Baby- en kinderkleding #3

17-04-2014 15:44 4083 berichten
Het was echt hoog tijd voor deel III. Hier vind je deel II en hier deel I (met links naar websites in de OP)



Voor een nieuwe ronde stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, aanbiedingen enz enz.



Voor baby's en grotere kinderen, meisjes en jongens.



Vaste meeschrijvers



Barnabydochter maat 116dochter maat 86Bengeliezoon maat 86Bubbelwijndochter maat 128/132 dochter maat 116/122 Cheerybaby onderweg maatje newborn Daisy1990zoon maat 92/98babymeisje op komst!Desperate Housewivedochter maat 92Dino2011zoon maat 74Emma77Emmadochter maat 62Gattidochter maat 116/122zoon maat 92/98Golfjezoon maat 128zoon maat 110zoon maat 86Kikkerprinseszoon maat 92Lebowskidochter maat 104zoon maat 74Lemooszoon maat 98Liubizoon maat 116 zoon maat 104dochter maat 56/62 Moduszoon maat 92/98zoon maat 68Nouschidochter maat 134NYCzoon maat 74Siskababy onderweg! Sitkadochter maat 110-teuntje-dochter maat 110Zoembayazoon maat 128/134 zoon maat 110



Alle reacties Link kopieren
Geen kleding wel drie boeken en een popup ding.



Zag vooral meisjeskleding of depressieve jongenskleding.
Alle reacties Link kopieren
Grrrrr meiden help! Vriend heeft niet opgelet en nu zijn we zoon zijn petje kwijt!



Iemand een idee waar ik er nog een kan scoren? Ik zoek al op het internet....



\ook weer wat geleerd, ik moet zoeken op platte pet!
anoniem_79001 wijzigde dit bericht op 26-04-2014 21:51
Reden: even levenservaringen delen
% gewijzigd
Ik heb op de vrijmarkt niet gericht gezocht naar kleding, ik vond het ook vooral oud en verwassen. Mijn dochter heeft geld gekregen en heeft daar allemaal auto's voor gekocht.

Ik heb wat leuke spellen gescoord, waaronder een Nijntjesspel en Bambino Loco (beide voor ¤ 1,00).



Ik vond het vooral heel erg gezellig. Fijn sfeertje, leuke mensen en dus aardige koopjes gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niks leuks gezien op de kleedjesmarkt, maar dochter was ook wat huilerig, dus we zijn niet al te lang gebleven.

Volgende keer ga ik uitgebreider op zoek naar leuke (merk)kleding.
Zo hier ben ik weer. Mijn appel is gestorven, zit nu aan een noodpc en nu maar hopen dat de appel gemaakt kan worden. Weer typen met een losse toetsenbord typt raar!



Hier een poging gedaan op de Vrijmarkt, maar is toch verdomde lastig met een peuter die niet aan de voet wilde blijven. Uiteindelijk maar Polarn ingestormd en daar mijn slag geslagen. Vond het op Vrijmarkt vooral veel oude meuk en het stonk, maar misschien ben ik te pietluttig .
Mijn moeder vertelde dat ze voor alle drie de kinderen goed was geslaagd. Ik ben benieuwd!
Zelf niks gevonden op de vrijmarkt, maar schoonmoeder kwam met een stevig regenjasje van McGregor, een t-shirtje ( maat 92 ) en een petje. Leuke dingen gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Dames, nog bedankt voor het meedenken voor Koningsdag. Zoon en nichtje hebben de (gedeelde) eerste prijs gewonnen. Grote nicht viel in de prijzen bij de kleuters als Beatrix op haar nieuwe step.

Leuk dat alle peuters dezelfde prijs wonnen, dus geen zielige taferelen met huilende kinderen.



Qua vrijmarkt: zoon moest en zou een schoonmaaksetje kopen (zo'n trolley met veger en blik, stofzuiger en andere prullaria). Kleding verkopen ze hier vrijwel nooit.
Nee heb je, ja kun je krijgen
O wat leuk, Lemoos!! Gefeliciteerd met het resultaat!!! Zo zie je maar, je hebt helemaal geen schmink nodig om de eerste prijs binnen te slepen.

Hier nog geen vrijmarkt bezocht, was ook wat brakjes (ik ben verkouden en op koningsnacht heb ik iets te lang op straat rondgehangen). Dus gisteren vooral uitgeslapen (nu het nog kan )
Super Lemoos, gefeliciteerd! Het klonk ook erg leuk. Hoe trots waren ze?



Hier was de vrijmarkt leuk. Dochter begon wat aarzelend, maar vond het later toch wel leuk, toen ze doorhad dat er best leuke speeltjes te vinden waren. Alleen de aankoop van een nogal viezige nep Little Pony hebben we geboycot. Wel wat Littlest Pet Shop, waar ze nu al twee dagen onafgebroken mee speelt.

Kleding hebben we niet gekocht, alleen een joggingbroek voor 50 ct omdat dochter een ongelukje had en ze nog niet naar huis wilde. Best een leuke broek ook nog haha



Gisteren waren we even naar Utrecht, had vorige keer daar de Polarn winkel over het hoofd gezien. Er hing heel weinig in zoon zijn maat, wel hele leuke newbornkleding, maar dat gaat tot 68.

Uiteindelijk een mutsje gekocht





En deze, staat m ook erg schattig

Alle reacties Link kopieren
Leuk Lemoos dat zoon en nichtje hebben gewonnen (en dat iedere peuter won!)



Lebowski: beide hoofddeksels erg leuk! Ik wil nu ook weleens naar de Polarn winkel, want iedereen in dit topic koopt er van die leuke dingen. Ik heb wel drie Polarn broeken van Pom overgenomen voor zoon, die erg leuk staan (vooral de broek die je op kan rollen Pom! Die heeft hij al aangehad en was handig toen we na een warme dag nog een uur in de auto moesten. Omkleden was niet nodig omdat we de broek lang konden maken.) Misschien deze week maar eens richting Utrecht.
Die onderste is van Kik Kid, had ik ergens anders!



Heb je mazzel Modus, krijg net een mail, komende week bij Polarn 10% korting voor leden, en gratis verzenden!
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-04-2014 11:42
Reden: Spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net besteld Lebowski. ik zag het toen ik toch maar even online ging kijken Als het niet goed is breng ik het in de fysieke winkel terug had ik bedacht.



Ik weet niet meer wie een "oude mannen pet" zocht, maar ik heb er 1 bij Polarn besteld: http://www.polarnopyret.nl/pet-60230699-983-2 Ik ben benieuwd of zoon die wel op wil....
Jaah die broek. Ik weet nog dat ik hem thuis uit de tas haalde en zoiets had van "Hummm, ik weet het niet, komt wel een beetje kampeerderig over", maar was weer te laks met terugbrengen. Uiteindelijk bleek het gewoon een hele fijne broek te zijn . Vooral op dagen dat je het weer niet goed kan inschatten. Dat badstofje broekje zit heerlijk en de 'nette' short doet gewoon waar het voor is bedoeld. Mooi zitten en vooral cute kleden met een leuk shirt erop.



Hier niet zoveel bijzonders qua aanschaf. Dit waren de dingen die op Koningsdag zijn aageschaft en mijn moeder heeft de jas voor zoon aangeschaft die Lebowski laats showde (overigens zoon heeft alles van mijn moeder gekregen, erg lief van haar):















En 6 paar sokken, die van Polarn zijn heel fijn en gaan heel lang mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het onderste t- shirt ook besteld! En mijn vriend vond de broek ook erg kampeerderig, maar dus superhandig.
Haha ik dacht even dat je dat op de vrijmarkt had gescoord, Pompiedoe, maar ging even teruglezen en zag dat je gewoon de Polarn winkel in bent gegaan, daar had ik blijkbaar overheen gelezen. Ja, zo kan ik ook wel shoppen op Koningsdag

Hier vond ik het ook oude, verwassen meuk. Of ik heb er gewoon geen neus voor, dat kan ook.

Oh had wel nog een paar rubberlaarsjes maat 21, voor zoon straks. Eigenlijk een beetje spijt van, want de hakken zijn best versleten, maar ja, ik vond dat ik ook eens iets van tweedehandskleding moest kopen En ze waren 1,50 dus heel erg is het niet als ik ze toch gewoon weg doe.
Alle reacties Link kopieren
Link werkt niet, ik moet plaatjesplakrechten aanvragen
deze?







Leuk! Alleen ik heb ook al een denim draagdoek, word ik zo'n spijkerstof hippie
Alle reacties Link kopieren
Bovenste shirtje is leuk Pompiedoe!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Leuke muts, hoedje Lebowski. En ook een leuke oudemannenpet Modus.



Onderste shirt vind ik ook heel leuk, andere twee een beetje te braaf voor mij.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Ikke van de pet!!! Bedankt, ik ga meteen bestellen hahaha
Alle reacties Link kopieren
Ja, die Lebowski! Ik wilde even mijn leukste aankoop qua kleding van de koningsmarkt plakken. Staat mijn baby echt heel leuk. Ik wil nu ook een maat groter kopen voor hem, maar het is van de vorige collectie volgens mij.



Edit: het lijkt toch de huidige collectie te zijn, ik heb de romper nog nieuw online gevonden! Ik ga meteen bestellen. De pakjesman heeft het weer druk deze week, want al besteld bij Polarn en bij de schreeuwwinkel voor mijzelf een paar nieuwe dingen besteld zodat ik er leuk uit zie als ik weer aan het werk moet.
Ohh dat gele shirtje van PoP, wat schattig! Alle dingen van PoP trouwens, ik was al fan sinds de eerste baby in mijn omgeving vier jaar geleden geboren werd....



Ik vind die fleecepakken voor baby'tjes ook zo leuk en de mijne wordt pas in het najaar geboren, dusssss

Ik vraag me alleen af welke maat dan handig is om te kopen en of een ander merk wellicht niet nog betere pakken heeft.



En dat claessens rompertje, leuk!! Ik heb van de week 'spijkerbroekjes' van hetzelfde materiaal gezien. Lijkt me ook heel leuk, wel de uitstraling, maar niet het stugge van denim.
Alle reacties Link kopieren
Even mijn plaatjesplakrechten proberen:

[img]http://www.polarnopyret.nl/pet-60230699-983-2[\img]



Ik doe iets fout...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven