Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Zó blond nu ook weer niet....
Alle reacties Link kopieren
Hoe werkt dat precies op die sexpert avond? Lijkt me wel een makkelijke manier om een gratis toegang te winnen.
Als 69 idd jouw geboortejaar is, dan ben ik idd 4 jaar jonger Tinkerbelle.



Haha waarom verbaasd het mij niet dat jij daar wel voor gaat Couplegooi...



Het is heel simpel hoor, er komt een startsein en als je maar snel genoeg je pik erin stopt en degene met de fluit die ziet het, is de buit binnen...nou succes dan maar he.
Dat ga je niet menen...
Nooit geweest op zo'n avond Mok?

Ik maak echt geen grapje...
Ik ben nog nooit in de Fun geweest. En er is eigenlijk nog niks hier langs geweest waardoor ik denk: dáár wil ik nou echt eens een keer naartoe!
Echt niet Mok? Nog niet in de fun geweest?



De sexpertnight is wel aan het begin wel grappig hoor, vanaf mijn tafeltje boven bekijk ik alles...moet wel bekennen dat ik mijn hoofd ook weleens wegdraai.



De fun verder vind ik een fijne club al moet ik wel bekennen dat ik het de laatste 5 jaar wel zie veranderen. Ik kom vaker natte matrassen, druggebruikers, vakantiegangers etc. tegen.

Ik maak mijn eigen feestje elke keer, maar ik kan niet ontkennen dat het soms mijn stemming wat beinvloed.

Toch blijf ik er komen, hetzij wel minder vaak...2x per jaar hooguit.

Bij de fata heb ik altijd natte matrassen gevoeld...ieieieie en ik vind de aankleding daar wat minder.

Eerlijk is eerlijk...ik ben er na de verbouwing nog niet geweest (die was er geweest toch?).
Geen idee, ik ken alleen Mystique. Ondanks de schofterige behandeling laatst aan de mail kom ik er nog steeds graag, de sfeer is daar erg prettig. Het personeel is vriendelijk, de ruimtes zijn netjes, het bubbelbad is heerlijk, sauna idem. Een natte plek heb ik ook wel eens gevoeld, moet bekennen dat ik er ook wel eens een veroorzaakt heb, ondanks handdoeken eronder... niet prettig nee, maar het gebeurt.



De Fun schijnt een erg mooie club te zijn, waar ook veel mensen komen om alleen te kijken of te dansen. Dat staat me niet zo aan, eerlijk gezegd. Natuurlijk, ik kom ook om bekeken te worden en om te kijken, maar ik kom vooral voor de actie.



Ach, op elke club is wel wat aan te merken. Mystique is ook niet perfect, hoor. Maar de sfeer vind ik er prettig, ik voel me er goed. Het komt er vast nog wel een keer van, een avondje Fun of Fata, maar als dat niet gebeurt, ook best.
Mystique staat ook hoog op ons lijstje, al toen het (ik dacht) club88 was...en tot op heden nog niet geweest.



Dat kijken en bekeken worden vind ik eigenlijk juist wel lekker, al mis ik wel de aktie als ik er wel voor open sta.

Mystique heeft dat minder begrijp ik uit jouw woorden...maakt het op momenten dat ik er voor open sta wel interessant.



Sinds kort zijn er bij ons in de omgeving ook een aantal gay-sauna's toegankelijk voor stellen zoals Steamworks en Azzurra.

Is er iemand die een ervaring wil delen over Azzurra of Steamworks?
Alle reacties Link kopieren
Parenclub Monique heeft ook zo'n bizar spelletje, een soort van bingo ofzo, je weet echt niet wat je hoort/ziet. Ik denk dat een pc ansich boeiend genoeg zou mogen zijn, dat domme gedoe eromheen kan ik echt niet waarderen persoonlijk.



Het bubbelbad in mystique is echt de bomb, van alle clubs waar ik geweest ben kan er geen één tippen aan hen. En dat is tevens ook meteen het centrum van alle actie, heerlijk vind ik dat!
...
Bubbelbad...voor mij elke keer weer de garantie voor een blaasontsteking

En toch vind ik het zoooo lekker om gewoon even op het randje te gaan zitten zodat hij/zij er goed bij kan...
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, wat vervelend!

Op het randje zitten kan heel verrassend zijn inderdaad!
...
Alle reacties Link kopieren
Hoe heet die datingsite voor swingers ook alweer waar een webcamcheck gevraagd word om fakers tegen te gaan? Op regioswingers.nl tegen fakers aangelopen... echt niet grappig!!! :-/
Alle reacties Link kopieren
Die natte matrassen daar houden wij ook niet van. Sowieso zou het handiger zijn om misschien een aparte squirt kamer in te richten ofzo
Alle reacties Link kopieren
quote:Corpusalienum schreef op 27 maart 2015 @ 16:17:

Hoe heet die datingsite voor swingers ook alweer waar een webcamcheck gevraagd word om fakers tegen te gaan? Op regioswingers.nl tegen fakers aangelopen... echt niet grappig!!! :-/Lijkt me erg vervelend. Hoop dat het voor jullie geen vervelende gevolgen heeft.
It's never too late start living!
Is dat niet swingersnederland corpus?

Wat een naam heb je gekozen trouwens....
Alle reacties Link kopieren
Corpusalienum betekent 'vreemd' of 'ander' lichaam. Best toepasselijk toch?

Ik ga kijken bij swingersnederland, Thanks!
Alle reacties Link kopieren
quote:Corpusalienum schreef op 27 maart 2015 @ 21:58:

Corpusalienum betekent 'vreemd' of 'ander' lichaam. Best toepasselijk toch?

Ik ga kijken bij swingersnederland, Thanks!hihi, ik ken het alleen uit de geneeskunde. Bv een splinter in een oog. Evenals een kraaltje in een neus of oor of een appel, flesje of dildo in een endeldarm. Waar je dus wat hulp bij nodig hebt om het eruit te krijgen..
Alle reacties Link kopieren
quote:Corpusalienum schreef op 27 maart 2015 @ 16:17:

Hoe heet die datingsite voor swingers ook alweer waar een webcamcheck gevraagd word om fakers tegen te gaan? Op regioswingers.nl tegen fakers aangelopen... echt niet grappig!!! :-/Meer dan de helft van de profielen op regioswingers zijn fakers. Denk dat je excitant.nl bedoeld, daar is camcheck op nieuwe leden.
love life
quote:sateofmayo schreef op 27 maart 2015 @ 22:11:

[...]





hihi, ik ken het alleen uit de geneeskunde. Bv een splinter in een oog. Evenals een kraaltje in een neus of oor of een appel, flesje of dildo in een endeldarm. Waar je dus wat hulp bij nodig hebt om het eruit te krijgen.. Haha Dit!
quote:Corpusalienum schreef op 27 maart 2015 @ 16:17:

Hoe heet die datingsite voor swingers ook alweer waar een webcamcheck gevraagd word om fakers tegen te gaan? Op regioswingers.nl tegen fakers aangelopen... echt niet grappig!!! :-/excitant.nl is een site waar een realitycheck via de cam gedaan wordt.
Alle reacties Link kopieren
Excitant.nl, ja, dat was hem!!! Bedankt.

Hoe hoog zou het aantal fakers op SDC zijn?? Is een grotere site, maar dat is niet per definitie gunstig.



Over mijn profielnaam: ik heb ook wel iets met dat medische hoor.
Alle reacties Link kopieren
Beste fun bezoekers.

We zijn alweer een tijdje niet geweest bij de Fun. We bekeken vanmiddag weer eens de website en zagen dat er allerlei nieuwe thema avonden zijn (Kinky at the Fun, nu een 1001 nacht avond). Heeft iemand van jullie ervaring met deze avonden? Anders dan anders? Leuker publiek.

Laatste ervaring van ons was een tegenvaller, nadat we bij eerdere gelegenheden ons best goed vermaakt hebben. We willen graag onze bezoekjes weer nieuw leven in 'blowen'

Liefs van ons
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben gewoon erg benieuwd wat voor type mensen er komen!!! Ben gewoon zelf een beetje onzeker, wat onzin is i know, maar zat laatst op de site van geloof ik fun4two en dat foto album... Alleen maar ' perfecte' mensen!! Haha maar dat is vast mooi voor de foto's!

Wat hebben jullie aan op zo'n avond?

En als het tijd is voor de dresscode draag je dan ook nog hakken?



Ben benieuwd!!
@Plezierfun...volgens mij zijn dat eenmalige thema-avonden in de fun en moet je je daar echt voor inschrijven. Ik heb er geen ervaring mee maar heb horen zeggen dat enkel de kleding van de mensen anders is en de rest gewoon hetzelfde...misschien gewoon een keertje proberen.

Volgens mij moet je wel echt lid zijn om deel te kunnen nemen trouwens



@ Emmie8...volgens mij sprak ik jou elders ook al. De foto's op de funpage zijn niet revererend aan het publiek dat echt in de fun komt. Het publiek is gemeleerd dat er komt.

Dik, dun, lang, dik...alles!

Ik draag idd hakken als ik in lingerie oid loop. Ik ben maar een klein opdondertje

Maar ik vind het wel het meest sexy voor de dames.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven