Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker deel 2

14-09-2014 13:01 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we schrijven weer rustig verder.





De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Lamazoon en lamaman heel veel sterkte vandaag.
Ik wens jullie een warme dag en een mooi afscheid!
Alle reacties Link kopieren
Lieve Lama-familie, heel veel sterkte vandaag....
Alle reacties Link kopieren
Zoveel kaarsjes... Die moet ze wel zien en voelen!



Lamaman en Lamazoon, heel veel sterkte vandaag!
Weer een moeilijke dag vandaag, de wijze waarop Lamaatje afscheid nam van het leven moet wel kracht meegeven om vandaag door te komen.

Lieve warme

Lamazoon en Lamaman
Alle reacties Link kopieren
Hooelijk hebben jullie vandaag een fijn, warm en liefdevol afscheid en voelen jullie je gesteund door de mensen im jullie heen.

Liefs
Alle reacties Link kopieren
Ik denk aan jullie vandaag en zal een kaarsje branden
Alle reacties Link kopieren
Sterkte vandaag
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt
Alle reacties Link kopieren
Lamaman en Lamazoon, heel veel sterkte vandaag. Ook mijn kaarsje brandt straks om 1 uur.
Sterkte vandaag, ik wens jullie een mooi afscheid.
Alle reacties Link kopieren
En dan is het woensdag....



Vandaag is het afscheid van Lama. En krijgt mijn vriendin een keizersnede. En de buurman uitslag van lymfeklierkanker. En zit ik naast mijn zoontje, blij omdat het vandaag speelgoed dag op school is. Het hele leven zit erin.



We vieren vandaag het leven van Lama. Dat we blij zijn dan we haar mochten kennen. Dat ze levens heeft veranderd met haar lieve en nuchtere blik. Dat gezond zijn niet vanzelfsprekend is. Dat er zonen zijn die het stokje overnemen.



Omdat wij er nog zijn.



Lama, vandaag brandt ook hier weer het Lama vuur. Wij zullen je nooit vergeten.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Lieve Lamazoon en Lamaman. Gecondoleerd met dit grote verlies. Ik hoop dat ze jullie af en toe een seintje geeft dat het goed met haar gaat daarboven. Een lama zal nooit meer gewoon een lama zijn, maar voor altijd verbonden blijven aan haar.

Heel veel sterkte vandaag bij het afscheid en ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben, maar ook van anderen die dichtbij staan.

Lieve Lamaman en Lamazoon,

Ik denk aan jullie vandaag. Lamaatje heeft er vast

een prachtig afscheid van gemaakt, helemaal in

haar eigen stijl.

Sterkte vandaag en in de dagen die nog komen!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte vandaag met de uitvaart lamaman en lamazoon.

Dat alle kaarsjes die vandaag zullen branden Lamaatje haar weg naar een mooie plek maar zullen verlichten.



Een laatste groet, dag lieve Lamaatje...
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Heel veel sterkte vandaag, ook hier zal een kaarsje branden voor Lamaatje.
Alle reacties Link kopieren
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Lamazoon en lamaman, heel veel sterkte vandaag bij het afscheid van jullie geliefde moeder en vrouw

Alle reacties Link kopieren
Sterkte vandaag! In gedachte bij jullie
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Lamaman en Lamazoon, heel veel sterkte vandaag en dat er maar een straaltje zon bij mag komen
.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte vandaag ! Ook hier brandt een kaarsje
Mijn gedachten zijn bij jullie vandaag.

Ik hoop dat jullie kracht kunnen halen uit de mooie woorden van tante slankie en aan de vele berichtjes hier op het forum.

Vandaag huilt de hemel een beetje met jullie mee.

Veel liefs
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte vandaag! ?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk aan jullie vandaag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven