Mommyvloggers - deel 8

25-03-2024 12:56 2408 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
We hebben alweer 7 topics volgekletst over het wel en wee van de mommyvloggers. Hier bespreken we de zelfopgeplakte diagn*ses, de huizen vol met kids die dol zijn op kale spaghetti met kaas en driehoeksverhoudingen waar zelfs de Stelling van Pythagoras niet uitkomt.

Even een korte greep uit de Mommyfluencers-Van Dale:
MB = Michelle Bollen
JvP = Jacqueline van Pelt
HVK = Huisvolkids
Debbie = Theletherfamily

We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285
In deel 4 staat ook nog een toevoeging van de mods, lees dat ook gerust een keer door (in de OP): kinderen/mommyvloggers-deel-4/list_mess ... start=3025
Alle reacties Link kopieren Quote
Rocky schreef:
29-04-2024 20:07
Zó blij dat ik een tijdje geleden naar een ander forum ben gegaan waar wel gemodereerd wordt hoe het moet!

Kyra: mag niet over gepraat
De Bollenclan: mag niet over gepraat
Debbie: ook niet meer
Dus de influencers klagen steen en been en zijn zelf negatief over bijna alles maar de forummers moeten het positief maken. Tja……
Ik stuur je ook een pb over dat forum
Alle reacties Link kopieren Quote
Rocky schreef:
29-04-2024 20:07
Zó blij dat ik een tijdje geleden naar een ander forum ben gegaan waar wel gemodereerd wordt hoe het moet!

Kyra: mag niet over gepraat
De Bollenclan: mag niet over gepraat
Debbie: ook niet meer
Dus de influencers klagen steen en been en zijn zelf negatief over bijna alles maar de forummers moeten het positief maken. Tja……
Ik heb je een PB gestuurd!
Alle reacties Link kopieren Quote
Mag dat andere forum ook al niet genoemd worden?
Alle reacties Link kopieren Quote
Zoveel mag hier niet genoemd worden.
Dus voor de zekerheid: het zijn 3 letters en het rijmt op mok 🫢
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen idee, maar het gaat om Fok. Er is eerder een exodus vanuit hier naar daar geweest. Waaronder ik, soms lees ik hier nog mee. Vooral wanneer Viva op Fok genoemd wordt. Tot aan de overkant dames :cheer:
Alle reacties Link kopieren Quote
Mommy123 schreef:
29-04-2024 22:52
Geen idee, maar het gaat om Fok. Er is eerder een exodus vanuit hier naar daar geweest. Waaronder ik, soms lees ik hier nog mee. Vooral wanneer Viva op Fok genoemd wordt. Tot aan de overkant dames :cheer:
Eerst even slapen dan kom ik morgen die kant op 👍
Alle reacties Link kopieren Quote
Mommy123 schreef:
29-04-2024 22:52
Geen idee, maar het gaat om Fok. Er is eerder een exodus vanuit hier naar daar geweest. Waaronder ik, soms lees ik hier nog mee. Vooral wanneer Viva op Fok genoemd wordt. Tot aan de overkant dames :cheer:
Hoe heet het topic daar en onder welk subforum valt het? Echt vind dat wel kak forum om te zoeken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wasrom beginnen ze bij de Bollens niet een soort realityachtig iets zoals sisterwives of seeking sisterwives. En nou krijg ik natuurlijk allemaal opmerkingen dat hun situatie niet hetzelfde is. Nee klopt, is niet hetzelfde. Maar wordt altijd wel goed bekeken sat soort programma's. Popcorn erbij en gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Omg er staat een walgelijke reactie onder de reels van HVK over Zayn.
Een of ander vaag profiel met 3 volgers zegt:
Prince Zayn is very tall for 2 years old!
He’s the size of a 4 year old!
I love him very much and I want to kiss his gorgeous face many times.

En dan gaan er geen alarmbellen rinkelen, bij moeders nee die reageert gewoon even netjes: yes true he’s zo big. Zo’n iemand blokkeer je toch meteen? Gadver.
🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲
Alle reacties Link kopieren Quote
Toch maar verwijderd
Alle reacties Link kopieren Quote
Assiral schreef:
30-04-2024 06:55
Omg er staat een walgelijke reactie onder de reels van HVK over Zayn.
Een of ander vaag profiel met 3 volgers zegt:
Prince Zayn is very tall for 2 years old!
He’s the size of a 4 year old!
I love him very much and I want to kiss his gorgeous face many times.

En dan gaan er geen alarmbellen rinkelen, bij moeders nee die reageert gewoon even netjes: yes true he’s zo big. Zo’n iemand blokkeer je toch meteen? Gadver.
🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲
Alles voor de volgers.....
Echt hoe triest is dit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Craziestcatlady schreef:
29-04-2024 23:47
Hoe heet het topic daar en onder welk subforum valt het? Echt vind dat wel kak forum om te zoeken.

Ik ook. Maar misschien moet je je eerst aanmelden om het logischer te krijgen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Craziestcatlady schreef:
29-04-2024 23:47
Hoe heet het topic daar en onder welk subforum valt het? Echt vind dat wel kak forum om te zoeken.
Stuur me maar pb, dan help ik je
Alle reacties Link kopieren Quote
Honingbij_ schreef:
29-04-2024 20:59
Eens. De laatste tijd wordt echt iedere post van Debbie tot op de letter uitgeplozen en beticht van leugens. Verbaast mij altijd weer dat er mensen zijn die het blijkbaar zó boeiend vinden allemaal.

Overigens mods, mag dat wat mij betreft ook gaan gelden voor de Bollens. Daar worden ook nog steeds veel aannames over gedaan, en daarover wordt ook zo ongeveer dagelijks geklaagd in dit topic, maar daar doen jullie dan weer niks mee.


Omdat ze zo hypocriet als de pest zijn. Er word hier van de week zelfs beweerd dat de Bollens naakt zwemmen waar de kinderen bij zijn omdat er een bikinitopje onder grond ligt… dat mag allemaal wél gezegd worden…. Maar o wee als je het over Debbie hebt. Ik begin steeds meer te geloven dat Debbie een linkje heeft met de moderators. Nou wijzig dit bericht maar snel en geef me maar die ban! Dan weet ik zeker dat ik gelijk heb! 👋
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou leuk bericht weer van HVK dat Jayda gewoon een chagerijnig karakter heeft .. leuk als je moeder dit zo er op zet met zoveel volgers
Alle reacties Link kopieren Quote
ChemeneEsmee012 schreef:
30-04-2024 09:08
Nou leuk bericht weer van HVK dat Jayda gewoon een chagerijnig karakter heeft .. leuk als je moeder dit zo er op zet met zoveel volgers

Misschien zou ze minder chagrijnig zijn als er wat meer rust in de tent zou zijn, meer persoonlijke aandacht.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Assiral schreef:
30-04-2024 06:55
Omg er staat een walgelijke reactie onder de reels van HVK over Zayn.
Een of ander vaag profiel met 3 volgers zegt:
Prince Zayn is very tall for 2 years old!
He’s the size of a 4 year old!
I love him very much and I want to kiss his gorgeous face many times.

En dan gaan er geen alarmbellen rinkelen, bij moeders nee die reageert gewoon even netjes: yes true he’s zo big. Zo’n iemand blokkeer je toch meteen? Gadver.
🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲
Ik denk dus dat HvK dat echt niet doorheeft. Ze is niet echt het scherpste mesje in de la.
Alle reacties Link kopieren Quote
ChemeneEsmee012 schreef:
30-04-2024 09:08
Nou leuk bericht weer van HVK dat Jayda gewoon een chagerijnig karakter heeft .. leuk als je moeder dit zo er op zet met zoveel volgers
Maar! Gelukkig is er geen vader die huiselijk geweld kan aanrichten 🤦
Een moeder die openlijk dit soort dingen roept beschadigd een kind natuurlijk niet... Dat doen alleen vaders
Alle reacties Link kopieren Quote
Assiral schreef:
30-04-2024 06:55
Omg er staat een walgelijke reactie onder de reels van HVK over Zayn.
Een of ander vaag profiel met 3 volgers zegt:
Prince Zayn is very tall for 2 years old!
He’s the size of a 4 year old!
I love him very much and I want to kiss his gorgeous face many times.

En dan gaan er geen alarmbellen rinkelen, bij moeders nee die reageert gewoon even netjes: yes true he’s zo big. Zo’n iemand blokkeer je toch meteen? Gadver.
🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲
Ergens verbaasd het me ook niet... Ze vind het ook volledig veilig dat de fotograaf het gat van haar kind blijft showen (ergens op dat profiel van de fotograaf staat ook een foto van baby meisje met haar pruim zichtbaar 🤦)
Ik blijf er een naar onderbuik gevoel bij houden met hoe ze die kinderen flaneert voor eng nekken...
Alle reacties Link kopieren Quote
Mocht iemand mij even de weg willen wijzen op de andere locatie 🤔 kan het ook niet echt vinden
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik sta weer eens versteld van BAM Natalie. Ze heeft een koophuis in Utrecht, een heel duur traject gehad om zwanger te worden en ze gaat 2 dagen per week werken. Hoe kan dat qua kosten?!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Rosemap schreef:
30-04-2024 09:47
Ik sta weer eens versteld van BAM Natalie. Ze heeft een koophuis in Utrecht, een heel duur traject gehad om zwanger te worden en ze gaat 2 dagen per week werken. Hoe kan dat qua kosten?!!
Ze zal eerst wel betaald ouderschapsverlof opnemen, de regels zijn tegenwoordig veel beter qua verlof. Daarnaast vermoed ik dat ze ook via Instagram een mooie inkomstenbron heeft.
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
30-04-2024 07:09
Ik ook. Maar misschien moet je je eerst aanmelden om het logischer te krijgen?
Ik denk dat je een account moet aanmaken op Fok om het topic te zien.
Het topic bevind zich onder sho (Showbizz, Celebs en Gossip) en heet momfluencers #87.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kan je daar ook mensen blokkeren? 😂
Alle reacties Link kopieren Quote
Loucagalinha schreef:
30-04-2024 09:33
Maar! Gelukkig is er geen vader die huiselijk geweld kan aanrichten 🤦
Een moeder die openlijk dit soort dingen roept beschadigd een kind natuurlijk niet... Dat doen alleen vaders
Nou echt hoor pfff .. heb vreselijk te doen met die kinderen

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven