Baby- en kinderkleding #3

17-04-2014 15:44 4083 berichten
Het was echt hoog tijd voor deel III. Hier vind je deel II en hier deel I (met links naar websites in de OP)



Voor een nieuwe ronde stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, aanbiedingen enz enz.



Voor baby's en grotere kinderen, meisjes en jongens.



Vaste meeschrijvers



Barnabydochter maat 116dochter maat 86Bengeliezoon maat 86Bubbelwijndochter maat 128/132 dochter maat 116/122 Cheerybaby onderweg maatje newborn Daisy1990zoon maat 92/98babymeisje op komst!Desperate Housewivedochter maat 92Dino2011zoon maat 74Emma77Emmadochter maat 62Gattidochter maat 116/122zoon maat 92/98Golfjezoon maat 128zoon maat 110zoon maat 86Kikkerprinseszoon maat 92Lebowskidochter maat 104zoon maat 74Lemooszoon maat 98Liubizoon maat 116 zoon maat 104dochter maat 56/62 Moduszoon maat 92/98zoon maat 68Nouschidochter maat 134NYCzoon maat 74Siskababy onderweg! Sitkadochter maat 110-teuntje-dochter maat 110Zoembayazoon maat 128/134 zoon maat 110



Leuke schoen, kikkerprinses!
Oja, daarvoor kan het.



Kikkerprinses, waarom wil je 2 paar sandalen?
Alle reacties Link kopieren
Voor als 1 paar nog nat is van het strand. Lijkt me niet fijn als hij die dan 's avonds weer aan moet als we gaan eten.

Vorig jaar had ik twee paar Teva's mee. Ik vond het geen overbodige luxe. En slippers wil hij niet aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 25 juli 2014 @ 22:41:

Ik heb je toch niet verslaafd gemaakt aan 4 funky flavours he itsme?



Nee, lebowski. Die zorgde dat hoogzwanger mijn hormonen vonden dat ik de halve webwinkel leeg moest kopen (en nu kan ik niet meer stoppen met de dames in matchende rompers te stoppen)



En in matchende polarn jurken



Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Van die waterschoentjes anders? Die zoek ik ook nog, voor op vakantie. Die die ik leuk vind zijn natuurlijk weer peperduur, dus ik ga maar gewoon bij de Action kijken ofzo



Owww Its! Is het mijn schuld? maar het is wel mooie kwaliteit, zowel 4FF als Polarn. Het staat ze vast enig!
quote:kikkerprinses schreef op 26 juli 2014 @ 21:40:

Voor als 1 paar nog nat is van het strand. Lijkt me niet fijn als hij die dan 's avonds weer aan moet als we gaan eten.

Vorig jaar had ik twee paar Teva's mee. Ik vond het geen overbodige luxe. En slippers wil hij niet aan.Ben zo ontaard dat dochter dan s avonds op haar natte tevas moest lopen (maar wij gaan ,eestal met de rugzak en dan vindt ik 2 paar zandalen teveel van hetgoede)
Alle reacties Link kopieren
quote:Lebowski schreef op 26 juli 2014 @ 21:45:

Van die waterschoentjes anders? Die zoek ik ook nog, voor op vakantie. Die die ik leuk vind zijn natuurlijk weer peperduur, dus ik ga maar gewoon bij de Action kijken ofzo



[afbeelding]Vind die waterschoentjes nooit zo mooi. En ik ben gewoon koopverslaafd.....
Alle reacties Link kopieren
Nou dat scheelt. Ik had me ingehouden bij 4ff maar toen zei manlief wat een goede kwaliteit hebben ze daar meer van



(Ik hoorde koop alles wat je leuk vind)



Wij hebben deze surfschoentjes







En als ik toch aan het bekennen ben. Onder invloed van hormonen kocht ik dit UV pakje voor jongste







50 euro
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:-teuntje- schreef op 26 juli 2014 @ 21:50:

[...]



Ben zo ontaard dat dochter dan s avonds op haar natte tevas moest lopen (maar wij gaan ,eestal met de rugzak en dan vindt ik 2 paar zandalen teveel van hetgoede)Man en ik hebben ook minstens twee paar sandalen mee. Wij hebben twee koffers voor met z'n drieën en ik ben goed in inpakken, dus dat past prima.
Wel een heel mooi uv pakje




Ik hoor dat ook altijd, maar ik zeg dat dan ook tegen mezelf



KP ik ben op zich ook geen fan van waterschoentjes, maar vind ze wel heel praktisch, voor erbij en niet zo duur (tenzij je een dure smaak hebt zoals ik en je alsnog de dure koopt haha)



Die surfschoentjes vind ik ook heel schattig, en het UV pakje ook. En wel superveilig natuurlijk, voor zo'n teer huidje (helpt dat wat, qua troost? )
Alle reacties Link kopieren
Van Uv-pakjes heb ik er nu 3 : nog 2 van vorig jaar die passen en een van NeXT:



Alle reacties Link kopieren
quote:Lebowski schreef op 26 juli 2014 @ 21:57:





Ik hoor dat ook altijd, maar ik zeg dat dan ook tegen mezelf



KP ik ben op zich ook geen fan van waterschoentjes, maar vind ze wel heel praktisch, voor erbij en niet zo duur (tenzij je een dure smaak hebt zoals ik en je alsnog de dure koopt haha)



Die surfschoentjes vind ik ook heel schattig, en het UV pakje ook. En wel superveilig natuurlijk, voor zo'n teer huidje (helpt dat wat, qua troost? )



Hmm, bedenk me net dat ik al van die surfschoentjes heb liggen...... Maar nu wil ik nieuwe sandalen kopen..... En man vond het ook een goed idee. Meestal vind hij meer kleding niet nodig. En ik kan hem geen ongelijk geven

Vergeten jullie ook wel eens wat je al allemaal hebt?
Ja, kom regelmatig aan het eind van het seizoen nog dingen ,et kaartje tegen.....

Mijn voornemen is dus wel om minder te kopen en dan liever wat duurders dat ik echt mooi vind
Echt vergeten niet, geloof ik. Wel dat ik dacht dat het groter was, en dan pak ik het blijkt het al te passen en moet ik snel zijn, anders verdwijnt het ongedragen in de zak.

Wij hebben net besloten toch echt op vakantie te willen, dus dat wordt leuk. Waar is het leuker shoppen, Italië of Frankrijk?
Zweden, lebo
Ja verdorie, daar ben ik dus geweest toen ik nog geen kinderen had. Gemiste kans
Ik ben daar dus bewust nog niet naartoe geweest onder het mom van: is altijd ook nog leuk mét kind(eren)
Ik ben er nog niet geweest, maar als ik het man voorstel zegt hij vast ja.



Maar we gaan eerst naar china, daar kan ik vast goedkope meuk scoren
Van die hele zoete roze, gele en lichtblauwe jurkjes met heel veel kant en roezeltjes en strikken enzo?
Zweden is met kinderen ook erg leuk Lebo!



Van croq's hebben ze tegenwoordig ook leuke waterschoentjes dacht ik.....
Ja die, nyc, moet dochter dus ver van de winkels houden want die wol zevast en zeker
Alle reacties Link kopieren
quote:kikkerprinses schreef op 26 juli 2014 @ 22:01:

[...]



Vergeten jullie ook wel eens wat je al allemaal hebt?



Ja. Soms koop ik twee dingen exact hetzelfde... Ga deze vakantie doorzichtige opbergboxen kopen. Dan kan ik met tablet in de aanslag kijken of het niet al 'op voorraad' ligt .



Zoon heeft hier waterschoenen van de Action en surfschoenen van een budgetstunter. Ik vind het erg handig om die dingen als extra achter de hand te hebben. En ze zijn makkelijk nog ergens tussen te proppen itt leren sandalen. Zoon kan ook niet op slippers lopen (ik kan het ook niet, familiekwaal?).
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:Lebowski schreef op 26 juli 2014 @ 22:07:

Echt vergeten niet, geloof ik. Wel dat ik dacht dat het groter was, en dan pak ik het blijkt het al te passen en moet ik snel zijn, anders verdwijnt het ongedragen in de zak.

Wij hebben net besloten toch echt op vakantie te willen, dus dat wordt leuk. Waar is het leuker shoppen, Italië of Frankrijk? Beide landen zijn leuk shoppen, Frankrijk net wat goedkoper (zoals PB). In beide landen hangt het wel ervan af waaaaar je zit.
Nee heb je, ja kun je krijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven