Minder van Tinder- deel 8

22-04-2017 14:28 2900 berichten
Al 7 delen bespreken we het lief en leed rondom online daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes



Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!



Voorgaand deel 7
quote:Bukowskey schreef op 26 april 2017 @ 14:29:

[...]



Lijkt me leuk!



(dit valt toch niet onder hengelen?)



Nee hoor want we mogen alleen maar afspreken met de locals daar, niet onderling!



Je bent een man toch? Dan zit je wel apart natuurlijk!
Ik zie t al helemaal voor me, een boot vol swypende mensen
Alle reacties Link kopieren
quote:CherokeeRose1977 schreef op 26 april 2017 @ 14:51:

[...]





Nee hoor want we mogen alleen maar afspreken met de locals daar, niet onderling!



Je bent een man toch? Dan zit je wel apart natuurlijk! Oh maar dan ga ik ook mee. Zitten wij mannen iig ook niet alleen
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 26 april 2017 @ 14:12:

NDD

Wat een verhalen. Ik denk, leuke, normale mannen bestaan heus wel. Als ik die verhalen dan weer hoor.....



Haha, dit viel nog mee! Paar jaar geleden met Tinder had ik nog veel gekkere ervaringen. Met de eerste jongen had ik gewoon geen klik, maar de tweede was inderdaad... bijna hufterig te noemen. En de laatste was een lieverd (tot nu toe), dus ik heb goede hoop: ze bestaan!



Wat alleen ook wel jammer is met Tinder / online dating is dat sommige mensen moeilijk een gesprek op gang houden. Die stellen dan hele saaie vragen ed en dan komt het nooit tot een date. Terwijl zo iemand in het echt misschien wel heel gezellig kan babbelen en gewoon niet goed is met geschreven tekst. Vraag me dan altijd af of ik die mannen nog een kans moet geven of juist niet. Zucht, dating is ook maar moeilijk!
quote:NDD93 schreef op 26 april 2017 @ 15:33:

[...]





Haha, dit viel nog mee! Paar jaar geleden met Tinder had ik nog veel gekkere ervaringen. Met de eerste jongen had ik gewoon geen klik, maar de tweede was inderdaad... bijna hufterig te noemen. En de laatste was een lieverd (tot nu toe), dus ik heb goede hoop: ze bestaan!



Wat alleen ook wel jammer is met Tinder / online dating is dat sommige mensen moeilijk een gesprek op gang houden. Die stellen dan hele saaie vragen ed en dan komt het nooit tot een date. Terwijl zo iemand in het echt misschien wel heel gezellig kan babbelen en gewoon niet goed is met geschreven tekst. Vraag me dan altijd af of ik die mannen nog een kans moet geven of juist niet. Zucht, dating is ook maar moeilijk!Vertel mij wat Ik denk maar, als ze geen redelijk gesprek op gang kunnen houden op de chat, dan is het maar de vraag of ze dat irl kunnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:CherokeeRose1977 schreef op 26 april 2017 @ 14:52:

Ik zie t al helemaal voor me, een boot vol swypende mensen Jaaa ik wil ook mee! Doen we een rondreis Spanje, Italië, Griekenland
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 26 april 2017 @ 16:32:

[...]





Vertel mij wat Ik denk maar, als ze geen redelijk gesprek op gang kunnen houden op de chat, dan is het maar de vraag of ze dat irl kunnen.



Dat vraag ik mij ook wel af. Net als mannen die misschien op de foto "net niet" zijn. Die zijn misschien in het echt wel heel erg leuk....maarja de tijd is vluchtig en het aanbod soms groot, dan mis je misschien hier en daar wat kansen.



Wat leuk Isa dat de date via-via toch heel erg leuk bleek te zijn. En al 3 dates, super!



Hier tinder weer geïnstalleerd nadat hij stuk was. Nu krijg ik wel gewoon weer matches, ben nu met iemand wel leuk aan het kletsen. Hij stuurde mij gisteren na de match gelijk een berichtje maar toen wilde ik net gaan slapen, was dus benieuwd of er vanochtend nog interesse zou zijn van zijn kant uit. En die was er nog



Zijn leuk aan het kletsen en hij klinkt geïnteresseerd dus dat is al heel wat haha
Alle reacties Link kopieren
quote:littlemissy schreef op 26 april 2017 @ 18:03:

[...]





Jaaa ik wil ook mee! Doen we een rondreis Spanje, Italië, Griekenland Ik wil ook mee, mits we Scandinavië meepakken, zo'n lange blonde Viking zie ik wel zitten
quote:Corona74 schreef op 26 april 2017 @ 18:15:

[...]





Ik wil ook mee, mits we Scandinavië meepakken, zo'n lange blonde Viking zie ik wel zitten Natuurlijk, geen enkel probleem!
Chero is dit jouw favo smiley ?
quote:Eva- schreef op 26 april 2017 @ 18:35:

Chero is dit jouw favo smiley ? ja ik vind ze allebei erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
Noorse vikingen, en Griekse goden. I am in.

Zuid-Koreanen lijken mij ook nog wel interessant!
Wanhoop is een zwart leren jasje is dat iedereen goed staat; terwijl hoop een rose jurkje met ruches is tot boven je knie, waarin niemand gezien wil worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:SummerIsNear schreef op 26 april 2017 @ 19:03:

Noorse vikingen, en Griekse goden. I am in.

Zuid-Koreanen lijken mij ook nog wel interessant!Oh echt niet! Die stinken naar Kimchi.....krijg weer nachtmerries als aan Seoul terugdenk.
Alle reacties Link kopieren
Whahaha. Blonde god heb ik ook nog nooit geprobeerd dus een tussenstop in Scandinavië is voor de afwisseling wel leuk!



Die Koreanen sla ik ook even over, kan ik even bijkomen van de rest van de reis q
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk stel sloeries zijn jullie toch ook
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
quote:Robertooooh schreef op 26 april 2017 @ 19:46:

Vreselijk stel sloeries zijn jullie toch ookZo veilig achter het toetsenbord heb ik heel veel praatjes
Alle reacties Link kopieren
allmachtig wat stomen jullie door in dit topic, ik kan het niet bijhouden gewoon!!
Inderdaad, ik raak ook een beetje het spoor bijster met al die nieuwe namen en slowchat



Ik kom hier de komende tijd even wat minder meeschrijven, maar blijf wel meelezen.
Alle reacties Link kopieren
Pinda Kaas hoe is het met jouw date? Hebben jullie weer meer contact en een nieuwe date gepland?
Alle reacties Link kopieren
De meeste gesprekken op Tinder bloeden zo snel dood bij mij Ik had met een man wel een leuk gesprek, maar die wilde na een dag al zeker weten dat ik écht op zoek ben naar een serieuze relatie want anders wilde hij niet afspreken. Snap ik wel, maar ik vond het toch een beetje benauwend dus heb dat ook maar afgekapt.



Kijken of ik vandaag nog iets leuks tegenkom in de stad met Koningsdag
Alle reacties Link kopieren
Isa, wat leuk!! Dat is pas een leuke manier om iemand te ontmoeten.



Zijn jullie wel goed in gesprekken voeren via WhatsApp/tinder dan? Ik namelijk ook niet echt hoor en in het echt praat ik graag en veel. Maar ik vind dat gewoon irritant, hele gesprekken zo via het internet.



Afgelopen nacht wezen stappen. Ontmoeting met een tindermatch geregeld maar vond het niet echt wat.. Wel een andere leuke vent de rest van de avond mee staan dansen en flirten... Ordinair wel ook.. Maar ja, ik kon mijn vriendin niet alleen naar huis laten gaan, dus daar kwam ook weer een eind aan.
Alle reacties Link kopieren
Anna, hier ook vaak snel doodbloedende gesprekken. Vind het ook lastig om te bedenken wat je wel een niet bespreekt met iemand die je nog nooit gezien hebt. Ben benieuwd wanneer er eens een gesprek uitloopt op een date ..



Haha Blondie, misschien ook maar goed ook dat je met je vriendin naar huis moest? Of had je het nog graag een vervolg willen geven?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou vandaag een date/afspraakje hebben maar nog steeds niks gehoord.. Telefoon staat ook uit dus ben bang dat dit weer op niks uitloopt...
Alle reacties Link kopieren
Dus de date met de Griek was wel aardig maar niet een topper? Cherokee?



Hier date 2 gemaakt met man die me op date 1 al 6 uur wist te boeien... hij stuurde een hele lieve mail de dag erna ...



Date 2 met Wild card ook gemaakt ...we appen dagelijks ...



En met de enorm grappige match nog steeds leuk aan t appen... krijg alleen niet veel los over hemzelf... maar ik vind hem heel intrigerend ...



Match uit Drenthe maar even op laag pitje... leuke lekkere man maar he... Drenthe..! 2 uur rijden...
noppes
Alle reacties Link kopieren
@max als je lekkere man kunt verstaan zou ik rijden als ik jou was...
Bimzarellio...what else

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven