Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
Het aantal verschillende mannen dat ik heb gedate de afgelopen jaren loopt ook met gemak in de tientallen hoor. Zeker 40, maar ik denk dat het eerder richting de 50 gaat.
Ik heb gister overigens een erg leuke eerste date gehad, zou het..?



😆
Hoera, coolpack! Was het je 25e?
Alle reacties Link kopieren
Poeee 50 verschillende mannen.. wat veel!!



In welke leeftijdscategorie val je?
Ik denk dat deze dates zo ongeveer tussen mijn 35e en 40e waren. Soms volgde er een 2e of 3e date, heel soms zag ik iemand 1 of 2 maanden, maar verreweg de meeste mannen zag ik maar één keer.



Geen slechte ervaringen overigens. En over het algemeen was het ook goed voor mijn zelfvertrouwen. Ik heb maar één keer echt een stomme vent ontmoet en maar één keer een man gehad die niet op kwam dagen. Verder bijna altijd wel gezellig avonden gehad. Maar meestal dus niet meer dan dat.



En altijd met tussenpozen, vaak zo een halfjaar. Dan was ik er weer een tijdje helemaal klaar mee. Want het is toch elke keer weer selecteren (of geselecteerd worden), mailen en chatten (steeds korter), afspreken, de spanning die bij zo'n eerste afspraak hoort en vervolgens de teleurstelling achteraf dat het weer niks was.
Ik ook hoor Rasa. Toen ik vier jaar geleden begon met daten heb ik er ook minimaal 50 gehad. Ook veel een keer drie een paar maanden en toen kwam ik mijn inmiddels ex tegen.
Geen idee, Rasa haha. En het was nog maar de eerste date dus eerst nog maar eens rustig verder kijken of het dr volgende date(s) ook xo leuk is 😉
Alle reacties Link kopieren
@ Rasa, ok jullie zijn wat ouder dan ik. Ik ben eind 20..
@lielie, gezien je nick vermoedde ik al zoiets



Er gaat toch een derde date komen! Ook al doe ik moeilijk, hij zegt dat ik niet zomaar van hem af kom. Volgende week zaterdag gaat het gebeuren. Geen ontkomen meer aan
Alle reacties Link kopieren
@rasa eigenlijk best leuk zo'n vasthoudend type?

Hij vind jou klaarblijkelijk erg leuk! Wat gaan jullie zaterdag doen?



@coolpack een leuke eerste date. yeah! :-)



Ik had gisteravond ook een eerste date. Afgesproken om wat te drinken en als het leuk was om evt ook wat te eten. Dat werd uitgebreid eten want het was erg leuk. Erg gelachen, leuke gesprekken en ik voelde me erg op mijn gemak.

Meteen afgesproken dat we elkaar volgende week zien. En vandaag al weer uitgebreid geappt
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, graag doe ik mee met dit topic!

Leuk om jullie vorderingen te lezen, en bij nadine_j met succes dus?!



Momenteel ben ik ook al een poosje bezig, via internet maar ook irl. Een paar keer verkeerde keuze gemaakt en te lang in blijven hangen (dat ga ik dus niet weer pogen te doen...). Nu weer een eerste date gehad, weet het niet zo goed. Hij is nu op vakantie en had geen wifi dus kon niets laten horen (volgens mij kun je gewoon sms-en toch?). En ik geloof dat ik graag een vervolgdate zou willen om een beter idee te krijgen. Die hadden we al afgesproken, dus als het goed is gaat dat nog door. Verder ongeveer tegelijkertijd mailcontact met man 2. Beiden nemen geen eigen initiatief tot afspreken!! Wat ik op zich prettiger vind dan meteen in het eerste berichtje, maar toch, dit is weer het andere uiterste
When nothing goes right ... go left
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie een "No Go" in je eerste gesprek / chat contact ?



Ik heb op zich (voor zover ik dat nu in kan schatten) een leuk iemand gesproken. Alleen twijfel ik een beetje naar de intenties van die persoon? Hoe kom ik erachter wat zijn intenties zijn?



Het gesprek verliep leuk.....maar dwaalde soms af naar het randje....en dan bedoel ik....flirterig / seksistisch.

Hebben jullie dat ook?
@emma, welkom hier! Het zal wel per persoon verschillen, maar ik app eerlijk gezegd zelf ook niet zoveel tussen twee dates in. Zeker niet als dat alleen kan via dure smsjes vanuit het buitenland. Ik redeneer daarin vrij simpel: als de tweede date staat, spreken we elkaar dan toch? Het hoeft dus niets te betekenen dat je nu niet of weinig van hem hoort.quote:koekske73 schreef op 26 oktober 2014 @ 17:04:

@rasa eigenlijk best leuk zo'n vasthoudend type?

Hij vind jou klaarblijkelijk erg leuk! Wat gaan jullie zaterdag doen?



Zou kunnen. Of hij vindt mij inmiddels een interessant project

We laten het even van het weer afhangen. Het plan is wandelen, maar als het regent bedenken we iets anders.



En jij dus ook een leuke first date! Volgende datum al gepland?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rasa schreef op 24 oktober 2014 @ 19:47:

[...]



Ah, balen... ga je nog?

Afgezegd, en was wel goed want nu nog steeds niet lekker.

(om precies te zijn heb ik gezegd dat ik me niet lekker voelde en toen stelde hij voor het uit te stellen... weet niet of hij dus niet zoveel zin had of dit praktisch was)
Alle reacties Link kopieren
Qian, beterschap

(misschien niet te overdenken en kijken hoe het verder verloopt, of hij een nieuwe afspraak voorstelt? )
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wat het is met de Badoo mannen...man waarmee ik dit weekend zou daten verschoof eerst naar maandag en nu heeft ie definitief gecancelled vanwege teveel twijfels :s. En ondertussen wel steeds aansturen op ondeugend appen..right... Ben er even een beetje klaar mee.



Ik reageer later even op jullie, lig ziek op de bank en weinig fut.
Alle reacties Link kopieren
@ Snoopy, niet te lang bij stil staan...



Gewoon op naar de volgende.. Wat heb je nou aan iemand die teveel twijfelt?? Lekker afschrijven en geen aandacht aan geven!! DOEII!



En trouwens.. Badoo zitten sowieso rare figuren op. Kijk gewoon even ergens anders?
Hoi!

Mag ik weer een beetje meeschrijven?



Vanavond een date gehad, wat gezellig was, zelfs nog wat gegeten. Hij wil wel graag een tweede date. Op zich 'lukt' het me altijd wel een tweede date eruit te slepen, maar het gebeurt eigenlijk nooit dat ik genoeg onder de indruk ben van iemand om dat ook daadwerkelijk te doen Als de man vanavond het vraagt zal ik het wel doen, maar vraag me wel af of het zin heeft!



En nu kom ik op Tinder steeds een collega tegen die ik eigenlijk wel leuk vind (ik sluit de app vaak zodat ik niet hoef te kiezen) en wil eigenlijk wel rechts swipen. Alleen ben ik een beetje bang dat het awkward wordt als we elkaar tegenkomen!
@Amy, wat het fijne is aan Tinder: je kunt eigenlijk geen blauwtje lopen. Alleen als jullie elkaar allebei naar rechts swipen, weten jullie van elkaar dat je geïnteresseerd bent.



Ik heb zo overigens wel iets awkwards met een collega meegemaakt. Ook naar rechts geswiped. Hij mij ook. Vervolgens zat ik wat te kloten met mijn contacten en was hij opeens weg. Tot op de dag van vandaag weet ik niet of hij mij uit zijn lijstje heeft gegooid of ik hem uit mijn lijstje... We zeggen sindsdien slechts droog 'hoi' tegen elkaar...
@Rasa, is ook zo, alleen moet je dan een gesprek beginnen en als dat niet loopt en zo... iets met beren en de weg



En jouw situatie lijkt me ook minder ja haha
quote:jane-doe schreef op 26 oktober 2014 @ 18:58:

Wat vinden jullie een "No Go" in je eerste gesprek / chat contact ?



Ik heb op zich (voor zover ik dat nu in kan schatten) een leuk iemand gesproken. Alleen twijfel ik een beetje naar de intenties van die persoon? Hoe kom ik erachter wat zijn intenties zijn?



Het gesprek verliep leuk.....maar dwaalde soms af naar het randje....en dan bedoel ik....flirterig / seksistisch.

Hebben jullie dat ook?Ik denk dat je seksueel getint bedoelt ipv seksistisch? Er is wat mij betreft wel een groot verschil met flirten. Als het echt een beetje richting een sekschat gaat, dan denk ik dat de man in kwestie op een seksdate uit is. En als jij meedoet, denkt hij waarschijnlijk dat jij daar ook wel voor in bent.
quote:AmyFarahFowler schreef op 26 oktober 2014 @ 20:39:

@Rasa, is ook zo, alleen moet je dan een gesprek beginnen en als dat niet loopt en zo... iets met beren en de weg I know, ik ben hier zelf ook het omgekeerde van een held in hoor! Gelukkig ging het in mijn geval om een collega waar ik in lichte mate nieuwsgierig naar was en geen heimelijke crush ofzo. En ik denk dat hij zich nog ongemakkelijker voelde dan ik...
Alle reacties Link kopieren
Komt goed, ik heb nog 2 potentiële dates klaarstaan haha :P.
Ok, volgende keer dat ik hem tegenkom zal ik het gewoon doen!
Alle reacties Link kopieren
@Qian: Het klinkt in ieder geval wel als een sensitief iemand, niet een met een bord voor zijn kop



@Rasa: dankje! Nee klopt, appen is niet zo nodig. Ik moet ook gewoon afwachten. We hebben geen datum geprikt overigens, voor de volgende date. En wandelen is leuk trouwens, echt een prima idee 2e/3e etc date. Ben benieuwd!



@koekske73 Dat klinkt goed, zeg!



@Snoopy en jane-doe: Volgens mij, als het snel of meteen richting seks gaat in onderwerp van gesprek of daad wordt het meestal (niet altijd) niet serieus, en is degene in kwestie meestal eerder op zichzelf gericht dan op jou (leren kennen)… Dus afhankelijk van waar je naar op zoek bent is het dan een no go of wel go, zou ik zeggen.
When nothing goes right ... go left

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven