Gezondheid alle pijlers

spring dan, ei, spring!

31-08-2014 00:25 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ook zo'n last van de (dagen voor) eisprong?

Elke maand weer een feestje... Soms kan ik er niet van zitten, mijn hele buik verkrampt, incl heupen. Heb een tijd last gehad van een persisterend follikel dan duurde de pijn een of twee weken. Nu twee dagen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
In het echt ben ik niet zo raar hoor maar hey hier kan en mag alles gezegd worden toch?



Zover mogelijk van jezelf af gaan staan, en lekker katten , durven we in het echt niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:wiegoeddoet26 schreef op 31 augustus 2014 @ 11:58:

Ahahahaha ik wist dat er iemand zou gaan kijken!

Had ook wel verwacht dat jij het zou kunnen zijn!



Levenloos!Wat een voorspelbare reactie.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het ook TO. Moet ze vaak wegpuffen en het zweet breekt me dan uit. Misschien heb je wat aan een kersenpittenkruik?
Alle reacties Link kopieren
Haha je kan het niet hebben he bgb.



Ouwe loeperd
Alle reacties Link kopieren
quote:wiegoeddoet26 schreef op 31 augustus 2014 @ 12:18:

Haha je kan het niet hebben he bgb.





Ouwe loeperdTegen zoveel domheid kan ik niet op.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 augustus 2014 @ 12:22:

[...]





Tegen zoveel domheid kan ik niet op.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Dank je
Alle reacties Link kopieren
Jasmijn heb je al witte voetjes?
Alle reacties Link kopieren
quote:Wardijntje schreef op 31 augustus 2014 @ 12:15:

Ik herken het ook TO. Moet ze vaak wegpuffen en het zweet breekt me dan uit. Misschien heb je wat aan een kersenpittenkruik?



ja die heb ik



Het is ook meer een klaagzang van het moment ;) gelukkig is ie 'snel' gesprongen, waarschijnlijk vannacht want werd zonder buikpijn wakker.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Heeft ie snel gedaan! Is vast een PR
Ik spreek toch geen Chinees?!
Alle reacties Link kopieren
quote:suzyqfive schreef op 31 augustus 2014 @ 10:18:



Miss innuendo, ik heb al vijf kinderen, inmiddels ruim twee jaar gesteriliseerd met essure (misschien is het daarom wel erger dan voor de kids, dan voelde ik het ook wel maar niet zo erg als nu). De pil is geen optie meer, heb nog wel even ehm hoe heet het ook alweer, een soort pil die vrouwen ook wel eens krijgen om menstruatie uit te stellen... Maar daar werd ik een draak van...

Wel worden over 1 a 2 jaar mijn eierstokken verwijderd dus ben ik er dan sowieso vanaf.





Niet ideaal dat je eierstokken eruit moeten en ook de reden is niet leuk. Maar als je er dan zo'n last van hebt en ze moeten er over 2 jaar toch uit, is het dan niet een idee om dat nu al te doen?



Ik ken iemand die haar hele boeltje heeft laten verwijderen vanwege alle 'vrouwenklachten' die zij had en voor haar is er een soort tweede leven begonnen sindsdien.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Ik snap eigenlijk niet waarom iedereen hier zo lollig over doet, maar ik denk dat als je er zelf geen last van hebt, het heel grappig is.

Of komt het alleen door de grappige topictitel?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 31 augustus 2014 @ 12:56:

Ik snap eigenlijk niet waarom iedereen hier zo lollig over doet, maar ik denk dat als je er zelf geen last van hebt, het heel grappig is.

Of komt het alleen door de grappige topictitel?



Voor mij door de grappige topictitel.

Ik kan me best voorstellen dat het lastig is hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:wiegoeddoet26 schreef op 31 augustus 2014 @ 12:18:

Haha je kan het niet hebben he bgb.



Ouwe loeperdHet is loeperT hoor
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Oohh dank
Alle reacties Link kopieren
trouwens....Laura80 had ook een niet zo aardige opmerking..minder aardig dan die van mij zelfs.

Het feit dat er daar niets over gezegd wordt, komt natuurlijk omdat ik in jullie ogen ''nieuw'' ben en dat Laura80 al een hele tijd lid is.

Als ik dit allemaal had gepost onder mijn andere nick die wel al een tijdje lid is weet ik zeker dat jullie niet zo zouden hebben gereageerd want hey die is al jaren lid.
Alle reacties Link kopieren
Zo zie je maar weer hoe oppervlakkig dit eigenlijk allemaal is.
Alle reacties Link kopieren
onder mijn andere nick vinden jullie mij allemaal wel nog heel lief , dus ga ik daar maar weer onder schrijven.

Tot ziens.
Alle reacties Link kopieren
quote:wiegoeddoet26 schreef op 31 augustus 2014 @ 14:14:

trouwens....Laura80 had ook een niet zo aardige opmerking..minder aardig dan die van mij zelfs.

Het feit dat er daar niets over gezegd wordt, komt natuurlijk omdat ik in jullie ogen ''nieuw'' ben en dat Laura80 al een hele tijd lid is.

Als ik dit allemaal had gepost onder mijn andere nick die wel al een tijdje lid is weet ik zeker dat jullie niet zo zouden hebben gereageerd want hey die is al jaren lid.Laura80 heeft een permaban door die acties. Beter opletten.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:wiegoeddoet26 schreef op 31 augustus 2014 @ 14:16:

onder mijn andere nick vinden jullie mij allemaal wel nog heel lief , dus ga ik daar maar weer onder schrijven.

Tot ziens.Als je onder die andere nick net zo'n vals kreng bent is het snel over.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:wiegoeddoet26 schreef op 31 augustus 2014 @ 14:14:

trouwens....Laura80 had ook een niet zo aardige opmerking..minder aardig dan die van mij zelfs.

Het feit dat er daar niets over gezegd wordt, komt natuurlijk omdat ik in jullie ogen ''nieuw'' ben en dat Laura80 al een hele tijd lid is.

Als ik dit allemaal had gepost onder mijn andere nick die wel al een tijdje lid is weet ik zeker dat jullie niet zo zouden hebben gereageerd want hey die is al jaren lid.Zoals je ziet is Laura geband. Wat raar dat jij je eigen gedrag afmeet aan dat van een troll.
Alle reacties Link kopieren
quote:wiegoeddoet26 schreef op 31 augustus 2014 @ 11:50:

Bah domme Binches hier altijd , hele dagen hier spenderen en lekker slijmen bij elkaar.



Enne nouschi je schrijft hier niet maar jou ken ik in rl en daar ben je zo bescheiden als wat.

Dat zal voor een aantal hier vast ook gelden.

En dan hier stoer doen haha.Ik ken niemand met geblondeerd gepermanent haar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Herkenbaar ook ik kan dan niet meer staan of zitten van de pijn. Als je geen kinderwens hebt zou de pil een oplossing kunnen zijn.
Sorry niet goed gelezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven