Mommyvloggers - deel 8

25-03-2024 12:56 1969 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
We hebben alweer 7 topics volgekletst over het wel en wee van de mommyvloggers. Hier bespreken we de zelfopgeplakte diagn*ses, de huizen vol met kids die dol zijn op kale spaghetti met kaas en driehoeksverhoudingen waar zelfs de Stelling van Pythagoras niet uitkomt.

Even een korte greep uit de Mommyfluencers-Van Dale:
MB = Michelle Bollen
JvP = Jacqueline van Pelt
HVK = Huisvolkids
Debbie = Theletherfamily

We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285
In deel 4 staat ook nog een toevoeging van de mods, lees dat ook gerust een keer door (in de OP): kinderen/mommyvloggers-deel-4/list_mess ... start=3025
Alle reacties Link kopieren Quote
Vreemd dat hvk over autisme spreekt , terwijl er geen onderzoek is geweest.
Alle reacties Link kopieren Quote
#interessant of #danhoefikernietiederekeerwatovertezeggen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Craziestcatlady schreef:
29-04-2024 18:58
Ligt toch aan het soort bikini?

Een meer sportiever topje heeft dan volgens mij nauwelijks.
Ga je voor 3 hoekjes dan heb je dat idd veel meer.
Dat is waar, voor mij blijft een badpak de veiligste optie.
Daarbij blijft het allemaal toch een soort van schijnveiligheid, mensen met verkeerde intenties komen toch wel aan hun doelen en dat houd je helaas niet tegen.
Tenzij we onze kinderen opsluiten op zolder ofzo 🤪
Alle reacties Link kopieren Quote
MissMuurbloempje schreef:
30-04-2024 08:50
[/b]

Omdat ze zo hypocriet als de pest zijn. Er word hier van de week zelfs beweerd dat de Bollens naakt zwemmen waar de kinderen bij zijn omdat er een bikinitopje onder grond ligt… dat mag allemaal wél gezegd worden…. Maar o wee als je het over Debbie hebt. Ik begin steeds meer te geloven dat Debbie een linkje heeft met de moderators. Nou wijzig dit bericht maar snel en geef me maar die ban! Dan weet ik zeker dat ik gelijk heb! 👋
Zo denk ik er ook over hoor...
andere influencers worden ook soms afgebrand hier, meest gekke aannames komen voorbij.
En dat mag dan allemaal
Wel.
En ik blijf erbij: de influencers plaatsen zelf post waarbij er bij velen van ons vraagtekens ontstaan.
Debbie plaatst eerst dat ze last van pem heeft maar in de post eronder gaat ze dan wel weer naar de kapper, in een luchtballon enz enz...
Sorry maar ik vind het dan logisch dat daar reacties op komen.
Ik gun het haar van harte hoor, dat ze zich beter voelt maar heel eerlijk, geloofwaardig is het niet.
En naar mijn insziens is dat niet negatief of afkraken wat ik nu schrijf.
En dat ik het woord Debbie niet mag gebruiken, sorry zit hier niet in een kleuterklas, leven nog altijd in een vrij land dus als ik dan nu een ban krijg dan is dat maar zo.
Zolang het met respect wordt besproken zie ik niets verkeerds .
En net als velen hier: dan ook strenger op een fam Bollen zijn, daar worden de meest gekke dingen over geschreven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Liselot schreef:
30-04-2024 16:40
Zo denk ik er ook over hoor...
andere influencers worden ook soms afgebrand hier, meest gekke aannames komen voorbij.
En dat mag dan allemaal
Wel.
En ik blijf erbij: de influencers plaatsen zelf post waarbij er bij velen van ons vraagtekens ontstaan.
Debbie plaatst eerst dat ze last van pem heeft maar in de post eronder gaat ze dan wel weer naar de kapper, in een luchtballon enz enz...
Sorry maar ik vind het dan logisch dat daar reacties op komen.
Ik gun het haar van harte hoor, dat ze zich beter voelt maar heel eerlijk, geloofwaardig is het niet.
En naar mijn insziens is dat niet negatief of afkraken wat ik nu schrijf.
En dat ik het woord Debbie niet mag gebruiken, sorry zit hier niet in een kleuterklas, leven nog altijd in een vrij land dus als ik dan nu een ban krijg dan is dat maar zo.
Zolang het met respect wordt besproken zie ik niets verkeerds .
En net als velen hier: dan ook strenger op een fam Bollen zijn, daar worden de meest gekke dingen over geschreven.
Over de Bollens lees ik niks wat niet klopt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bamboetafeltje schreef:
30-04-2024 16:50
Over de Bollens lees ik niks wat niet klopt.
Nou...
Over Debbie lees je dat wel?
Dit is echt meten met 2 maten
Alle reacties Link kopieren Quote
Craziestcatlady schreef:
30-04-2024 17:05
Nou...
Over Debbie lees je dat wel?
Dit is echt meten met 2 maten
Ik lees niks over Debbie. Ik volg haar niet. Dus geen idee.
Alle reacties Link kopieren Quote
En wat denk je over Annemarie in het Instagram familie topic!?!?
Inderdaad met twee maten meten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja die volg ik ook niet. Geen idee wie dat is. Ik lees over de poly en nog wat anderen en vind dat leuk vermaak. Verder niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Craziestcatlady schreef:
30-04-2024 17:05
Nou...
Over Debbie lees je dat wel?
Dit is echt meten met 2 maten
Precies.... bamboetafeltje gooit alles wat ze denkt en insinueert hier op het forum, mag allemaal.
En nee het klopt niet dat de kinderen ongelukkig zijn, en dat ze niet genoeg aan elkaar hadden... dat is door MB zelf in haar Posts gezegd.
Dus aannames die door de tafel wel mogen worden geplaatst?
Alle reacties Link kopieren Quote
Bamboetafeltje schreef:
30-04-2024 16:50
Over de Bollens lees ik niks wat niet klopt.

Joh, jij doet volop aannames over ze.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik mag toch zeggen dat het niet leuk is voor de kinderen om eea terug te zien later? Dat is heel wat anders dan speculeren over bv ziektes bij Debbie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bamboetafeltje schreef:
30-04-2024 17:37
Ik mag toch zeggen dat het niet leuk is voor de kinderen om eea terug te zien later?

Bleef het daar maar bij. :P
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het vermakelijk om te zien. En ik niet alleen, we zitten met twee handenvol collega's die niet vies zijn van naast een leven van gewoon hard werken, een gezin etc wat van dit soort dingen kijken. Is toch leuk het houdt ons van de straat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bamboetafeltje schreef:
30-04-2024 18:06
Ik vind het vermakelijk om te zien. En ik niet alleen, we zitten met twee handenvol collega's die niet vies zijn van naast een leven van gewoon hard werken, een gezin etc wat van dit soort dingen kijken. Is toch leuk het houdt ons van de straat.
Moeten jullie niet werken dan?
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens mij zet MB alleen foto’s er op waar zij goed op staat .. dat Sjakie er niet zo charmant op staat is vaak
Alle reacties Link kopieren Quote
ChemeneEsmee012 schreef:
30-04-2024 20:39
Volgens mij zet MB alleen foto’s er op waar zij goed op staat .. dat Sjakie er niet zo charmant op staat is vaak
Ja dat viel mij ook op! Jacqueline zit er elke keer als een zout zak bij en Michelle helemaal rechtop.

Vindt het trouwens zo armoedig als je je kleine elke keer slapend een restaurant uit moet tillen. Zag het vorige keer ook toen ze uiteten gingen op het filmpje en net weer. Die kleintjes zijn zo moe van de hele dag spelen en buiten zijn. Moet MB per se tot laat uiteten dat de kids daar in slaap vallen. Stop de kids in bed en bestel lekker wat te eten voor de volwassenen. Snap dat je uiteten wilt maar moet het elke keer als de kinderen zo moe zijn. Vind ik best zielig.

En iedereen in de bollen clan (inclusief kleine kinderen) is in onder geval lekker verbrand en rood door de zon (check MB haar nek en borst!!) Lekker slim. Mogen over 20 jaar naar de oncoloog.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk niet dat MB bewust die foto’s uitzoekt, ik denk dat JvP gewoon een stuk nuchterder (ha-ha) is als het gaat om het perfecte plaatje. Voor ze in de bermuda driehoek belandde was ze nog niet oranje en was ze nog designermerkloos, denk dat zij van binnen nog steeds zo is. Heel puur.
Alle reacties Link kopieren Quote
Liselot schreef:
30-04-2024 16:40
Zo denk ik er ook over hoor...
andere influencers worden ook soms afgebrand hier, meest gekke aannames komen voorbij.
En dat mag dan allemaal
Wel.
En ik blijf erbij: de influencers plaatsen zelf post waarbij er bij velen van ons vraagtekens ontstaan.
Debbie plaatst eerst dat ze last van pem heeft maar in de post eronder gaat ze dan wel weer naar de kapper, in een luchtballon enz enz...
Sorry maar ik vind het dan logisch dat daar reacties op komen.
Ik gun het haar van harte hoor, dat ze zich beter voelt maar heel eerlijk, geloofwaardig is het niet.
En naar mijn insziens is dat niet negatief of afkraken wat ik nu schrijf.
En dat ik het woord Debbie niet mag gebruiken, sorry zit hier niet in een kleuterklas, leven nog altijd in een vrij land dus als ik dan nu een ban krijg dan is dat maar zo.
Zolang het met respect wordt besproken zie ik niets verkeerds .
En net als velen hier: dan ook strenger op een fam Bollen zijn, daar worden de meest gekke dingen over geschreven.
D ging vanavond zowaar langer wandelen dan 5 minuten
Alle reacties Link kopieren Quote
suus2016 schreef:
30-04-2024 21:11
Ja dat viel mij ook op! Jacqueline zit er elke keer als een zout zak bij en Michelle helemaal rechtop.

Vindt het trouwens zo armoedig als je je kleine elke keer slapend een restaurant uit moet tillen. Zag het vorige keer ook toen ze uiteten gingen op het filmpje en net weer. Die kleintjes zijn zo moe van de hele dag spelen en buiten zijn. Moet MB per se tot laat uiteten dat de kids daar in slaap vallen. Stop de kids in bed en bestel lekker wat te eten voor de volwassenen. Snap dat je uiteten wilt maar moet het elke keer als de kinderen zo moe zijn. Vind ik best zielig.

En iedereen in de bollen clan (inclusief kleine kinderen) is in onder geval lekker verbrand en rood door de zon (check MB haar nek en borst!!) Lekker slim. Mogen over 20 jaar naar de oncoloog.
Helemaal eens met dit. Dat je een keer (of een paar keer) uit eten wilt snap ik. Maar elke dag omdat de volwassenen dat willen? Kinderen komen totaal niet tot rust toe op deze manier.

En al die 100 bikini kont foto’s hebben we nu ook wel gezien. Ze kan beter even de moeite nemen om die meter papier van L z’n bandjes te knippen. Dat jongetje wordt over een paar maanden al 2 en wordt nog behandeld als een baby.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lisje90 schreef:
30-04-2024 23:17


En al die 100 bikini kont foto’s hebben we nu ook wel gezien.
Ik snap die blote kont steeds in beeld ook niet. En dan gewoon op je Insta plaatsen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lisje90 schreef:
30-04-2024 19:56
Moeten jullie niet werken dan?
We zijn niet onder het werk erover dingen aan het doorsturen hooguit in een pauze.
Alle reacties Link kopieren Quote
lila01 schreef:
01-05-2024 00:06
Ik snap die blote kont steeds in beeld ook niet. En dan gewoon op je Insta plaatsen.
Blijkbaar is ze zelf erg content met haar achterwerk :) Niet dat ik er iets mee heb, vind het zelfs vrij ordinair.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fairytale schreef:
01-05-2024 09:44
Blijkbaar is ze zelf erg content met haar achterwerk :) Niet dat ik er iets mee heb, vind het zelfs vrij ordinair.
Fijn voor haar dat ze er zelf tevreden mee is. Daar gaat het om.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wauw, Elise Boers die even een dagje strand club pakt en €600 lichter is🥲

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven