Gezondheid alle pijlers

spring dan, ei, spring!

31-08-2014 00:25 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ook zo'n last van de (dagen voor) eisprong?

Elke maand weer een feestje... Soms kan ik er niet van zitten, mijn hele buik verkrampt, incl heupen. Heb een tijd last gehad van een persisterend follikel dan duurde de pijn een of twee weken. Nu twee dagen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:wiegoeddoet26 schreef op 31 augustus 2014 @ 02:06:

Sabbat.... Want??? Volgens mij heet die van mij advies gevraagd... En daar is bijzonder aan??



Voor iemand die een topic opent over een belachelijk eetschema en het smeken om sociale contacten, heb je behoorlijk rare praat.

Dan zijn jouw topictitels niet zo vreemd, de inhoud des te vreemder.
Voordat ik de pil slikte, lag ik elke maand dat mijn ei zou gaan springen (wat niet elke maand was, pco) krom op de bank te wiebelen. Ik kon niet lopen, niet zitten, niet liggen helemaal niets. Stond regelmatig op het punt om flauw te vallen van de pijn. Eénmaal gesprongen voelde ik mij stukken beter, maar bleef de gehele dag last hebben van de pijn. Alsof iemand mij keihard in mijn buik had geslagen.. Dus ja, redelijk bekend ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me altijd af hoe het kan dat de een zijn ei kennelijk letterlijk voelt springen en een ander er met wat krampjes vanaf komt.



Moet de pil dit niet onderdrukken ?



Ik had bij het lezen van je titel ook een vreemde associatie dus dat mensen daar over vallen begrijp ik wel.
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik moet zeggen, ik herken het ook.

Kon altijd precies vertellen wanneer mijn eisprong was. Pijnlijke, kramperige buik, kon precies voelen waar mijn eierstokken zaten.

Andere pijn dan menstruatiepijn.



Is het een idee om de pil te gaan slikken of een andere anticonceptie te gaan gebruiken of probeer je zwanger te worden?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Helpt Aleve Feminax niet? Ik heb bijna nooit last van krampen, maar ik kan net voor mijn eisprong wel vreselijke hoofdpijn krijgen die zo erg is dat ik ervan moet overgeven. (Paracetamol helpt daar niet tegen, Aleve Feminax meestal wel).
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, de topictitel ís ook vreselijk bedoeld ;)



Miss innuendo, ik heb al vijf kinderen, inmiddels ruim twee jaar gesteriliseerd met essure (misschien is het daarom wel erger dan voor de kids, dan voelde ik het ook wel maar niet zo erg als nu). De pil is geen optie meer, heb nog wel even ehm hoe heet het ook alweer, een soort pil die vrouwen ook wel eens krijgen om menstruatie uit te stellen... Maar daar werd ik een draak van...

Wel worden over 1 a 2 jaar mijn eierstokken verwijderd dus ben ik er dan sowieso vanaf.



Lala87, dat heb ik nog nooit geprobeerd eigenlijk, dacht dat het alleen hielp tijdens de menstruatie. Zal het eens proberen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:Tomatensoep schreef op zondag 31 augustus 2014 05:36 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="wiegoeddoet26 in "spring dan, ei, spring!"" class="messagelink">wiegoeddoet26 schreef op 31 augustus 2014 @ 02:16</a>:</b>

Omdat ik volgens jou te weinig eet , vind jij mijn topic heel erg raar geloof ik.



Ik vind het nogal apart dat jij vind dat alleen jij weet hoe je gezond moet sporten en eten.



Ik ben geloof ik wel een beetje klaar met jouw dame.</div></blockquote>Heb jij een dame Meds? Ja. Het schijnt.
quote:wiegoeddoet26 schreef op zondag 31 augustus 2014 07:28 Hallo kom op mensen : ei spring ei spring dat is toch ook een vreselijke titel, hoe je het went of keert.



Tomatensoep , probeer nou geen olie op het vuur te gooien, ga ander vermaak zoeken dit tijdstip.

Met slijmen kom je er niet. Eet een boterham. Je humeur is nogal knorrig.
Jee joh, wat heftig, als je weet dat je eierstokken er toch uit moeten kun je aan je gyn vragen of deze operatie eerder kan? Dit lijkt me nl niet fijn.

Ik voel mijn eisprong wel eens maar zoals jij het beschrijft zo pijnlijk niet. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Tessa, ik moet eerst onderzoeken afwachten, oa of ik het BRCA-gen heb (borstkankergen) mijn moeder is overleden aan eierstokkanker en mijn tante is net klaar met de chemo's.

Daarnaast kom ik meteen in de overgang wanneer de handel eruit gaat, ik ben nu 33 en ze doen het liever niet voor je 35e. Mijn baarmoeder zou er eigenlijk nu wel uit (heb novasure gehad ivm zware menstruaties, heeft niet afdoende geholpen, mijn baarmoeder trekt gewoon niet goed samen om het bloed eruit te krijgen), maar dat is dus uitgesteld tot er meer bekend is over de erfelijkheid.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
En ze doen liever niet twee operaties in hetzelfde gebied, beter is dus dat zowel baarmoeder als eierstokken er tegelijk uitgaan.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
@wiegoeddoet26



"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
@TO: zeer herkenbaar. Eisprong-dagen zijn K.U..... en de rest.
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
quote:wiegoeddoet26 schreef op 31 augustus 2014 @ 01:58:

Wat een gelul, en je topic titel Omg.Wat een opmerking, en je nickname Omg.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig topic. Moet bij de topictitel denken aan Van Halen met hun nummer Jump.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik nog menstrueerde had ik er ook elke maand last van, soms zo erg dat ik niet eens rechtop kon staan. Ben echt blij dat ik daar van af ben!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
staafmixer, 3 uur geleden Ik vraag me altijd af hoe het kan dat de een zijn ei kennelijk letterlijk voelt springen en een ander er met wat krampjes vanaf komt.Moet de pil dit niet onderdrukken ?



Onderdrukken? Voorkomen bedoel je zeker?
Alle reacties Link kopieren
quote:GarciaCM schreef op 31 augustus 2014 @ 11:03:

@wiegoeddoet26



[img]http://memecrunch.com/meme/PUT9/have-a- ... w=1024&c=1[/img] Geweldig!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Altijd weer die Sabbat
Alle reacties Link kopieren
Bah domme Binches hier altijd , hele dagen hier spenderen en lekker slijmen bij elkaar.



Enne nouschi je schrijft hier niet maar jou ken ik in rl en daar ben je zo bescheiden als wat.

Dat zal voor een aantal hier vast ook gelden.

En dan hier stoer doen haha.
Alle reacties Link kopieren
Sinnombre jij bent in de war.



Heb pas 1 topic geopend hier.
Djeez. Jij bent raar.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit iets van mijn eisprong gemerkt (behalve misschien een baby: gevolg->oorzaak) maar het klinkt vervelend dus succes!

Alle reacties Link kopieren
quote:wiegoeddoet26 schreef op 31 augustus 2014 @ 11:51:

Sinnombre jij bent in de war.



Heb pas 1 topic geopend hier.Niet zo jokken; http://forum.viva.nl/forum/find/poster/205981/topics
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ahahahaha ik wist dat er iemand zou gaan kijken!

Had ook wel verwacht dat jij het zou kunnen zijn!



Levenloos!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven