Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic deel VIII

08-01-2013 10:01 2864 berichten
Alle reacties Link kopieren




Vrekken en besparen is van alle tijden, dus daarom alweer deel 8 waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!



Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Viva Vrekkentopic VII

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Op thuismetpage.nl krijg je na een vraag en een kort filmpje een tegoedbon voor een gratis pak page vochtig toiletpapier
Alle reacties Link kopieren
quote:Marla76 schreef op 21 mei 2014 @ 20:13:

Ja maar het zijn juist winkels waar ik al heel vaak dingen bij gekocht heb en waarbij het normaal heel snel ging. Daarom dacht ik dat het misschien aan Euroclix zelf lag ipv aan de winkels, maar als jullie daar geen last van hebben dan ga ik er toch maar eens over mailen.



Ik heb een mail erover gestuurd en ik kreeg een standaard mailtje terug dat het bij sommige aanbieders wat langer kan duren. Dat weet ik zelf ook wel, maar ik had nagekeken en in maart, april en mei is er helemaal niks toegekend aan clix terwijl ik wel bij verschillende winkels dingen had gekocht. Dat kan toch geen toeval meer zijn lijkt me. Clix voor Zooplus kreeg ik altijd binnen een paar dagen, opeens moet ik drie maanden wachten? Ik zit nu op 18.000 clix, misschien vinden ze het te hard gaan ofzo.



Wat lotteryclix betreft: ik heb een paar keer 1 clix en een paar keer 5 clix gewonnen. Ook als ik niet de hele week geactiveerd had dus dat maakt niks uit. Ik vraag me wel af of er ooit iemand de hogere prijzen wint.
Alle reacties Link kopieren
Net even gekeken, bij Zooplus duurt het gemiddeld 1 dag voordat clix worden bijgeschreven, bij de Hema gemiddeld 4 dagen. En ik moet opeens maanden wachten. Ik ga nog maar een mailtje eraan besteden, ik krijg bijna het idee dat ze me geblokkeerd hebben ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook claimen bij euroclix marla heb ik ook wel eens gegaan. Je moet dan de gegevens van je aankoop invullen en laatste keer ging dat heel snel. Het moet al wel langer dan een maand duren dan.
Uitverkoop is op diverse plaatsen officieel begonnen.
quote:Shenandoah schreef op 02 juni 2014 @ 14:02:

Iemand toevallig ergens een actie voor babyvoeding potjes voorbij zien komen? Moet binnenkort weer gaan inslaan ivm de zomervakantie.

Heb geen zin om in een tent met een blender aan de gang te moeten en zo krijg meneer tenminste voldoende groenten e.d binnen :P



Als je toch voor jezelf kookt. Als je in een klein pannetje kookt dan kan je ook met een staafmixer op batterijen vrij snel iets maken. Staafmixers waarvan het onderste deel los kan en zo mee kan in de afwas.

Tip voor als het niet mocht lukken.



EDIT: ik heb hier een staafmixer met snoer liggen van Braun voor 15 euro. Onderstuk kan los. Die gebruik regelmatig voor pureren soep. Is wel even opletten met spetteren.

Ja, potjes zijn wel makkelijker.
Ik zit met Euroclix in 2014 toch al op zo'n 50e, maar dat komt vooral door de enquetes inderdaad. Verder gaan TNS Nipo en Gekkengoud ook erg fijn (GG ook veel enquetes).
Hou de action website in de gaten, die hebben ook regelmatig babyvoedingsacties.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond om 17.00 uur begint de vlaggetjesweken bij C&A. Met vanavond 10% extra korting bovenop de vlaggetjeskorting
Ik heb bij MoneyMillionaires laatst ¤10,- laten uitbetalen en dat had ik in ±3 maanden bij elkaar gesprokkeld door wat enquêtes en de mailtjes aan te klikken.

Je wordt er niet rijk van, maar het pakt toch leuk mee.
Alle reacties Link kopieren
Moneymiljonair gaat wel veel trager dan vroeger. De mailtjes waren eerst 3 cent waard, toen 1,3 en nu zijn ze pas geleden naar 1 cent gegaan. De enquetes vind ik vaak vervelend, dan heb je al heel veel vragen beantwoord en dan val je opeens toch niet binnen het profiel. Maar ik moet zeggen dat ik het de laatste tijd toch al een beetje gehad heb met enquetes, ik krijg zoveel uitnodigingen, pfff. Ik ben me beetje bij beetje aan het uitschrijven bij al die dingen. Binnenkort kan ik 25 euro uit laten betalen bij Moneymiljonair en dan kap ik er mee.
Touchpennen voor tablet voor 0,59 bij Action gekocht. Dioe doet het.

De hoesjes die er lagen zijn voor Samsung Galaxy 10 inch en die zijn goed zei een van de klanten daar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pumps_italiaans schreef op 04 juni 2014 @ 11:46:

Uitverkoop is op diverse plaatsen officieel begonnen.goede reden om eindelijk weer eens te gaan shoppen
Er is weer een wasmiddelen pakket te bestellen bij [www.libelle.nl]

12, 00 + 4,95 verzendkosten





inhoud pakket:



Persil Power Gel

Persil Color Gel

Persil Sensitive

Persil duo caps color

Silan Lentefris

Silan Sensitive

Zwarte Reus

Witte Reus Kracht Actief Oceaan
quote:Shenandoah schreef op 02 juni 2014 @ 14:02:

Iemand toevallig ergens een actie voor babyvoeding potjes voorbij zien komen? Moet binnenkort weer gaan inslaan ivm de zomervakantie.

Heb geen zin om in een tent met een blender aan de gang te moeten en zo krijg meneer tenminste voldoende groenten e.d binnen :PDe Action hier had weer Olvarit staan ¤ 0,49 per stuk!
Weet iemand toevallig wanneer er weer treinkaartacties zijn geldig in september/oktober?
Alle reacties Link kopieren
Watervrouw ik heb gisteren weer kortingsbonnen van de NS ontvangen (die zitten in een envelop, ongeadresseerd) daar zit ook een meereiskaart bij. Als ik een treinkaartje koop mag er iemand gratis meereizen (niet geldig met de blokker-hema-kruidvat kaarten)

Afhankelijk van waar je heen moet natuurlijk kan dat goedkoper zijn.
Alle reacties Link kopieren
Vanaf morgen gratis Listirine mondwater t.w.v. 6,39 bij Jan Linders.

Bon meenemen en invullen op internet.
quote:Watervrouw2 schreef op 22 juni 2014 @ 10:43:

Weet iemand toevallig wanneer er weer treinkaartacties zijn geldig in september/oktober?Volgens mij nu bij de kruitvat in de aanbieding!
Alle reacties Link kopieren
KV : folder t/m 22 juni
Alle reacties Link kopieren
Weet niet of dit al is genoemd:



De persoonlijke OVchipkaart: nu voor 2 euro in plaats van 7,50

Te verkrijgen op NS.nl
quote:Pumps_italiaans schreef op 04 juni 2014 @ 11:50:

[...]





Als je toch voor jezelf kookt. Als je in een klein pannetje kookt dan kan je ook met een staafmixer op batterijen vrij snel iets maken. Staafmixers waarvan het onderste deel los kan en zo mee kan in de afwas.

Tip voor als het niet mocht lukken.



EDIT: ik heb hier een staafmixer met snoer liggen van Braun voor 15 euro. Onderstuk kan los. Die gebruik regelmatig voor pureren soep. Is wel even opletten met spetteren.

Ja, potjes zijn wel makkelijker.Thanks voor de tip. Inmiddels had de etos en het kruidvat een goede aanbieding, en heb ik genoeg ingeslagen voor de vakantie. Wij doen liever potjes omdat dat ook makkelijk is als wij evt uit eten zouden willen, en we dan tenminste zeker weten dat hij genoeg groente binnenkrijgt. Wij zelf zijn soms wat makkelijker qua eten op vakantie, met maar 2 pitjes :P
Alle reacties Link kopieren
Wie kan me helpen. Ik vond vandaag de envelop met de bon en de flyer waarmee je gratis Ariel 3 in 1 pods kon aanvragen. Ik was die namenlijk een beetje kwijt maar gelukkig; je kan tot 30 juni insturen. Daarvoor wordt je doorverwezen naar een site om een "online bevestiging in te vullen/te printen (?).

Maar die site doet het niet meer.

Het gaat om www.jijbentdeexpert.nl

Iemand ervaring hiermee en een oplossing?

Het is toch 6,75.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
wat er nu staat in voorwaarden is dit?



Omcirkel het aankoopbedrag en de aankoopdatum van de Ariel 3in1 PODS op de originele kassabon en stuur deze samen met de originele coupon en de online bevestiging op naar het volgende adres:

Ariel 3in1 PODS nl, c/o HighCo Data 09701, Antwoordnummer 3020, 3000 WB ROTTERDAM

Het is niet nodig een postzegel op de envelop te plakken.

Actie enkel geldig voor mensen met een Nederlands rekeningnummer in iBan/Bic formaat en een Nederlands postadres.



gevonden op deze site. Je kunt een e-mail adres / telefoonnummer van HighCo data googelen en contact opnemen. (bij die actie duurde de uitbetaling errug lang trouwens).

gratis.startpagina.prikbord
quote:sweetfirefly schreef op 26 juni 2014 @ 13:12:

Wie kan me helpen. Ik vond vandaag de envelop met de bon en de flyer waarmee je gratis Ariel 3 in 1 pods kon aanvragen. Ik was die namenlijk een beetje kwijt maar gelukkig; je kan tot 30 juni insturen. Daarvoor wordt je doorverwezen naar een site om een "online bevestiging in te vullen/te printen (?).

Maar die site doet het niet meer.

Het gaat om www.jijbentdeexpert.nl

Iemand ervaring hiermee en een oplossing?

Het is toch 6,75.Via deze link http://www.lekkerinhetlev ... ionaire-ariel-3-in-1-pods en dan op de rode button "aanvraag tot terugbetaling" klikken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven