Geld & Recht alle pijlers

Jouw koningsdagbuit

27-04-2017 13:09 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar nog geen topic over je koopjes op de koningsdag rommelmarkt?



Na ja, bij deze!



Ik heb al onwijs veel gekocht bij een zeer grote rommelmarkt. Nu even snel thuis de spullen neergelegd, ik eet een broodje en ga door naar de volgende rommelmarkt die wel veel kleiner is.



Foto's volgen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:Habbekratz schreef op 28 april 2017 @ 09:32:

[...]



Op landelijke feestdagen is parkeren hier gewoon gratis. Volgens mij in heel Nederland toch?Nee hoor. Hier gewoon altijd betalen.
quote:Habbekratz schreef op 28 april 2017 @ 09:32:

[...]



Op landelijke feestdagen is parkeren hier gewoon gratis. Volgens mij in heel Nederland toch?Sinds er zondagparkeren en parkeergarages zijn echt niet hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind rommelmarkten zo leuk! Gisteren gekocht: baby zitzak, speelkubus en een boek. 22,20 euro kwijt. (zitzak was merk, nieuw 125 euro)
Ik geef niks om rommelmarkten. Ben ook vies van tweedehands spullen. Wij zijn naar een gezellig cafe geweest waar een goede band speelde en daarna uit eten geweest.
Alle reacties Link kopieren
4 wandelende takken gekocht voor €2

Beetje een impuls aankoop, maar kan er binnekort vast iemand anders mee blijmaken
quote:Lady_Vintage schreef op 28 april 2017 @ 09:40:

[...]





Sinds er zondagparkeren en parkeergarages zijn echt niet hoor.Bij ons in de Gemeente wel ook op Goede Vrijdag en 5 Mei zelfs terwijl dat geen landelijke feestdagen zijn. Zelfs in Amsterdam is op Koningsdag gratis parkeren.
Alle reacties Link kopieren
Hier is het ook betaald parkeren maar niet zo duur.. 60 ct per uur.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 28 april 2017 @ 10:09:

Ik geef niks om rommelmarkten. Ben ook vies van tweedehands spullen. Wij zijn naar een gezellig cafe geweest waar een goede band speelde en daarna uit eten geweest.Waar je gegeten hebt met een vork waar honderden mensen aan gelikt hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 28 april 2017 @ 10:09:

Ik geef niks om rommelmarkten. Ben ook vies van tweedehands spullen. Wij zijn naar een gezellig cafe geweest waar een goede band speelde en daarna uit eten geweest.



Uit nieuwsgierigheid: waarom ben je daar vies van? Voor dingen als kleren kan ik het wel begrijpen (al kan je die ook wassen natuurlijk), maar voor bijvoorbeeld een schaakspel, serviesgoed of een boek maakt het toch niet uit? Dat serviesgoed is niet anders dan in een restaurant waar er ook heel veel mensen van hebben gegeten, dat boek is niet anders dan een boek van de bibliotheek en datot schaakspel kan je een doekje over halen.



Ik bedoel het niet aanvallend hoor, ik vraag me alleen af wat de gedachtegang er achter is.



Ik koop zelf van alles tweedehands, ben alleen op de vrijmarkt huiverig voor dingen die ik niet werkend kan zien. Die neem ik nooit mee, te vaak als kind mee gemaakt dat het bij thuiskomst niet blijkt te werken en toen was dat echt heel zuur van het beetje zakgeld dat je had, nu zou het minder uitmaken maar ik krijg het niet meer uit mijn systeem. Vroeger ging de gameboy ook mee zodat je spellen kon testen en altijd batterijen mee voor het geval dat je iets tegenkwam dat je wilde maar geen batterijen bij zaten.
Van sommige dingen ben ik vies zoals boeken en kleding. (boeken van de bieb vind ik ook vies) . Verder wil ik nieuwe dingen die niet beschadigd zijn.
De buit van de verkoop: € 136 (dat was meer dan verwacht!).



De buit aan aankopen: 3 boeken voor onze oudste, 1 houten treintje voor de jongste. Alles bij elkaar € 4,50. Zelf een kraampje hebben waar je niet te lang bij weg kunt helpt héél erg om de nieuwe aankopen in toom te houden .
quote:Blondie456 schreef op 28 april 2017 @ 10:09:

Ik geef niks om rommelmarkten. Ben ook vies van tweedehands spullen. Wij zijn naar een gezellig cafe geweest waar een goede band speelde en daarna uit eten geweest.Had ik geschreven kunnen hebben. Wel grappig vind ik het als iemand die naar een rommelmarkt is geweest zegt dat er veel rommel lag, haha.
Alle reacties Link kopieren
Ik word zo blij van vrijmarkt! Van mij zou het elke maand wel vrijmarkt mogen zijn!!

Ik heb dit jaar alleen maar dingen voor zoon gekocht. Niet omdat hij het nodig had, mijn god hij heeft genoeg speelgoed, maar omdat ik het voor zo'n klein prijsje niet kan laten liggen:

Fisherprice little people boerderij, trein, en 4 autos met poppetjes en dieren bij elkaar 12 euro

6 boekjes a 10 cent, heb het meisje een euro gegeven omdat 10 cent veel te weinig is... haha

Een politie auto, dat je zijn kop moet indrukken en hij dan gaat rijden. 1 euro

5 sesamstraat boeken 4 euro

en een hele grote Disney knuffel voor 4 euro omdat ik het jongetje zo leuk vond die hem verkocht.

Dan nog wat geld her en der bij muziekmakende kinderen in het bakje gegooid.

Aardig geslaagd!
Ik was ook vies van tweedehands. Sinds ik speelgoed voor kind kan scoren tegen heel lage prijzen ben ik echter overstag gegaan mbt tweedehands.

Voorgesteld koop ik er niet snel iets. Of moet al echt wauw zijn. Heeft te maken met het huis clean willen houden.

Man wil altijd troepjes kopen en daar kan ik echt heeeeeeel moeilijk tegen.
Alle reacties Link kopieren
quote:bossanova schreef op 28 april 2017 @ 14:08:

[...]





Had ik geschreven kunnen hebben. Wel grappig vind ik het als iemand die naar een rommelmarkt is geweest zegt dat er veel rommel lag, haha.Dat was ik geloof ik. Wij hebben een heel kort rondje gemaakt, alleen specifiek op zoek naar HP boeken (niet geslaagd) en daarna lekker naar een straatje gegaan waar een Ska bandje speelde en daar blijven hangen. Dat was gezellig!
Alle reacties Link kopieren




















Een deel van mijn buit! Zo blij mee. Heb ook nog een flink aantal kinderboeken voor neefje en nichtje meegenomen. Dat was op het einde van de markt toen ze riepen: alles gratis. Uh ok, meenemen die hap!



Ik was eigenlijk voornamelijk op zoek naar een rugzak en mooie moderne vegetarische kookboeken, daarvoor helaas niet geslaagd maar ach.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
quote:Habbekratz schreef op 28 april 2017 @ 10:28:

[...]

Bij ons in de Gemeente wel ook op Goede Vrijdag en 5 Mei zelfs terwijl dat geen landelijke feestdagen zijn. Zelfs in Amsterdam is op Koningsdag gratis parkeren.Dan heb je geluk wat betreft straatparkeren in jouw gemeente. Parkeergarages zijn overigens altijd betaald. Gezien de drukte heb je meer kans op een plekje in een garage dan aan de straat in het centrum.
Alle reacties Link kopieren
Niks gekocht wel voor 200 euro kinder kleding en speelgoed verkocht
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter zit nu te kleuren en stickeren met haar kleurset van Dora.
quote:IBIopviva schreef op 28 april 2017 @ 19:13:

[afbeelding]



[afbeelding]



[afbeelding]



[afbeelding]



[afbeelding]



Een deel van mijn buit! Zo blij mee. Heb ook nog een flink aantal kinderboeken voor neefje en nichtje meegenomen. Dat was op het einde van de markt toen ze riepen: alles gratis. Uh ok, meenemen die hap!



Ik was eigenlijk voornamelijk op zoek naar een rugzak en mooie moderne vegetarische kookboeken, daarvoor helaas niet geslaagd maar ach.Zeer goede vangst!
dochter zag een prinsessenjurk die mee moest, een paar kramen verder een kroon. Was 5,20. verder vanalles voor de baby die nog geboren moet worden, knuffelboekje, leesboek, knuffeltjes, kroellapje,wagenspanner, bal, allemaal van woezel en pip.7,00 totaal. Waslijn hangt er vol mee! En ik ben er blij mee.
Een extra draagmand voor de dieren.

en een personenweegschaal. Verder een leuk huispak voor een kind met minions erop. Gaat een cadeautje zijn. 10 euro voor alles bij elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Helaas niks kunnen kopen want ik moest werken, gelukkig wel 200% uitbetaald gekregen dus mijn score is moneys haha. Zag wel mensen met super leuke dingen voorbij komen :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven