Uitgerekend begin oktober 2017

28-01-2017 12:12 1790 berichten
Dit topic is voor iedereen die uitgerekend is begin oktober 2017
Schrijf gezellig mee!

Gebruikersnaam: Oktober2017
Wachtwoord: Uitgerekend
Naam Leeftijd (v/m) # Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Mariel1986 31/31 1e 30 september Meisje! :heart: Bevallen op ... september! :love:
Theeleut88 28/31 1e 30 september Jongen! :heart: Bevallen op ... september! :love:
89Marloes 27/28 2e 13 oktober Jongen! :heart: Bevallen op 13 september! :love:
PSVgirl 29/33 1e 15 oktober Jongen! :heart: Bevallen op 19 september! :love:
BelgischMeisje 27/29 1e 12 oktober Jongen! :heart: Bevallen op 23 september! :love:
Yastra 32/27 2e 8 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 25 september! :love:
Stefaniee 28/29 1e 3 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 28 september! :love:
Enorah 28/27 1e 7 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 2 oktober! :love:
Baggal 33/50+ 1e 9 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 3 oktober! :love:
Merl 28/30 1e 1 oktober Jongen! :heart: Bevallen op 4 oktober! :love:
00suus00 28/34 1e 11 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 5 oktober! :love:
Ingelke_Kepringelke 30/35 2e 11 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 16 oktober! :love:
ennasje91 25/28 2e 19 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 18 oktober! :love:
Piena01 30/36 2e 2 oktober Verrassing :heart: :duckie:
Zwaan28 28/28 1e 5 oktober Jongen! :heart: :duckie:
Pantoffeldiertje 36/39 1e 5 oktober Meisje! :heart: :duckie:
English.breakfast 28/30 1e 6 oktober Jongen! :heart: :duckie:
Belle11 28/27 1e 12 oktober Jongen! :heart: :duckie:
LynLyn 31/33 2e 18 oktober Meisje! :heart: :duckie:
:redrose: Litano, Dorien_85, Aankleefsjaan, Mini-m & Innerpeace :hug:


LienKo, Car33, Aapje2015, HappyJoyJoy, Flower253 & Bloempje100 - jullie zijn zo stil, we hebben jullie uit de tabel gehaald. Als jullie toch nog meelezen/-schrijven kunnen jullie jezelf er gewoon weer inzetten!
anoniem_328227 wijzigde dit bericht op 24-10-2017 11:40
74.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Merl zie nu pas dat we op dezelfde dag de eerste echo hebben! Spannend he?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil wel meedoen, maar snap dat invullen niet, of het lukt niet op een telefoon.. wil iemand mij er bij zetten?

31/33

1e kind

Ud 4 oktober denk ik zelf

Rest mag leeg blijven. Heb nog niet gebeld voor een afspraak.



Heb vanmorgen weer getest. Ze blijven slechts licht positief, ben ik dan gewoon te ongeduldig en moet ik over een week pas weer testen?
Alle reacties Link kopieren
Dank je theeleut! En fijn dat je het al wat mensen hebt verteld. Ergens denk ik ook altijd: waarom zou ik het niet zeggen, als ik een miskraam zou hebben dan weten mensen het ook. Ach, ik wacht even eeb mooi moment af denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ben nu aan het werk zal morgen eens een poging wagen aan de tabel. Mocht iemand tijd hebben mag dat natuurlijk altijd al ;)



29/27

#1

UD 4 oktober volgens eigen berekening.

Afspraak heb ik nog niet, volgende week even bellen
Alle reacties Link kopieren
Leuk zo'n tabel theeleut!



Mijn vriend en ik hebben vandaag verteld aan mijn moeder dat ik zwanger ben. Mijn moeder kent mij door en door en zou het gelijk gemerkt hebben. Ook gezien het feit dat ik van het een op het andere moment gestopt ben met roken. Het voelde voor mij als een enorme opluchting om dit met haar te kunnen delen.
Alle reacties Link kopieren
Oh fijn Bloempje, ik heb vanochtend om half 5 getest haha en heb direct mijn moeder gebeld. Inderdaad ze merkt het toch wel!

Een streep is een streep toch aankleefsjaan. Bij mij was het per test ook verschillend, de test van de kv veel minder duidelijk dan de cb. Waar test jij mee?
Alle reacties Link kopieren
Leuk ik ben er!

Goed idee om tabel zelf bij te houden.

Hier houden we het bewust nog even stil, al wordt het moeilijk. Willen eerst de echo even afwachten.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk bloempje wij hebben dezelfde uitgerekende datum!
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond dames,



een nieuw topic zag ik haha! Mét tabel, leuk! Ik heb hem meteen even bijgewerkt.



Ik wil ooook de 13e een echo ipv ruim een week later grrr



Haha Litano, om 4.30 je moeder gebeld?! En ze nam op?



Hoi Piena! Knap van je! Ik houd het niet vol hoor... inmiddels weten.. 8 mensen het al oeps..
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie je ook al ingeschreven voor Moeders voor Moeders?
Alle reacties Link kopieren
@Litana ik heb de eerste keer op 12 dpo getest met kruidvat 2v5 en die was omo wit. Op 14dpo heeeel licht positief. 15dpo clearblue die zei 1-2weken zwanger en vanmorgen met sensitest dipstick heeeeeeeeel licht positief.



Wij hebben het nog niemand verteld. Willen het woensdag aan de ouders vertellen. Mijn ouders worden voor het eerst opa en oma. Mijn vriends ouders hebben al 4 kleinkinderen. Ik vind het wel een gek idee hoor, een baby in mijn buik! Meteen de eerste ronde raak!



Ga maandag verloskundigen praktijk bellen en dan zien we wel hoe en wat. Moeders voor moeders ga ik denk ik wel doen ja. Jullie?
Alle reacties Link kopieren
@mariel1986 waarom oeps? Als jij je er goed bij voelt moet je het doen. Bij onze eerste zwangerschap stonden we met de "nog warme" test binnen 30min bij ouders en schoonouders op de stoep, maar toen hadden we een heel traject gehad dus we waten door t dolle heen en wilden dit ook delen met de mensen die ons steunden.

Nu willen we het gewoon heerlijk nog eveb voor ons zelf houden, ook omdat t nieuws toch nog wel wat moet zakken.



@sjaan: moeders voor moeders ja ga er zeker weer aan mee doen, al geef ik mij pas weer op na de eerste echo.

Het is voor een super goed doel, echter was ik ook enorm blij dat het na de 16e week er op zat.



Afgelopen woensdag alleen clearblue test gedaab.

Helaas is die uitslag niet meer leesbaar, dus vandaag een simpele test gehaald

Morgen maar weer even testen, zodat ik elke dag kan kijken
Alle reacties Link kopieren
Piena; oeps als in.. er wordt toch overal aangeraden om het pas na 12 weken te vertellen.. Dat kan ik helemaal niet. Heb nu in 4 dagen tijd al tegen 2 mensen moeten liegen en dat vind ik helemaal niks!

Maar.. mocht het misgaan, weten mensen tenminste waarom ik verdrietig ben.. anders moet je dat ook nog eens gaan uitleggen.



Mijn collega's ga ik het 2 weken na de 1e echo vertellen, met 10 weken. Dan hebben we een teamdag en is iedereen aanwezig. Resterende familie en vrienden ga ik het denk ik met 8 weken vertellen, na de eerste echo. Met 12 weken zet ik het wel op facebook :P



Hihi binnen 30 minuten met een warme test. Ik heb mijn moeder ook binnen 30 minuten ingelicht (wel aan de telefoon aangezien ze aan het werk was en ik nog in mijn ondergoed door het huis rende).



Pien; waarom ga je elke dag testen? Of bedoel je een simpele test waar t op blijft staan en deze elke dag bekijken? Ik heb een foto van mijn 2 testen gemaakt aangezien de uitslag inderdaad verdwijnt.. jammer is dat!



Sjaan; ja ik heb mij al opgegeven voor moeders voor moeders. Het kan van de 6e week als ik het goed heb onthouden.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Mijn hersens zijn op hol geslagen na het bericht dat de Roomkaas vd Lidl de listeria bacterie bevat. Ik heb een heel bakje op deze week, erge krampen gehad en al 4 dagen diarree.. listeria bacterie kan lijden tot een miskraam of een doodgeboren kind met 9 maanden…
Alle reacties Link kopieren
Mariel1986

Wat onzettend naar dat jij nu net die roomkaas hebt gehad en klachten hebt. Knuffel!!

Laat t vooral duidelijk zijn dat de kaas over 9maand geen invloed meer heeft.

En dat t vooral nu op dit moment invloed kan hebben. Blijf vooral positief! Ik wilde dat ik je kon geruststellen, maar vermoed dat het afwachten is tot de eerste echo! Ik zou morgen zowiezo even de huisarts/verloskundige bellen.

Voor nu een hele dikke knuffel en houdt je hoofd omhoog!!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Piena! Een halve dag later ben ik er wel wat rustiger onder.. wellicht krijg ik gewoon diarree ipv obstipatie (las dat veel vrouwen dat krijgen tijdens de zwangerschap) met mijn gevoelige darmen. En hoe groot is de kans dat ik net díe portie roomkaas heb gehad.. adem in, adem uit hihi
Alle reacties Link kopieren
Voor in de tabel, krijg het niet voor elkaar met mobiel

32 en 29 jaar oud

6 okt uitgerekend

2de kind

Nog geen afspraken
Alle reacties Link kopieren
Mariel snap dat het even schrikken is maar idd hoe groot is de kans dat van die duizenden bakjes roomkaas jij net die ene had.. komt goed!



Hier idd behoorlijk last van obstipatie, ben helaas bekend met het PDS. Nu ik zwanger ben is het bijna onhoudbaar. Paar keer per dag krom van de buikpijn door m'n darmen. En 's avonds is het ook goed raak. Weet dan echt even niet waar ik het zoeken moet! Ben al aan de slag met: kiwi's, roosvicee laxo, lijnzaad, thee van zonnatura voor de stoelgang, yakult en uiteraard een warme kruik en veel bewegen (de hond is er wel blij mee ) Weet niet wat ik nog meer moet doen.. :( Morgen de verloskundige bellen en eventueel de huisarts.



Sjaan heb je nog getest om te zien of je hcg is toegenomen?



Merl snap dat het nog even spannend is om mee te schrijven, ik weet hoe je je voelt. ik heb ook een "uitgerekend in augustus" in mijn lijst staan. Vind het niet zo heel erg, lees het toch niet. Hopelijk kom je snel hier meeschrijven! Andere topic (zonder tabel) staat trouwens ook in je lijst toch..?



moeders voor moeders ga ik me voor aanmelden na een goede echo. Heb helaas eerder een miskraam gehad, wil nu eerst zeker weten dat alles goed zit.
Alle reacties Link kopieren
Theeleut; je hebt helemaal gelijk. Adem in, adem uit

Vervelend van je darmen! Hier ook PDS maar dan altijd diarree.. ik heb de laatste 2 jaar elke dag Chinese kruiden geslikt (elke 2 maanden naar een Chinese kruidenarts) en dit hielp geweldig. Van 5 tot 7 keer per dag naar het toilet, naar 2 tot max. 3 keer per dag. Misschien 3x id week diarree ipv elke dag, en steeds vaker mooie ontlasting. Echter had ze gezegd dat ik moest stoppen met de kruiden als ik zwanger werd, dus ben afgelopen dinsdag meteen gestopt. Kreeg haar niet te pakken, morgen nog eens proberen.

Misschien ook wel iets voor jou, voor na de zwangerschap..? Voor obstipatie doe je inderdaad de logische dingen; kiwi's, laxo, thee en veel bewegen. Ik ben geen voorstander van zuivel, kreeg er zelf ook altijd buikpijn + diarree van, maar misschien werkt t nu wel voor jou? Mijn moeder met PDS doet het goed op 2 plakken ontbijtkoek elke ochtend. Verder nog pruimen proberen misschien?



Over moeders voor moeders; is dat dan omdat je urine niet "goed genoeg" is of omdat je het pas wil doen als je er zeker van bent dat het goed is met een bepaald aantal weken?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames,

Ik zou mij graag hier aansluiten wij zijn er afgelopen weekend achtergekomen dat ik zwanger ben van onze 2e. We hebben al een zoontje van 11 maanden.

Ik word over 2 weken 24 en man is 26. Zal zo proberen of ik zelf de gegevens in de tabel krijg!



Ik ben waarschijnlijk zo rond 8 oktober uitgerekend en wilde vandaag maar eens de verloskundige gaan bellen



Verder even een speciale hallo naar Piena want wij kennen elkaar leuk dat we hier weer samen mogen schrijven!
Everything happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Flower!



Theeleut ik heb vanmorgen weer getest, weer maar heeel licht positief. Had afgelopen dinsdag nog een negatieve test en de donderdag mijn eerste lichte. Misschien heb ik mijn eisprong verkeerd en is het nog heel vroeg, ik voel wel constant krampjes sinds dinsdag ongeveer.



Heben jullie al veel symptomen? Ik heb een hele waslijst.
Alle reacties Link kopieren
Voor de tabel, als iemand dat voor me wil toevoegen:

22 feb eerste echo

En is M/V man vrouw of moeder vader? Haha ik ben 31 en vriend is 33 dus misschien moet het andersom zijn.
Alle reacties Link kopieren
*Mariel heb je nog contact gehad met huisarts of verloskundige?



* Flower welkom!

Wat leuk dat je ook mee komt schrijven!



*aankleefsjaan, spannend die testen he.

Ik heb vorige week met clear blue getest en die gaf meteen duidelijk uitslag. Gister met de streepje test getest, maar duurde ff voordat er een streep ontstond..
Alle reacties Link kopieren
Mariel dat is ook geen pretje zeg, 5-7 keer per dag naar toilet! Heb je de Chinese kruidenarts nog gesproken? Ik heb net metamucil gehaald, hoop dat het werkt. Vannacht was het weer raak; om 1 uur en om 3 uur wakker met pijnpijnpijnpijnpijn!



En inderdaad wil eerst 100% zeker weten dat alles goed zit, daarna ga ik pas MvM bellen. Die fout maak ik niet nog een keer..



Welkom Flower!



Sjaan irritant zeg dat die testen nog niet knallen. Wanneer was je NOD? Als je donderdag een lichte test had en HCG verdubbeld na 2/3 dagen dan zou de streep nu wel donkerder zijn dan donderdag?



Symptomen had ik al een paar dagen na mijn ovulatie, heel bizar. Nu met name heel erg last van m'n darmen en m'n borsten zijn ook niet echt blij. Heb van mezelf een G-cup, dus hoop toch niet dat er veel bij gaat komen.. Misselijkheid komt ook af en toe opzetten. Maar neem alles voor lief (ook al is die buikpijn echt KILLING )!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven