Draagdoek

01-08-2008 15:43 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk wil ik heel graag een draagdoek.

Maar er zijn ZOVEEL verschillende... op dit moment twijfel ik tussen minimonkey en draagdoek.nl.



Wie heeft er nog meer een draagdoek en zo ja, hoe bevalt die?
Alle reacties Link kopieren
pebbles10 schreef op 01 augustus 2008 @ 18:57:

Ik vroeg me alleen af of er ook wat "hippere" ringslings te krijgen zijn? De meeste zien er zo "alternatief" uit.

En is het nodig om er zo'n gigantisch lange staart aan te hebben? Ik zie ze op plaatjes vaak met nog zeker een meter stof uit de ring.

Kijk eens op www.zolowear.com , op www.mistermirko.be of op www.dharitri.be bijvoorbeeld. Via www.doekentheek.be kun je nog meer links vinden, maar volgens mij vallen de ringslings op deze drie sites al niet onder "alternatief". Die gigantisch lange staart is niet nodig. Op mistermirko's site kun je een ringsling op maat bestellen (en aangeven dat je zo'n lange staart niet wilt). Ik vind de lengte van de staart van mijn zolowear ringsling ook reuze meevallen. Enige lengte is wel noodzakelijk, vanwege het goed kunnen stellen.
Alle reacties Link kopieren
Palisander schreef op 01 augustus 2008 @ 18:59:

Heey Qweru,



Wat weet je van de babybundler? Dat is ook een rekbare doek toch? Mij lijkt de stochenwiege ook wel wat. Heb daar mn oog al op laten vallen. Helaas in de kleur en maat die ik wil niet te verkrijgen bij beginnings (niet op voorraad).




Babybundler is inderdaad een rekbare doek, naar ik begrepen heb vergelijkbaar met die van draagdoek.nl (of zelfs net iets fijner). Maar dat is van horen zeggen.



Storchenwiege is op meer plekken te koop, maar dat moet je even googlen. Ik heb ze op diverse sites zien staan in ieder geval, toen ik er naar op zoek was.
Alle reacties Link kopieren
elska schreef op 01 augustus 2008 @ 19:33:

[...]





In bepaalde houdingen wel, maar in de houding die mijn meisje nu nog het fijnst vind (rechtop met opgetrokken beentjes) niet.

Ik ben bang dat ik gewoon het handigheidsgehalte van jouw man heb! ;)




Hoe vouw je de doek dan? Zit ze met haar beentjes in de doek?



Ik gebruik zelf het liefst de kreutztrage (doek dubbelvouwen in de lengte, het midden voor je buik langs horizontaal, kruisen op je rug, dan voor kruisen onder het horizontale deel door en op je rug / teruggeslagen op je buik de knoop). Het horizontale deel kun je over het kruis dragen, maar ook onder het kruis, zodat je de beentjes daarin kunt vouwen. Je kunt in dat geval zelfs de banden van je schouders laten zakken, je dochter in de juiste positie in het "zakje" laten glijden en dan de andere twee banden kruislings over haar kontje heen schuiven (en onder de voetjes door, voor de stabiliteit).
Alle reacties Link kopieren
Die Ringslings van Enfantastisch zijn erg leuk en ook niet duur.

Ik ga ook nog even naar die andere links kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven