JANUARI 2009

06-05-2008 13:25 4941 berichten
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VVEMP4F7.jpg
Ja ik las het ook... naar he. Ik weet helaas precies hoe ze zich nu moet voelen.



Marlee wat fijn dat de operatie goed is gegaan, meid! Nu komt het herstellen, maar jullie weten nu in ieder geval dat het eruit is, moet wel een goed gevoel zijn, al is dat natuurlijk relatief.. Wens je man maar sterkte en beterschap!



Gister eigenlijk een heel goede dag gehad! Eerst kregen we een groeiecho, en toen bleek dat ons meiske weer PRECIES op schema ligt. Tot op de dag!

Ze ligt met haar hoofdje al helemaal beneden, ze kon niet zeggen of ze al helemaal was ingedaald, maar ze lag wel al heel laag.

Daarna bloeddruk: 145/85. Lager dan twee weken geleden.

Daarna naar de gyn. Zij was zo positief joh! Ze liet een beetje doorschemeren dat ik niet heel erg bang hoef te zijn voor een keizersnee als alles zo blijft gaan als het nu gaat. Ik vroeg haar hoe dat nou zat met het inleiden. Nu blijkt dus dat ze dat wel doen, alleen met een infuus. (geen gel of andere inwendige zaken). Wat ze dus doen is: mij in iedergeval niet langer dan 40 weken laten doorlopen. Dus: afwachten of ik tussen de 37 en de 40 weken uit mezelf beval, en anders met 40 weken inleiden.

daarna naar de diabetesverpleegkundige en die was zo blij met mijn prik-resultaten door het dieet dat ik voorlopig in ieder geval geen insuline hoef te spuiten. verder nog wat uitslagen gehad: geen eiwit in urine, bloed verder helemaal ok (alleen iets hoog cholesterol maar dat kwam door hormonen zei ze) en ze hadden ook gekeken hoe het zat met de suikers van de afgelopen 6 weken en dat zat ook prima. Het is dus echt iets van de laatste tijd. PFIEUW!!! Goed nieuwsdag was het!



Nu zit ik te wachten op een intake-telefoontje van de kraamzorg, en op mijn vriend die een gesprek heeft met zijn baas over evt. zorgverlof.



Ook spannend! Ik zal het schema even aanpassen..
Hmmm, ik krijg excel niet aan de praat... ok dat houden jullie nog even van me tegoed ok?
Alle reacties Link kopieren
Hey Voy wat hééééérlijk zo'n goed nieuws dag! Mag ook wel eens een keertje! Lekker van genieten en in deze positieve flow blijven! Hopen dat de baby tussen de 37 en 40 wk vanzelf komt en dat je geen ks hoeft te krijgen!



Ik was vandaag bij de Vk, alles keurig in orde. Op 2 december mag ik weer en dan doen ze daar een liggingsecho, standaard blijkbaar. Op 1 december moet ik ook naar de gyn en die is niet van het praten maar van het kijken dus 2 echo's in 2 dagen :D



Gister waren we bij een voorlichting op bv. Niets nieuws gehoord (tsja dat krijg je als een info junk bent) maar wel ok want man in nu ook up to speed dus das goed.

In het ziekenhuis een babytje gezien van 33 weken.

Ongelofelijk dat het babietje dat daar lag 'jonger' is dan dan de baby in mijn buik! Tis een écht mens al



Net flink want baby spulletjes gekocht, ik kreeg het op mijn heupen. Het is een mix geworden van Zarqa en Weleda. Staat heel gezellig daar bij de commode.



Nu naar el werk. Bijna klaar!
Alle reacties Link kopieren
Voyager, geweldig weer al dat goede nieuws. En fantastisch dat jullie baby het zo goed doet! Ook goed dat ze denken dat je tussen de 37 weken en 40 weken gaat bevallen zonder keizersnede. Kindje is er dan in ieder geval helemaal klaar voor.

Lily, jouw man ook al helemaal geinformeerd? De mijne ook en ik moet zeggen dat ik het heel prettig vind dat hij nu in ieder geval weet waar ik het over heb en daar ook een mening over heeft!

Ga snel wat werk proberen te verzetten. Komt de laatste tijd weinig van. Ben met m'n gedachten alleen maar bij de baby..... Ben blij als de komende 3 weken voorbij zijn en m'n verlof eindelijk aanbreekt!
Alle reacties Link kopieren
Hee, ik vlieg ook even langs, en ik zie goed nieuws van Voyager! Geweldig, zo'n dag met goed nieuws, dat had je onderhand ook wel eens verdiend lijkt me.



Wat een naar nieuws van Toffifee... hopelijk gaat het allemaal goedkomen voor haar en haar zoontje.



Marlee, wat een zware operatie zeg! Ik duim dat je man snel weer op de been is en dat er geen rare dingen uit de kweek komen!



Over geboortekaartjes: ik heb er zelf een 'ontworpen', nu nog een proefdruk bestellen. We doen het bij geboortepost.nl als de kwaliteit goed is, eerst maar even zien. We hebben er niet zoveel nodig, stuk of 30 is ruim voldoende (rest doen we per e-mail), en dan scheelt dat best veel geld.



Vanmorgen weer bij de verloskundige geweest, en goedgekeurd. Alles groeit goed, HB was goed, al gaat het wel gestaag omlaag, bloeddruk is nog hetzelfde als aan het begin van de zwangerschap. Alleen mijn bloedsuiker was iets te hoog, maar ik had dan ook net ontbeten met cornflakes en suiker in mijn yoghurt (ja, nooit bij stilgestaan dat ze zouden gaan meten). Maar de verloskundige maakte zich er geen zorgen over vanwege dat ontbijt, dus dan doe ik dat ook niet.

Kindje lag nu wel eens met het hoofdje naar beneden! Lekker zo blijven liggen meid, dan komen we er samen wel uit (of eigenlijk: kom jij er zelf wel uit ).



Goed, weer aan het werk! Gaat allemaal goed, bekken doet wel steeds meer pijn maar ik heb een bekkenband gekregen daarvoor. En over ruim een week is er rust....
Alle reacties Link kopieren
Het is zover! Ik heb eindelijk.....



V E R L O F



Later meer! En uhm.... waar is iedereen?!
Alle reacties Link kopieren
Ik was net bij Sinterklaas...

Voyager: supergoed bericht, joh. Geniet ervan!!!



Lily, 2 echo's, leuk. Bij ons is volgens mij geen liggingsecho. Volgende keer wel gesprek over bevalling. Ik denk dat ik wat meer wil weten over bevallen met baarkruk, dat lijkt me wel wat.

Geniet lekker van je verlof. Ik nog 8 dagen.



Wen, vervelend van de bekkenpijn, maar gelukkig kun je het straks lekker rustig aan doen. Bij mij wordt de pijn eigenlijk niet erger. Schaambot gaat ook vrij goed. Wel een afspraak bij fysio. 2 weken nadat ik voor het eerst daarmee gebeld heb voor een afspraak. Duurt lang zeg, voor ik er terecht kan.
Jeeeeee Lily verlof!! Lekker zeg, genieten he!!



Kitty, dat je met je gedachten vooral bij de baby bent is niet raar. Dat hoort een beetje bij deze fase, je raakt wat in jezelf en de "buitenwereld" wordt iets minder belangrijk. Dat is niet bij iedereen geloof ik, maar ik heb het in elk geval ook. Ik ben altijd heel erg geinteresseerd in anderen en wat er in de wereld gebeurt, maar op dit moment kijk ik niet eens meer naar het acht uur journaal! Maar ik weet dat dat wel weer komt, was de vorige keer ook zo. ik ben nu vooral bezig met gezondheid, de baby en de kamer in orde maken.



Het gaat goed he Wen! Fijn om te lezen man! Jammer van je bekken, maar zolang je er nog mee uit de voeten kan is het wel te handelen?
We hebben al een tijdje niets van Chili gehoord... Ik hoop dat alles goed is met haar! Van wel meer trouwens..
Wij gaan vandaag de laatste hand leggen aan de kamer, mijn vriend heeft de hele boel weer omgegeooid laatst en dat scheelt een hoop ruimte! Het voorste gedeelte van onze slaapkamer is nu "babydeel" en het achterste deel is van ons. Daar staat ons bed, een kledingkast en een televisiekastje. De commode en ledikant staan nu dus voor in de kamer. Ik zal straks als het af is wel een foto plaatsen.

Gisteren hebben we een matrasje gekocht voor in het ledikant, en nu hebben we volgens mij echt ALLES in huis.

Zometeen gaat de laatste meuk uit de kamer en maken we het bedje op. Dan gaan we alle kledingkasten herinrichten, en ik weet nog niet wanneer we de box gaan klaarzetten maar dat zal ook niet meer te lang op zich laten wachten. (hebben even de tijd nodig om de katten te leren dat ze daar NIET in mogen.. )

Verder heb ik eergister de intake van de kraamzorg gehad en dat is nu ook allemaal in orde. Omdat ik zoveel complicaties heb heb ik recht op 10 uur extra, dus 59 uur. Maar we hebben afgesproken dat we dat om het moment zelf bekijken. Het lijkt mij namelijk best moeilijk om acht dagen lang iemand voor zes uur per dag over de vloer te hebben. Misschien vind ik het dan wel heerlijk hoor, dat kan.

Nou, wij gaan beginnen. (lees: mijn vriend gaat beginnen en ik zit op ons bed aanwijzingen te geven.. )



Ps: heeeeeeeeerlijk zo'n hoog bed!
Alle reacties Link kopieren
Nou ik weet nog dat ik bij dochter dacht dat ik die kraamzorg erg langdradig en onprettig zou vinden, maar toen het zover was vond ik het toch wel erg fijn. Ben erg benieuwd hoe we nu die kraamtijd gaan beleven. Ga je ook borstvoeding geven Voyager? Daar zat bij mij ook veel tijd en aandacht van de kraamverzorgster inzitten. Wat goed trouwens dat het verder ook zo goed gaat met de zwangerschap



Fijn dat jullie alles straks op orde hebben in de kamer!

Hier staat het wiegje ook al even in onze kamer, de commode heeft een plekje op de overloop. Vandaag nog even met dochter haar kamer bezig geweest, ze heeft nieuwe gordijntjes gekregen en voor het eerst een dekbedje, het is een echte meidenkamer! Wauw mooi, zegt ze steeds als we haar kamer binnen komen.



Lily, verlof! Fijn zeg! En nu? Heb je al veel plannen gemaakt met wat er nog moet gebeuren?



Marlee, wat een zware periode voor jullie zeg! Ik hoop dat je man zich snel weer beter voelt en dat alle uitslagen ook in orde zijn. Veel sterkte!



Wen, fijn dat de controle weer in orde was. En succes met alle drukte op het werk! Wij denken trouwens ook over een kaartje van geboortepost, maar ik ben er nog niet helemaal over uit. Ben benieuwd of jullie proefdruk mooi uitpakt, qua kwaliteit enzo. En ik las net goed nieuws op hyves, wat fijn zeg!



Hier veel bezig met de laatste aankopen en klusjes in huis. Af en toe schrik ik er namelijk wel van hoe hard het nu gaat, ik ben morgen 35 weken.

Ik voel me redelijk, wel veel last van maagzuur, dacht dat ik vorige week een nieuw wondermiddel had gevonden maar de afgelopen dagen gaat het weer slechter. En ook veel last van de oh zo fijne aambeien en bijbehorende verstopping. Pff nog even volhouden denk ik maar steeds.
Alle reacties Link kopieren
Voyager: lukt het een beetje met de aanwijzingen? Hahaha. Grappig, ik zie het al voor me.



Melloo, dat idee heb ik ook een beetje bij de kraamzorg. Handig, maar wel steeds iemand over de vloer. Ik kan daar nooit zo goed tegen, maar mss valt het wel mee. Voor het begin is het natuurlijk wel even fijn.



Ik had gisteren mn zus en zwager even op bezoek. Mn zwager was gebeld door mn ex met de vraag of hij wel echt de vader was. Vond dat zo raar. Mn ex had mij een berichtje op hyves gestuurd met de tekst: bel me als je dit leest. Had ie vrijdag om half 1 gestuurd. En om half 3 had hij een berichtje gestuud: hoeft niet meer, tis al opgelost.

Nou, sowieso bel ik niet als iemand niet even zegt waarom ik zou moeten bellen. Ik las de berichtjes trouwens een dag later. En dat vertelde ik dus aan mn zus en zwager en toen zei mn zwager dus dat mn ex hem gebeld had met dat verhaal. Raar he? Of ben ik nu gek?

En het vreemde is: ik hoef helemaal niets van mn ex. Geen geld, geen hulp, geen spullen. Als ik nou geld van hem wou, dan kon ik me voorstellen dat hij zeker wou weten of hij de vader is. Maar hij loopt zich constant een beetje op te dringen en dan ineens de vraag of hij wel echt de vader is. O, ik heb toch zo'n hekel aan dat soort geouwehoer.

Enfin, kreeg ik vandaag een hyvesbericht van mn ex: ik wil deze week even langskomen, want ik heb nog wat dingen voor de baby gekocht. He? Eerst veronderstellen dat hij de vader niet is en dan langs willen komen (on-uitgenodigd.) En daar hou ik ook helemaal niet van: als mensen zichzelf uitnodigen. Bleeeeeeeh. Vind het helemaal niet leuk. Heb terug bericht dat hij niet hoeft te komen omdat ik er ten eerste geen zin in heb en ten tweede omdat ik het deze week druk heb, wat ook zo is trouwens.

Soms begrijp ik mensen niet, maar mss ligt dat wel aan mezelf. In ieder geval beetje rotgevoel over. Krijg steeds minder zin in bemoeienis van hem. Had het ook aan mn moeder verteld. Die zei dat hij zich wel ns na mocht laten kijken.



Nou ja, sorry voor het lange verhaal, maar moest het even kwijt. Nu ga ik nog even op hyves kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik had mn avatar ook gewijzigd, maar dat pakt ie niet. Soms ook zo traag, he, het forum.
anoniem_68039 wijzigde dit bericht op 23-11-2008 19:47
Reden: O, nu pakt ie het wel. Geschiedenis en cookies gewist, heeft mss geholpen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hallo!!



Voyager, fijn om positief nieuws van je te horen, dat heb je wel verdiend! Met die kraamzorg, kijk gewoon hoe t loopt, is ook heel afhankelijk van de kraamhulp denk ik.



Wen, jij ook al positief nieuws las ik op hyves, fijn hoor!



Marianne, he wat een ge-eikel met die ex van je zeg.. Kan me voorstellen dat je daar helemaaaaaal niet op zit te wachten op dit moment..



Melloo alweer 35 weken, pff. Gaat hard zeg!



Lily, verlof wat heerlijk! Jij bent dus 6 weken van te voren gegaan? Ik moet nog 4 weken fulltime werken..



Wen, doe rustig aan met je bekken! Ik merk ook dat het bij mij wat erger wordt nu.



Ik was donderdag ook bij de vk. Bloeddruk goed, hb goed (zelfs iets hoger dan in het begin (?) ), maar kind nog met het hoofd nar boven helaas.. Hopelijk komt t goed de komende paar weken!!



Volgende afspraak 8 december, en o ja, er mag een jaartje bij mijn leeftijd..
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Lucia! Leuk feestje gehad?

Fijn dat je weer door de keuring heen bent!



Marianne, het klinkt alsof je ex wél een rol in jullie leven wil gaan spelen. Een goed gesprek lijkt mij onvermijdelijk, verwachtingen managen enzo. Wel k*t zeg, in dat soort gedoe heb je nu helemaal geen zin!



Voyager, zit je nog steeds in je positive flow? Ja toch! Ik lees dat jij je suikers goed in bedwang hebt; thank god!



Wen, pijn is niet fijn! Doe het zo rustig mogelijk aan mmmokay! Nog even buffelen en dan kun je rusten. Ik lees overal dat bekkenpijn ook sterk vermoeidheid afhankelijk is dus...



Melloo, 35 weken! Wow! Wat gaan we hárd!



Kitty; het is hier ook baby wat de klok slaat. Alles is baby en andere dingen registreer ik niet eens echt haha. Het is voor mij essentieel dat man net zoveel weet als ik omdat ik straks weiger de alles wetende vrouw te zijn met een 'domme' man die dan zegt 'ik zoe het zélf wel!' of iets in die geest.



Hier verloffffff! 6 weken vantevoren inderdaad al voel ik me zo goed dat ik zo makkelijk 2 weken extra had kunnen werken. Maar ik moest wel 6 wk nemen ivm het minder werken. En aangezien ik volledig ouderschapsverlof opneem en ik pas in de zomer weer hoef te gaan werken leek het mij zowieso wel relaxed om 6wk vantevoren verlof te hebben.



Babykamer is hier af! Foto's volgen op de hyves! Het is zóóó cute! Oh bijna af bedenk ik me nu, gordijntje moet nog, oh well!
Alle reacties Link kopieren
had hier gehoopt dat het babykamertje af zou zijn, maar helaas de rest neemt toch wat meer tijd in beslag...



luuc, gefeliciteerd!!



lekker lily al verlof. ik stop vijf weken van tevoren, eigenlijk vier, maar ik kan nog net de kerstweek meepakken. kost 2 vrije dagen en toch een week meer verlof. maargoed het duurt nog wel vier weken. tijd vliegt, dat wel. ook de weekenden zijn zo om.



ben echt benieuwd wie er al eerste bevalt!! ik niet haha. wel grappig want de vorige keer was ik in april 2006 uitgerekend en met de hele club die toen schreef, is er niet eentje geweest die in mei beviel. iedereen was op 29 april bevallen. wel leuk ook om bij anderen op de tribune te zitten, de meiden van het forum waren de enigen die wisten dat ik aan het bevallen was.
Hoi meiden,



Even geen tijd om te kletsen, we horen net dat het raam in onze schuur is ingegooid. FUCK!



Heb net wel een bericht geschreven op onze hyve..
Alle reacties Link kopieren
Voy, das kut! En nu? En nu? Helemaal balen met dit natte weer :( Niet lief!



Sam, 5 weken is ook relaxed! Ik hoor veel verhalen van 'vroege' bevallingen en dat ze dan maar een weekje of soms niets eens verlof hadden. Mijn zus beviel op haar eerste verlof dag...

En wie de eerste is? Toffifee was de eerste maar die heeft maar kort meegeschreven en das ook een ander verhaal geworden natuurlijk.



Dus wie oh wie? Ik durf er echt geen uitspraken over te doen! Ik hoop iig niet de 42 wk vol te maken maar wie weet?
Alle reacties Link kopieren
Sam, ik doe t precies hetzelfde als jij. Neem een paar dagen vakantie op voor kerst en dan gaat 29 december officieel mijn verlof in. Gelukkig ben ik niet de enige die nog even moet!



Voyager, baaaalen zeg!



Ik heb ook echt geen idee wanneer ik ga bevallen. Ik hoop eigenlijk dat ik niet echt te vroeg of te laat beval. Zo'n beetje tussen de 39 en 41 weken vind ik prima. Dus tussen 17 en 31 januari ofzo.
Ik zou het weleens kunnen zijn.. Ik heb zo'n voorgevoel. Maar misschien is de wens wel de moeder van de gedachte hoor..

Ik heb vannacht de hele nacht indalingsweeën gehad. Ik voelde ze in mijn slaap, ik droomde zelfs dat iemand me in mijn buik aan het trappen was.



Oh, gelukkig hebben we een glasverzekering via de woningstichting en nu komt er iemand het reparen voor vijf uur.



Ik vind die kinderen hier in de buurt echt niks. Asociale gastjes zijn het, stiekemerds. Ik wil zodra het kan zo snel mogelijk verhuizen! (vorig jaar met ouden nieuw is een ruit van onze auto ingekinkeld, en de laatste tijd gebeuren hier sowieso niet zulke hele toffe dingen. (buurvrouw gemolesteerd door haar man enzo) Nouja, ik hoop binnen een half jaar weg te zijn.
Ben benieuwd naar je babykamer Lily!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop toch ook als een van de eersten te bevallen, dat gevoel heb ik ook wel regelmatig. Dan rommelt het al zo. Maar ach dat zegt niks, zul je zien dat het half januari wordt. Dochter was in ieder geval vier dagen eerder, dus dan zou het nu op eerste kerstdag zijn.



Voyager, fijn zeg dat ze het al snel komen repareren, want dat is niks aan. Vervelend dat jullie buurt niet prettig is, maar jullie hebben dus wel plannen om snel te gaan verhuizen?



Lily, fijn de babykamer af. Ik ben benieuwd naar de foto's!



Marianne, wat lijkt me het een lastige situatie met je ex. Lijkt inderdaad alsof hij toch probeert om er meer betrokken bij te zijn. Moeilijk hoor.



Gefeliciteerd Lucia, en fijn dat het allemaal weer in orde was.
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden, hier eindelijk weer eens een teken van leven van mij. Eigenlijk verbaast het me dat ik niet al lang een keertje "opgeschoond" ben. Maar ik vind het wel fijn dat ik mee mag blijven doen.

**** dit hoort in kleur: in de tabel mag de leeftijd van mijn zoontje naar 2 jaar (hij is 1/11 j.l. jarig geweest******



Vanmorgen echo (ligging en groei) gehad, groei was goed: buikje iets dikker dan de ruim 33 weken die ik nu ben, de rest volgens schema. Maar het kleine mannetje ligt wel in (onvolkomen) stuit. Vanmiddag dus de vk maar eens bellen om te horen wat nu verder te doen. Ik heb natuurlijk al een beetje zitten googlen maar ben nog niet heel veel wijzer. Mijn eerste reactie is dat ik niet heel erg (nog minder) uitkijk naar een natuurlijke bevalling nu het een stuitje is. Enfin, maar even afwachten wat de vk zegt.



Ik las dat lily al met verlof is... heerlijk, ik mag/moet nog twee weken (= 4 dagen) werken en dan heb ik verlof. Ik verheug me er wel op, ook om die tijd te gebruiken om echt een beetje in "babystemming" te komen, ik ben er deze keer veel minder mee bezig dan de vorige keer en het gebeurt me nog steeds

dat ik m'n buik zie en me afvraag: "hoe kan dat nou" .



Het kamertje is wel zo goed als klaar, de gordijnen moeten nog gezoomd maar de meubeltjes staan sinds gisteren op hun plaats. Eind deze week de rest van de uitzet maar eens verzamelen dan kan dat van het lijstje afgestreept worden.
Alle reacties Link kopieren
Ha Belletje welkom terug! Balen dat meneer in een stuit ligt (ik snap nooit het verschil tussen volkomen en onvolkomen stuit). Hij kan toch nog draaien? ik hoop dat ie dat doet!



Voy, wat vervelend dat je daar niet lekker woont. Willen jullie in dezelfde stad blijven'?

Ennuh jij moet eigenlijk de volle 42 gaan halen deze keer. zodat je ook weet hoe dát voelt. Twee uitersten Of gewoon een lekker normaal 40 weken. Mag ook wel een keertje!



Ik heb geen idee, het is hier af en toe ook flink bezig maar waar ik eerst heel stellig zei dat ze eerder zou komen nm 17 december ben ik nu weer terug op het originele plan; 5 januari. netjes 2 dagen na de u/d ná de feestdagen.



Nog even en we weten het!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik heb ook lekker verlof. Officieel eigenlijk pas 3 december (4 weken van tevoren), maar heb ook twee dagen extra vrij genomen, zodat afgelopen vrijdag m'n laatste werkdag was.



Nu thuis aan de slag. Als ik hoor dat er al een hoop bedjes etc. staan, dan denk ik dat ik maar eens op moet gaan schieten. Nu hoeven we eigenlijk alleen maar het wiegje etc. uit de berging te halen en op onze slaapkamer te zetten. Commode en box staan hier gewoon nog (box diende eigenlijk alleen nog als opslagplaats voor speelgoed). Natuurlijk ook nog kleertjes wassen, strijken etc.



Het is alleen een beetje jammer dat net afgelopen weekend onze CV-ketel definitief overleden is. We zitten dus in de kou en zonder warm water. Gelukkig hebben we via via snel een nieuwe ketel kunnen regelen en komen ze m morgen al plaatsen. Wel weer veel centjes kwijt, maar goed je kunt echt niet zonder.



Verder gaat het goed hier, ik had ook nog wel een weekje door kunnen werken, maar nu ik thuis ben vind ik het ook wel goed. Ik heb donderdag a.s. nog 1 x een afspraak bij de verloskundige en op 2 december a.s. heb ik een afspraak bij de gynaecoloog. Vanaf dat moment lopen de controles volgens mij verder in het ziekenhuis. De gyneacoloog zal in ieder geval een "bevallingsplan" met me gaan afspreken. Ben benieuwd.



Ik hoop tijdens m'n verlof toch wel vaker hier langs te kunnen komen en meer te reageren op iedereen. Hoe zou het trouwens met Line en de tweeling gaan? Meestal komen tweelingen wel eerder of worden eerder gehaald. Niet dat ze nu al geboren zouden zijn, maar misschien wordt Line wel de eerste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven