uitgerekend in november 2012

16-03-2012 15:39 2167 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg op:

november 2012

We hebben een algemeen account, zodat we met meerdere de tabel bij kunnen werken.





Lin0230 okt1eMEISJEjipsie3117-10-2012!!3+4 2 JONGENSBessie85262 nov3e MEISJE Gorgi372 nov2e JONGEN Rodina263 nov2e JONGETJEZeelinde273 nov1e MEISJEAisee237nov1eJONGENPriempje309 nov2e MEISJETienofozz3313 nov1e:JONGEN Bowie79-14 nov2eJONGENPanda_jet3318 nov1+2 2 JONGENSMiepie112419nov1e JONGENBoschbolleke3021 nov1e JONGETJE Tess_292922 nov1e MEISJESipie3824 nov3eMEISJESuuzzz3126 nov1eMEISJEOh_life3528 nov2eJONGETJEMambo25 nov2eJONGETJELislislislis-20 nov1e MEISJE





Schrijven helaas niet meer mee door MK



Huismussie

Klavertje

Purple Flower

Kimmake

Muis

Limoenchi

Tiepetje



We wensen jullie veel sterkte..





Wijzigingen voor de tabel, graag in dikgedrukte letters



Voor de mobiele forumers onder ons,

kun je dik gedrukt doen door de tekst maken door:

[b.] Hier de tekst [/b.] (maar dan zonder de punten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tiepetje, ja fijn om het te kunnen delen inderdaad! En balen van je gebroken nachten, weet er alles van. Succes vandaag!



En de zon is niet schadelijk, als je je maar goed insmeert (vooral je gezicht ivm zwangerschapsmasker). dus geniet er maar lekker van hoor!
Alle reacties Link kopieren
Net nu ik wat positiever ben, heb ik weer van dat bruine bloed. Maandag bij de dokter zei ze dat er helemaal niks meer te zien was, en bleef het ook weg, tot nu. Bah wat een onzeker gedoe de hele tijd!

Geen buikpijn, dus hopelijk gaat het weer snel weg.
Alle reacties Link kopieren
@ Boschbolleke, thanks ! Oh heerlijk dan ga ik vanmiddag na mijn werk om 16 u lekker een uurtje zon pakken ! En hopen dat ik dan misschien een dutje kan doen...kan niet wachten !

Heb jij ook nog van die nachten?

@ Miepie, wat vervelend voor je !! Bruin schijnt niet erg te zijn zeggen ze volgens mij. Maar ik snap je bezorgdheid heel goed!

Wat zullen we allemaal blij zijn als we op de 12 weken zitten en ons hopelijk beter voelen en meer zekerheid hebben over de beebjes..
Alle reacties Link kopieren
@miepie: wat ontzettend balen zoiets ja. Snap je bezorgdheid. Maar ze zeggen echt dat zolang het niet veel en rood is en er geen hevige krampen bij komen, het geen kwaad kan.. Maar blijft suf, dat hoort nu gewoon niet! Hoop voor je dat t gauw weer klaar is.



@tiepetje: ik heb dat heel erg ook. Kan ook echt niet meer blijven liggen van de onrust (alsof de hormonen echt door mijn lijf gieren...). Maar lekker slapen in de zon doet vast wonderen!
Alle reacties Link kopieren
Meiden, Het is nu rood bloed....

Nog niet zo veel maar ik heb wel maandverband ingedaan.

Heb ook niet echt buikpijn. Niet meer dan de soort lichte ongesteldpijntjes die ik al 2 weken heb. Ik ben zo ongerust en weet niet wat er nu gaat gebeuren. Ik vrees het ergste..
Alle reacties Link kopieren
Je vk of ha bellen hoor miepie... *knuffel*
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht het nog even af, want er was nu niks meer.

Misschien was het een begin en zet het van het weekend door. Of misschien was het niks.

Als ik de VK bel zullen zij ook zeggen dat moet afwachten denk, en op een evt. echo is toch niet veel te zien. Ben nu 5weken 6 dagen. Als het blijft klooie kan ik altijd in de loop van volgende week de vk bellen.

Op de site van de VK stond dat als je belt met bloedverlies ze zullen vragen naar de hoeveelheid bloed/ kleur, buikpijn en koorst. Ik heb geen hele erge buikpijn en ook geen koorts.
Alle reacties Link kopieren
@Verliefdenonzeker: Wat vervelend dat je nu nog niet gerustgesteld bent. Vreselijk lijkt me dat! Maar voor de duur van de zwangerschap is het toch niet zo vreemd dat ze niks zien toch? Hopelijk is alles goed en zie je de volgende keer gewoon een mooi kloppend hartje! Heel veel sterkte! En voor Rowe ook!!



@Miepie: Oh nee toch!?! Ik hoop voor je dat het allemaal niks blijkt te zijn en dat het gewoon een geknapt adertje is ofzo! Maar dat het zo weinig is is natuurlijk wel een goed teken. Ik ga echt heel erg voor je duimen! Heel veel sterkte en probeer de moed er in te houden!



@Priempje: Jeetje, dat is ook wat van die cystes! Heb je daar last van? En kan het de zwangerschap beinvloeden?

Wat fijn dat je er al uit bent m.b.t. de nekplooimeting. Wij zijn hier nog hevig over aan het discussieren.. Mijn man wil het wel graag laten doen, ik niet zo nodig. Helemaal door wat jij zegt: ze kunnen wat vinden wat helemaal niet ernstig hoeft te zijn.



@Bessie: Wij lopen aardig gelijk op volgens mij, ik ben morgen 8 weken. Heb je veel kwaaltjes?

Ik voel me sinds 2 dagen eindelijk wat beter, minder misselijk gelukkig. Al slaat dan wel gelijk de twijfel toe of het allemaal nog wel goed zit en of 'mini' nog leeft... Maar goed, dat zal altijd wel blijven: zorgen en twijfel over je kind. ;)

Wanneer heb jij de eerste echo?
Alle reacties Link kopieren
Miepie tjee wat spannend.. Duim voor je en houd ons op de hoogte!!
Alle reacties Link kopieren
Zeelinde, wel prettig dat je minder misselijk bent ja. Ach en dan gelijk die twijfels weer he. Vervelend is dat, maar denk dat het er inderdaad helemaal bij gaat horen. Altijd bezorgd over je kind, z'n leven lang.



Geen rood bloed meer te bekennen, gelukkig. Hopelijk blijft dit zo.



Hebben jullie nog lekker van dit weer kunnen genieten?
Alle reacties Link kopieren
Oh Miepie wat fijn te horen meis!

Ik was vandaag een dagje in de dierentuin, maar heb toch regelmatig even gecheckt hier ben nu ook wel echt helemaal gesloopt... Haha! Maar dus wel van het weertje kunnen genieten ja. Dit weekend weer werken...



@zeelinde: wat fijn dat je je wat beter voelt! Kan ook niet eeuwen aanhouden natuurlijk, maar snap dat de zorgen er dan meteen zijn ja. Wat een debiele onzekerheid is dat he!! Totaal geen controle over je eigen lichaam is dat eigenlijk...
Alle reacties Link kopieren
Ik lees iedere dag, maar ben zo slecht in reagern, sorry



@ miepie; pff wat een stress ! Sims zit er jnje baarmoeder een stolsel(tje). Zon stolsel verdwijnt vaak; soms wordt het geheel opgenomen, andere keren merk je het letterlijk door bloedverlies. Die onzekerheid is killing. Doe rustig aan; veel rust en voorzichtig (niet) sporten.



@ zeelinde fijn dat je minder misselijk bent.



Hebben jullie ook zon last van bloedend tandvlees? Ik wel superirritant, zon gore ijzer smaak blegh. Niet misselijk, wel waanzinnig veel slapen. Iemand schreef over pijn in onder rug, ik herken dat enorm, lang staan of autorijden is niet zo fijn.

Hier gaat het gelukkig goed, ben best relaxed, wel spannend hoor. Af en toe knallende hoofdpijn en m'n huid kan wel wat fruit gebruiken. Herkenbaar?



Maandag weer een echo! En intake bij vk.
Alle reacties Link kopieren
Slecht nieuws..

Vanmorgen had ik wat rood waterig bloed. Na een uurtje had ik donkerder bloed. Net als dat je ongesteld bent zegmaar.

Foute boel dus. Ik heb wat buikkrampen, maar eigenlijk niet echt hevig, maar de hoeveelheid bloed met stolsels zegt genoeg.



We zijn allebei heel erg verdrietig en we balen enorm dat het niet zo had mogen zijn. Vandaag was ik precies 2 weken over tijd, dus had nu 6 weken geweest.

Alle mooie dromen over een dikke buik en dat we over 8 maandjes een babytje hebben zijn ineens over. Dat is wel hard.
Alle reacties Link kopieren
Ach lieve Miepie wat vreselijk :( Hoop dat jullie steun bij elkaar kunnen vinden, wat een verdrietig nieuws zo op deze zonnige dag... Ik denk aan jullie!!
Alle reacties Link kopieren
Oh Miepie wat ontzettend verdrietig hopelijk hebben jullie veel steun aan elkaar! Een hele dikke knuffel voor jou!!
Alle reacties Link kopieren
Ow miepie wat vreselijk. Hoe pril het dan ook is, dat doet niks af aan het verdriet. Heel veel sterkte, hopelijk vinden jullie steun bij elkaar! *knuffel*
Miepie wat erg..maar weet je het wel zeker? Heb je de verloskundige gebelt?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Miepie, wat rot voor je. Helaas, hier is het waarschijnlijk ook niet goed. Gisteravond buikpijn, vannacht wakker geworden van de buikpijn, vriend wakker gemaakt en misselijk + duizelig naar de wc gegaan: rood bloed. Niet veel maar toch.



De rest van de nacht niet echt geslapen en vanmorgen wat nagesnikt. Nu ben ik misselijk (misschien toch nog zwanger?) maar ik verlies nog steeds bruin bloed en duidelijk meer dan eerder. Denk dat ik maandag de verloskundigenpraktijk maar even bel voor wat vragen (heb ze nog niet eerder gebeld). Ben behoorlijk hard van de roze wolk gedonderd en ergens hoop ik toch nog dat alles nog goed is. Maar ja, het enige wat we kunnen doen hier is afwachten. :(
Jeetje klavertje jij ook al..

Ik had een spoednummer can mijn verloskundigepraktijk gekregen en ze hadden gezegd dat als ik buikpijn of bloedverlies had dat nummer moest bellen wat altijd bereikbaar was..hebben jullie niet zo'n nmr gekregen??
Alle reacties Link kopieren
@ miepie, wat een verdrietig bericht.. vreselijk dat het niet zo mocht zijn..

@ klavertje, ook bloedverlies, wat erg.. en naar dat je je zo slecht voelt..



Ben helemaal beduusd en geschrokken van jullie berichten. Heel veel sterkte meiden..
Alle reacties Link kopieren
Oh nee klavertje wat naar nou! Hopelijk blijft het hierbij. Ik heb idd ook van de vk te horen gekregen dat ik altijd mag bellen met vragen.. Misschien toch wat eerder bellen voor je eigen gemoed? Sterkte meis!
Alle reacties Link kopieren
Klavertje, jij ook al. Sterkte. Ik weet hoe je je voelt. Hier ook geen roze wolk meer en we zijn nogal verdrietig.

Hopelijk blijft het voor jou hierbij.



Hier is het ook nog een beetje vaag, want ik heb nu minder bloed en het is wat bruiner.

Ook niet echt hele erge buikpijn. Het is nog gewoon afwachten, want een miskraam is toch wel meer dan een beetje buikkramp en wat bloed?

Wij zijn nu in Duitsland (weekend huisje) dus heb toch niet zo veel nut om nu te gaan bellen.



Vanmorgen had ik geen twijfels, maar het hevige lijkt er vanaf nu. Maar ik heb ook gelezen op internet gelezen dat het soms even tijd nodig hebt en dit een begin kan zijn.
Alle reacties Link kopieren
En iedereen nog bedankt voor jullie lieve woorden.

Ik hou jullie op de hoogte hoor.
Alle reacties Link kopieren
Miepie en klavertje, sterkte! Een virtuele knuffel van mij voor jullie!
Alle reacties Link kopieren
Miepie en klavertje sterkte meiden. !!!



Hier blijft het rustig nu en het bruin/rood is wat meer afwezig en dat geeft hoop. Maar eerst op naar donderdag. Ik kijk er naar uit maar ben ook bang.

Morgen 6 weken. Hoe gek is dat? Ik kan er niet bij. En ik duim heel erg dat het goed mag gaan, want zoals we wel zien is dat niet vanzelfsprekend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven