uitgerekend in november 2012

16-03-2012 15:39 2167 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg op:

november 2012

We hebben een algemeen account, zodat we met meerdere de tabel bij kunnen werken.





Lin0230 okt1eMEISJEjipsie3117-10-2012!!3+4 2 JONGENSBessie85262 nov3e MEISJE Gorgi372 nov2e JONGEN Rodina263 nov2e JONGETJEZeelinde273 nov1e MEISJEAisee237nov1eJONGENPriempje309 nov2e MEISJETienofozz3313 nov1e:JONGEN Bowie79-14 nov2eJONGENPanda_jet3318 nov1+2 2 JONGENSMiepie112419nov1e JONGENBoschbolleke3021 nov1e JONGETJE Tess_292922 nov1e MEISJESipie3824 nov3eMEISJESuuzzz3126 nov1eMEISJEOh_life3528 nov2eJONGETJEMambo25 nov2eJONGETJELislislislis-20 nov1e MEISJE





Schrijven helaas niet meer mee door MK



Huismussie

Klavertje

Purple Flower

Kimmake

Muis

Limoenchi

Tiepetje



We wensen jullie veel sterkte..





Wijzigingen voor de tabel, graag in dikgedrukte letters



Voor de mobiele forumers onder ons,

kun je dik gedrukt doen door de tekst maken door:

[b.] Hier de tekst [/b.] (maar dan zonder de punten
Alle reacties Link kopieren
Klavertje, wij hebben dezelfde uitreken datum. Ik zat ook gelijk al te rekenen hihi.



verliefdenonzeker, Welkom hier. Ik ben vandaag ook precies 5 wkn en 1 dag, volgens eigen berekening. Spannend he. Ik probeer er maar gewoon vertrouwen in te hebben. Maar volgens mij zijn we hier allemaal bang dat het nog mis zal gaan.



Panda_jet, fijn he, hoeven we niet steeds de hele dag onze mannen lastig te vallen met baby vehalen en zwangerschapskwaaltjes.



Hier ook een beetje pijnlijke borsten, maar vooral zere tepels.



Morgen ga ik de dokter bellen en de VK. Dar vind ik al zo spannend!
Miepie en klavertje ik ben ook 17 nov uitgerekend wat leuk
Alle reacties Link kopieren
als je in de tabel wilt, dan gewoon even je gegevens hier doorgeven zonder link ect.
Alle reacties Link kopieren
Miep, ik heb een poging ondernomen tot aanpassen, ben er niet zoz handig in blijkt want ik krijgt verliefdenonzeker er niet in... Hihi

ik leer het wel!



Hebben jullie ook zo een last van je humeur? Ik ben echt bloedchagrijnig zonder goede reden. Ook zo moe. En misselijk! Hihi langzaamaan krijg ik het gevoel dat het wel goed zit met dit kleintje, zoveel kwaaltjes. Ik was ook zo misselijk bij mijn twee oudste dochters, ongeveer 15 kilo afgevallen. Bij de jongste moest ik opgenomen worden maar dat wilde ik niet.

Die borsten zijn bij mij ook ineens pijnlijk, gek, ik ben net gestopt met de borstvoeding, hup meteen zwanger en nu weer grote volle pijnlijke borsten...

Ik heb het mijn dochters nog niet verteld, ik weet niet goed wanneer en hoe. De jongste is nog veel te jong om het te bevatten maar de oudste is drie. Eerst maar eens goede echo afwachten, dan op mijn werk vertellen. Daar zullen ze niet blij mee zijn denk ik...



Ik heb ook veel steun aan dit forum. Bij de jongste heel veel geschreven in november2010 forum tot op de dag van vandaag. Manlief is wat onbereikbaar. Hij is op zich wel heel blij maar staat niet te stuiteren. Zijn reactie: oh dat is snel, kan haast niet. Nou ja, dat is toch wat we wilden? Ik vind dat vooral moeilijk nu ik weer zoveel moet overgeven, hij snapt het niet of neemt het gewoon maar aan. Dus blij met jullie.



tot later!
Alle reacties Link kopieren
MizzK hoe was je echo? Rodina fijn dat je echo goed was!
Alle reacties Link kopieren
Pff, begin weer een beetje energie te krijgen. Het was echt niets vandaag. Had om vier uur eindelijk de puf om te douchen. Hoe is het met jullie? Gelukkig is mijn vriend erg lief voor me en maakt lekkere broodjes en kopjes thee voor me. Ondersteunt jullie partner je ook zo fijn?
Alle reacties Link kopieren
Hee fijn, een tabel....lekker lang. Leuk,hoor.

Hier aanvulling voor het tabel: Gorgi 36 jaar, zwanger van 1e TP (IVF 1).

Meiden, kom gauw weer eens mee schrijven.

Gr, Gorgi
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

ik wil graag met jullie meeschrijven als dat mag!

Ik slik gewoon de pil (was overgestapt van nuvaring op de pil), ben er 1 vergeten... en aangezien ik niet ongi werd in m'n stopweek, toch maar even een testje gedaan gisterenochtend, en vanochtend nogmaals..

Beiden een dikke vette streep dus echt hartstikke zwanger, kan het nog steeds niet geloven! Gelukkig heb ik een vaste relatie, beiden een vaste baan en beiden de leeftijd ervoor (24 en 25)

Rowe24 - 24 jaar - 9 nov - 1e - nog geen afspraken, alleen met huisarts morgen voor wat vragen e.d.



Dit kindje is ondanks wat praktische bezwaren (we wonen nog niet samen, lag gelukkig al wel in de planning) dus erg welkom.

Volgens eigen berekening ben ik nu 5 weken + 4 dagen zwanger. Ik weet alleen niet hoe we dit straks moeten gaan vertellen, voorlopig hou ik het maar even stil. Wel heel leuk om met jullie mee te lezen en te schrijven





Verliefdenonzeker; hier hetzelfde, voel me helemaal niet zwanger en ben (ondanks alle praktische bezwaren bij ons) toch ook nog bang dat het mis gaat, is nog zo pril!

Last van darmen heb ik idd ook..



Kimake; hihi dat humeur is ook bekend, beetje opvliegend hier!

Jij hebt geen gemakkelijke zwangerschappen gehad met al die kwaaltjes zeg, hopelijk valt het nu mee en kun je lekker genieten!
Alle reacties Link kopieren
Ow nog even een vraagje; omdat het hier dus ongepland is, slik ik geen foliumzuur. Is het verstandig om dat nu alsnog te gaan slikken of heeft dat geen zin? Kan helaas pas morgen bij de HA terecht en heb zoveel vragen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, wat leuk dat er een november 2012 topic is! Ik had wel al een paar keer gezocht maar zie het nu pas! Ik zou wel graag mee willen schrijven als dat mag?

@ allemaal: gefeliciteerd met jullie zwangerschap!



Wij zijn zwanger geworden na onze derde IUI-poging met puregon/ pregnyl. het wordt ons eerste kindje en ik ben 9 november uitgerekend.

Op 5 april hebben wij onze eerste echo bij de gyneacoloog.

Ben net als anderen hier best onzeker.. ben ik wel echt zwanger, zou het goed gaan? Etc.

Ik kan nu even niet dikgedrukt typen voor de tabel i.v.m mobiel internet, maar zal het vanavond via de computer veranderen.



@ verliefdenonzeker: wat leuk, ik zie dat jij ook zwanger bent, je kwam me steeds zo lief steunen in het zwanger worden - topic. Gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal! Wat leuk een november topic! Ik ben ook net zwanger en volgens de vk staat de uitgerekende datum op 7 nov. Ik heb wegens bloedverlies afgelopen vrijdag een vroege echo gehad en een hartje zien kloppen! 6w2d kwam er toen uit. Ik herken jullie verhalen, vooral dat onzekere, het is allemaal nog zo pril nu! Ik lees heel graag met jullie mee, en af en toe zal ik wat schrijven! Meiden gefeliciteerd allemaal en op naar allemaal lieve kindjes in november!!
Alle reacties Link kopieren
Wow, mooie tabel zeg!! Mijn leeftijd is 26 jaar



Leuk zo een overzicht met de gegevens!



Hier wel last van misselijkheid en geen eetlust. Ik zit nu heel snel vol en wordt van weinig eten wel snel duizelig en slap... erg lastig met ook nog weinig energie. Hopelijk is de energie over een paar weken weer meer!
Alle reacties Link kopieren
Rowe, het is wel verstandig alsnog folium te gaan slikken. Het is vooral goed voor de aanmaak van het kind in de eerste 2/3 maanden dus je bent nog niet te laat!
Alle reacties Link kopieren
Even snel snel, leuk, nieuwe zwabberen, ik zal jullie vanavond ik de tabel bijzetten. Foliumzuur zeker nemen hoor, juist als je niet wist dat je zwanger was. Hier ook praktische probleempjes hoor, de oudste twee meisjes slapen al bij elkaar op de kamer dus de derde heeft nog niet echt zijn of haar plek, komt allemaal wel goed... Nu weer werken, tot vanavond
Alle reacties Link kopieren
Haha zwabberen moet zwangeren zijn. Mijn telefoon leeft een eigen leven...
Alle reacties Link kopieren
Rowe, min en muis, Gefeliciteerd en leuk dat jullie mee schrijven.



Vanmiddag heb ik de dokter gebeld om door te geven dat ik zwanger ben, en mijn nieuwe zorgverzekerings nummer door te geven.

Ze vroeg of ik nog vragen had, dus ik toch maar uitgelegd dat ik dat ik steeds buikpijn heb en ook af en toe bruine afscheiding. Ze had even met de huisarts overgelgd en of ik over 10 min eventjes langs wilde komen.

Daar was ik wel even verbaasd over.

Bij de huisarts heeft ze uitgerekend hoever ik ben en een inwendig onderzoek. Ze heeft ook aan me buik gevoeld, en alles was goed. Ze zag geen oud bloed meer.

Maar ze kon verder niet veel zeggen. Het is gewoon afwachten of het goed blijft gaan.

De dokter adviseerde ook om morgen de verloskundige te bellen voor een afspraak over een aantal weekjes..
Alle reacties Link kopieren
@miepie: wat spannend voor je zeg! Ik zou ook schrikken als ze me meteen willen zien na een telefoontje! Maar wel fijn dat ze niks geks hebben gevonden dus. Eigenlijk alleen maar goed voor je gemoed, al blijft dit gewoon echt de spannendste tijd he... Ik vind het ook echt enorm spannend merk ik.



En nieuwe zwangeren erbij!! Gefeliciteerd meiden! Fijn om hier lekker af wn toe van je af te schrijven en steun te hebben aan elkaar



Ik blijf in de bubbel van de spanning en het niet slapen... Heb sinds donderdag geen fatsoenlijke nachtrust gehad, ben kapot! En de ochtendmisselijkheid begint ook te komen, dus even eruit om later weer terug in bed te kruipen is er ook niet echt bij. Hebben jullie hier ook last van? Verder voel ik mijn onderbuik ook de hele dag eigenlijk wel. Vooral tegen de avond begint het gevoeliger te worden en dan ook vooral mijn borsten... Auch!

Nu hopen op een rustigere nacht hier!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd iedereen! Ik ben uitgeteld op 9 november en ben dus een goede 6 weken zwanger donderdag heb ik de eerste echo...spannend want dan kun je echt weten of alles er goed uitziet!
Alle reacties Link kopieren
nou sorry ... was echt van plan om vanavond tabel bij te werken maar ik heb het echt gigadruk en moet nu naar bed omdat ik morgen weer erg vroeg op moet... Morgen nieuwe kans.

Miep, fijn dat je toch even langs mocht komen bij de huisarts. Toch een geruststelling lijkt me.

Boschbolleke ik heb ook die zeurende pijn in mijn buik te hele tijd. Ik merkte vandaag toen ik een tijd naast mijn baas moest staan dat dat niet helemaal goed ging. Pff duizelig en pijn in mijn buik.

Mijn borsten groeien hier zichtbaar volgens mij! Woehoe dat moet toch iedereen zien???





mm vreemd, vanavond niets kunnen eten van de misselijkheid, nu superhonger. Alleen warm avondeten, getver....



Oh en ik MOET naar bed nu! Tot morgen!
Alle reacties Link kopieren
oh nog even wat aanvullende info ben 30 jaar en heb al een kindje van 4 jaartjes



verder heb ik last van contuni duizeligheid maar dokter geeft aan dat mijn evenwichtsorgaan uit balans is plus de lage bloedruk (toch wel) en de zwangerschap zelf ja dan is het plaatje compleet



borsten groeien hier al flink dat vind ik niet erg maar die buik lijk al wel weer 3 mnd zwanger dat wordt nog wat
Alle reacties Link kopieren
Zozo, kom nu net pas mijn bedje uit! Ben helemaal onder de indruk, haha! Wel heel vroeg wakker, maar stug blijven liggen en uiteindelijk toch nog eventjes kunnen slapen.

Merk ook wel echt al dat ik dan meteen wat (lichts) moet eten... Zie enorm op tegen mijn ochtend morgenvroeg... Werk in de zorg en heb deze week 2x laat/vroeg als een berg zie ik ertegenop!! Hoop dat het goed gaat... Zo niet, zou het al verstandig zijn dit al aan mijn baas te vertellen? Heb wel een erg goed contact met haar. Wat zouden jullie doen?



@kimmake: heb ik ook al echt ja, flink groeiende borsten, nu al pfffffft... Moet al wel te zien zijn binnenkort daaraan!
Alle reacties Link kopieren
Boschbolleke; ik werk ook in de zorg, en vind dat sowieso al zwaar, laat staan als je zwanger bent! Misschien toch even aankaarten? En bv ook als je de nacht in moet.. Ik heb over 2 weken iets van 8 vroege diensten achter elkaar.. Weet ook niet of ik dat ga trekken.
Alle reacties Link kopieren
Rowe: dank voor je reactie! Jeetje zoveel vroege diensten, zou echt mijn nachtmerrie zijn nu, haha! Gelukkig hoef ik geen nachtdiensten te draaien, dat scheelt! Maar bijvoorbeeld aankomend weekend wel laat/vroeg terwijl de klok verzet wordt! Hoe ga ik dat overleven echt!? Pffffft!
Alle reacties Link kopieren
Heb zojuist mijn baas een mailtje gestuurd met de vraag of ze vanmiddag even tijd voor me heeft. Spannend zeg!!
Muis, ja dat klopt ik lees nog steeds elke keer mee en toen ik las dat je zwanger was was ik echt zo blij voor je ( had je ook nog gefeliciteerd ) en ja ik ben ook zwnger nu 5W&3D en super trots



Rowe, wat leuk dat je zwanger bent gefeliciteerd..en dat het kindje ondanks alles welkom is dat mag ik maar al te graag geloven



Kimmake, wat moet het moeilijk voor je zijn 2 kleine kinderen en dan nog zo ziek van een zwangerschap..



Ik forum ook mobiel dus kan nu niet dikgedrukt doorgeven maar mijn gegevens voor de tabel zijn

23 jaar- eerste kindje-uitgerekend 17 nov- 27 maart eerste echo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven