Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker deel 2

14-09-2014 13:01 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we schrijven weer rustig verder.





De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen Lama,



Geen plaatje van mij, mijn laptop heeft de geest gegeven, dus nu maar even mobiel forummen.



Ik vind het zo goed dat je je uitvaart aan het plannen bent! Er zijn zoveel mensen die dat overlaten aan de nabestaanden en dat lijkt me niet altijd makkelijk.



Ik wens je een goede dag op deze bijzondere dag, wij staan stil bij de Airborneherdenking vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat vind ik ook zo dapper. Je moet het maar kunnen.

Maar ik denk dat het voor je naasten wel heel fijn is.



Ik wens jou en alle andere Lama's hier een goede dag toe!



Fijne dag lama
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag, ik wens je een fijne dag toe.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ha Lieve Lama,



Iedere keer als ik naar laatste pagina scroll, dan besef ik dat dit moment voor jou steeds dichterbij komt. Hoe bewust je je eigen afscheid aan het voorbereiden bent en ongeduldig (terecht hoor) bent als je moet wachten op de levering van een DVD.



Niet omdat je ongeduldig bent, maar omdat je weet dat je die tijd misschien wel niet hebt. Of tegen die tijd niet goed meer in staat bent om de zaken op jouw manier te regelen. Je breit er je eigen einde aan. Niet standaard uit het boek van de begrafenisondernemer. Of dominee of pastor. Of iman. Of Grote Lama.



Ik hoop dat ik niet zoetsappig overkom. Of iets schrijf wat kant noch wal raakt, maar mensch wat ben je een inspiratie voor me.



Everything you see I owe to spaghetti!
Ha Lamaatje!

Ik kom even zwaaien



Nooit ver uit mijn gedachten, hou je topic wel in de gaten (de reden waarom ik even kom zwaaien) en vanmorgen opende mijn internetscherm met een grote foto van een Lama. Dus ja, de kosmos zorgt er wel voor dat ik je niet vergeet
Alle reacties Link kopieren
gewoon even een dikke knuffel
Alle reacties Link kopieren
quote:lionlily schreef op 19 september 2014 @ 08:58:

Ik zocht al naar je nieuwe topic, maar gevonden!



Wat mooi dat je zo intensief bezig bent met je afscheid. Doe je dat helemaal alleen of praat je erover met je man en zoon?



En hoe vaak is je zoon er nu, want jullie hebben niet altijd de beste relatie gehad begreep ik, maar is hij er nu vaak om bij jou te zijn?



Ik ben blij je nog steeds te lezen Ik heb het zelf bedacht en gedeeld.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Veel liefs voor vandaag, Lamaatje.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
quote:AsoTut schreef op 19 september 2014 @ 20:28:

[afbeelding]Voor jou en alle andere ook Aso.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Alles voor de crematie in orde gemaakt, dus geen omkijken meer naar.



En dank jullie wel voor alle kaarten en attenties die ik nog regelmatig met de post krijg. Ik denk dat ik in totaal met de de verjaardagskaarten erbij wel tegen de 100 zit. Niet dat het getal zo belangrijk is, maar misschien vinden jullie het leuk om te weten.
odi et amo
Leuk toch



Fijn dat je zelf je eigen crematie hebt kunnen voorbereiden. Het geeft echt iets persoonlijks ondanks dat je er niet meer bent.

Ik heb al jaren geleden alles op papier gezet alleen de muziekkeuze veranderd nog wel eens



Hoe gaat het met het zuurstofgebruik?
Alle reacties Link kopieren
Hallo Lamaatje!



Ik heb nog nooit meegeschreven maar als ik het topic voorbij zag komen dan las ik altijd stukjes van je verhalen en alle steun wat je hier krijgt.

Ik heb dus helaas niet elke letter gelezen.



Als ik zoiets hoor of lees van de fase waar jij in zit dan begin ik altijd zoveel na te denken..

Heb dan zoveel vragen wat ik nooit vraag..



Ik vraag me gewoon vaak af hoe iemand zich voelt wetende wat er te gebeuren staat. Of men niet de behoefte heeft om een hele Bucketlist af te werken..

Of men angst heeft..



Ik vind het zeer bewonderenswaardig hoe je hier alles vertelt aan de mensen.

En super hartverwarmend hoe iedereen met je meeleeft..



Ik wens je heel veel kracht toe.

Verder sta ik ook met mn mond vol tanden.
Komt even welterusten zeggen, dag was druk. Wist vanmorgen niet hoe het zou lopen. Dat weet niemand trouwens, maar bij mij zit er wel regelmaat in. Saaie regelmaat, en vandaag was een mooie uitzondering. Dat mag soms ook wel eens!!

Maar altijd is daar Lamaatje op de achtergrond, ik denk regelmatig aan je, ook al ken ik je niet!

Voor straks een goede nachtrust, tot ergens morgen!

Alle reacties Link kopieren
quote:Suhke schreef op 19 september 2014 @ 21:00:

Hallo Lamaatje!



Ik heb nog nooit meegeschreven maar als ik het topic voorbij zag komen dan las ik altijd stukjes van je verhalen en alle steun wat je hier krijgt.

Ik heb dus helaas niet elke letter gelezen.



Als ik zoiets hoor of lees van de fase waar jij in zit dan begin ik altijd zoveel na te denken..

Heb dan zoveel vragen wat ik nooit vraag..



Ik vraag me gewoon vaak af hoe iemand zich voelt wetende wat er te gebeuren staat. Of men niet de behoefte heeft om een hele Bucketlist af te werken..

Of men angst heeft..



Ik vind het zeer bewonderenswaardig hoe je hier alles vertelt aan de mensen.

En super hartverwarmend hoe iedereen met je meeleeft..



Ik wens je heel veel kracht toe.

Verder sta ik ook met mn mond vol tanden.

Hallo Suhke.

Ik denk dat je een vraag hebt gesteld die iedereen op de lippen brand. Nee, ik ben niet bang om dood te gaan en ik heb ook geen bucketlist. Natuurlijk had ik wel gewoon verder willen gaan met mijn leven, maar ik word hier gewoon voor een feit gesteld en daar moet je mee dealen. Volgens mij is het ook onmogelijk om te ontkennen dat je doodgaat. Zeker als je al wekenlang ziek op bed ligt.

Ik wil best vragen beantwoorden hoor. Ben alleen niet zo van het sentimentele zoals ik even geleden al aan gaf.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
quote:Carenza schreef op 19 september 2014 @ 21:00:

Komt even welterusten zeggen, dag was druk. Wist vanmorgen niet hoe het zou lopen. Dat weet niemand trouwens, maar bij mij zit er wel regelmaat in. Saaie regelmaat, en vandaag was een mooie uitzondering. Dat mag soms ook wel eens!!

Maar altijd is daar Lamaatje op de achtergrond, ik denk regelmatig aan je, ook al ken ik je niet!

Voor straks een goede nachtrust, tot ergens morgen!

Welterusten Carenza en allemaal.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Je bent meer van het nuchtere lama

Hoe je het went of keert, ik vind je een topper. Misschien te sentimenteel maar zeg het toch.
Slaap lekker vannacht Lamaatje!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een normaal stille meelezer, maar moet even kwijt dat ik je een topper vind. Een voorbeeld voor velen. Hoe jij in het leven staat; respect. Fijn dat alles al geregeld is voor de crematie. Slaap lekker.
Alle reacties Link kopieren
Dag Lamaatje, ik wil je even bedanken. Door jou ben ik nu weer heel intens muziek aan het luisteren. Man (prof. dagelijks met geluid bezig) was beetje verbaasd (ik zit in een hectische, beetje moeilijke tijd waardoor 'schoonheid' naar de achtergrond verschoven was) en muziek luisteren resulteerde vandaag in een heel fijn gesprek. Dus MET DANK AAN LAMA hadden wij een hele fijne avond en kreeg ik van man de duidelijke boodschap dat hij trots op me is waardoor ik me natuurlijk mega gesterkt voel.

Ik hoop dat je lekker slaapt Lamaatje. Nacht
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu al een paar keer bij de kringloop winkel hier in de buurt geweest en zie daar steeds bij de dierenboeken een boek over de lama. Ik moet dan steeds aan jou denken ik hoop dat je een goede nacht hebt, slaap lekker!
Goeiemorgen, Lamaatje en alle anderen.



Ik denk dat veel ladies hier door Lamaatje en het plaatjes plakken een zwak hebben gekregen voor lama's en alpaca's. Ik heb zelfs nog even gedacht om een Pinterest account te maken, met een bord met lama's en alpaca's. Maar: als ik wil kan ik ze zo zoeken op het www, dus dat laat ik maar. De alpaca's hebben mijn gestolen met hun zachte uitstraling , vooral de jonkies, de cria's.



Lamaatje, ik hoop dat je een rustige dag hebt. Het is hier mistig en als de mist is opgetrokken zou het nog een mooie dag kunnen worden met een graad of 20. Dan kan nog lekker het raam open en de frisse lucht naar binnen . . . . . . . . .



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven