Gezondheid alle pijlers

Huismerk tampons en maandverband

17-09-2014 07:52 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit werd een subtopic van een andere, maar daar hoort het niet echt.



Ik heb een zware menstruatie. Eerste twee dagen red ik het geen anderhalf uur met een superplus tampon, dus gebruik ik ook maandverband erbij voor het geval ik geen toilet in de buurt heb.



's Nachts is ook de eerste nachten een drama:: superplus plus nachtverband (van dat extralange) en 's morgens heel snel naar het toilet proberen te komen, maar dat is alsnog vaak te laat (ik loop op krukken als ik uit bed kom).



Als tiener had mijn moeder vaak huismerken, en dat plakte vaak niet goed, lekte door etc. Maar ja, de prijs he. Sinds ik mijn geld verdien koop ik alleen nog maar A-merken, omdat ik geen gedoe wil. Maar de prijs scheelt soms wel 50%.



Zijn de huismerken inmiddels beter? Wat zijn jullie ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet alles doorgelezen, maar ik herken het probleem wel. Wat bij mij s nachts beter helpt is nachtverband van Kotex. Dat is dikker en dat absorbeert beter dan always of libresse die hebben zo'n platic laagje en dan kan het geen kant meer op. Dan gaat het bijna drijven. Bah, beetje onsmakelijk eigenlijk om dat zo op te schrijven, maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel.
Ik liep ook altijd leeg. Gelukkig stuurde mijn huisarts me wel door, vorig jaar is mijn baarmoederslijmvlies weggebrand. Wat een zegen. Kan alleen als je geen kinderwens hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven