Het grote knutseltopic, deel 4

21-01-2017 11:42 181 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij verklaar ik deel 4 van het grote knutseltopic voor geopend. 



Iedereen is welkom! 

Het is hier geen besloten geheim genootschap; integendeel!

Juist het delen van wat we zoal maken, knutselen, breien, haken, glasblazen en wat al niet meer, is zo leuk.

Delen is inspirerend. 



Dus voel je vrij om mee te schrijven en mee te kletsen.

Ontopic, offtopic: alles mag. 

En met foto's zijn we helemáál blij.



Deel 3 : Het grote knutseltopic - deel 3
Zo'n doos met heel veel kleurtjes en dan open zetten lijkt me geweldig

Ik ben ook zo lastig met geld trouwens. Kleurpotloden eigenlijk niet willen gebruiken, kleurboeken eigenlijk niet aan willen breken ... maar ik had het als tiener al, dan kreeg ik parfum voor mijn verjaardag en dan gebruikte ik het niet, want dan ging het op
Alle reacties Link kopieren
Oh ja! Een nieuwe broek kopen, en dan eigenlijk niet ermee willen fietsen omdat dan het zitvlak verslijt.

En zo kan ik ook nog wel meer dingen opnoemen.



Smart, mijn appartement is helemaal naar mijn zin. Met gekregen spullen, spullen die ik al had, en een enkel nieuw meubelstuk. Overal mijn eigen dingen, mijn eigen sfeer, mijn kleuren. Het is echt mijn plek geworden. Heel blij mee

en ook mijn nieuwe woonplaats bevalt prima, er is hier vanalles te doen en te ondernemen. Heel anders dan het kleine dorp waar ik eerder woonde.

Trouwens, je zegt net iets over een voorbeeld voor de kinderen; ik dacht steeds dat jij één kind had?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Wat heerlijk om te lezen, EV! Klinkt alsof je weer lucht hebt om te ademen en tot rust kan komen.



Smartje is onze jongste.
Alle reacties Link kopieren
Nu weet ik het weer. Sorry, ik vergeet nogal veel



Ruimte om te ademen maakt ook dat ik meer ga voelen; niet altijd fijn
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Elmervrouw schreef op 30 januari 2017 @ 19:59:

Nu weet ik het weer. Sorry, ik vergeet nogal veel



Ruimte om te ademen maakt ook dat ik meer ga voelen; niet altijd fijn



Haha geeft niet, herkenbaar want mijn geheugen is ook een behoorlijke zeef.



Logisch dat ruimte ook die kraan open zet. Verstoppen heeft geen zin, dus stukje bij beetje toe laten is het enige wat je kan doen. Je bent een krachtige vrouw. Dikke knuffel vanaf hier
Alle reacties Link kopieren
quote:Elmervrouw schreef op 30 januari 2017 @ 11:26:

Gehad, zeg je IBI. Heb je 'm nu niet meer dan?

Verwend meisje leuk toch als het kan!

Ik kreeg die doos een jaar of 25 geleden (voor op school), en ik was er toen ook echt superblij mee .

In de loop der jaren zijn er toch een groot aantal kwijtgeraakt, stuk gegaan door gehobbel in de boekentas en intensief gebruik, en de helft korter door het slijpen.

Ik heb er nu nog steeds een deel van. Hiervoor heb ik een speciaal stoffen hoesje gemaakt, dat je op kunt rollen, met voor elk potlood een 'vakje'.



Ik herken veel van wat jullie schrijven over de zuinigheid. Dat heb ik ook bijvoorbeeld met make up, shampoo of bijv met lippenbalsem. Slaat nergens op, maar dan gebruik ik mini hoeveelheidjes omdat het 'anders op gaat' Mijn partner vindt dat allemaal maar onzin, die geeft me dan op mijn verjaardag gewoon die pot dure huidcrème. Daar doe ik dan dus vervolgens weer heeeeel zuinig mee



Maar in andere dingen ben ik dan weer niet zo zuinig, dus heel consequent zuinig ben ik hier ook niet in.
Alle reacties Link kopieren
quote:smart79 schreef op 30 januari 2017 @ 20:06:

[...]





Logisch dat ruimte ook die kraan open zet. Verstoppen heeft geen zin, dus stukje bij beetje toe laten is het enige wat je kan doen. Je bent een krachtige vrouw. Dikke knuffel vanaf hier Hier sluit ik me helemaal bij aan!
quote:smart79 schreef op 30 januari 2017 @ 14:22:

@pumps, ik had de tassen inderdaad op de site gezien, erg leuk maar het was een kleur waar ik niets mee kan.





Ja, die andere kleur is weg, maar ik heb nu 4 woontassen. Het vilt is mooi en blijft mooi staan en met stevige handvat.

Ik heb er ook een paar kleinere voor sokken. Ik heb een aantal kratten die plantenbak gaan worden. Of stapelbaar en in elkaar op te bergen op de zolder voor af en toe te gebruiken schoonmaakspullen en zo. Sorteren van rommel.... Ja , moet nog gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Lief, dank jullie wel.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
EV, ik hoop dat je heel, heel gelukkig wordt op je eigen plekje
Alle reacties Link kopieren
Oh, wat lief, schattigmeisje, dank je wel!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Net mijn nieuwe kleurpotloden uitgeprobeerd. Leuk! Had daar wel zin in! Muziekje aan, kacheltje hoog, potloden bij de hand, penseeltje, water.



Toch ook wel stom: ik had een leeg vel voor me en bedacht dat ik gewoon maar wat proefjes ging doen. Hard drukken, zacht drukken, kleuren geleidelijk in elkaar over laten lopen, grotere vakken en friemeltjes. Potlood plat houden en meer rechtop, gewoon een beetje verkennen.

Dacht ik.

En dan TOCH rem ik mezelf meteen af met allemaal kritische gedachtes

Echt stom. "Het moet wel mooi zijn", "Het moet wel meteen heel getalenteerd ogen", maal 100

Daar droog ik dan meteen enorm van op. WEG zin om lekker vrij te kleuren en tekenen
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het hier verder, op het knutselvlak. .? Nog iemand iets gemaakt?
Ja, leuke combinaties qua kleding en plannen om heel veel te gaan doen.



Niks lekkerder dan een nieuw nestje.

Prettig weekeinde.
Alle reacties Link kopieren
[img]http://[/img]
Alle reacties Link kopieren
[URL="https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5949E6D0"]https://scontent-amt2-1.x ... 00e12d2667f3d&oe=5949E6D0[/URL

Via de link komen jullie op mijn eerste Diamond painting.

En de link mislukt weer....................................
Alle reacties Link kopieren




https://www.facebook.com/ ... m.1261708203907951&type=3
Alle reacties Link kopieren
De laatste is mijn wip. Het is niet mijn naam.
Alle reacties Link kopieren
Het lukt me niet om het te openen helaas, Steph. Via de fb link kom ik op mn fb tijdlijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenik schreef op 03 februari 2017 @ 21:16:

Het lukt me niet om het te openen helaas, Steph. Via de fb link kom ik op mn fb tijdlijn.

Ik kom bij diamond painting uit.

Wat jammer dat viva-forum niet meer via het venster plaatjes kan plakken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het ook niet, Steph.



Anyway, het is weekend
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
wieieiekeeeeeeend.....!
Alle reacties Link kopieren
(alweer)

WEEEEEEEEEEEEKEND

Geen idee of ik ga knutselen, ligt aan de griep
Weekend!!!!



Morgen ga ik een stadswandeling doen in Amersfoort. Maar omdat het zo ontzettend koud is steeds, heb ik bedacht dat een muts wel handig is.



Gisteravond dus de breipennen er bij gepakt, gegraven in mijn wolletjes en aan de slag gegaan. Gaat best snel dus zal vanavond wel klaar zijn.



Nu hopen dat hij goed gaat passen, want ik heb een beetje gegokt qua steken opzetten
quote:steph schreef op 10 februari 2017 @ 21:13:

(alweer)

WEEEEEEEEEEEEKEND

Geen idee of ik ga knutselen, ligt aan de griepBeterschap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven