Matras, matrabeschermer, dekmatras....? Help!

05-05-2010 20:59 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,



Ik zie even door de bomen het bos niet meer...

Ik ben inmiddels 20 weken zwanger en aan het rondkijken naar de spulletjes die ik nodig ga hebben.

Nu lees ik overal dat matrasjes van de Ikea even goed zijn als de duurdere matrasjes. Heeft iemand hier ervaring mee? Zo ja, met welke precies?



Dan zie ik ook dat er matrasbeschermers, dekmatrassen en bedzeiltjes te koop zijn. Wat heb ik nu echt nodig en waarvoor dient het precies?



Sorry, ik ben echt nog een leek op dit gebied... Wil het beste voor ons kind, maar zeker niet het duurste!



Dus: help!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook even over die Hemnes kast gedacht, maar vriend wilde liever een babykamer
Alle reacties Link kopieren
Na hier ook hemneskast met leuke knopjes....en een paar leuke haakjes voor hangdinkies! Wel zwart trouwens
Alle reacties Link kopieren
whiskers, ben benieuwd wat ikea met je klacht doet. laat je dat nog even weten hier?



hier verder geen ikea babyaankopen. of wel. 2 waskussenhoezen. hoorde elders ook al de tip van de grote bacapejes.



alleen in slaapzakje slapen lijkt mij altijd zo zielig. maar dan heb je zeker slaapzakjes met armen er aan? ik heb alleen mouwloze in de kast liggen nl. ach, en anders halen we gewoon de zweedse band van stal ik moet en zal nl. mijn zorgvuldig uitgezochte schapendeken en -lakentje gebruiken!
Alle reacties Link kopieren
Haha herkenbaar...lakentjes en dekentjes zijn zo schattig. Gelukkig kan ik ze id kinderwagen nog gebruiken...

Slaapzakje zielig? Mmmm weet niet waarom? Ik had met de hele kou met armpjes maar nu al een tijdje zonder. Ze slaapt heerlijk onder het dekentje had ze ook 'blote' armpjes en lag ze dus vaak helemaal bloot door het aftrappelen vd dekens. Dan is dit warmer

ik doe wel vaak lange mouwen romperrs en een pyjama over elkaar...
Alle reacties Link kopieren