Oogjes dicht en snaveltjes toe #29

07-06-2014 21:38 1550 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het slaapfrustratietopic deel 29

Waarin:

De laatste lichting babies, te weten Meiske, Dotje, Kees, Popsie en Jan van resp. Tesstan, Luna, 26gelukkig, Alisan en Ensimone, groeit als kool en slaapt als roosjes. Maaiert bloeit op en Dribbeltje vindt rust en gezondheid op het landgoed van Chryssa-zonder-wifi, ons eigen stadsmeisje op het platteland. Waarin Mimpje met bliksembezoekjes tropische hitte naar Nederland brengt en schone lucht naar haar drietal. Waarin Zaza heerlijk doorslaapt terwijl manlief alle nachten doet, en Veulen en Gazelle voorthuppelen door het leven. Waarin Majeba haar eigen grenzen goed bewaakt en thuis de boel weer op de rit krijgt, en de nachten steeds langer worden. Waarin Noppie op tijd rust neemt en niet teveel gaat zwemmen. Loco geniet van de paardjes en de jongens. Yam geniet van de meiden en een man die snel weer lekker aan de bak is.

Waar de tribune vol is met Nops, Jsd, Tess, Chryssa, Alisan, Ensimone, Majeba, Zaza en 26 en natuurlijk wijn en kaas. De droeftoeter weer klaar staat op de schoorsteenmantel, Brocotje als altijd bij ons is, we snel weer meeten en natuurlijk....

iedereen lekker doorslaapt!

Oogjes dicht en snaveltjes toe #28

Oogjes dicht en snaveltjes toe #27

Oogjes dicht en snaveltjes toe #26

Oogjes dicht en snaveltjes toe #25

Oogjes dicht en snaveltjes toe #24

Oogjes dicht en snaveltjes toe #23

Oogjes dicht en snaveltjes toe #22

Oogjes dicht en snaveltjes toe #21

Oogjes dicht en snaveltjes toe #20

Oogjes dicht en snaveltjes toe #19

Oogjes dicht en snaveltjes toe #18

Oogjes dicht en snaveltjes toe #17

Oogjes dicht en snaveltjes toe #16

Oogjes dicht en snaveltjes toe #15

Oogjes dicht en snaveltjes toe #14

Oogjes dicht en snaveltjes toe #13

Oogjes dicht en snaveltjes toe #12

Oogjes dicht en snaveltjes toe #11

Oogjes dicht en snaveltjes toe #10

Oogjes dicht en snaveltjes toe #9

Oogjes dicht en snaveltjes toe #8

Oogjes dicht en snaveltjes toe #7

Oogjes dicht en snaveltjes toe #6

Oogjes dicht en snaveltjes toe 5#

Oogjes dicht en snaveltjes toe #4

Oogjes dicht en snaveltjes toe

Slaapfrustratietopic deel 2

Slaapfrustratietopic deel 1



Het 29e deel alweer van het slaap frustratie topic!

Voor herkenning, tips & trucs, het kwijtraken van frustraties of gewoon een praatje.

Wees allen welkom!



naamleeftijddatumkind.frustratieYamuna326-1-09 / juli '122 meisje geboren!Noppie402-7-10 / 17-4-082Smurfen zijn te vroeg wakkerMajeba3324-10-09/122Broertje loopt!Ark431-2-10 / 2-1-122 Spoco & Aco Alisan39 3 heeft er nu 3 Mimpje28 3-09 / 9-10 / 7-12 3tropische hitte! Jsd321-07 / 8-10 2 Meiske wordt groot! Zaza_Zebra27eind 5-10 / aug '122handleiding kwijt van Veulen Gazelle TessTan3020-03-10 3Stan mag wat langer uitslapen. Meiske vooralsnog geen snavel26Gelukkig3208-10 / 12-13 2 Muppet doet het goed, Keesje nog beterChryssa3227-10-10 / aug '12 2 Terroristen mogen wat langer uitslapen op het plattelandPucker2801-11/ 6-2013 2 R valt zelf in slaap (nu L nog) Lunaster288-2011/ eind 2013 2Lunetje vindt de wereld te mooi om te slapen, Dotje geborenEnsimone37medio 2010, eind 2011 en mei 20143 Nicky, Simone en Jantje- Volendams glorie
Alle reacties Link kopieren
Ja wij gaan dit jaar ook niet naar de appelplukdag in Noppietown. Jammer hoor, vind het altijd heel leuk. Maar we gaan naar iets anders heel leuks. Je kunt jezelf niet in twee-en splitsen he!

Wij hebben een e bakbike, ook zo blij mee!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Nacht goed, Terroristen sliepen zowaar tot 07.00 uur (!!!). Gisteravond nog een mail van de kinderarts. Maandag consult, want hij wil toch live overleggen en het hebben over de groeicurve (blijkbaar is daar iets mee). We gaan het weer zien.



noppie, Succes met het monsterweekend.



26gelukkig, Al iets van die functie gehoord?
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Maandag heb ik het gesprek. En ik vermoed dat ik vanaf dinsdag zelf gesprekken mag/ moet voeren...

Net verjaardag van nichtje gehad. Zo'n verjaardag waar mannen en vrouwen gescheiden staan en je als vrouw niet geacht wordt verhalen over werk te gaan ophangen. Of eigenlijk uberhaupt een mening te hebben.

Merken jullie dat ik een beetje gestresst en lichtgeraakt ben?



Chryssa, pakje is onderweg! Met dhl. Zal de code posten.
Alle reacties Link kopieren
Oh gatver, bestaan dat soort verjaardagen nog dan? Brrr, zou me gek geërgerd hebben, denk ik.



Super bedankt voor het pakje! Zet even je rekeningnummer op de FB, voor de verzendkosten.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt inderdaad als een horror verjaardag. Hier ondertussen een zaterdag met zwembad speeltuin en loopwedstrijd verder. Vandaag gestart met lief en rellie richting schoonfamilie voor verjaardag, ik met smurf naar zwemles en hem daarna naar feestje vriendje gebracht. Ouders komen mij zo ophalen voor feestje neefje waar rellie dan weer afgeleverd wordt door lief doe naar huis doorrijdt om smurf op te vangen. Oh daar zijn mijn ouders. Alles onder controle X-d
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Klinkt inderdaad als een horror verjaardag. Hier ondertussen een zaterdag met zwembad speeltuin en loopwedstrijd verder. Vandaag gestart met lief en rellie richting schoonfamilie voor verjaardag, ik met smurf naar zwemles en hem daarna naar feestje vriendje gebracht. Ouders komen mij zo ophalen voor feestje neefje waar rellie dan weer afgeleverd wordt door lief doe naar huis doorrijdt om smurf op te vangen. Oh daar zijn mijn ouders. Alles onder controle X-d
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Zo zeg, dubbeldruk. Trusten meiden. X
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Morning,



Nacht goed. Terroristen slapen nog. Vandaag kinderarts.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
En chryssa, hoe is het gegaan? Ben je weer thuis met dribs?
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
OW........lees net fb.....gatver
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Pagina 4 dames!!!



Chryssa, sterkte morgen .



Ik heb ook niks bijzonders te vertellen.
Alle reacties Link kopieren
wat een weertje he!!
Alle reacties Link kopieren
En voor Chryssa , voor alle zorgen..
Alle reacties Link kopieren
Lekker weer inderdaad, alhoewel het hier nu begint te betrekken. Dribs ligt in bed, slaapt eindelijk weer een keer meer dan een uur. De afgelopen dagen was het steeds 20 minuten en dan weer huilend wakker. Ben het gesprek van morgen aan het voorbereiden met vragen op papier zetten en het voedsel en gedragsdagboek erop naslaan. Gisteren en vanmorgen weer gewogen en 12.5 kilo. Lijkt me dus dat de metingen en die kilo gewichtsverlies inderdaad wel kloppen.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Weekend....pffff wat een week
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Tja Nop, dan moet je ook maar niet voor courgette gaan spelen



Hier voor de verandering weer flink verkouden en weinig stem. Ben druk bezig een sixpack te kweken door mijn gehoest.

Maar gelukkig heb ik een relaxte groep die redelijk rekening hield met mij.

De komende weken een hoop avondactiviteiten op school en voor school. Geen zin in. De nachten gaan redelijk hier maar het is nog altijd erg vroeg. En als je dan tot kwart voor tien 's avonds een informatieavond hebt..... pffffff
Alle reacties Link kopieren




Wat is het rustig op ons topic! Ik heb stress vanwege huis, R wordt groot en die gaat over een paar maanden naar school waar ik me soms wel zorgen om maak, en L wordt ook groot! Sinds gisteren is hij eindelijk aan de wandel. Hij deed al heel lang een paar stapjes los maar nu loopt hij ook grote stukken. Zo schattig. Dat kontje, die armpjes wijd maar ook wel een dingetje hoor, echt geen baby meer. En dan straks ook R naar school. Ik ga me nog vervelen...
Alle reacties Link kopieren
Wat goed pucker. Ja dan maken ze weer een slag he. Stress om huis omdat?
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Hier ook veel avonden op school majeba. Deze week drie, volgende week ook een.
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het soms echt heel vervelend. Ik maak voor mijn gevoel al best lange dagen en dan de avonden er nog bij. Ik ben zeker 10 uur per dag op school aanwezig, en dan heb ik evengoed nu nog een toets begrijpend lezen hier thuis liggen..... Vraag me echt af wat ik fout doe.



Vannacht heerlijk liggen hoesten.... blegh! Ik denk dat ik de komende nacht maar gewoon wakker blijf, zolang ik zit en sta gaat het nog redelijk. Maar liggen daarentegen.......

Zo de jongens naar mijn ouders brengen, ff een dagje bijtanken.



Jullie nog leuke plannen?
Alle reacties Link kopieren
Vergeet niet dat je 12 weken per jaar vakantie hebt he, die lange werkdagen horen er echt bij. Ik maak ook standaard 10 uur per werkdag zonder de avonden, moet zeggen dat ik 3 avonden inde. Week ook echt koekoek vind maar dat kwam nu even zo uit. Je doet dus niets fout, werkdruk is hoog.

Hier staan de sudderlappen op. Had even geen rekening gehouden met tropische temperaturen maar ach, de jongens vinden het in de winter ook vies en ik had er zin in

Lief staat de zolder vast gedeeltelijk te schilderen en is er achter gekomen dat de gleufvulactie toch iets minder geniaal uitpakt dan hij gedacht had, wellicht toch overstappen op andere techniek. Gister verf en grondverf gekocht..mijn hemel wat een geld dan weer. Denk dat we eind oktober echt bankroet zijn. Maar creatief omgaan met de feestmaanden dit jaar. Belde gister de man van het finyl dat de grond geegaliseerd moet worden voor een optimaal effect. (Lees garantie) dat kostte dan tussen de 800-1000 euro (lees 1100) terwijl het finyl inclusief leggen 500 kost. Hahaha kan dus de komende 10 jaar drie keer nieuw finyl keggen voor dat geld.....mafkees......gaan we niet doen. Dan maar een beetje scheef. Past bij mij

Hoe is het verder bij jullie? Kindjes braaf? (Hier afgelopen week basisschooldraak met grote mond en kleuterpieper) wel twee positieve gesprekken op school, ze doen het goed. Dat is mooi en fijn.Chryssa hoe voel jij je nu, de day after?
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Maar in die 12 weken ben ik veel op school te vinden. En pauzes doe ik niet aan...... Maar goed, meestal sleur ik dit prima maar nu vind ik het ff heel veel.



Kindjes braaf? Whahahaha! Lolbroek!
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,



Nacht hier goed. Dribs wel om 05.00 uur wakker omdat ze haar knuffel kwijt was, maar daarna was ze stil tot 07.15 uur, toen MaaierT luid stampend over de overloop ging: "Ik heb jullie wakker gemaakt, hoor!" .



majeba, Dat zijn inderdaad lange dagen.



noppie, Wat een geld. Ik zou dan inderdaad ook voor finyl leggen gaan, hoor. Dan maar een beetje scheef.



Gaat verder op zich wel, al blijf ik malen. Heb echt dat Zwaard van Damocles gevoel en ik blijf maar omhoog kijken wanneer het valt. Want het gaat vallen, ik weet het gewoon. De vraag is alleen wanneer. Met man er gisteravond nog lang over gepraat en hij heeft dat gevoel ook, alleen heeft hij meer zoiets van: als het valt, dan zien we dat dan wel en dealen we er dan mee. Ik vind dat moeilijk, omdat ik het bijna niet kan verdragen om te moeten wachten op iets vervelends, terwijl ik niet weet wat dat dan is en welke gevolgen het heeft. Ik denk maar iedereen keer: als we er nou achter komen, dan kunnen we erop anticiperen en dingen misschien voorkomen. Maar vooralsnog blijven we in het duister tasten.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Naar hoor Chryssa..... ook omdat je weet dat dat zwaard er ook nog wel heel lang kan hangen, en deze onzekerheid en onmacht dus nog heel lang kan duren.



Ik heb net lekker geslapen. Toch wel fijn als de jongens er een dagje niet zijn.

Je bent anders de hele dag agentje aan het spelen. Ze zullen elkaar heus lief vinden hoor (zo af en toe zie je dat ook wel) maar ménnnnnn, de hele dag meppen en spullen afpakken en gillen enz. Ik ben dat zelf van thuis uit totaal niet gewend en ook Lief herkent dit niet.
Alle reacties Link kopieren
Ze vinden elkaar heus lief, majeba. Zoals je weet hier ook veel vechten, maar de Terroristen zijn ook echt vriendjes. Het hoort er een beetje bij, denk ik.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven