Relatie vader oppaskindje

29-04-2016 12:31 956 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik ben 19 en pas regelmatig op bij een gezin met 2 jonge kids, aangezien beide ouders een drukke baan hebben. Ik blijf dan ook af en toe slapen omdat ze pas laat thuis zijn. Zo ook vorige week. Ik lag al een aantal uren te slapen toen de vader van de kids thuis kwam. Plotseling kwam hij mijn kamer binnen en ging naast me liggen! Ik schrok me rot, hierdoor wist ik niet wat ik moest doen, dus besloot net te doen of ik nog sliep. Daarna begon hij me te strelen en te betasten, hierdoor raakte ik opgewonden en uiteindelijk hebben we het gedaan. Hij is echter 15 jaar ouder. De volgende ochtend heb ik hem niet meer gezien. Ik weet niet goed wat ik hiermee aan moet. Besef eigenlijk nu pas wat er is gebeurd...
quote:swifty schreef op 03 mei 2016 @ 23:05:

Ik denk dat sex hebben met de vader van je oppaskinderen nog triester is.Nee dat denk ik niet, Mattie's verhaal is best extreem.
quote:Rosa97 schreef op 03 mei 2016 @ 22:22:

Natuurlijk Amand!



Wel opvallend dat er nu niemand reageert, is blijkbaar niet interessant als het goed gaat.Nou ik vond het zo bevoogdend om ' ik spreek je over een jaar en als je zelf moeder bent graag nog eens.' te schrijven en hield me in. Maar ja als je om reacties vraagt. :-/
Alle reacties Link kopieren
Ik wou net zeggen, dat vind ik toch wel een stapje verder gaan. Je eigen partner voorhouden dat hij de vader van je kinderen is, terwijl dit niet zo is. Dat vind ik niet te vergelijken met mijn situatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnDu schreef op 03 mei 2016 @ 23:09:

[...]





Nee dat denk ik niet, Mattie's verhaal is best extreem.dat je dat niet vind heb je al flink in je topic door laten schermen hoor
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Nee jij bent eigenlijk de goedheid zelve. Enfin sterkte en dat meen ik!



Ik was op mijn 19de niet echt snuggerder. Gelukkig geen oppasvaders.
Hoop inderdaad dat moeder jou en haar "vent" het kanaal in gooit zoals Elle het altijd mooi zegt.

Ben jij niet gewoon 15/16? Kan me niet voorstellen dat iemand van 19 daadwerkelijk denkt dat zoiets nu ook opgelost is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rosa97 schreef op 03 mei 2016 @ 23:13:

Ik wou net zeggen, dat vind ik toch wel een stapje verder gaan. Je eigen partner voorhouden dat hij de vader van je kinderen is, terwijl dit niet zo is. Dat vind ik niet te vergelijken met mijn situatie.

maar goed jij vond of (sorry hij) wel of niet condoom heeft gebruikt ook niet relevant... pas op straks heb je ook een jong !!

wel "handig" ivb met je oppas ervaring
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:blijftgewoondametje schreef op 03 mei 2016 @ 23:15:

Nee jij bent eigenlijk de goedheid zelve. Enfin sterkte en dat meen ik!



Ik was op mijn 19de niet echt snuggerder. Gelukkig geen oppasvaders.Dat zeg ik niet, maar zoals ik zei; dat gaat wel heel ver, dat zou ik nooit kunnen!
Mede dankzij het topic over Mattie heb ik er nog eens over na zitten denken, TO (ik zit 3 uur per dag in de auto). Voor mij zou het verschil maken of hij een condoom gebruikt heeft. En of hij in je klaargekomen is (niet in een condoom dus).



Dat je niet zwanger van hem bent en dat hij geen SOA van je opgelopen heeft is alleen maar toeval (toch?), maar hoe de daad zich feitelijk voltrokken heeft maakt voor een aantal mensen toch echt verschil, denk ik.



Voor mij geldt dat wanneer hij een condoom gebruikt heeft (ik kan me trouwens niet voorstellen dat dat het geval is geweest, maar goed) dat het dan amper iets van betekenis is geweest; geen zaad in je vagina en (hopelijk) geen overdracht van andere lichaamssappen die een SOA tot gevolg kunnen hebben. Amper iets van betekenis, feitelijk. Maar dat zal dan wellicht zijn omdat ik én een man ben én niet de bedrogen echtgenote.
Alle reacties Link kopieren
quote:_Olive schreef op 03 mei 2016 @ 23:16:

Hoop inderdaad dat moeder jou en haar "vent" het kanaal in gooit zoals Elle het altijd mooi zegt.

Ben jij niet gewoon 15/16? Kan me niet voorstellen dat iemand van 19 daadwerkelijk denkt dat zoiets nu ook opgelost is.Ik zeg toch ook niet dat het opgelost is nu? Maar ik hoef nu iig geval niet per direct weg.
quote:Rosa97 schreef op 03 mei 2016 @ 23:13:

Ik wou net zeggen, dat vind ik toch wel een stapje verder gaan. Je eigen partner voorhouden dat hij de vader van je kinderen is, terwijl dit niet zo is. Dat vind ik niet te vergelijken met mijn situatie.Dat is het ook niet. Zo lang je niet zwanger van hem bent en hem geen SOA hebt gegeven is er niets dat jullie fysiek in de weg staat om het voor altijd verborgen te houden.
quote:mamsvan schreef op 03 mei 2016 @ 23:15:

[...]



dat je dat niet vind heb je al flink in je topic door laten schermen hoor Ik ben graag glashelder.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 03 mei 2016 @ 23:21:

[...]



Dat is het ook niet. Zo lang je niet zwanger van hem bent en hem geen SOA hebt gegeven is er niets dat jullie fysiek in de weg staat om het voor altijd verborgen te houden.Ik heb hem zeker geen SOA gegeven, andersom is nog de vraag natuurlijk (laat ik ook tetsen voor de zekerheid). Zwangerschap is sowieso uitgesloten.
quote:Rosa97 schreef op 03 mei 2016 @ 23:19:

[...]





Ik zeg toch ook niet dat het opgelost is nu? Maar ik hoef nu iig geval niet per direct weg.



Lieverd, dat je niet weg wil zegt mij al genoeg.

Wat swifty al zei, het ontbreekt jou schijnbaar aan empathisch vermogen.

Voor moeder, vader, het zorgkind van vier wat op bed lag terwijl jij lag te ketsen.

Je moet je kapot schamen.

Maar hey, dat doe je niet hè, laat je het even weten hoe de liefdesbaby heet?
Alle reacties Link kopieren
quote:_Olive schreef op 03 mei 2016 @ 23:25:

[...]





Lieverd, dat je niet weg wil zegt mij al genoeg.

Wat swifty al zei, het ontbreekt jou schijnbaar aan empathisch vermogen.

Voor moeder, vader, het zorgkind van vier wat op bed lag terwijl jij lag te ketsen.

Je moet je kapot schamen.

Maar hey, dat doe je niet hè, laat je het even weten hoe de liefdesbaby heet?Het ontbreekt mij aan emphatisch vermogen omdat ik niet wil dat zij in de shit komen omdat ik per direct vertrek? Heel logisch idd..
quote:Rosa97 schreef op 03 mei 2016 @ 23:19:

[...]





Ik zeg toch ook niet dat het opgelost is nu? Maar ik hoef nu iig geval niet per direct weg.Realistisch gezien is dit wel de beste oplossing voor iedereen, op dit moment. Goed crisis-management. Maar nu... Hoe nu verder?
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 03 mei 2016 @ 23:28:

[...]



Realistisch gezien is dit wel de beste oplossing voor iedereen, op dit moment. Goed crisis-management. Maar nu... Hoe nu verder?Ik ga nu proberen af te bouwen onder het mom van studiedruk enz. En ondertussen naar iets anders op zoek natuurlijk. Dan hebben hun ook tijd om een nieuwe oppas te zoeken.
quote:Rosa97 schreef op 03 mei 2016 @ 23:28:

[...]





Het ontbreekt mij aan emphatisch vermogen omdat ik niet wil dat zij in de shit komen omdat ik per direct vertrek? Heel logisch idd..



Ik denk dat jij voor de meeste shit hebt gezorgd samen met hem.

Voel je je nu ook al verantwoordelijk voor het hele gezin?

Misschien mag je wel bij ze wonen, super gezellig toch
quote:Rosa97 schreef op 03 mei 2016 @ 23:30:

[...]





Ik ga nu proberen af te bouwen onder het mom van studiedruk enz. En ondertussen naar iets anders op zoek natuurlijk.Je kunt vast wel iets beters dan alleen maar 'proberen'. Je snapt zelf ook wel dat je daar weg moet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 03 mei 2016 @ 23:31:

[...]



Je kunt vast wel iets beters dan alleen maar 'proberen'. Je snapt zelf ook wel dat je daar weg moet.Zonder het 'proberen' dan
Alle reacties Link kopieren
quote:_Olive schreef op 03 mei 2016 @ 23:30:

[...]





Ik denk dat jij voor de meeste shit hebt gezorgd samen met hem.

Voel je je nu ook al verantwoordelijk voor het hele gezin?

Misschien mag je wel bij ze wonen, super gezellig tochAls zij plotseling geen oppas meer hebben, hebben ze zeker een probleem. Die vrouw kan er toch niks aan doen wat er is gebeurd?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rosa97 schreef op 03 mei 2016 @ 23:19:

[...]





Ik zeg toch ook niet dat het opgelost is nu? Maar ik hoef nu iig geval niet per direct weg.Maar ehh vertel nou eens even Rosa97, hoe reageerde zijn vrouw nou? Het was allemaal toch zo goed "uitgepraat" zei je?
quote:Rosa97 schreef op 03 mei 2016 @ 23:36:

[...]





Als zij plotseling geen oppas meer hebben, hebben ze zeker een probleem. Die vrouw kan er toch niks aan doen wat er is gebeurd?Hahaha slaap lekker Rosa uit 97
Alle reacties Link kopieren
quote:Rosa97 schreef op 03 mei 2016 @ 23:36:

[...]





Als zij plotseling geen oppas meer hebben, hebben ze zeker een probleem. Die vrouw kan er toch niks aan doen wat er is gebeurd?



doe niet alsof je de enigste oppas materiaal ben.. ze kunnen ook een nanny of manny nemen.. of familie past even op...



smoezen verzinnen kan je goed
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
De vader heeft al gezegd dat je kon stoppen met oppassen. Aan hem om nieuwe te vinden, genoeg die dit willen, zoveel studentes die oppassen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven