Wishbonebike of Bandits en angels

06-05-2016 17:00 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje wordt bijna 2, maar loopt nog niet los. Hij doet het rustig aan Hij is ook kleinvan stuk.



Voor zijn verjaardag wil ik zo'n drie in een loopfiets geven. Die hij dus nu nog als drie wieler kan gebruiken en straks als twee wieler.



Ik twijfel tussen de wishbonebike en de Bandits en angels. De eerste vind ik er vrij groot en lomp uit zien. De tweede is een slagje kleiner. Ook de prijs verschilt nogal.



Maar het gaat mij er om welke het beste is! En fijnste in gebruik.



Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Druktemaker1987 schreef:
22-09-2018 09:23
Wij hebben de bandits en angels 4 in 1 , kind is net 2 en niet zo groot maar is er eigenlijk al te groot voor.
Ding is echt klein
Ja dat dacht ik al. Had ook gelezen dat kind snel met zn hielen tegen de achterkant aan zit. Balen! Leek me juist ideaal formaat voor in huis.

Dus wat zal ik doen... Trybike (hout/staal) of Wishbone (hout/plastic)?
Wbb zonde om te kopen!! Wij mochten m lenen Vd buren.
Zoon is net 2 weken 2 jaar en fietst nu sinds paar dagen op 12inch fiets met zijwielen. Wbb heeft hij 3x opgezeten. Onding breed en lomp (niet zwaar)en kan niet mee id auto. We hebben een 1st Bike loopfiets gekregen met verlagings setje. Topding!! Licht en past makkelijk id auto. Door t verlaging setje kan ie makkelijk bij de grond. En redden ze t prima met 2 wielen ipv 3.
Bovendien is t plastic van 1st bike steviger en makkelijker in onderhoud dan t hout van WBB. De wbb buiten laten staan in de regen is geen optie. 1st bike kan dat prima mee.

http://www.firstbike.com/
Alle reacties Link kopieren
Druktemaker1987 schreef:
22-09-2018 09:23
Wij hebben de bandits en angels 4 in 1 , kind is net 2 en niet zo groot maar is er eigenlijk al te groot voor.
Ding is echt klein

Wij gaan hem ook weer verkopen. Ik vind het echt een miskoop. Zoon is ook 2 en hij is al maanden te klein. Hij zit ook niet goed op het zadel, gaat er voor zitten. Ik ga denk ik nu voor de puky kijken.
Alle reacties Link kopieren
Tinkeltje33 schreef:
27-09-2018 10:40
Wij gaan hem ook weer verkopen. Ik vind het echt een miskoop. Zoon is ook 2 en hij is al maanden te klein. Hij zit ook niet goed op het zadel, gaat er voor zitten. Ik ga denk ik nu voor de puky kijken.
Dat doet mijn dochter idd ook.
En steeds met dr hielen tegen de achterkant stoten ook
Alle reacties Link kopieren
Wel jammer, we hadden er wel hogere verwachtingen van. De reviews van de site waar we hem kochten waren positief. Maar iedereen die ik ken en dezelfde heeft, geeft hetzelfde verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Hier wordt de wbb al drie jaar veel gebruikt. Oudste dochter kreeg hem voor haar eerste verjaardag en fietste er al mee weg voordat ze kon lopen. Als driewieler veel rondom huis gebruikt. Later als tweewieler veel ritjes mee naar de stad. Ik heb overigens altijd geweigerd hem te dragen, ik liet hem gewoon liggen en vertelde dat een ander kind er vast heel blij mee zou zijn. Met frisse tegenzin fietste dochter dan toch maar verder.

Nu gebruiken we hem voor jongste dochter, die fietste er al voor haar eerste verjaardag zo op weg.

Het is inderdaad best een groot ding, maar als ik kijk hoeveel we hem gebruiken heb ik die ruimte er wel voor over. Overigens gaat hij ook gewoon mee in de auto, past prima.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven