Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met een bmi van 30+

16-11-2016 11:06 771 berichten
Topic voor afvallen bij een hoge bmi.

Dit topic is niet bedoelt voor de 'slanke' formummers die voor de feestdagen 3kg kwijt moeten maar voor de forummers die echt naar een gezonde bmi willen, dus serieus wat kilo's moeten verliezen.



Ik zal later deze tekst wijzigen en een tabel maken als er meer mensen mee willen doen.



Wil je mee doen? Vul deze dan even in:

Nickname:

Leeftijd:

Startgewicht:

Streefgewicht:

Methode van afvallen:



afvallen naar een gezond gewicht Nicknameleeftijd methodestartgewichtstreefgewichthuidige gewichtafgevallendatum gewichtSaartje00740EGA1107588,8-21,217/4paper-clip41>bewegen, bewust eten95,17376,6-18,510/4Hollandstheemutsje42minder eten, meer bewegen11085100-1010/4janneketanneketoverheks37gezond eten,weight care98,88589,2-9,613/40401201624dieet, bewegen122107111,5-8,518/4Beelicious33dieet + bewegen98,48090,7-7,717/4Elf_22eetmeter786071-727/3LL0915l26gezond eten847079,3-4,73/4Badlands33>bewegen, gezond eten10693103,3-2,76/3Indie47bewegen82<7081,0-110/4Cootjecatootjegezond eten, meer bewegen898088,4-0,427/3DKB2223gezond eten, kcal tellen, sportschool110100108,5-1,518/4Mepi23meer bewegen, minder snaaien11480114-17/4een maand niet gereageerd:3 aprilaardbeitje89?leest mee???-7,529/1Ma-de-lief-ke40kcal tellen927290-2,413/2puss in bootz455:2878086,6-1,416/2Rozediamant20gezonder eten, meer bewegen107,985106,4-1,520/2boannan42 kcal tellen90,77087,3-3,4the_healthy24sporten en opletten91,37087,2-4,120/2ranma24>bewegen, gezond eten kcal tellen105,288100,7-4,513/1Watermeloenn22gezond eten, niet snaaien, bewegen116,275109,7-7,330/1



*sta je er nog niet bij? Dan heb ik nog geen tijd gehad om je erbij te zetten. Komt goed!



let op! Maandag = weegdag. Zet in je post je huidige gewicht en hoeveel je in totaal bent afgevallen en dat zet ik je erbij in de tabel!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het lastig om te bepalen of ik ben afgevallen... het gewicht van 122 was namelijk met schoenen en kleding aan.

Maar vanmorgen voor het douchen was ik 119.5 ofzo... dus ik denk dat ik wel iets ben afgevallen, 0.5 kilo
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik ben 24 jaar
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Alle reacties Link kopieren
De weegschaal gaf vanmorgen 97,8 aan. Dat betekent 1,1 eraf in 2 weken tijd, dat is namelijk de laatste keer dat ik me heb gewogen.
Goed bezig dames!



Vinden julllie het oké om het topic actief te houden? Dus een maand geen gewicht doorgegeven dan ga je uit de tabel?

De tabel bijhouden is best veel werk. Graag op #maandag#weegdag je gewicht en totale aantal afgevallen kilo's vermelden.
Alle reacties Link kopieren
quote:beelicious schreef op 21 november 2016 @ 14:54:

Goed bezig dames!



Vinden julllie het oké om het topic actief te houden? Dus een maand geen gewicht doorgegeven dan ga je uit de tabel?

De tabel bijhouden is best veel werk. Graag op #maandag#weegdag je gewicht en totale aantal afgevallen kilo's vermelden. dank je wel Beelicious!
not all who wander are lost
Alle reacties Link kopieren
quote:beelicious schreef op 21 november 2016 @ 14:54:

Goed bezig dames!



Vinden julllie het oké om het topic actief te houden? Dus een maand geen gewicht doorgegeven dan ga je uit de tabel?

De tabel bijhouden is best veel werk. Graag op #maandag#weegdag je gewicht en totale aantal afgevallen kilo's vermelden. Klinkt goed, Beelicious!
Alle reacties Link kopieren
quote:beelicious schreef op 21 november 2016 @ 14:54:

Goed bezig dames!



Vinden julllie het oké om het topic actief te houden? Dus een maand geen gewicht doorgegeven dan ga je uit de tabel?

De tabel bijhouden is best veel werk. Graag op #maandag#weegdag je gewicht en totale aantal afgevallen kilo's vermelden.



Wat mij betreft prima.



Hoe is iedereens weekend geweest?



Hier te veel gegeten, gisteren een feestje gehad dus de taart en alle lekkere hartige hapjes gingen er goed in



Dat blijf ik moeilijk vinden, ik heb namelijk het gevoel dat ik mijzelf alles moet ontzeggen en dat vind ik niet eerlijk. Ik weet dat dit niet zo is, moet gewoon een betere balans vinden en daar daar kan best een stukje taart bij af en toe.



Nou ja, nieuwe dag, nieuwe kans. Ik ga vanavond op de weegschaal, wordt vervolgd.
Ik had een 'godstraftonmiddellijk' momentje. Ik had honger toen ik vanmorgen met 2 huilies naar de supermarkt ging. Daar kocht ik een zak met 206g aan twixjes, nu ben ik super misselijk. Vanavond eten we gezond en geen toetje. Andijviestamppot met een hamburgertje. Heb keelpijn, dus kom wel aan mijn 2l water haha
Alle reacties Link kopieren
quote:LL0915 schreef op 21 november 2016 @ 15:47:

[...]





Wat mij betreft prima.



Hoe is iedereens weekend geweest?



Hier te veel gegeten, gisteren een feestje gehad dus de taart en alle lekkere hartige hapjes gingen er goed in



Dat blijf ik moeilijk vinden, ik heb namelijk het gevoel dat ik mijzelf alles moet ontzeggen en dat vind ik niet eerlijk. Ik weet dat dit niet zo is, moet gewoon een betere balans vinden en daar daar kan best een stukje taart bij af en toe.



Nou ja, nieuwe dag, nieuwe kans. Ik ga vanavond op de weegschaal, wordt vervolgd.Hier ook 2 verjaardagen... heb op beide een stuk taart gegeten, maar dan in plaats van mijn lunch, zo praat ik het nog een beetje goed voor mezelf haha!
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Alle reacties Link kopieren
quote:beelicious schreef op 21 november 2016 @ 14:54:

Goed bezig dames!



Vinden julllie het oké om het topic actief te houden? Dus een maand geen gewicht doorgegeven dan ga je uit de tabel?

De tabel bijhouden is best veel werk. Graag op #maandag#weegdag je gewicht en totale aantal afgevallen kilo's vermelden.



Dank je wel dat je het wilt bijhouden in de tabel!

Wat betreft je voorstel mbt een maand geen gewicht doorgeven is uit de tabel lijkt mij prima.



Hier was het resultaat vanmorgen 90,9 kg dus 1,1 eraf
Vanmorgen 86.7 dus 0.3 eraf.



Nou na die 7 bier zaterdag vind ik het nog niet zo gek.
Alle reacties Link kopieren
Hier vanmorgen 92 precies.

Dus 0,5 er af
Alle reacties Link kopieren
is het oké als ik morgen even mijn gewicht doorgeef?
Volg het pad van jou dromen, niet de snelweg van andermans verwachtingen.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat ik hier maandag mijn gewicht gepost had maar kan het niet meer terug vinden.

84 kilo dus -1
Beelicious ik zie dat mijn startgewicht verkeerd staat, die staat op 82,4 in plaats van 95,1 wil je dat aanpassen svp ?



Gisteren lekker bewogen, ik zat gisteravond op 20.209 stappen het was een drukke dag
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond gefailed. Onverwacht ergens blijven slapen... En toen kwamen de pepernoten savonds ineens tevoorschijn en verdwenen zo in mn mond. Gelukkig niet veel gehad, maar baal er wel van.
Ik heb net een lekker mager recept gemaakt.

Grote ovenschaal vol en nu met een aardappeltortilla en morgen de andere helft met een beetje pasta.







En het recept vind je als je doorklikt op "maken" onderaan de foto op deze pagina.

https://nl.pinterest.com/pin/259519997255415131/



(ik vond 35 minuten op 250 graden genoeg)
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 23 november 2016 @ 18:19:

Ik heb net een lekker mager recept gemaakt.

Grote ovenschaal vol en nu met een aardappeltortilla en morgen de andere helft met een peetje pasta.



[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... 5c637f.jpg[/img]



En het recept vind je als je doorklikt op "maken" onderaan de foto op deze pagina.

https://nl.pinterest.com/pin/259519997255415131/



(ik vond 35 minuten op 250 graden genoeg)Hmmm ziet er lekker uit! Ik ga even een kijkje nemen op die site
Alle reacties Link kopieren
Wauw dames,

Laat ik beginnen dat het van jullie allemaal enorm knap is om deze stap te maken.

Of je nu wel of geen slechte week hebt (gehad) blijf elke dag positief doorgaan. Dat zal namelijk de doorslag gaan geven.



Zet m op! Jullie kunnen t
Alle reacties Link kopieren
Ziet er lekker uit Puss! Komt hier op mijn lijstje
Alle reacties Link kopieren
Pff... Hier gisteren wel mijn beweging gehad! We zijn aan het verhuizen (naar een tijdelijke woning) dus volop dozen en meubels gesjouwd. Kom maar op met die calorieën verbranding! Haha
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
quote:paper-clip schreef op 23 november 2016 @ 12:01:

Beelicious ik zie dat mijn startgewicht verkeerd staat, die staat op 82,4 in plaats van 95,1 wil je dat aanpassen svp ?



Gisteren lekker bewogen, ik zat gisteravond op 20.209 stappen het was een drukke dag



Fixed!



Sorry heb een bizar drukke week gehad! Ga me deze week meer op het topic storten. Van sporten is het nog niet gekomen. Van kleinere porties wel \o/
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 22 november 2016 @ 07:37:

Vanmorgen 86.7 dus 0.3 eraf.



Nou na die 7 bier zaterdag vind ik het nog niet zo gek.



Hierboven was dinsdag.



Ik heb me gisteren nog even gewogen (eigenlijk wil ik dat echt maar 1x per week doen maar kon het niet laten) en *jeuj* 86 kilo. Die 2 dagen héél streng in de week leveren wel echt wat op.
Dit topic is niet (meer) op mij van toepassing aangezien ik de afgelopen 9 maanden al van 30,2 naar 22,4 ben gegaan en m'n streefgewicht nadert, maar ik wil iedereen die aan dit traject begint heel veel succes wensen. Echt, je voelt je zoveel beter als je je doel eenmaal hebt bereikt, om van de gezondheidswinst nog maar te zwijgen.



Wat mij overigens enorm heeft geholpen, is van mijlpaal naar mijlpaal streven: -5, -10, onder de 80 etc. Bij elke mijlpaal heb ik mezelf een kado gegeven. Ook bijhouden in een app helpt goed, voor Android kan ik Libra aanraden.
Alle reacties Link kopieren
Dank je Izzy!



Goed gedaan zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven