Vanaf oktober 2010 kindvrij-deel 21-

01-09-2014 16:40 2995 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer een nieuw deel. Klets gezellig mee over van alles behalve vieze luiers, kotsdoekjes en ander kinderongemak
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn DG!
I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je tip DG! Ik zal het eens gaan doen. Ik wil de visite ook op een laag pitje elninjoo, maar vriend vind het zo gezellig als er eens wat langs kom wat ik ook snap. Maar ja ik werk van 9 tot half 6 nu vanaaf nog boodschappen doen, eten koken, afwassen, koffie zetten, visite ontvangen, eer dat dat allemaal gedaan is is het ook half 9 en dan blijft het ook nog eens plakken tot half 11/11 uur. En dan de volgende dag weer om 6.00 uit om mn vriend weer met alles te helpen en de hond uit te laten, eten maken. Dit is gewoon even hectisch voor me en dat ben ik niet gewend. Heb ook veel slaap nodig en ben heel snel vermoeid. Maar goed komt allemaal weer goed. Verlang naar zaterdag 17.00 eindelijk weekend. Dan nog paar dagen voor de kerst werken en dan 5 dagen vrij, heerlijk! Leef er echt naar toe.

En DG ik ga je tip echt even proberen vanaaf, denk echt dat het veel scheelt.

Koek veel plezier in de sunshine
Leef & laat leven!
Goed zo Chick, gewoon doen en wat let je om om 22u te zeggen, goh is t alweer zo laat, nou ik ga m'n tanden maar eens poetsen, jullie komen er wel uit he! Doegggg



Ik vind het soms moeilijk om visite 'eruit te zetten' als ze te lang blijven hangen en daarom spreek ik voortaan een eind-tijd af; leuk dat we afspreken maar ik heb tot zo-en-zo-laat.

Jammer genoeg ook geboren uit gezondheidsoverwegingen maar het bevalt me zo goed dat ik het erin houd. Scheelt me zoveel stress en vermoeidheid die ik toch al genoeg heb!

Werk je ook nog in het weekend? Aiii helemaal zwaar dan! Toch geen 6 dagen of zo mag ik hopen?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ga het doen hoor DG! Ik vind het ook lastig om visite weg te jagen. Komt zo nors over en niet aardig vind ik altijd. Maar ja ben nu al gesloopt hoor, kom niet ff aan rust toe. Ik hoop dat dit niet te lang duurt, want trek dit geen maanden. Nee hoor ik werk geen 6 dagen gewoon 5 dagen. Maar werk van dinsdag t/m zaterdag. Maar vermoeiend is het nu wel. Ben dr nu al klaar mee! Maar goed zal hier veel klagen, want ben nu ook strond chagerijnig. Ik heb nu ook een kort lontje, en niks gaat naar mn zin. Moet nog veel te veel doen! Jeetje wat kan ik hier nog chagerijniger van worden als ik dit typ
Leef & laat leven!
Heeft ie geen vrienden/familie die overdag vrij zijn, zodat ze overdag kunnen langskomen om 'm gezelschap te houden? Dan zijn ze weer mooi weg als jij vermoeid thuiskomt uit je werk. Kan me voorstellen dat je 's avonds geen trek meer hebt in drukte. Ik wil ook gewoon lekker onderuit op de bank als ik uit m'n werk kom. Zeker nu met die donkere grauwe wintertijd, dan is m'n energiepeil dramatisch laag.
Alle reacties Link kopieren
Ja heeft tie wel hoor elninjoo, maar in de avond komen al die voetbalvrienden langs. Die werken ook allemaal overdag! En ja mijn energiepeil is bijna altijd laag, zomer en winter. Ben gewoon chronisch vermoeid. En ben idd van op de bank ploffen na het werken en eten, maar dat zit er nu niet in helaas
Leef & laat leven!
Alle reacties Link kopieren
Ja heeft tie wel hoor elninjoo, maar in de avond komen al die voetbalvrienden langs. Die werken ook allemaal overdag! En ja mijn energiepeil is bijna altijd laag, zomer en winter. Ben gewoon chronisch vermoeid. En ben idd van op de bank ploffen na het werken en eten, maar dat zit er nu niet in helaas
Leef & laat leven!
Ik zou 'n krat bier klaar zetten voor die mannen en lekker op bed dvd gaan kijken.
Chick Zou de visite duidelijk maken dat je ook nog een eigen leven wil en dat als ze lang willen komen ze tot 21.00 welkom zijn en daarna dienen ze te verdwijnen zodat je ook nog tijd samen heb.



Ik zou kerst werken maar omdat ik mij nu ziek heb gemeld denk ik dat ik kerst ook niet werk en dat ik lekker 2 dagen op bank kruip met boeken en dvd`s. Geen zin in al dat verplichte pootje geven bij familie thuis. Ze weten niet beter of ik werk en hou dat ook maar lekker zo
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,

Ik heb gisteren de mannen om half 10 de deur gewezen, was er ff helemaal klaar mee met de visite. Vanavond wou ik ook geen visite en morgen ook niet. Nee gewoon ff paar dagen niks, ik raak er ook zo chagrijnig van. Vind het heel fijn dat iedereen met hem mee leeft en hem een warm hart toedraagt, maar ze mogen ook een beetje rekening met mij houden. Ik werk 5 dagen en ook nog het huishouden en alles voor m'n vriend doen, dat breekt me nu na een week al op. Ben het niet gewend om zo te zorgen voor iemand en vind het ook niks eigenlijk

Maar goed weer even genoeg geklaagd. Mag nog werken tot 17.00 en dan eindelijk weekend, kan ik bijkomen en even lekker niksen. Even me - time!
Leef & laat leven!
Go chickie, heel goe dat je voor jezelf opkomt! Echt hoor, niet schuldig gaan voelen of zo dat is echt niet nodig!!!



Single beterschap, ik hoop dat je gauw weer opknapt. Het is ook gewoon weer om weg te kruipen binnen met de kachel aan, dekentjes, lekkers en gezapige films etc.



Ik heb vanmiddag, geloof t of niet, het centrum overleefd met kerstshoppen. Ik moest nog steeds naar Douglas voor wat foundation testers, en toen ook mezelf maar weer eens flink verwend met nieuwe bijoux, een glitter vest, nagellak en nieuwe lingerie

Want geloof het of niet, deze dame heeft gewoon een date op 2e kerstdag. I figured, als ik dan toch single ben, ook al woon ik nog bij ex, hij is er toch niet, en ik kan wel weer eens een leuke oppepper gebruiken. Niet dat ik alweer een relatie wil hoor, gewoon gezellige avond met een zeer aantrekkelijk manspersoon
Zo ik kom ook weer eens binnen denderen. Voor iedereen hier alvast fijne dagen!





Magdaman en ik hebben vandaag staan zwoegen op een geroosterde pompoensoep. Past lekker bij dit weer geloof ik, heb er nu al trek in.

Verder staat onze kerstboom nog steeds niet, geen zin. Misschien doen we het nog, misschien dit jaar gewoon niet. Al heb ik wel kerst stickers op het voorraam geplakt vanochtend



En mijn fiets is stuk. Grumble. Niet handig aangezien ik die doordeweeks dagelijks gebruik voor mijn werk. Gelukkig heb ik een enorm handige man die van alle markten thuis lijkt te zijn. De nieuwe spaken zitten al in mijn achter wiel, morgen gaat hij de rest doen, fijn!



Gerbera, leuk dat je een date hebt met kerst! Ben benieuwd of het daarna voor herhaling vatbaar is haha
Chick, jij heel veel sterkte met je vriend. Kan me voorstellen dat je het na een week met al die visite nu al helemaal zat bent. En dan ben jij ook nog chronisch vermoeid, goed dat je een grens hebt getrokken.



Single: Heb toevallig zojuist je topic over je werk gelezen. Heel veel sterkte met alles en goed dat je je ziek gemeld hebt. Wat je meegemaakt heb op je werk is niet normaal en hakt er enorm in. Gelijk heb je dat je lekker niks gaat doen als je er geen zin in hebt.
Alle reacties Link kopieren
Hey wat leuk DG een date op 2e kerstdag, hoe romantisch is dat?

En wat als het nou wel op een relatie uit loopt....je mag toch ook weer gelukkig worden met iemand. En schijt aan ex hoor, daar heb je niks meer mee te maken als het over en uit is. Gesloten boek



En ja was best lekker die visite weg te jagen, was er gewoon klaar mee. Ben zoiezo al een pittige tante en zeg toch snel wat ik denk. Maar wil niet altijd als een bitch over komen. Dus ja soms beetje water bij de wijn, maar ben ik niet zo goed in. Tegen vriend ben ik ook al aardig hard, zo van niet zo jammeren en klagen zijn ergere dingen op de wereld. Maar dat valt bij sommige mensen in het verkeerde keelgat Maar jeetje wat zijn mannen toch watjes hè! Kan ik al helemaal niet hebben!



Magdalan, ik wens jou ook alvast fijne feestdagen en dat kan ook zonder kerstboom hoor. Heb nu toch geen kerst gevoel. En succes met je fiets! En voor iedereen geniet nog lekker van je weekend en waarschijnlijk korte werkweek. Ik hoef maar 2 dagen volgende week, heerlijk.
Leef & laat leven!
Magdalan bedankt, ik baal er van hoe het nu allemaal loopt. Ben ook niet echt het vrolijkste wezen wat nu rond loopt op aarde zit er echt helemaal door heen.



Chick voor jezelf opkomen is alleen maar goed soms heb je geen keuze.
Chick en single:
Bedankt silvershadow jij ook een terug
Alle reacties Link kopieren
quote:DappereGerbera schreef op 18 december 2014 @ 17:38:

Goed zo Chick, gewoon doen en wat let je om om 22u te zeggen, goh is t alweer zo laat, nou ik ga m'n tanden maar eens poetsen, jullie komen er wel uit he! Doegggg



Ik vind het soms moeilijk om visite 'eruit te zetten' als ze te lang blijven hangen en daarom spreek ik voortaan een eind-tijd af; leuk dat we afspreken maar ik heb tot zo-en-zo-laat.

Jammer genoeg ook geboren uit gezondheidsoverwegingen maar het bevalt me zo goed dat ik het erin houd. Scheelt me zoveel stress en vermoeidheid die ik toch al genoeg heb!

Werk je ook nog in het weekend? Aiii helemaal zwaar dan! Toch geen 6 dagen of zo mag ik hopen?



Doe ik ook! Klinkt heel vermoeiend hoor Chick.. denk aan jezelf!

Ik ben sowieso niet (meer) van het lang afspreken, op een gegeven moment ben ik er gewoon klaar mee.



Dus idd DappereGerbera, zo doe ik dat ook. Laatst had ik 's middags met een vriendin afgesproken, maar ik heb het al best druk dus toen heb ik ook gezegd dat ik om 17.00u weg moest.

Want ze vroeg of ik bleef eten en dan 's avonds films kijken, heel leuk hoor, maar ik weet dat ik daar dus heeeel onrustig van word, zeker als ik nog genoeg te doen heb. (ook als ik het niet druk heb trouwens haha, volgens mij ben ik ook gewoon niet zo sociaal, althans het moet niet te lang duren )



Nou, ik wens jullie allemaal alvast hele fijne Feestdagen!!
Leuk filmpje!

http://www.telegraaf.nl/t ... jgt_zijn_vet__.html?vp=32

Die moeder spoort echt niet dat ze haar kutkoter zo z'n gang laat gaan, maar gelukkig krijgt ie 'n koekje van eigen deeg
quote:elninjoo schreef op 22 december 2014 @ 17:07:

Leuk filmpje!

http://www.telegraaf.nl/t ... jgt_zijn_vet__.html?vp=32

Die moeder spoort echt niet dat ze haar kutkoter zo z'n gang laat gaan, maar gelukkig krijgt ie 'n koekje van eigen deeg die is idd erg grappig. En tenenkrommend.
Yessss je klinkt aardig sociaal maar iedereen heeft een grens, bij de een is die sneller bereikt dan bij de ander, en dan zijn er ook nog mensen die er structureel overheen (laten) gaan... Zo iemand was ik, totdat ik volledig opgebrand was en besefte dat het zo niet langer ging. Gek genoeg accepteert iedereen het, en áls ik nu in gezelschap ben, ben ik ook nog eens een leuker mens!
Single en Chick, hoe gaat het nu? Ik hoop goed. Ik heb de kerstinkopen binnen en heb best wel zin in kerst. Lekker rustig met mensen die ik graag om me heen heb.
Alle reacties Link kopieren
Haha een heerlijk filmpje elninjoo! Wat een vervelend kind die had gelijk al een klap gehad van mij, of had even dat karretje terug tegen hem aan geduwd, valt het vanzelf wel om. En dan ook toe laten als ouder zijnde, dan is het verstand ook ver te zoeken bij de ouder zelf.



@ Silvershadow bedankt voor de knuffel, en iedereen voor de lieve woorden en tips.



@DG jou tip heeft heel goed gewerkt, en zelfs m'n weg jaag techniek ook. Pfff waren we gisteren lekker samen, wat denk je? Staat er een maat aan de achterdeur, maar normaal is die open zodat iedereen kan binnen lopen. Maar had er geen zin in dus heb niet open gedaan aan de achterdeur. Staat tie weer aan de voordeur, heb me eigen stil gehouden en toen is hij weg gegaan. Maar kan er niet tegen als ze weten dat ik dan de hele week gewerkt heb en dan staan ze ook nog ongevraagd voor m'n neus. Nee gisteren en vandaag waren mijn 2 vrije dagen en had geen zin in visite.

Voor de rest gaat het goed met vriend, hij herstelt al aardig snel en kan steeds meer al zelf. Is ook al naar boven geweest en onder de douche geweest, want bah hij had al een week niet gedoucht, zeg dat gaan we nu mooi doen. Morgen en woensdag werken en dan heerlijk 5 dagen vrij heb er zo zin in!!

Oh ja DG laat je na de 2e kerstdag weten hoe je date gegaan is?

Wens iedereen alvast fijne feestdagen en een gelukkig en gezond en kindvrij 2015!! Dat we weer gezellig veel berichtjes mogen posten over ons kindvrij leven, zonder zorgen en zonder verplichtingen! Denk dat dat wel gaat lukken hier bij iedereen
Leef & laat leven!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je vriend al meer zelf kan chick. Scheelt al een hoop.



DG, wat leuk een date op 2e kerstdag. Veel plezier!



Hier op naar een kerstavond en kerstdagen vol met vrienden en familie, erg veel zin in. Fijne dagen allemaal!
I would rather shit in my hands and clap
Ik zou vandaag naar een vriendin gaan en daar blijven slapen maar de planning was toch even anders. Kat bleek ineens een groot abces aan zijn oor te hebben. Dierenarts laten komen die dat even vakkundig open sneed.

Kat over de flos, bureau zag er uit als een crime scene met overal bloedspetters en het advies om hem de komende dagen in de gaten te houden en antibiotica te geven, 2x per dag.



Vriendin maar afgebeld dus vandaag nog een dagje extra thuis voor mijn "kind". Gelukkig neemt ie braaf zijn antibiotica (goed opgevoed), is hij niet meer boos op me en ziet zijn oor er redelijk goed uit.

Beetje Serious Request kijken, beetje haken, heb nog een stuk of tig kleurboeken, een paar duizen ebooks en een bovenverdieping die opgeruimd moet worden. Kom de dag wel door



Op naar een kindvrij 2015 (en 16 en alles wat er op volgt).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven