Minder van Tinder- deel 8

22-04-2017 14:28 2900 berichten
Al 7 delen bespreken we het lief en leed rondom online daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes



Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!



Voorgaand deel 7
quote:Ginerva schreef op 25 april 2017 @ 10:56:

[...]





Je hoeft echt niet jaloers te zijn op een type als Robertoooh, ik heb geen hoge pet van hem op.Over de opmerking van Bukowsky valt wat te zeggen, maar deze
Alle reacties Link kopieren
quote:Ginerva schreef op 25 april 2017 @ 10:56:

[...]





Je hoeft echt niet jaloers te zijn op een type als Robertoooh, ik heb geen hoge pet van hem op.

Iedereen mag van mij vinden wat hij of zij wil. Daar heb ik totaal geen probleem mee. Ik schrijf wat ik vind. Dat vind mss niet iedereen leuk om te lezen, maar ik doe dat volgens mij altijd met respect naar eenieder. Ik laat mij door dit soort opmerkingen ook niet inbinden. Volgens mij is dit een openbaar forum waar iedereen op mee mag schrijven.



Hoop dat ik voor sommigen hier wel wat zinnigs zeg zo nu en dan of soms een glimlach tevoorschijn tover. Zo niet, dan niet. Ik heb er wel plezier aan en heb soms echt wat aan de input hier.
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
Oh boy...
Rich as a jew, hung like a moose...
Alle reacties Link kopieren
quote:Robertooooh schreef op 25 april 2017 @ 13:13:

[...]



Iedereen mag van mij vinden wat hij of zij wil. Daar heb ik totaal geen probleem mee. Ik schrijf wat ik vind. Dat vind mss niet iedereen leuk om te lezen, maar ik doe dat volgens mij altijd met respect naar eenieder. Ik laat mij door dit soort opmerkingen ook niet inbinden. Volgens mij is dit een openbaar forum waar iedereen op mee mag schrijven.



Hoop dat ik voor sommigen hier wel wat zinnigs zeg zo nu en dan of soms een glimlach tevoorschijn tover. Zo niet, dan niet. Ik heb er wel plezier aan en heb soms echt wat aan de input hier.



Nou die glimlach heb je mij nu bezorgd



Het komt toch niet als een verrassing dat ik zo over je denk Robertooooh?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 25 april 2017 @ 13:00:

[...]





Over de opmerking van Ginerva valt wat te zeggen, maar deze Ach Robertooooh weet best waarom ik geen hoge pet van hem op heb, verder vind ik zijn bijdrages wel altijd grappig om te lezen.
quote:Ginerva schreef op 25 april 2017 @ 10:56:

[...]

Je hoeft echt niet jaloers te zijn op een type als Robertoooh, ik heb geen hoge pet van hem op.

Nou nou, wat een onaardige opmerking! Zo hoeven we hier toch niet met elkaar om te gaan.



Bedankt trouwens allemaal Ik ben heel blij!



En Robertoo ik herken wat je zegt wat betreft monogamie. Benauwend vind ik dat. Wel vind ik open en eerlijk zijn belangrijk en een partner die voor mij gaat. Dat je weet wat je aan elkaar hebt en samen kan ontdekken.

Vreemd gaan of iets beginnen met iemand die in een relatie zit en partner weet er niet vanaf, is niks voor mij.
Ah mosterd, ik lees nu pas hier.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eva- schreef op 25 april 2017 @ 13:41:

[...]



Nou nou, wat een onaardige opmerking! Zo hoeven we hier toch niet met elkaar om te gaan.



Bedankt trouwens allemaal Ik ben heel blij!



En Robertoo ik herken wat je zegt wat betreft monogamie. Benauwend vind ik dat. Wel vind ik open en eerlijk zijn belangrijk en een partner die voor mij gaat. Dat je weet wat je aan elkaar hebt en samen kan ontdekken.

Vreemd gaan of iets beginnen met iemand die in een relatie zit en partner weet er niet vanaf, is niks voor mij.



Daar heb je gelijk in hoor eva, zo hoeven we niet met elkaar om te gaan.



Fijn dat je blij bent
Lijkt alsof Ginerva wel haar eigen redenen heeft om zo over Robertoooh te denken. Iets achter de coulissen gebeurd?

Anyway...

Ik heb er geen probleem mee zolang hij eerlijk is tegenover zijn dates.
Dan is dat ook iets wat daarachter mag worden uitgevecht toch. Hoef ik geen deelname van te hebben



Niks gehoord van de rechercheur waar ik vanavond mee op date zou gaan en waarvan ik blij was dat we weer een match waren. Zonde. Maar goed, graag of niet. Hij is al dagen van de radar, eigenlijk direct na zijn date voorstel. Doe die dan niet.
quote:Ginerva schreef op 25 april 2017 @ 13:22:

[...]

Nou die glimlach heb je mij nu bezorgd



Het komt toch niet als een verrassing dat ik zo over je denk Robertooooh?quote:Ginerva schreef op 25 april 2017 @ 13:24:

[...]

Ach Robertooooh weet best waarom ik geen hoge pet van hem op heb, verder vind ik zijn bijdrages wel altijd grappig om te lezen.Misschien niet voor jou, maar heb een beetje het fatsoen om opbouwende kritische geluiden te geven. Wat jij doet is onnodig lullig.
Misschien heeft hij koudwater vrees gekregen.
quote:Lovestar schreef op 25 april 2017 @ 13:00:

[...]





Over de opmerking van Bukowsky valt wat te zeggen, maar deze Had een vergissing gemaakt en mijn post aangepast
quote:Eva- schreef op 25 april 2017 @ 14:44:

Dan is dat ook iets wat daarachter mag worden uitgevecht toch. Hoef ik geen deelname van te hebben



Niks gehoord van de rechercheur waar ik vanavond mee op date zou gaan en waarvan ik blij was dat we weer een match waren. Zonde. Maar goed, graag of niet. Hij is al dagen van de radar, eigenlijk direct na zijn date voorstel. Doe die dan niet.



Ik neem aan dat je hem voorzichtig aan hem aan het afschrijven ben?



Zo jammer! Klonk veelbelovend
Ja, dat gaat hem niet worden. Hekel aan die open eindjes. Hij leek mij echt leuk.
Met de nadruk op 'leek'...
Alle reacties Link kopieren
Jammer Eva, en waarom ze dit doen idd? Zelfs als het koudwatervrees is, kun je alsnog wel een berichtje sturen. Mss is hij onder een bus terecht gekomen en ligt hij zwaar gehavend in het ziekenhuis waardoor hij niet kan antwoorden
Wees meester en vormgever van jezelf
Haha nou ja dit was al steeds zijn patroon, dagen niet reageren dus dacht er eerst nog niet zoveel van. Met hem zal alles vast goed zijn

Maar goed, inderdaad de nadruk op "leek".
Alle reacties Link kopieren
Jammer Eva, op naar de volgende ????

Maar volgens mij ontbreekt het bij jou niet aan de mannen dus je komt vast wel weer een nieuwe leuke tegen! Eentje waar je wel wat aan hebt!
Smile, you're designed to!
Alle reacties Link kopieren
quote:Treezebees schreef op 25 april 2017 @ 14:36:

Lijkt alsof Ginerva wel haar eigen redenen heeft om zo over Robertoooh te denken. Iets achter de coulissen gebeurd?

Anyway...

Ik heb er geen probleem mee zolang hij eerlijk is tegenover zijn dates.Ja precies, dat klopt
Haha Robertooh, je bent er 1tje. Is voor jou uiterlijk ook belangrijk eigenlijk? Omdat je op viva en best al wat vrouwen uit dit topic benaderd hebt ;) Dan heb je nog geen idee welke vrouw daarachter schuil gaat.

De viva slet

(zeg ik met een grote knipoog)
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 25 april 2017 @ 14:53:

[...]





[...]





Misschien niet voor jou, maar heb een beetje het fatsoen om opbouwende kritische geluiden te geven. Wat jij doet is onnodig lullig.



Ja oke, je hebt gelijk.



Excuus voor het bericht, en ik ga er verder niet over uitwijden maar ik heb zo mijn redenen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eva- schreef op 25 april 2017 @ 15:40:

Haha Robertooh, je bent er 1tje. Is voor jou uiterlijk ook belangrijk eigenlijk? Omdat je op viva en best al wat vrouwen uit dit topic benaderd hebt ;) Dan heb je nog geen idee welke vrouw daarachter schuil gaat.

De viva slet

(zeg ik met een grote knipoog)

Ik denk dat uiterlijk voor iedereen belangrijk is, maar als je met uiterlijk bedoeld type model, dan heb ik daar minder mee. Het gaat mij veel meer om de mens erachter. Ik kan vreselijk geboeid raken door verschillende typen vrouwen (en mannen, maar daar hoef ik geen sex of relatie mee). Er moet over het algemeen wel een klik zijn met iemand om dan ook seksueel aangetrokken te worden, maar dat zit hem meer in karaktertrekken en wat men zegt, dan hoe men eruit ziet. Ik heb dunne vrouwen gedate en volslanke vrouwen en alles ertussen. Ik heb ook niet een ideaalbeeld van een vrouw, maar spring zeker niet met iedereen gelijk het bed in, al lijkt dat wel zo hier mss.



En ja, ik heb hier genoeg benaderd en ben ook regelmatig benaderd. Maar volgens mij altijd met respect voor de andere persoon en zal dus ook nooit persoonlijk worden naar iemand toe en zeker niet openbaar. Trouwens op dit topic helemaal nog niet zoveel hoor. Meer op de sex topics.
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
Ouwe snoepert die Robertoooo
Rich as a jew, hung like a moose...
Alle reacties Link kopieren
@robertooooh ik heb dat ook, bewust kinderlozen...kunnen die zich wel enig zins iets voorstellen bij het hebben van kinderen, en dat die altijd eerst zullen komen... lastig hoor.



@littlemissy wat een oetlul dat hij op het laatste moment afzegde...bleh



Gisteren en vandaag een zo leuke chat gehad met een nieuwe match, ik heb hardop gelachen hier op mijn werk...geen idee of hij mn type is maar hij is met stip de meest originele grappig man die ik ooit online ben tegengekomen... Maakt me heel nieuwsgierig, hij is wel wat ouder dan ik normaal zou kiezen (ben 46, hij 52) maar dat is te doen. Vanavond maar even verder chatten, hij woont ook nog eens op 10 minuten fietsen...
noppes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven