding en goed in bed maar getrouwd met zijn werk (eigen zaak) en die zal voorlopig op 1 staan.



Rond diezelfde periode heb ik via tinder een ander leren kennen, voldoet niet aan mijn "eisen" qua uiterlijk, categorie; ik val op donker haar en donkere ogen, maar hij is blond en heeft blauwe ogen.

Maar verder is hij leuk, en zijn we elkaar rustig aan het leren kennen

En tot nu toe is het hartstikke leuk.
@Jensy, niet opgeven. Zitten een hoop idioten tussen, of mannen die maar 1 ding zoeken (seks), maar er zitten ook normale mannen tussen. Kan alleen even duren voordat je ze vindt..



@Stip, fijn dat jullie je op je gemak voelen bij elkaar. En verder gewoon genieten, je weet toch nooit hoe het loopt.



@Dreamer klinkt leuk! Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel! Update komt zaterdag haha!
Just love your life.
Alle reacties Link kopieren
Hey! Mag ik iets vragen? Als je een match hebt gehad en de match wordt opgeheven, komt die persoon dan ook nooit meer naar voren bij het swipen?
Alle reacties Link kopieren
@birdie klinkt goed!! :D



@dreamer oeh ben benieuwd hoop op een goede afloop :D



@curly het kan gebeuren dat hij toch naar voren komt, het is mij wel eens gebeurd maar dat was maar 1 keer. Eventueel kun je je account weghalen en helemaal opnieuw beginnen.
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Alle reacties Link kopieren
Oh mensen! ik ben zenuwachtig voor morgen. hahaha. help! iemand nog tips?
Just love your life.
quote:curlygurly schreef op 06 augustus 2015 @ 10:37:

Hey! Mag ik iets vragen? Als je een match hebt gehad en de match wordt opgeheven, komt die persoon dan ook nooit meer naar voren bij het swipen?



Ja wel, dat had ik dus vandaag.



Ja, ben sinds vandaag weer op tinder gegaan dus ben benieuwd of er een leukerd tussen zit! Heb alvast een paar matches die niets zeggen en een paar die nikszeggend iets 'zeggen' en 1 die me acuut verwijderde nadat ik aangaf niks te hoeven met een man met kinderen



Dreamer ik heb niet teruggelezen wat ga je morgen doen en met wie?
quote:dreamerx schreef op 05 augustus 2015 @ 11:30:

Heb vrijdag avond een date met een man die ik al wel is eerder heb gezien, we gaan een ouderwets film avond houden ! hahaha. leuke man, we zagen onze 1ste afspraak niet echt als date aangezien we beide niet de intentie hadden om te daten. maar we verveelde ons beide en ben gewoon langs gegaan om even te kletsen, 5 uur verder en toen maar naar huis gegaan want het was laat. eigenlijk ben ik best geintereseerd in deze man, geen flauw idee of het wederzijds is. maar hij flirt wel het 1 en ander met me.. beetje onduidelijk. ag we zien het vrijdag wel (: (deze man ken ik trouwens niet via tinder! )



Toch maar even stukje teruggelezen, leuk!

Veel plezier !
Have fun dreamer! Van mij geen tips want ben zelf niet zo goed in daten want vaak te zenuwachtig...
Curly; veel mannen komen veel vaker voorbij omdat ze hun account opheffen en dan opnieuw registreren.

Dan begin je dus helemaal opnieuw.



Dreamer; wat heb je te verliezen? Gewoon doen dus!
Alle reacties Link kopieren
@ stormkraft dankjewel!!



@luckybirdie ja dat is waar! Hahaha ik ben benieuwd!
Just love your life.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer, ik kan je heel veel 'goede adviezen' geven maar ik weet zelf hoe nerveus ik altijd was en daar is gewoon weinig aan te doen :P



Succes en veel plezier
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Alle reacties Link kopieren
Nog een paar uurtjes! Heb er zin in! Iemand nog meer een date vandaag of in het weekend?
Just love your life.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven