Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic deel VIII

08-01-2013 10:01 2864 berichten
Alle reacties Link kopieren




Vrekken en besparen is van alle tijden, dus daarom alweer deel 8 waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!



Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Viva Vrekkentopic VII

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:beautiful__nightmare schreef op 03 juni 2014 @ 22:42:

Op thuismetpage.nl krijg je na een vraag en een kort filmpje een tegoedbon voor een gratis pak page vochtig toiletpapierBedankt voor deze tip. Wordt bij ons veel gebruikt, nu fijn gratis!
Alle reacties Link kopieren
@ Mugske en Blablablabla; dank jullie wel!
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Hallo vrekken,



Ik heb op het prikbord vier goedkope NS-dagkaarten van Kruidvat aangeboden. Mochten jullie interesse hebben, kijk dan even hier (klik).
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk topic! Deze ga ik volgen. Als ik tips heb zal ik ze ook zeker plaatsen

Ik ben geen 'vrek' (moet altijd aan Dagobert Duck denken) maar als het goedkoper kan, waarom niet?



Kijken jullie wel eens naar extreme couponing op TLC? Oh, wat zou ik me heerlijk kunnen uitleven zeg als dat hier in nederland zou kunnen... haha
Alle reacties Link kopieren
deze zomer verhuizen. Gelukkig geen grote klusplannen, maar dus wel letten op de aanbiedingen bij de bouwmarkten voor verf etc.

verhuizing laten we deze keer doen door een verhuisbedrijf. Meerdere offertes opgevraagd en dat loonde zeker de moeite. Verschil tussen de duurste en de goedkoopste was 700 euro. (en het waren allemaal erkende verhuizers met dezelfde voorwaarden etc). Duurste was 2.000 euro, dus dan is 700 euro minder een fors bedrag.
Alle reacties Link kopieren
Whiskas007, extreme couponing geeft wel een beetje een vertekend beeld. De coupon boekjes moet je gewoon kopen. Je koopt dan bijvoorbeeld voor $75 een boekje met coupons t.w.v. $500. Je hebt dan dus $425 korting, maar dan moet je wel al die coupons inleveren. En het zijn vaak coupons voor tandpasta en WC-papier en blikken bonen enzo. Daarom zie je in die serie ook zovaak stashes met producten waarvan je denkt; WTF moet je ermee.



Toen ik in Amerika woonde kreeg je ook wel genoeg free coupons, maar op TV ziet het er wel veel mooier uit hoor, haha.



Ondanks dat zou ik het wel leuk vinden als het hier in Nederland ook wat meer komt. Geef mij maar een folder en een schaar :D.
quote:Shenandoah schreef op 25 juni 2014 @ 19:01:

[...]





Thanks voor de tip. Inmiddels had de etos en het kruidvat een goede aanbieding, en heb ik genoeg ingeslagen voor de vakantie. Wij doen liever potjes omdat dat ook makkelijk is als wij evt uit eten zouden willen, en we dan tenminste zeker weten dat hij genoeg groente binnenkrijgt. Wij zelf zijn soms wat makkelijker qua eten op vakantie, met maar 2 pitjes :P



Ja natuurlijk. Ik neem zelf ook wel van die kleine blik voor 1 persoon van Bonduelle mee. Ook wel voor het geval dat ze geen fijne menukaart hebben. Iedere dag dezelfde salade verveelt na 3 dagen al ..... of eerder.

Euh.... ik heb weer honger.
Heb gratis vochtig toiletpapier aangevraagd bij Page en krijg de melding dat ik dit al eerder heb ontvangen.

HUH? Nee dus, voor t eerst op deze site geweest.
Alle reacties Link kopieren
https://www.wijnvoordeel.(...)yMm78CFSflwgodlh0ALw



https://www.wijnvoordeel.nl/specials.php



Alle kortingscodes:



ALLSAFE

TN465

HC389

SA389

BK389

ES389

HL389
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Ah hij stond er al van wijnvoordeel. Mods hadden het net geopende topic hierover van een andere forummer verwijderd, reclame... dan staat het hier vol met reclame



Net besteld, zes flessen voor nog geen 10 euro. En dan ben ik nog kieskeurig geweest ook want het kon nog goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
quote:*ginger* schreef op 07 juli 2014 @ 18:29:

Ah hij stond er al van wijnvoordeel. Mods hadden het net geopende topic hierover van een andere forummer verwijderd, reclame... dan staat het hier vol met reclame



Net besteld, zes flessen voor nog geen 10 euro. En dan ben ik nog kieskeurig geweest ook want het kon nog goedkoper.

Ja verdorie, net een heel topic getypt.

Maar klink hier.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Ik had al 6 besteld en al binnen en nu nog 6 canei dat is nog goedkoper. Mijn 1e bestelling was een 10tje.
Alle reacties Link kopieren
Missmisery; hoe dan?

Hij berekent alleen die 20,- eraf bij mij..
Geniet van elke dag!
even toevoegen aan mijn lijst.
maar nu krijg ik 6 flessen canei voor nog geen tientje en ik drink helemaal niet!

dit zijn eigenlijk geen dingen voor mij, want als er iets in de aanbieding is koop ik er altijd veel van, zelfs als ik het niet nodig heb :(
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de wijn tip.

Zojuist 6 flessen besteld voor mijn man!
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie dan wel verzendkosten betaald? Volgens facebook zou dat ook vervallen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Via die ene link zijn vzk gratis.
Alle reacties Link kopieren
Via de FB link zijn de verzendkosten gratis, wij hebben net 48 flessen besteld



*Gaat wijnkelder graven
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
Bij mij vult ie gewoon verzendkosten in. Heb d tweede link uit de post van jennie77 gebruikt, doe ik dan iets fout?
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Zie 't nu inderdaad via facebook.



Welke wijn hebben jullie gekozen?
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
ja hoor, gratis verzenden?! dan ga ik dus nog een doos bestellen. wat moet ik hiermee?
Alle reacties Link kopieren
Hier zijn deze twee wijnen besteld:

Casa Safra Gran Reserva - Selección Oro Terra Alta DO

Bodegas Vinedos Contralto - Calle Principal Tempranillo



Dit zijn volle, stevige rode wijnen.
Alle reacties Link kopieren
Wauw, wat 'n aanbieding!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
6 flessen Canei voor 2,74. Dat word genieten (voor vriendlief, ik ben zwanger)
I may be young, but I'm not dumb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven