Minder van Tinder- deel 8

22-04-2017 14:28 2900 berichten
Al 7 delen bespreken we het lief en leed rondom online daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes



Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!



Voorgaand deel 7
Alle reacties Link kopieren
Klinkt leuk Max! En dat hij zo dichtbij woont maakt een afspraakje ook een stuk makkelijker!
Klinkt leuk Max! Iemand met humor en die je laat lachen is wat waard. En wat is leeftijd nou? 6 jaar ouder is niet zoveel. Plus, hij is wellicht op papier ouder, maar misschien irl jonger van geest.
Alle reacties Link kopieren
Gaaf Max, Geniet ervan.
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
Pfff mijn tinder is echt stuk. Heb mijn account maar even verwijderd. Al vanaf t weekend geen matches, zelfs niet toen ik er een stuk of 50 willekeurig een like gegeven heb. Meestal is 90% van wie ik like een match, dus er gaat duidelijk iets niet goed!

Straks maar weer opnieuw proberen. Weekend zonder kinderen voor de boeg dus een drankje met iemand zou niet verkeerd zijn
Ik lees later weer even bij. Nu bijna in Amsterdam voor mijn date. Eerst even inchecken in het hotel en dan zie ik hem rond 9. Nu wel beetje erg zenuwachtig
Alle reacties Link kopieren
quote:littlemissy schreef op 25 april 2017 @ 19:18:

Pfff mijn tinder is echt stuk. Heb mijn account maar even verwijderd. Al vanaf t weekend geen matches, zelfs niet toen ik er een stuk of 50 willekeurig een like gegeven heb. Meestal is 90% van wie ik like een match, dus er gaat duidelijk iets niet goed!

Straks maar weer opnieuw proberen. Weekend zonder kinderen voor de boeg dus een drankje met iemand zou niet verkeerd zijn Gelukkig is er dan het vivaforum. Alleen jammer dat je daar niet mag hengelen.
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Spannend CherokeeRose! Have fun!
Alle reacties Link kopieren
quote:Kulderzipken schreef op 25 april 2017 @ 20:03:

[...]





Gelukkig is er dan het vivaforum. Alleen jammer dat je daar niet mag hengelen. Er mag zoveel niet. En als je eenmaal een naam hebt, maakt het niet meer uit wat je zegt, dan ben en blijf je een hengelaar
Wees meester en vormgever van jezelf
Dank je littlemisssy! Ik hoop echt dat hij net zo leuk is als hij over komt op de chat.
Veel plezier Cherokee!
Alle reacties Link kopieren
Spannend Cherokee! Veel plezier! Ben benieuwd naar hoe het was! ????
Smile, you're designed to!
Dank jullie wel! ben nu op hem t wachten...irritante zenuwen...



Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte!
Alle reacties Link kopieren
nou ja, zit ik gewoon een beetje te chatten met een Tinder-match ....niets aan de hand.. ontmatcht hij me midden in het gesprek..

nou moe?! #gekkies
noppes
Ik ben benieuwd hoe Cherokee het heeft. Die ligt waarschijnlijk al lang en breed in bed



Heb sinds afgelopen zondag wat appcontact met mijn date en we plannen nu een 5e date. Als ik maandag vrij ben komt hij zondagavond hierheen zodat hij bij me kan blijven slapen, dat wordt dan de eerste keer dat we samen wakker gaan worden.

Eigenlijk zou ik hem ook wel wat eerder willen zien, maar hij zegt er niets over en ik wil me ook niet opdringen. Het kan best zijn dat hij dat met opzet zo doet omdat ik al een aantal keren heb aangegeven niets te willen overhaasten. Dat zou me niets verbazen namelijk, dat hij het een beetje aan mij over laat nu. Maar even kijken of het misschien deze week nog lukt ergens een drankje te doen samen.
quote:max schreef op 25 april 2017 @ 21:58:

nou ja, zit ik gewoon een beetje te chatten met een Tinder-match ....niets aan de hand.. ontmatcht hij me midden in het gesprek..

nou moe?! #gekkiesDie waardoor je hardop moest lachen op je werk?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dina80 schreef op 25 april 2017 @ 22:04:

[...]



Die waardoor je hardop moest lachen op je werk?Nee een nieuwe match op Tinder... met de grappige man nog steeds leuk in gesprek
noppes
Alle reacties Link kopieren
Nouja Max, wat een mafkees!

Zei je iets waardoor hij op zijn teentjes getrapt was?
quote:CherokeeRose1977 schreef op 25 april 2017 @ 19:59:

Ik lees later weer even bij. Nu bijna in Amsterdam voor mijn date. Eerst even inchecken in het hotel en dan zie ik hem rond 9. Nu wel beetje erg zenuwachtig



Spannend!!! We krijgen toch wel tussendoor een update toch??



*scrollt naarstig door naar beneden*
Alle reacties Link kopieren
Ik kom weer even langs waaien haha, heb een aantal weken leuke gesprekken gehad met een tinder match maar dit was helaas opeens voorbij. Dus ben weer verder gaan tinderen en sinds zaterdag weer een erg leuke match. Nu word ik alleen helaas weer erg argwanend omdat hij misschien wel (te) leuk is..



Hebben nummers uit gewisseld, meerdere snaps van hem gehad (dus hij is niet fake) verder alleen filmpjes via de app. Nu heeft hij geen instagram en kan ik hem op facebook niet vinden. Nu wilt hij overmorgen afspreken, wat ik helemaal leuk vind. Maar omdat ik zoveel pech gehad heb de laatste tijd zie ik nu óveral iets achter. Zien jullie iets geks aan dit verhaal? En is het normaal om al zo snel op date gevraagd te worden?



Niet quoten aub, word een beetje erg herkenbaar.
Geen update.....Dan neem ik aan dat het leuk is
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook geen Instagram of Facebook account. En als ik iemand interessant vind vraag ik diegene snel op date. Ik zie ook niet zo goed welk deel raar zou moeten zijn?



En wat houdt ''te leuk'' in, dames? Wat bedoelen jullie ermee? Ik ben een man, iemand kan voor mij niet ''te leuk'' zijn
Rich as a jew, hung like a moose...
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor je reactie, stelt mij toch weer een beetje gerust.



Te leuk in de zin dat het niet echt zo kan zijn. Ik weet dat hij echt is wie hij zegt, maar misschien heeft hij andere plannen/ideeen dan ik zeg maar. Het ziet er te leuk uit allemaal haha. Misschien ben ik ook wel te argwanend, maar had eigenlijk niet verwacht dat ik zo'n leuk iemand nog tegen zou komen haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:littlemissy schreef op 25 april 2017 @ 23:06:

Nouja Max, wat een mafkees!

Zei je iets waardoor hij op zijn teentjes getrapt was?Nou nee, hij kwam uit Canada, en toen vroeg ik waar uit Canada... :-)
noppes
Alle reacties Link kopieren
quote:CherokeeRose1977 schreef op 25 april 2017 @ 20:58:

Dank jullie wel! ben nu op hem t wachten...irritante zenuwen...



Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte! Ben zo benieuwd hoe het gaat met de date....wel ons updaten hoor!
noppes
Alle reacties Link kopieren
quote:Bukowskey schreef op 26 april 2017 @ 00:31:

Ik heb ook geen Instagram of Facebook account. En als ik iemand interessant vind vraag ik diegene snel op date. Ik zie ook niet zo goed welk deel raar zou moeten zijn?



En wat houdt ''te leuk'' in, dames? Wat bedoelen jullie ermee? Ik ben een man, iemand kan voor mij niet ''te leuk'' zijn



Hm voor mij wat ik met mijn ex had, het was allemaal te perfect in het begin dat ik ook best vaak dacht nee dit kan niet waar zijn. Beetje to good to be true. Hij was lief en leuk en sexy, het ging allemaal vanzelf en hij zei steeds ook helemaal gek op me te zijn. Dezelfde plannen voor de toekomst, het hele plaatje leek te kloppen... Ik dacht nou misschien is dit dan toch wat mensen bedoelen! Zou dit hem dan eindelijk zijn...? Maar helaas, tot ik 2 maanden op reis ging en ik opeens niets meer van hem hoorde... Het hele contact was veranderd. terwijl hij er meer vertrouwen in leek te hebben dan ik dat mijn reis geen probleem moest zijn. Het stond immers al gepland voor ik hem ontmoette... alles werd oppervlakkig en ook toen ik terug kwam voelde ik geen liefde meer. Geen lieve berichtjes, sowieso nog amper berichtjes. we leken wel verre kennissen als je las wat hij mij stuurde.... Ik heb er dan ook een punt achter gezet.



Het hele plaatje van het begin was gewoon weg... Ik vraag me nu achteraf ook echt af of het allemaal "echt" was of dat hij gewoon maar vertelde wat ik wou horen en uiteindelijk een spelletje met me heeft gespeeld. het was "te leuk", kon niet waar zijn.... en dat bleek achteraf ook voor mijn gevoel.
Smile, you're designed to!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven