Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Een 60+ Parenclub.

Waar onze muziek gedraaid wordt, waar het bij iedereen hangt en waar iedereen een mooi levensverhaal heeft. En iedereen "het hoorn geschal van de postkoets" zeker kent.

Tja waar zijn ze?

Of al is het maar een "special" in een club.
Zonder Viva wisten we minder
Momodoe, ik vind het lastig zoals jij ertegenaan kijkt. Je bent zelf heel nieuwsgierig, je man ook, schrijf je, maar je legt vervolgens allerlei kettingen en beperkingen om hem heen omdat jij zo onzeker bent. Weet je wel heel zeker dat je dit wilt, dan? Ik vind het zo dubbel klinken. Je wilt voor jezelf vrijheid, maar je kunt het je man eigenlijk niet gunnen. Ik denk dat jullie eerst je neuzen eens goed dezelfde kant op moeten krijgen voordat je hieraan begint. Spreek anders af dat je die eerste avond in de parenclub alleen met elkaar vrijt, gewoon om te kijken hoe de sfeer daar is, wat voor mensen er komen (heus niet alleen strakke en goedgebouwde mensen!), wat het met je doet om bekeken te worden, dat je man bekeken wordt. Je kunt wel gelijk allerlei leuks willen met een andere man en hij met een andere vrouw, maar ik denk dat het veel verstandiger is om dit met heel kleine stapjes aan te pakken. Er spelen nog veel te veel onzekerheden mee.
Momodoe ,



Je moet gewoon gaan met je man en vrij alleen met elkaar die eerste keer. Je kan hooguit eens als eerste stap de aanraking van een andere man beantwoorden en als je dat bevalt ga je een volgende keer er op in... Je hebt tijd genoeg denk ik om al die stappen te ervaren.
Alle reacties Link kopieren
Met bovenstaande schrijvers eens, Momodoe.



Leg jezelf niet te veel beperkingen op, maar ga ook niet gelijk met een vooropgezet, groots plan ergens naar toe.

Koop iets leuks, ga douchen en stap in de auto.

Ga eerst eens naar een avond waar alleen stellen mogen komen, dan zit die 50/50 al goed. En loop je minder risico dat de een meer aandacht krijgt dan de ander.

Dan een lekker drankje doen, wat kijken, wat kletsen, een wandeling.

En dan ga je weer naar huis aan het einde van de nacht.

Dan is de druk van de ketel. Dan valt die spanning weg en heb je de hele week om thuis te evalueren.



Jonge mannen vallen op jonge vrouwen en oude vrouwen.

Oude mannen vallen op jonge vrouwen en oude vrouwen.

Maak je ook daar niet druk om.

Mensen vallen op mensen waar ze zich veilig bij voelen.
En ik ben het ook volledig eens met bovenstaande schrijver Momodoe, echt leg jezelf en je man niet te veel beperkingen op hooguit niet de eerste keer direct al met een ander vrijen. Je kan beginnen een aanraking van een andere man toestaan en beantwoorden, mits je die man leuk vindt natuurlijk. Niet onbelangrijk!
Alle reacties Link kopieren
Momodoe, ik lees alleen maar angst en geen lol, nieuwsgierigheid en spanning.

Volgens mij wil je alleen maar naar een club omdat je bang bent dat je man anders vreemdgaat. En oh ja, je bent zelf ook wel een beetje nieuwsgierig naar een ander lijf.

Dit gaat nooit werken jôh.
...
Momodoe, ik ben een poosje sort of single geweest, en ik stond versteld over het aantal berichtjes dat ik kreeg van mannen (jongens) onder de 25 die met mij (40) seks wilden.



Maar verder eens met mijn voorgangers. Ga de eerste keer met de afspraak alleen te kijken, alleen samen dingen te doen, en voel eerst eens wat het met je doet als je ziet dat je man kijkt naar een mooie naakte vrouw, als je ziet dat hij aandacht krijgt van andere vrouwen, als je merkt dat jij aandacht krijgt van andere mannen. Bespreek dat eerst samen voordat je iets gaat doen.
Klopt helemaal Marana, , je kan als beginnend stel in een pc wel alles proberen af te bakenen , geniet er eens van als een ander je aanraakt en als ook prettig aanvoelt.
Dat is ongeveer het stadium waarin mijn vriend en ik me nu bevinden geen haast, we zien wel tot hoe ver we gaan, voorlopig hebben we alleen nog maar op kinky feestjes gekeken naar anderen en genoten van elkaar.
Hi Marana, dat doe je goed! Ooit wel de intentie om een stap verder te gaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Enjoy73 schreef op 27 maart 2015 @ 14:20:

Mystique staat ook hoog op ons lijstje, al toen het (ik dacht) club88 was...en tot op heden nog niet geweest.



Dat kijken en bekeken worden vind ik eigenlijk juist wel lekker, al mis ik wel de aktie als ik er wel voor open sta.

Mystique heeft dat minder begrijp ik uit jouw woorden...maakt het op momenten dat ik er voor open sta wel interessant.



Sinds kort zijn er bij ons in de omgeving ook een aantal gay-sauna's toegankelijk voor stellen zoals Steamworks en Azzurra.

Is er iemand die een ervaring wil delen over Azzurra of Steamworks?Wij komen/kwamen in Azzurra erg regelmatig, leuke tent als je mannenoverschot zoekt. Heb je niks aan die "bijvangst" en zoek je liefst enkel stellen..... niet gaan. We gaan misschien 2e Paasdag Steamworks eens uitproberen, gelukkig ook voor ons allemaal prima bereisbaar.
Delen doe je samen
Ik heb besloten om hem eerst met vrouwen te laten daten en dan aanhoren hoe het voor hem was. Ik ben bang dat ik het niet trek hoe geil hij van een andere vrouw wordt. En zo zie ik het niet. Ik ben een slanke vrouw en heb een mooi gezicht. Maar kleine slappe borsten en platte kont, ik zie niks sexy bik mezelf en met kleding kan je veel opleuken, dat kan niet als je alleen lingerie draagt. Dus weet dat man graag een vrouw met grote borsten wilt, het lijkt me dan dat ik een teleurstelling ben voor de man van die vrouw? Ik denk dat ik ga vergelijken. En welke site is er voor mannen die alleen een sexdate zoeken? Vind het een moeilijk iets, net als kleding. Zie mooie jurkjes, maar ik moet al een bh aan, anders hangt de boel alleen maar :'( en zo oud ben ik niet. Ik vraag me af, ben ik de enige die zo onzeker is?
Lieve schat, dat lijkt me een heel verkeerd besluit. Je zegt in één adem dat je het niet trekt als hij geil wordt van een ander, en dat je besluit om hem met een vrouw te laten daten. Dat is toch pure zelfkwelling? Waarom wil je dat?



Het gaat in een club NIET om het uiterlijk. Tuurlijk, iedereen kijkt graag naar mooie mensen. Maar uitstraling is veel meer. Ga nou eerst eens samen kijken hoe het daar is voordat je je man alleen op pad stuurt. En nee, je bent niet de enige die zo onzeker is, dat zijn veel vrouwen die voor het eerst gaan. Maar je zult al gauw merken dat het daar helemaal niet om gaat.



Echt, dit is precies wat je niet moet doen, hem er alleen op uitsturen en thuis in je eentje je op de bank zitten te verbijten terwijl hij weg is. Ook al zie je het niet, je zult het wel voelen.
Momodoe,, haal jezelf niet naar beneden. Ik weet zeker dat dat nergens voor nodig is!
quote:Riquelme schreef op 03 april 2015 @ 16:08:

Hi Marana, dat doe je goed! Ooit wel de intentie om een stap verder te gaan?

Misschien wel. Voorlopig voelde het goed zo, we gaan wel zien waar het uitkomt. Ik vond het niet erg om samen met hem naar aantrekkelijke jonge naakte vrouwen te kijken, werd er niet jaloers of onzeker van. En toen mijn vriend een beetje werd uitgedaagd om iets (tepel knijpen of zo bijv) te doen met een andere vrouw, had ik zoiets van 'toe maar' maar hij hoefde niet zo nodig. We blijven in gesprek, het is geen must, we zien wel later.





Momodoe, ik sluit me aan bij Theemok, ik zou het zelf niet kunnen als ik jou was. Thuis zitten terwijl hij op date is, ik zou me van alles in het hoofd halen. Echt, ga samen naar een parenclub, spreek af dat je de eerste keer naar anderen kijkt maar nog niets met anderen doet, en bespreek achteraf wat het met je deed, en wat je allebei zou willen.

Denk niet dat je hem kunt binden door hem daten met andere vrouwen toe te staan, als dat eigenlijk over jouw grens gaat, dat gaat enorm wringen.
Inderdaad, ik heb sterk het gevoel dat er over jouw grenzen heen gegaan wordt, Momodoe. Dat gaat niet alleen wringen, dat is een recept voor scheuren in je relatiefundament.
Momodoe, als ik je mail lees zou jezelf ook graag een ander lichaam willen voelen en aanraken. Dus waarom gun je het je zelf niet ... Ga met je man naar een pc en maak goede, afspraken tot hoever jullie gaan!! .
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog meer mensen die dit Paasweekend op pad gaan?

Wij zitten er ernstig aan te denken om naar Fun4Two te gaan.

Weekenden waar veel buitenlandse bezoekers naar Nederland komen, waren vaak de leukste in een pc.
Alle reacties Link kopieren
Best forummurs,



Na onze bijzonder "matige" ervaringen in Mystique (zie eerdere mail) gaan we onze pijlen richten op de Belgische buren. Vooralsnog zijn we van plan om binnenkort af te reizen richting Antwerpen. Iemand ervaring met CIRCLE CLUB???....site ziet er goed uit. Graag jullie advies, tip en ervaring.



Greetz
Oh jammer dat het zo tegenviel. Ik heb uit andere bron vernomen dat Circle Club in Antwerpen best aardig is, mooie club, niet al te groot, wel erg jong publiek (zaterdag).
Alle reacties Link kopieren
quote:billandcate schreef op 04 april 2015 @ 23:36:

Best forummurs,



Na onze bijzonder "matige" ervaringen in Mystique (zie eerdere mail) gaan we onze pijlen richten op de Belgische buren. Vooralsnog zijn we van plan om binnenkort af te reizen richting Antwerpen. Iemand ervaring met CIRCLE CLUB???....site ziet er goed uit. Graag jullie advies, tip en ervaring.



Greetz



Wij gaan binnenkort voor het eerst naar de Circle Club, dus nog geen 'hands on' ervaring. Maar als je de ervaringen een beetje leest, dan klinkt het erg goed allemaal.



@theemok; wij hopen er JUIST het erg jonge publiek te vinden. Dat was de laatste keer in de Fun (op zaterdag) erg ver te zoeken (zie eerdere posts).
Ben benieuwd, Grand_finale. Deze club staat ook nog op mijn verlanglijstje. Laat je hier nog even weten hoe het was?
Alle reacties Link kopieren
Wij hoorden gisteren dat er een nieuwe club in Katwijk komt.

Schijnt groot en luxe te worden.

Heeft iemand daar al iets over gehoord?
Alle reacties Link kopieren
Voor ons staat de 18de gepland om naar Antwerpen af te reizen..!!..yeah!!
Heeft iemand ervaring met prive feestjes die via een fb pagina gaan? Ben lid geworden van een besloten groep en krijg nu veel pb via fb en zijn uitnodigingen. Alleen... Is dat veilig. Of beter ga je voor de eerste keer naar een pc. We gaan naar fata, dat is redelijk dichtbij. Anders moet je snachts weer zo'n eind terug rijden en fata zag er op de foto's goed uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven