Baby- en kinderkleding deel IV

29-07-2014 17:25 2418 berichten
Zó veel gepost, hoog tijd voor deel IV!



Hier vind je deel III,

deel II en hier deel I (met links naar websites in de OP)



Voor een nieuwe ronde stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, aanbiedingen enz enz.



Voor baby's en grotere kinderen, meisjes en jongens.



Vaste meeschrijvers





Barnabydochter maat 116dochter maat 86Bengeliezoon maat 86Bubbelwijndochter maat 128/132 dochter maat 116/122 Cheerybaby onderweg maatje newborn Daisy1990zoon maat 92/98babymeisje op komst!Desperate Housewivedochter maat 92Dino2011zoon maat 74Emma77Emmadochter maat 74Gattidochter maat 116/122zoon maat 92/98Golfjezoon maat 128zoon maat 110zoon maat 86Kikkerprinseszoon maat 92Lebowskidochter maat 104zoon maat 74Lemooszoon maat 98Liubizoon maat 116/122 zoon maat 104dochter maat 62 Moduszoon maat 92/98zoon maat 68Nouschidochter maat 134NYCzoon maat 80Siskababyzoon maat 56/62 Sitkadochter maat 110Zoembayazoon maat 128/134 zoon maat 110



Alle reacties Link kopieren
Nou, het nieuwe forum is heel erg wennen. Kan geen plaatjes plakken, niet citeren en moet zo'n beetje na iedere reactie opnieuw inloggen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Sorry, ik heb er zo ook geen zin meer in. Veel plezier nog hier, ik zal aan jullie denken bij alle aankopen
Ga jij nou ook al Lebo? Serieus?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lebowski schreef op 02 november 2014 @ 11:38:

Sorry, ik heb er zo ook geen zin meer in. Veel plezier nog hier, ik zal aan jullie denken bij alle aankopen Kom op!!!! Pak een laptop met firefox en bijna alles doet het, echt!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb op de ipad ook weinig problemen verder. Oke, het ziet er anders uit en het is wennen enzo. Maar om nou maar meteen te gaan, ik vind het een beetje aanstellen en triest eerlijk gezegd, maar goed. Ik blijf iig wel hoor, kan niet zonder het forum dan verveel ik me dood haha!



En doe geen moeite Nous, zie dat Lebo al een anonimisering heeft aangevraagd in het moderator-topic.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan nog niet quoten en had je bijna gestaft omdat ik het verkeerde symbool koos, maar ik zou het erg jammer vinden als je het forum verlaat Lebowski. Ik denk en hoop dat het over een week al een stuk beter werkt en je er aan gewend bent.
Alle reacties Link kopieren
Een drama queen dat ben je
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Gloeiende gloeiende ik zie dat je je echt wilt laten anonimiseren?? Waarom? Het komt wel goed, je went er wel aan!!



Ik vind het echt niet leuk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Je bent mijn mattie hier. moet huilsmiley staan maar die ken ik niet uit mijn hoofd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!


Voor Nous!
Alle reacties Link kopieren
Je bent ook de TO hier + je doet de tabel dus je kunt echt niet weg!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ze heeft de anonimisering al aangevraagd en de mail bevestigd. Zodra hij gelezen is door de modjes, word hij doorgevoerd. Denk dus niet dat er nog een weg terug is eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Dan komt ze maar mooi terug als Lebo 2.0!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, wat een gedoe door 't nieuwe forum. Ik vind 't ook niet echt wat...maar helemaal weg gaan.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Wat een leegloop lees altijd graag mee en goede tips opgedaan hier. Hoop dat er toch nog veel gepost gaat worden! Zal zelf maar eens meedoen.



Heb zelf net wat bij next besteld (dankzij het forum ), wat hebben ze vooral schattige pyjama's zeg! Maar goed dat bijna alles in zoontjes maat was uitverkocht, denk nl dat hij aan een 3pack wel weer ff genoeg heeft.



En vandaag bij een kledingbeurs geweest. Beetje treurige bedoening en er werden in sommige kraampjes ook echt kleren met veel vlekken verkocht (bah!) maar met goed zoeken was er vast veel moois te vinden geweest. Met niet heel goed zoeken ook 2 broeken, een blouse en 4 truien gevonden voor zoontje! En dat voor minder dan 10 euro.

Wel weer tevreden dus :-)
Alle reacties Link kopieren
Dat hele concept van een kledingbeurs gaat volledig aan mij voorbij. Volgens mij is dat in onze regio niet/nauwelijks. Heb er iig nog nooit van gehoord.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Wat fijn dat je toch nog zo goed geslaagd bent bij de kledingbeurs! En dat voor zo weinig

Hier laatst maar 1 shirtje gevonden bij de beurs. Vies viel wel mee, maar vooral veel dingen met pillen, verwassen enz. Gewoon niet mooi meer. Ik kon er niet slagen iig.

Volgende week is hier nog een speelgoedbeurs, maar ik ben dan op weg voor dochters bed dus kan er niet heen helaas. Slaag daar meestal wel nl
Lemoos, ik zie het ook nergens aangekondigd staan maar even googelen levert zo ongeveer op elke hoek van de straat een beurs op, ook vaak bv op basisscholen.

Dit was de eerste keer dat ik ging en het wordt denk ik niet mijn hobby maar wel handig als zoon weer eens opeens een maat gegroeid is.



Leuk DH, is het bijna zover met het bed!
Alle reacties Link kopieren
Net ook eens google afgezocht. De afgelopen drie maanden 1 beurs, maar meer met de insteek om niet-verkochte kleding te doneren aan het goede doel. Hier is het meer iets voor rommelmarkten, dan help ik mijn vriendin of zus ook wel eens met het bemannen van een kraam. Echt raar, mooie kleding blijft liggen en de goedkope meuk vliegt de kraam uit (en dan zijn het eenheidsprijzen, dus niet dat een trui van H&M goedkoper is dan een trui van een bepaald merk).
Nee heb je, ja kun je krijgen
DH, ik ben benieuwd naar het bed van je dochter!



Voor de jongens heb ik een spijkerbroek van Name-it Limited gekocht. Het is een beetje een mosterdkleur en ik denk dat ze het wel goed zal staan in combinatie met donkerblauw (voor de oudste en de jongste) en bordeaux (voor de middelste). Ben benieuwd!



Voor mijn grietje heb ik een Jottum-jurkje gekocht. Ze heeft hem al in maat 92, maar hij wordt nu ietwat krap en ik kon hem nog in een 98 vinden! Wat helemaal fijn was, was dat er 50% korting op zat!



Nou ja! Waarom doet mijn plaatje het niet?



Hier is de link.



https://www.kleertjes.com/jottum-jurk-1011679433.html
Spitsmuisje!!!! Hoestie met de koters?
Rendier : de 8e hebben we een afspraak om wat dingen door te nemen en iets van een contract ofzo te maken. Is iemand die ik via mp heb gevonden, maar wil wel wat op papier hebben staan voordat ik ff 450 euro overmaak in februari hoeft hij pas klaar te zijn, dan is ze jarig.
Alle reacties Link kopieren
quote:spitsmuisje schreef op 02 november 2014 @ 17:11:

Nou ja! Waarom doet mijn plaatje het niet?



Hier is de link.



https://www.kleertjes.com/jottum-jurk-1 ... 3.htmlMooi mooi mooi!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
LV verdwaald?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven