Ex met rust laten

29-06-2014 21:27 1832 berichten
Bijna een jaar na de topic opening kan ik zeggen dat ik mijn ex een "rustplaats" heb gegeven.

Het gaat goed met me, heb veel bijgeleerd en heb natuurlijk mijn ups and downs maar dat is het leven!



Dank jullie wel allemaal voor jullie steun!



Special thanks aan Monroe, Pollewop etc etc.



Pollewop..nieuw topic mag geopend worden!!
Nee, dat heb ik gemerkt dat het lekker eerlijk is. Niet leuk maar soms nodig!
quote:Summerdance schreef op 29 juni 2014 @ 22:09:

Hier schrijven is een prima manier om sterk te blijven hoor

100 jaar geleden heb ik hier ook op een topic meegeschreven omdat ik dacht dat ik dood ging van liefdesverdriet



Guess what...ik leef nog en ik ben OOK nog eens gelukkig geworden



Hier nog een. Alleen ben ik in die relatie blijven hangen. En wat bleek.. tijdens onze break had hij een ander. Kwam ik achter toen we het weer gingen proberen. En hij heeft het nirt eens zelf verteld. Ik vond een paar foto's. De rest laat zich raden.. Tijdens onze break zei hij dat hij tijd voor zichzelf nodig had maaaar dat het allemaal wel goed zou komen. We zagen elkaar regelmatig, hadden sex en meneer had er nog een ander bij.



Idioot die ik ben.Spijt als haren op mijn hoofd. De liefde slaat dan gauw om in een gruwelijke hekel krijgen aan iemand.
Dat is echt kut, ik snap gewoon niet dat ze zo makkelijk weer verder kunnen gaan.

Tja hoe zou het met kikker zijn? Vast heel goed

Titel is al veranderd. Dat is snel!
Alle reacties Link kopieren
Ah neeeeeeeeeeee

Je hebt je topic titel aangepast
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:maka22 schreef op 29 juni 2014 @ 22:04:

Sneeuwklokje: zo heel veel sterker ben ik niet, ik schrijf of val jan en alleman lastig om hem maar niet te contacten. Voel me bijna schuldig. Mijn ex zit in het buitenland en kan niet zo maar blijven slapen. Dus dat scheelt. Maar wat wil je van hem? Terug of juist niet?ja, lijkt me enorm pijnlijk. Je mag hier best komen kletsen tijdens zwakke momentjes..



Zie mijn topic 'doorgaan of stoppen'. Lang verhaal, maar in een notendop de 'feiten':



Had een geheime relatie (begrijp me niet verkeerd: geen vreemdgaan o.i.d., maar niemand wist nog van ons)

Vriend wilde (terecht!) duidelijkheid en heeft me voor het blok gezet

Nu is relatie over

Ik wil hem terug

Hij mij niet...
Je kunt het!
Sorry Summerdance! anders denken ze dat ik wat morbide ben...



Oja, sneeuwklokje, had het voorbij zien komen ja. Erg ingewikkeld allemaal. Hmm... Sterkte!
Ik ga slapen,... Ben echt op. Voordeel is kilo's vliegen eraf. Ben elke avond weer blij als ik weer naar bed mag, trusten...ik lees morgen verder! Dank jullie wel al voor de lieve woorden
Alle reacties Link kopieren
quote:maka22 schreef op 29 juni 2014 @ 21:45:

Ik weet het, zwak momentje. En weet je als er Iets aan zijn kant veranderd aan laat ie het wel weten. Ik moet gewoon proberen weer te leven na vijf jaar zonder hem. Komt goed, maar soms een zwak momentje. Ik wil een rustplaats voor mijn hart Vraag dan gelijk of hij jou met rust wil laten.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Ah jammer, het is aangepast



De laatste rustplek voor je relatie, op naar een nieuw leven voor jou. Gaat je lukken



En slaap lekker!
[quote]maka22 schreef op 29 juni 2014 @ 22:16:

Hij heeft het vrij plotseling gebroken. Elke keer heb ik het gevoel dat hij weer happy rondhuppelt. Maar natuurlijk is dat ook niet zo.



Weet jij wat hij 24/ 7 doet? Pak je leven op en laat hem inzien wat hij heeft weg gegooid.
Ja nee dat klopt. De ochtenden vind ik zo moeilijk. Voel me down en blijf malen met waarom. De neiging om kamikaze contact met hem te gaan zoeken...mis hem gewoon zo. Ik kan nier weten wat hij 24 7 doet, en aangezien ik in een ander land woon kan ik hem niet laten zien wat ie mist..
Misschien mist ie mij helemaal niet aangezien hij vrolijk door kan gaan met zijn gevoelens voor een ander die nog een paar duizend kilometer verderop woont..afgewezen worden is klote en ik moet het maar accepteren, ik wil er alleen nog niet aan
Alle reacties Link kopieren
Je bent niet alleen Maka, ik zit in hetzelfde schuitje. Herken alles wat je schrijft zooo goed! De ochtenden zijn het ergst. Heb ook het idee dat hij allang happy is. Vandaag een week geleden...
Welkom pollewop, laten we proberen zolang moelijk het vol te houden. Ik heb alleen nog de verkeerde reden om dit te doen. Ik hoop dat stilte ook zijn hersenen op gang brengen. En dat is natuurlijk niet de focus. Want die zou op mezelf moeten zijn. Maar goed, dat komt nog wel denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hetzelfde gevoel erbij Maka, maar dus ook niet de juiste insteek, en ik ben tegelijkertijd bang dat hij me door die stilte wel heel makkelijk kan vergeten.



Ik verbaas me over de mindfuck die het is: ineens is alles aan hem fijn, lief en we hadden het wél goed. Ineens alleen maar alle fijne en goede herinneringen, nooit meer dit, nooit meer dat... Terwijl ik me de laatste tijd echt rot heb gevoeld in deze relatie. Bizar hoe je geest werkt. Ook hier vliegen de kilo's eraf, ben ik blij dat ik de dag doorkom en in kan storten thuis. Het liefst ga ik om half negen naar bed, dan is de dag maar voorbij. Ik probeer nu tegen elke fijne herinnering een realistische te zetten. Werkt nog niet echt, maar je moet toch wat.
Ik vrees dat de enige oplossing tijd gaat zijn....:( als ik het maar volhoud...ik weet niet hoe lang jullie samen waren. Maar hij kan je toch niet zomaar vergeten denk ik..ik weet dat het bij mijn ex heus wel wat deed. Hij huilde, deed ie nooit. Maar geloof dat dat was omdat hij zich schuldig voelde om mij tr dumpen. Tja
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of hij me zo maar kan vergeten. Ik denk het niet (ik hoop het niet, maar dat is eigenlijk wat anders natuurlijk). We waren zaterdag eigenlijk 2,5 jaar samen... Het is op een bizarre manier uitgegaan, even snel tussendoor in een lunchpauze. (Heel verhaal, maar voor de beeldvorming). Hij heeft geen traan gelaten, in ieder geval niet op dat moment. We hebben een paar weken geleden een redelijke crisis gehad, en toen huilde hij wel. Het leek erop dat er wel een soort van doorbraak was toen. Achteraf dus uitstel van executie.



Ik hou het wel vol, al krab ik het behang van de muur.

En jij ook, hou vol. Take care.
Ben de hele dag buiten geweest. WiFi vrij. Dat hielp....



Heel apart, tijdens de lunchpauze. Bij ons had hij het binnen twee drie dagen besloten, een week daarvoor nog dat ie van mij hield, een week erna niet meer. Waarschijnlijk speelde het toch langer. Maar goed...nieuw behangetje is altijd goed!
Alle reacties Link kopieren
Ook ik ken t ;) Maar houd vol, je komt er zoveel sterker uit als je hem laat voor wat het is. Moeilijk, maar je zal zien dat het elke dag een stukje beter gaat en makkelijker wordt good luck!
Dank je... Ik weet als ik nu contact ga zoeken dat ik met de verkeerde emoties dat doe. Dus moet echt volhouden,..ik weet dat het zijn keuze is en voor hem goed is..maar ik ben het er nog niet mee eens en kan het niet accepteren. Maar nog een paar uurtjes en de dag is weer voorbij en ik mag weer slapen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu een maand geen contact en begin langzaam aan door te draaien hier. Afgelopen 2 weken vrolijk rond gehuppeld, niks aan de hand en vandaag, bam! Ineens al het verdriet terug. Flashbacks van hoe we uit elkaar gingen en alle dingen die zij zei. Bah. Wil haar zo graag een berichtje sturen nu maar weet dat dat toch geen zin heeft. Bovendien is haar ex waar zij nog vrienden mee is in Nederland en ze zullen nu wel gezellig samen een hapje eten zijn ofzo. Ben zo boos en verdrietig. Kut gevoel
Alle reacties Link kopieren
Mijn kersverse vriend zei een week voor de breuk nog 'gek op mij te zijn' , een week later was hij niet verliefd meer op mij en miste hij mij niet. Blijkbaar kunnen mannen soms dingen zeggen die ze niet altijd menen.

En ik gok dat hij nu helemaal happy is met zijn beste vriendin die als een krokodil van de zijkant stond toe te kijken en nu mag happen naar haar prooi...



Hou vol makka22 en de rest. Ik hoop voor ons allemaal dat het goedkomt
I am just a girl.....standing in front of a boy...asking him to love her
Alle reacties Link kopieren
Ergens, hoe zuur ook, is het fijn te lezen dat jullie met hetzelfde worstelen. Wat een klote verhalen ook van jullie. Ik hang nu weer op de bank, mijn beste vriend in deze numb-dagen. Maar ik bel/whap/sms niet!!
quote:iamjustagirl schreef op 30 juni 2014 @ 19:53:

Mijn kersverse vriend zei een week voor de breuk nog 'gek op mij te zijn' , een week later was hij niet verliefd meer op mij en miste hij mij niet. Blijkbaar kunnen mannen soms dingen zeggen die ze niet altijd menen.

En ik gok dat hij nu helemaal happy is met zijn beste vriendin die als een krokodil van de zijkant stond toe te kijken en nu mag happen naar haar prooi...



Hou vol makka22 en de rest. Ik hoop voor ons allemaal dat het goedkomt Dat klopt. Mij werd gezegd hoeveel hij van mij hield en mij zo miste als we niet bij elkaar waren. Bleek toch echt dat hij naast mij een ander had. Ik snap dat ook echt niet. Is het nou gewoon liegen zonder enig schuldgevoel of het jagersinstinct wat in een man zit.....is mij ooit verteld. Ik ben er nog steeds niet achter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven