Baby- en kinderkleding #3

17-04-2014 15:44 4083 berichten
Het was echt hoog tijd voor deel III. Hier vind je deel II en hier deel I (met links naar websites in de OP)



Voor een nieuwe ronde stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, aanbiedingen enz enz.



Voor baby's en grotere kinderen, meisjes en jongens.



Vaste meeschrijvers



Barnabydochter maat 116dochter maat 86Bengeliezoon maat 86Bubbelwijndochter maat 128/132 dochter maat 116/122 Cheerybaby onderweg maatje newborn Daisy1990zoon maat 92/98babymeisje op komst!Desperate Housewivedochter maat 92Dino2011zoon maat 74Emma77Emmadochter maat 62Gattidochter maat 116/122zoon maat 92/98Golfjezoon maat 128zoon maat 110zoon maat 86Kikkerprinseszoon maat 92Lebowskidochter maat 104zoon maat 74Lemooszoon maat 98Liubizoon maat 116 zoon maat 104dochter maat 56/62 Moduszoon maat 92/98zoon maat 68Nouschidochter maat 134NYCzoon maat 74Siskababy onderweg! Sitkadochter maat 110-teuntje-dochter maat 110Zoembayazoon maat 128/134 zoon maat 110



Ben ik nu de enige die Zara helemaal niets vind??
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, ik ga vooral voor de schoentjes. Die vallen goed bij de smalle pootjes van mijnzoon :-)
quote:liubi schreef op 22 april 2014 @ 09:43:

Ben ik nu de enige die Zara helemaal niets vind??



Volgens mij in dit topic wel, ja. Maar op de wereld zullen er wel meer zijn hoor



Die meisjesschoenen die ik leuk vond op de site heb ik nergens in de winkel gezien. En op de gok vind ik toch lastig, ik zoek wel echt iets voor nu dus het moet goed passen. Dochter zit nu op de rand van 25, maar maat 26 van andere Zara schoentjes zit echt te ruim.
Me too, vind de kwaliteit van kleding om te huilen, kom daar nooit meer en daardoor eigenlijk nooit schoenen daar aangeschaft.
Alle reacties Link kopieren
Schoenen doen het hier prima, maar drie maanden is het max momenteel hoor dus bij intensiever gebruik weet ik niet wat er gaat gebeuren :-). En die paar kleertjes die ik had waren prima
Alle reacties Link kopieren
Ik koop ook maar zelden bij Zara. Voor zoon vond ik de stof van de shirtjes al snel slordig en uitgelubberd.

Voor dochter niet echt vaak iets kunnen vinden.

De schoenen vind ik inderdaad wel vaak leuk.



Voorheen kocht ik altijd dure schoenen in zo'n echte verantwoorde schoenwinkel, Red Rag, Shoes Me enz. Nu bestel ik regelmatig online en al vooruit. Zeker voor zoon vind ik zomer en winterschoenen niet echt meer uitmaken.

Vorige zomer hadden ze hier bij de Shoes Me conceptstore, een week, alle schoen 25 euro per paar. Heb ik veel gekocht.

Neem ook laarzen over voor dochter via facebook. Zijn dure laarzen die amper gedragen zijn.



Ik koop niet zo veel meer in stenen winkels, steeds meer online.

Ik vind ook de kinderkledingwinkels helemaal niet zo leuk, kil, slecht advies.

Ik koop hier alleen in de wat "vreemdere" kinderkledingwinkeltjes. Waar niet rekken vol met hetzelfde hangt.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Zara wel leuk, maar met name voor meisjes. Voor jongens is het het allemaal net niet. Dus ik koop er bijna nooit, zoon heeft er 1 broek van die wel ok is. Maar valt heel ruim bij hem en is een beetje rare kleur groen. Onmogelijk om ergens mee te combineren dus het is eigenlijk de broek die dient om aan te geven dat ik nodig weer eens een wasje moet gaan draaien.



Lebowski - dan koop je toch gewoon maat 26 op de groei? Als NYC 4 maten vooruit koopt is zo'n half maatje natuurlijk niets. Groeit ze zo in
Ik heb er niet heel veel vandaan, maar de dingen die ik heb bevielen goed. Het valt alleen wat klein
quote:modus_ schreef op 22 april 2014 @ 10:19:

Lebowski - dan koop je toch gewoon maat 26 op de groei? Als NYC 4 maten vooruit koopt is zo'n half maatje natuurlijk niets. Groeit ze zo in Met schoenen vind ik dat onhandig. Past ze straks haar zomerschoenen in december! En dan heeft ze nu nog niks
Alle reacties Link kopieren
Gatti, is de shoesme convept store de moeite waard om naar toe te gaan? Ik woon er totaal niet in de buurt, maar met name de babyschoenen en eerste loopschoenen vond ik heel fijn. En als ze daar weleens ¤25 per paar kosten kan ik daar weleens naartoe gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lebowski schreef op 22 april 2014 @ 10:21:

[...]





Met schoenen vind ik dat onhandig. Past ze straks haar zomerschoenen in december! En dan heeft ze nu nog niks Gewoon twee maillots over elkaar aan doen, dan houdt ze haar tenen wel warm. Vroeger liepen kinderen ook zomer en winter in korte broeken.
Alle reacties Link kopieren
Modus, nee ik zou er niet speciaal naartoe gaan. Volgens mij kan je op heel veel plekken Shoes Me kopen.

Ook vreselijke verkoopsters (althans die ik toen had) en ook een heel aardige hoor.

Ik vind 't wel fijne schoenen, maar dat vind ik van meerdere merken.

En die uitverkoop van 25 euro heb ik helaas nog maar een keer meegemaakt. Was vorig jaar aan 't eind van de zomer, dus ik houd 't wel dit jaar weer in de gaten.



Maar ik weet natuurlijk niet waar je woont, de winkel is in Tilburg.

Concept store
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren




Dit was vorig jaar mijn eerste buit. Ben nog een keer terug gegaan.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Ik heb momenteel trouwens een zwak voor joggingbroekjes met een laag kruis. Geen idee waar dat vandaan komt!
Gelukkig, nog meer medestanders.



Ik heb dus wel in mijn hoofd dat de eerste loopschoentjes van dochter zilveren schoentjes van Shoesme moeten zijn.

Vraag me echter niet waarom. Dat zit er in sinds wij te horen kregen dat baby 3 een meisje wordt.
Zo al ruim 8 uur niets gekocht of gezien
Alle reacties Link kopieren
vandaag geen tijd gehad om te shoppen. Ik ben de hele dag aan het flocken geweest. 3 shirtjes voor m'n zoontje, een schort voor het dochtertje van een vriendin (haar naam erop) en een kraamcadeautje voor een collega. Ze had een olifantje op het geboortekaartje, die heb ik met blauwe glitterflockfolie gemaakt en dan de naam met gewone blauwe flockfolie. Ik ben zelf erg tevreden over het resultaat. Ben benieuwd hoe m'n collega reageert als ik het geef.
Die olifantenpakjes die voorbij kwamen vind ik ook geweldig! Volgens mij is die bovenste van Organics for kids? Ik heb dat merk eigenlijk pas sinds kort ontdekt maar wel meteen een geweldige jumpsuit met kikkers van gekocht. Kijken of ik zo een plaatje geplakt krijg. Hij past hem nog niet (6-12 m, ruim begrip).



Alle reacties Link kopieren
Die boxpakjes van Organics for Kids vind ik ook geweldig. Maar nog niet gekocht voor babyzoon.



Ik heb vandaag kleding van mijzelf opgeruimd. Meer dan 10 plastic zakken vol kleding in de kledingbak gegooid. Ik moest even slikken, maar weg is weg. Waren allemaal mooie dingen die ik nooit meer droeg, maar eindeloos heb bewaard en meeverhuisd. Echt allemaal minstens een jaar (buiten zwangerschap gerekend) niet aangehad dus dan is het tijd om afscheid te nemen. Nu dus weer ruimte in de kasten. Er staat nog een tas kleding van peuterzoon voor de tweedehandskinderkledingwinkel en dan kan ik weer kopen De kleren maat 50 van babyzoon heb ik ook al deels opgeborgen.
Alle reacties Link kopieren
Oh, die is leuk! Maar ik heb m'n man beloofd mijn zoontje niet lastig te vallen met mijn liefde voor kikkers. En ik geloof dat ze hem ook niet hebben voor peuters.... Jammer!
Oh wat een leuk boxpakje, NYC! Dat merk ga ik ook opzoeken.



Flocken kikkerprinses, dat is creabea!! Leuk!!
Alle reacties Link kopieren
Iemand een goed diy idee voor Koningsdag(optocht)? Zuslief wil helemaal overboord gaan door nichtje als maxima aan te kleden en zoon als Wim-Lex. De fiets heeft zoon al zelf versierd (met servetten met paashaasopdruk, een oranje boa en een rood-wit-blauwe stropdas).



Beide peuters zijn niet schminkbaar vanwege eczeem.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand hoe Olive & Moss valt? Ik vind deze al heel lang leuk en is nu in de sale:

http://www.ikbenmama.nl/l ... -p-5516.html#omschrijving



Maar ik twijfel of 2-3 jaar wel een tijdje mee gaat bij zoon....
Alle reacties Link kopieren
quote:Cheery schreef op 22 april 2014 @ 21:22:

Oh wat een leuk boxpakje, NYC! Dat merk ga ik ook opzoeken.



Flocken kikkerprinses, dat is creabea!! Leuk!!Het is echt zo simpel! Maar wel een leuk resultaat!
Alle reacties Link kopieren
Olive & Moss valt imo op maat (bij 2-3 jaar als een maat 92/98 bij 1-2 jaar als een ruime maat 86). Voor mijn zoon aan de ruime kant, dus normaal voor een kind met gemiddelde lengte en gewicht.
Nee heb je, ja kun je krijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven