Oogjes dicht en snaveltjes toe #30

12-01-2015 13:51 435 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het slaapfrustratietopic, deel 30.



Waar het begon met een stel vermoeide verse moeders en hun veel te wakkere, verse babies, zijn we nu al ruim vier jaar verder. In dit 30ste deel van de Snavel-saga zijn we inmiddels een nieuwe fase in gegaan. Er is zowaar helemaal niemand meer zwanger, de laatste lichting babies is uitgegroeid tot dreumes en we hebben het al lang niet meer alleen over de lengte van onze wallen.



Dit wordt dan ook het deel waarin: eindelijk iedereen de geneugten van de doorslaapnachten zal leren kennen. Een groot aantal Snaveltjes vertrekt naar school of peuterspeelzaal en daarmee hun moeders een dosis welverdiende rust geeft. Meiske, Dotje, Kees, Popsie en Jan nog even genieten van het klein zijn, maar in rap tempo hun grote broers en zussen achterna gaan. Waarin we mee genieten van Mimpjes ervaringen overzees, maar haar ook erg missen. Waarin Majeba zichzelf de wereld gunt omdat ze dat zo ontzettend verdient, Noppie zoals altijd heel veel leuke dingen blijft organiseren maar zichzelf ook af en toe op de bank parkeert met Netflix, LunaSter geniet van de pas verworven betere nachten, Jsd natuurlijk weer sexy, slim en succesvol is, 26Gelukkig gestaag omhoog klimt op de carrièreladder, Arc mooie paardrijtochten blijft maken, geniet van haar jongens en Broco'tje natuurlijk altijd bij ons is, Zaza geen natte broeken meer hoeft te verschonen en Gazels temperament aan manlief overlaat, TessTan iets minder achter haar jongste Duracellkonijntje aan hoeft te rennen, Pucker een beetje lucht krijgt nu R. naar school gaat en het daar naar zijn zijn heeft, Ensimone haar grenzen op het werk goed bewaakt omdat ze het al druk genoeg heeft, Alisan zich zoveel beter voelt dan een tijd geleden, Chryssa vrolijk verder blogt op haar boerderij, terwijl de Terroristen door de modder rollen, er voor Yamuna snel wat makkelijker tijden aanbreken en Linjmh even bij kan komen van al het studeren, terwijl haar kleine braaf in zijn peuterbed blijft liggen.



Inmiddels heeft iedereen plaatsgenomen op de tribune, dus de wijn (en Cola Light) vloeit rijkelijk. De Droeftoeter en de sjaaltjes rouleren tussen de wederhelften, want mannen zijn nou eenmaal nog veel moeilijker op te voeden dan kleine kinderen.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Topic dood of mijn computer overleden?
Slapen is goud
Dood

Ik heb mezelf een forum-dieet opgelegd. Ik ga minder vaak kijken en alleen op de startpagina.

Verder gaat alles hier goed, 43 uur per week werken is nog steeds te veel. Wel heel blij met mijn bankrekening, ik krijg nl wel betaald voor die 43 uur!
Alle reacties Link kopieren
Zwaai!

Ben nogal moe en maak weinig mee momenteel. Ben alleen maar aan het werk voor mijn gevoel.

En Uk is inmiddels bijna continu ziek of onderweg naar ziek. Elke keer wat anders dus de huisarts kan er ook niet zo veel mee. Hij is lijkbleek met dikke zwarte kringen onder zijn ogen. Lief en ik ook want we hebben nu twee kinderen die 's nachts spoken......

Heb overigens mijn intake gehad bij een psych. Heb nu nog geen goed gevoel/klik bij deze vrouw maar wil het wel een kans geven.
Alle reacties Link kopieren
Oe majeba heftig. Weet je waarom de klik er niet was?
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Jeemig zeg, 12 dagen geen reactie. ! Gebeurt er op fb nog wat of hebben jullie mij eraf gegooid?



Majeba, wat rot. Het klinkt als bij mijn zusje, daar zijn de kinderen ook om de beurt ziek. En dan ook echt ziek. Zwaar hoor.



Hier alles goed. Popsie wordt groot. Ik hoorde haar vandaag een konijntje nadoen en ze had idd de goede blz in het boek te pakken. Zoon en meiseltje waren met de racebaan aan het spelen (met veel ruzie) en popsie zat er heerlijk middenin, de autos aan te geven, zo schattig.

Ze gaat nu langzaam over naar 1 slaapje, is nog steeds superschattig maar heeft ook een temper, is snel boos. Wil bovenop de andere twee zitten als ze tv kijken, wat afentoe wat strijd oplevert.



Morgen weer een lekkere relaxte dag, zoon bij vriendje en meiseltje lange psz.



Xx
Alle reacties Link kopieren
Zwaai!



Beetje doods is het hier wel inderdaad. Alisan, op fb gebeurt er ook niet zoveel. Ik denk dat iedereen druk is met het echte leven?
Alle reacties Link kopieren
Ja sorry.. druk druk druk.. FB vind ik makkelijker om bij te houden dan hier en fijner, beslotener
Wat is er met de snavels gebeurd?
Alle reacties Link kopieren
We verstoppen ons...
Zo grappig dat zelfs jáááren later er nog moeders (althans ik denk dat ik niet de enige ben) op dit topic terecht komen als er midden in de nacht gegoogeld wordt op help-baby-slaapt-niet ;-)

Voor het zeer onwaarschijnlijke geval dat één van de trouwe topic-leden dit nog leest: ik heb er veel steun aan gehad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven