Baby- en kinderkleding #3

17-04-2014 15:44 4083 berichten
Het was echt hoog tijd voor deel III. Hier vind je deel II en hier deel I (met links naar websites in de OP)



Voor een nieuwe ronde stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, aanbiedingen enz enz.



Voor baby's en grotere kinderen, meisjes en jongens.



Vaste meeschrijvers



Barnabydochter maat 116dochter maat 86Bengeliezoon maat 86Bubbelwijndochter maat 128/132 dochter maat 116/122 Cheerybaby onderweg maatje newborn Daisy1990zoon maat 92/98babymeisje op komst!Desperate Housewivedochter maat 92Dino2011zoon maat 74Emma77Emmadochter maat 62Gattidochter maat 116/122zoon maat 92/98Golfjezoon maat 128zoon maat 110zoon maat 86Kikkerprinseszoon maat 92Lebowskidochter maat 104zoon maat 74Lemooszoon maat 98Liubizoon maat 116 zoon maat 104dochter maat 56/62 Moduszoon maat 92/98zoon maat 68Nouschidochter maat 134NYCzoon maat 74Siskababy onderweg! Sitkadochter maat 110-teuntje-dochter maat 110Zoembayazoon maat 128/134 zoon maat 110



Slimme tip lemoos voor Lebo ik wil weer sticky!!
Alle reacties Link kopieren
Ha leeuwtje hier ook het borgvest besteld! Erg blij mee :)! Vraag me af of dit niet te warm is in de buggyzak straks. We hebben een joolz.

Ik moet nodig longsleeves en truien gaan kopen in 74. Heb er nog maar 2. Broeken mooi aantal in de sale gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Oja en de broekmaat blijft hier een maat achter lopen.. Komt dat op een gegeven moment weer bij? Hoe zit dat bij jullie?
Bij mijn oudste trekt het nu wat bij. Hij is nu bijna 6 en heeft broekmaat 116 (wel smalle broeken) en bovenmaat is ook 116 alhoewel hij dingen die kleinvallen in maat 122 ook nu aankan. Mijn tweede zoontje zit in broeken 104 en bovenmaat ook.



Ik heb nu zoveel kleding in maat 98 en kleiner. Moet allemaal weg. Zo zonde Jassen in maat 92, shirts, broeken...ik weet niet zo goed wat ik ermee moet doen. Naar de kringloop brengen vind ik zonde. Ik denk dat ik het maar naar tweedehands winkels breng.
Hier loopt de broek ook achter op de shirtjes. Shirtjes 92, broeken nog makkelijk 86. En die moet ik nog insnoeren! Qua lengte heeft ze wel 92 nodig inmiddels, maar ze heeft al weken geen lange broek meer aangehad dus nu heeft ze van korte broeken vooral 86 aan dochter is wel echt slank geworden de laatste tijd. Valt echt op dat dat babyvet er nu wel af gaat en ze wat meer de lengte in gaat.
De sale overal is leuk.... Maar ik ben zo benieuwd naar de collecties van het nieuwe seizoen!
Ik ben mentaal nog niet klaar voor winteritems



Never mind, ik maak een nieuw topic en plaats de link zo hier
Alle reacties Link kopieren
Zo, hier is deel IV! Graag daar verder. Vanavond maak ik daar nog wel wijzigingen (als dat wel kan)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven