Baby- en kinderkleding deel IV

29-07-2014 17:25 2418 berichten
Zó veel gepost, hoog tijd voor deel IV!



Hier vind je deel III,

deel II en hier deel I (met links naar websites in de OP)



Voor een nieuwe ronde stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, aanbiedingen enz enz.



Voor baby's en grotere kinderen, meisjes en jongens.



Vaste meeschrijvers





Barnabydochter maat 116dochter maat 86Bengeliezoon maat 86Bubbelwijndochter maat 128/132 dochter maat 116/122 Cheerybaby onderweg maatje newborn Daisy1990zoon maat 92/98babymeisje op komst!Desperate Housewivedochter maat 92Dino2011zoon maat 74Emma77Emmadochter maat 74Gattidochter maat 116/122zoon maat 92/98Golfjezoon maat 128zoon maat 110zoon maat 86Kikkerprinseszoon maat 92Lebowskidochter maat 104zoon maat 74Lemooszoon maat 98Liubizoon maat 116/122 zoon maat 104dochter maat 62 Moduszoon maat 92/98zoon maat 68Nouschidochter maat 134NYCzoon maat 80Siskababyzoon maat 56/62 Sitkadochter maat 110Zoembayazoon maat 128/134 zoon maat 110



Ik kom weer niet op de laatste pagina dus vandaar deze post
Huh? Teuntje? Dat went toch vanzelf? Anonimiseren is wel heel drastisch ineens...
Was het al langer van plan.

Maar nu met nwe layout Wil ik graag den signaal afgeven.

Mocht het mobiel weer beter te doen zijn kom ik wel weer.
quote:Desperate_Housewive schreef op 01 november 2014 @ 07:56:

Huh? Teuntje? Dat went toch vanzelf? Anonimiseren is wel heel drastisch ineens...Ik kan alleen posten als ik quote. Dus bij deze En daarmee lijkt me ook wel duidelijk dat ik het volkomen eens ben met Teun. Kut met peren weer.
Alle reacties Link kopieren
Een signaal afgeven? Je kunt ze ook even de tijd geven. Beetje overdreven als je het mij vraagt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 01 november 2014 @ 10:33:

Een signaal afgeven? Je kunt ze ook even de tijd geven. Beetje overdreven als je het mij vraagt.Ze hebben anderhalf jaar de tijd gehad met het vorige forum dat amper werkte. Moet eerlijk zeggen dat ik na dat fiasco ook écht dacht dat ze dit keer meteen met iets fatsoenlijks zouden komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lebowski schreef op 01 november 2014 @ 10:35:

[...]





Ze hebben anderhalf jaar de tijd gehad met het vorige forum dat amper werkte. Moet eerlijk zeggen dat ik na dat fiasco ook écht dacht dat ze dit keer meteen met iets fatsoenlijks zouden komen.Geen moment gedacht
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 01 november 2014 @ 10:37:

[...]

Geen moment gedacht Nee ja, ik wel en ook weer niet. Daarom ben ik hier ook nog
Alle reacties Link kopieren
Ik kan dan, geloof ik, weer niet quoten. Maar, nee had ik ook niet gedacht Nouschi.

Ik moet wel zeggen dat ik de vorige verandering makkelijker vond om aan te wennen, maar ja dit zal ook wel weer een keer wennen.



Probleem van laatste pagina op de telefoon heb ik ook DH, dus dat heb ik maar even opgegeven.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
De laatste pagina functie hebben ze gewoon niet gebouwd. Stom. Moet de hele tijd eerst naar de eerste pagina van het topic, en dan doorklikken naar het laatste. Quoten heb ik nog niet geprobeerd. Ik ga zo eens kijken.



Jammer Teuntje, ik ga je missen. Blijf je wel op onze FB pagina?
Alle reacties Link kopieren
Nee, quoten lukt niet....
Alle reacties Link kopieren
*Meelezer breekt in*



Mobiel kom ik wel bij de laatste pagina als ik onder de topictitel klik op



2222 reacties, datum tijd



Dus eerst het topic openen en dan op die zin
Alle reacties Link kopieren
Grrrrrr, ik probeer een plaatje te plakken, lukt niet. En elke keer als ik naar een andere pagina ga om iets te kopiëren en hier weer terug kom dan laadt de pagina opnieuw en is mijn al geschreven reactie in het veld weg...



Gisteren schoenen gekocht voor zoon: http://www.shoesme.nl/jongens/sneakers/UR4W044-B



Ik vond andere net iets leuker, maar hij wilde deze.



Naar de laatste pagina ga ik trouwens door in het overzicht op het grijze vlak naast het topic te klikken, waar het aantal reacties in staat.
Alle reacties Link kopieren
En deze jas voor de oudste, ze mistte echt een tussen jas. Al vaak mee in mijn handen gestaan, en nu 25% korting .



http://m.hema.nl/winkel/b ... leding/jassen/meisjesjas-(99001717)?fh_view_size=24
Alle reacties Link kopieren
Leuke schoenen! Jas kan ik niet zien.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Bij de inbrengwinkel







In het echt zijn de kleuren wat feller en hij is smal en lang.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Die is leuk! Had mijn oudste vorig jaar aan .
Alle reacties Link kopieren
quote:TessTan schreef op 01 november 2014 @ 18:01:

Die is leuk! Had mijn oudste vorig jaar aan .4,95 en ziet er ongedragen uit!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
En die jas heb je vast weleens gezien. Half Nederland loopt erin. Met een pompon op de muts.
Alle reacties Link kopieren
Ben jij daar al geweest Lebo? Hoek van Wou/Ceintuurbaan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Deze zeker?



Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Is ook een leukje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Jep, in het blauw, want roze is stom volgens mijn meisje .
Ik ben er nog, maar vind de layout vind ik nog niet onverdeeld geweldig.....

Twijfel gevalletje, al was het maar omdat ik steeds opnieuw moet inloggen terwijl ik eerst ingelogd kon blijven.



Hier even niet zo veel gekocht, ik had natuurlijk al erg veel voor zoonlief.

Voor de tabel, hij zit nu in maat 56/62. 50 is echt over, broekjes zit hij volledig in maatje 62, shirtjes is een mengelmoesje, een deel is nog 56, een deel ook al 62; blijkt erg van het merk af te hangen.
Nouschi, wat een leuk jurkje! Ik ben dol op die makkelijke jurkjes voor die meisjes! Het staat leuk en zit lekker, dus wat wil je nog meer? (mijn dochter wil vooral hele grote jurken en rokken aan, om ze vervolgens uit te trekken en in haar blootje rond te gaan lopen. Gek kind)



Ik vind het forum ook niet zo fijn, maar het zal wel gaan wennen. Ik kan mijn adblocker niet vinden en word gek van alle reclames! Daarnaast vind ik het vermoeiend om de pagina's te lezen en vind ik het allemaal erg onoverzichtelijk. Hopelijk werkt de volgende versie stukken beter en fijner!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven