Geld & Recht alle pijlers

Jouw koningsdagbuit

27-04-2017 13:09 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar nog geen topic over je koopjes op de koningsdag rommelmarkt?



Na ja, bij deze!



Ik heb al onwijs veel gekocht bij een zeer grote rommelmarkt. Nu even snel thuis de spullen neergelegd, ik eet een broodje en ga door naar de volgende rommelmarkt die wel veel kleiner is.



Foto's volgen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 7 kinderboeken, 3 spelletjes, 2 puzzels, een houten poppenstoel, een Playmobilpoppetje en een verrekijker gekocht. Alles nog in heel mooie staat en bij elkaar 10 euro voor betaald. Het poppetje en de verrekijker heeft mijn zoon uitgezocht. We hebben een rondje over de vrijmarkt gelopen waarbij hij alles wat hij mooi vond mocht onthouden en na het rondje de twee dingen die hij het mooist vond kopen. Dat werkte goed, het voorkwam veel gezanik van bij elk kleedje alles wat hij ook maar een beetje leuk vond te willen kopen.
Helemaal niets, voor het eerst in jaren.
4 gratis tompoezen bij de buurtsuper!
Alle reacties Link kopieren
Een grote buikfles waar ik planten in ga doen. Al maanden op zoek maar duuuurr. Nu tientje! En zonnebloemen voor in m'n tuin. Verder een potje honing en koffie. Nu even uitpuffen haha.
Alle reacties Link kopieren
4 boeken van de serie " hoe overleef ik.." en een waanzinnige boomhut boek voor mijn dochters voor maar 5 euro samen

En een mooie houten poppenkast met echte gordijntjes voor 2 euro.
Aanvulling op het playmobil kasteel, Disney boekjes, mini loco, kinder dvd's en een gratis gehad memorie en 2 autootjes.
geronimo stilton het verloren rijk voor 2,50. Hoe overleef ik boeken, 5 voor 4 euro.

Barbie kasteel voor 8 euro en nog wat barbies.



Goed geslaagd en kinderen helemaal blij.
Alle reacties Link kopieren
5 Disney Dvds voor 5 euro

Zak Lego friends voor 1 euro

Zak ruimtelego voor 3 euro

Twee dunne zomerslaapzakken voor jongste voor 1,50 samen



Ik zit nu te twijfelen of ik nog even naar de markt in het dorp hier verderop zal gaan, vorig jaar was ie leuk maar ik heb moeie benen...
Moeie benen.





Dat is heel lang geleden sinds ik die uitdrukking hoorde/zag.
Alle reacties Link kopieren
Een ultimate Harry Potter edition deel 1, voor wel 2 euro!



Voor de rest verbaas ik mij ieder jaar weer wat voor rommel er tussen ligt waarvan mensen nog denken dat ze het gaan verkopen: afgetrapte schoenen? Kleding voor volwassenen uit de jaren 90? Berg ondefinieerbare snoertjes.....



O, wat erg van dat kinderboekje...! Ik zou in staat zijn om het terug te brengen, lees het niet meer met plezier, nare bijsmaak!
Alle reacties Link kopieren
Paar hele dure kledingstukken voor een paar euro. Ik kende het merk niet maar even gegoogled en het waren "PC Hoofdstraat " prijzen
Alle reacties Link kopieren
Lag trouwens veel rommel dit jaar. Sommige kraampjes liggen vol met spullen die ik linearecta in de prullebak zou gooien. Verwassen kleding, afgetrapte schoenen en echte rommel.
Alle reacties Link kopieren
Jurkje voor dochter

Vestje voor zoon

Een tas voor mij

Kegelsetje voor beide kinderen.



Verder wat frikandellen, ijsjes en wat drinken.



Dit jaar was het heel karig en rustig.
Nieuwe Dikke van Dale nog in het plastic, bijna nieuwe all stars, nieuwe plaid van alpacawol, twee vaasjes en bier en eten. Ik ben blij!
Alle reacties Link kopieren
Een plant
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
Een paar Disney boekjes, Thomas de Trein-boeken-met-geluiden en een paar Replay slofjes voor zoon (bijna 1 jr).

Voor het eerst in 3 jaar tijd weer eens op de vrijmarkt geweest, vorig jaar stond ik op klappen en was zo immobiel als maar zijn kon, en jaar ervoor in buitenland voor werk.

Vandaag dus eindelijk weer eens :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 leuke bloempotten en een leesboek gekocht. Erg blij!
Alle reacties Link kopieren
Twee creme kleurige lampenkapjes met print, een theepot en een witte lantaarn voor een kaars. Samen voor 6,50.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Een hang vaas (€3) en een zelf geknutseld konijnenhok (€2) die ik omgetoverd heb tot zandbak voor in t buitenhok, ik was van plan om zoiets zelf te knutselen maar dit is makkelijker.

En mijn man een hoop gereedschap en doosjes voor gereedschap. Een geslaagde middag
Alle reacties Link kopieren
Een houten speelgoedje voor tien cent.
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
Kinderboeken van Dikkie Dik, muis, kinderliedjes, Nijntje en Dribbel.



En oranje tompoucen van de bakker gescoord maar peuter vond het niet lekker, wou liever een rijstewafel...
Alle reacties Link kopieren
De buit van dochter is 25 euro op de kindervrijmarkt . Vooral de zelfgebakken dingen deden het goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb favoriete spelletjes van mezelf van vroeger aan dochter opgedrongen (Bruna lottino, loco) Echt zelf heeft ze wat kinderboekjes en een kiepauto gekozen. Kon erger als je alle pluchen zooi meetelt.



We waren eigenlijk op zoek naar duplo, maar daar lag helemaal niets van hier.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 5 kartonnen boeken van Nijntje bij elkaar gesprokkeld, een baby laptop van Nijntje, 2 soortement van spellen voor dreumesen en als klap op de vuurpijl een prachtige zand- en watertafel waar ik al lang naar op zoek was. Kind en ik dolgelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Voor de oudste : Een zeemeermin barbie en een monsterhigh pop/barbie en voor de jongste :een politie auto en een baby born scooter met helm en afstandbediening. Totaal 11 euro

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven