Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker deel 2

14-09-2014 13:01 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we schrijven weer rustig verder.





De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Ook ik denk nog steeds aan de familie Lama.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook aan jullie, Lamazoon en Lamaman.

Mis Lamaatje ook hier....
Nog altijd in mijn gedachten.
Alle reacties Link kopieren
Dag Lamazoon, dag Lamaman, Ik denk aan jullie en natuurlijk aan Lamaatje. Hoe ging het werken Lamaman?

Lamazoon: ik ben inderdaad moeten stoppen met bassen omdat mijn handen niet meer mee wilden. Medicijnen zijn er wel, maar ik moet vooral goed voor mezelf zorgen om te blijven functioneren. En dat wil zeggen dat ik bepaalde dingen gewoon niet meer moet doen omdat ik daar een te grote tol voor moet betalen. Voordeel is dat ik ook huishoudelijke klussen niet meer hoef te doen: die doet man
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Lamaatje, ik zag deze op etsy en moest aan je denken: https://www.etsy.com/uk/listing/1852621 ... pe=gallery



Alle reacties Link kopieren
Moest even aan Lamaatje denken.



Hoop dat het Lamaman toch lukt zijn leven invulling te gaan geven ondanks het gemis wat een plekje moet gaan krijgen.

Zo te lezen lukt het jou redelijk met de situatie om te gaan Lamazoon.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren




That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
🎶🌺
Alle reacties Link kopieren
En nog iedere dag open ik even dit topic.

Lamazoon en Lamaman, wat een impact heeft Lamaatje teweeg gebracht.
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf ook jullie denken!



Ik heb mijn avater weer terug aangepast. Lama blijft toch wel in mijn gedachten, ook zonder het kaarsje.

Ze heeft ooit gezegd dat ze vrolijk werd als ze deze smiley zag
Alle reacties Link kopieren
quote:Sorcha_ schreef op 19 oktober 2014 @ 16:06:

Lamaatje, ik zag deze op etsy en moest aan je denken: https://www.etsy.com/uk/listing/1852621 ... pe=gallery



Alle reacties Link kopieren
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Je bent niet uit mijn gedachten Lamaatje
“The snow doesn't give a soft white damn whom it touches.”
Ook ik moet regelmatig even aan je denken. Bijzonder voor iemand die ik nooit ontmoet heb.



En ik zie ineens overal lama's. Ben ik de enige die hier last van heeft?
Alle reacties Link kopieren
quote:n87 schreef op 22 oktober 2014 @ 22:25:





En ik zie ineens overal lama's. Ben ik de enige die hier last van heeft? Nee, ik zie ook steeds lama's. Vroeger zag ik ze nooit...
Ik had vanavond weer even een Lamaatje-moment. Moest aan haar denken toen ik een pakketje met haakkatoen in ontvangst nam. Zij schreef: "ik laat niets na dan een paar bollen wol" . . . . . Ik hoop hier nog lang niet te vertrekken maar er zullen vast wel een paar bollen wol/katoen over blijven



Lamazoon

Lamaman
Alle reacties Link kopieren
Bij dit nummer moet ik steeds aan Lamaman denken. Ik hoop dat hij zich een beetje redt. Het lied is van Guus Meeuwis en het heet 'Doe de gordijnen dicht'. http://youtu.be/WHrptOACsUM
Alle reacties Link kopieren
Ja, lamaatje en lamazoon en lamaman zijn ook geregeld in mijn gedachten.



Woensdag bijv. dacht ik: 'vandaag is het 3 weken geleden dat lamaatje de oversteek nam'.



En lama's vallen mij ook steeds op en dat had ik voor lamaatje nooit. Grappig zo'n lamaatje-erlebnis!



Die lamaatje dacht echt dat ze slechts wat bollen wol en katoen zou nalaten?

Neeeeeeee, iets veel waardevollers: haar gedachtengoed, haar zijn, haar droge humor, nuchtere invallen en haar vechten voor herstel en het vechten voor een lamaatjewaardige sterven. Deze onbetaalbare herinneringen laat ze na bij heel veel mensen, hier op het forum.

En ze heeft een fantastische zoon het levenslicht gegeven en gevoed met haar lichaam en haar normen en waarden.



Gaat het een beetje met je Lamazoon?

Is jouw mam alweer eens langsgeweest in je droom of in je omgeving?



Rouwen kost vast veel energie en is vreselijk vermoeiend hè?



Take care en liefs van Mij
Niets menselijks is mij vreemd.
Alle reacties Link kopieren
quote:winters schreef op 20 oktober 2014 @ 19:22:

[...]





[img]https://img0.etsystatic.com/027/1/93017 ... 4_nax2.jpg[/img]Wat een mooierd!!
Niets menselijks is mij vreemd.
Alle reacties Link kopieren
quote:n87 schreef op 22 oktober 2014 @ 22:25:

Ook ik moet regelmatig even aan je denken. Bijzonder voor iemand die ik nooit ontmoet heb.



En ik zie ineens overal lama's. Ben ik de enige die hier last van heeft? Dat heb ik idd ook
Niets menselijks is mij vreemd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel alles meegelezen, bijna nooit gereageerd, maar als ik een lama zie denk ik automatisch aan dit topic en "de" lama waar het allemaal mee begonnen is,. En ik ben niet de enige zo te lezen. Bijzonder dat iemand zo voort kan leven Mooi.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
.
juliet64 wijzigde dit bericht op 26-10-2014 17:05
Reden: dubbel, sorry...
% gewijzigd
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
.
juliet64 wijzigde dit bericht op 26-10-2014 17:05
Reden: dubbel, sorry...
% gewijzigd
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Lama in de keuken







Zou het wel dubbelzijdig maken, anders brand je je handen nog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven