Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen..

20-03-2017 16:31 726 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!



Ik wil graag afvallen en zoek enthousiaste mensen die met mij mee willen schrijven!

Gewoon af en toe je verhaal kwijt kunnen wat goed ging of juist slecht. Elkaar motiveren en onze doelen halen!

Een stok achter de deur zodat ik nu eindelijk die 65 kilo (of minder) op mijn weegschaal ga zien.

Vandaag gewogen en weeg nu 74,6 kilo.



Nu wil ik door tot ik de 65 kilo heb gehaald en hoop dat jullie mijn stok achter de deur



Mijn plan:

Gezonder eten, denk aan volkoren producten, fruit, vlees vaker vervangen door vis en vooral veel groente!

Zo min mogelijk uit een pakje en snoep/koek/chips laat ik achterwege.

Sporten en veel wandelen.



Dus wil je meeschrijven? Graag!
Julia65 schreef:
13-05-2017 16:00
Net weer half uurtje hard gelopen, maar ging super slecht. Heb een baaldag, te lang in bed gelegen, nergens zin in, hoofdpijn en alles wat ik doe gaat niet goed.
Vanavond verjaardag en morgen hele dag werken hoop dat ik me dan wat beter voel.

Iedereen in ieder geval fijn weekend gewenst!

Ik heb gisteren zo een baaldag gehad en toegegeven aan chips.

Ik bied het bijna niet, naar ga me maandag weer wegen
Heb het gevoel dat het gaat tegenvallen
Alle reacties Link kopieren
Fijne moederdag allemaal!
Helaas werken en woont mijn moeder te ver weg om er even snel heen te gaan.
Hebben jullie nog speciale plannen vandaag?

Gisteravond een redelijke verjaardag gehad, wel gebak genomen en wat hapjes maar het maar bij 1 fris gehouden. De rest water en mijn best gedaan om niet alles te nemen en wat gezondere keuzes te kiezen.
Vandaag weer gezond en dan is het vast weer goed.

Vanavond nog half uurtje thuissporten op de planning.
Alle reacties Link kopieren
De enters doen het niet. Hebben jullie daar ook last van? Krijg van die rare berichten zo. :huh:
Julia65 schreef:
14-05-2017 10:25
De enters doen het niet. Hebben jullie daar ook last van? Krijg van die rare berichten zo. :huh:

Daar heb ik ook last van.
Ik forum altijd mobiel en kan niet posten zonder te quoten

Voor moederdag komt eerst mijn oma hier om het nieuwe huis te bekijken. Daarna gaan we samen naar mijn moeder (haar dochter) om daar te eten

Wat we gaan eten weet ik niet. Maar volgens mij is mijn moeder ook weer aan de lijn. Dus ik verwacht niets dat heel ongezond zal zijn
Precies wat ik al dacht. 59 kg.
Aangekomen dus....
Ik moet echt weer even streng zijn voor mezelf.
Alle reacties Link kopieren
hoi dames, vrijdag ben ik bij Armin geweest, wel wat calorien verbrand met dansen maar vele te veel bier gedronken haha. Rest van het weekend wegens brakheid rustig aan gedaan, vandaag verjaardag van mijn lief. Als ontbijt net stukje appletaart op, doe rustig aan met de lunch en vanavond eerst sporten en daarna een klein borreltje met vrienden. Donderdag weer wegen... ben benieuwd. Ach, zolang mijn vet % daalt en spier % omhoog gaat vind ik het wel best
Alle reacties Link kopieren
hoi dames, vrijdag ben ik bij Armin geweest, wel wat calorien verbrand met dansen maar vele te veel bier gedronken haha. Rest van het weekend wegens brakheid rustig aan gedaan, vandaag verjaardag van mijn lief. Als ontbijt net stukje appletaart op, doe rustig aan met de lunch en vanavond eerst sporten en daarna een klein borreltje met vrienden. Donderdag weer wegen... ben benieuwd. Ach, zolang mijn vet % daalt en spier % omhoog gaat vind ik het wel best
Alle reacties Link kopieren
Hey dames.

Hier heel slecht weekend gehad, met veel te veel eten en snoepen. Domdomdom dus. Wel veel hardgelopen gelukkig, dus in totaal toch nog 100 grammetjes eraf.
Deze week kan ik niet veel sporten, omdat partner veel weg is 's avonds.

Succes deze week iedereen!
Hoi, dames.
Klinkt goed, al met al. Toch gewichtsverlies!
Hier idem. 65.4 kg. Ook na herhaaldelijk wegen. Dus toch wat afgevallen.
Alle reacties Link kopieren
ik durf niet meer naar de weegschaal te kijken na dit weekend. Morgen begint mijn programma op de sportschool, 5 x per week een uur met een trainer trainen.... maar ik moet dan eerst meten en wegen... we gaan het zien...
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
zo! 5 x per week een uur?! Dat moet zeker zoden aan de dijk zetten zeg! vind het wel heel veel, ik zou het eerlijk gezegd niet vol houden naast mijn werk maar dit is natuurlijk wel de manier waarop je reusltaten krijgt! Goed hoor!
Alle reacties Link kopieren
zo! 5 x per week een uur?! Dat moet zeker zoden aan de dijk zetten zeg! vind het wel heel veel, ik zou het eerlijk gezegd niet vol houden naast mijn werk maar dit is natuurlijk wel de manier waarop je reusltaten krijgt! Goed hoor!
Alle reacties Link kopieren
Wow! 5 x een uur?
Ik heb deze week 5 x gesport.. 4 x half uur en 1 x uur en merkte wel dat ik echt men slaap nodig had. Heb dan wel lichamelijk zware baan. Moet er eerlijk gezegd niet aan denken 5 x een uur! Maar respect als je het volhoud.
:D
Alle reacties Link kopieren
Bedoel natuurlijk vorige week 😛
Fijn om te lezen dat heb bij jullie beter gast dan bij mij .
Dat motiveert mij toch ook,ondanks dat ik baal als een stekker

Vandaag redelijk goed gehouden en al wat gezonde recepten uitgezocht voor van de week
Ben je echt te zwaar, bagheera? Ik las iets van 59 kg. Lijkt me op zich een prima gewicht. Maar weet natuurlijk niet hoe lang je bent.

Zit me hier te verheugen op het avondeten. Moussaka.
Nog even geduld :muziek:
Alle reacties Link kopieren
Jejoue schreef:
15-05-2017 16:19
Ben je echt te zwaar, bagheera? Ik las iets van 59 kg. Lijkt me op zich een prima gewicht. Maar weet natuurlijk niet hoe lang je bent.

Zit me hier te verheugen op het avondeten. Moussaka.
Nog even geduld :muziek:
tja. ik zit nu net onder de 59 ( :cheer2: ) maar ben slechst 1.60. Hou me te goede: natuurlijk weet ik ook wel dat ik niet te zwaar ben maar ik voel me gewoon lekkerder in mijn vel als ik iets strakker ben, dat heeft Nagheera volgens mij ook. . Ik ging dus voor +/- 53 kg maar merk nu, door de krachtraining, dat mijn lijf al meer veranderd naar hoe ik het wil terwijl mijn gewicht eigenlijk stagneert.
Ik begrijp het.
Mijn bmi is ook, net aan, nog goed.
Maar er moet echt wat af.
Alle reacties Link kopieren
Ja het zal wel zwaar worden, want het trainen is natuurlijk wel een niveautje hoger dan wanneer ik alleen sport. ik doe 2 weken en dan een week avondvierdaagse lopen en dan weer 2 weken. dus de komende 5 weken ben ik onder de pannen. Ik ga vooral werken aan benen en buik, en mijn vetpercentage omlaag brengen.
Don't cry, buy a bag and move on.
guppekop schreef:
15-05-2017 16:35
tja. ik zit nu net onder de 59 ( :cheer2: ) maar ben slechst 1.60. Hou me te goede: natuurlijk weet ik ook wel dat ik niet te zwaar ben maar ik voel me gewoon lekkerder in mijn vel als ik iets strakker ben, dat heeft Nagheera volgens mij ook. . Ik ging dus voor +/- 53 kg maar merk nu, door de krachtraining, dat mijn lijf al meer veranderd naar hoe ik het wil terwijl mijn gewicht eigenlijk stagneert.
Dat is voor mij inderdaad ook het geval.
Ik woog ook altijd rond de 52kg. Alle extra kilo's gaan ook op mijn buik zitten. Mijn eetpatroon is door een zware periode een tijd heel slecht geweest. Dat probeer ik nu weer recht te trekken. Voel me zo niet fijn op deze manier en mijn broeken zitten nu echt te strak.

Zou misschien ook naar krachttraining moeten gaan kijken
Alle reacties Link kopieren
Ondanks dat de weegschaal niet echt veranderd is merk ik dat mijn lijf wel beetje veranderd,strakker en op sommige plekken minder vet.

Wat echt een opsteker was; ik was aan het zonnen in de achtertuin komt mijn zus binnenr gestapt dus zag me liggen in hemdje en korte broek. Zo zegt ze wat Zie jij er strak en slank uit! Kan wel zien dat sporten en gezond eten werkt!!
Ook al doe ik het voor mezelf het is toch wel heel tof om te horen!
Dat is echt een fantastisch compliment frietmetmayo. Goed voor je motivatie, ondanks dat je het voor jezelf doet
Alle reacties Link kopieren
Frietmetmayo, inderdaad een super compliment! Geeft vast een goed gevoel.

Gisteravond me laten gaan op tortilla chips met guacamole (schrijf je dat zo?). Mijn vriend lust geen avocado dus meer voor mij. Dieettechnisch niet zo goed.
Wel hard gewerkt gisteren en 15 km gefietst dus schade valt vast mee. Voor de rest van de dag ook netjes gegeten.

Straks even half uurtje thuis trainen. Op de fiets na de supermarkt ( 6 km heen en 6 km terug). En nog even klein rondje lopen met de hond en wat huishouden, vanavond even naar vriendin om te helpen klussen dus beweging genoeg vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Vanavond uurtje krachttraining in de sportschool, zal wel een sauna zijn daar.
Jullie nog sportieve plannen of lekker lui in de zon? :sun:
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vanavond weer voor de 10 km!! :blob: Zo, ik heb het opgeschreven, dus nu moet ik wel. :hihi:

Frietmetmayo, wat een super compliment!! Moet je echt goed doen!

In mijn omgeving begint het nu ook op te vallen dat ik ben afgevallen, ik krijg er steeds meer reacties op.

Wat BMI betreft, zit ik er nog boven. Met 65 kilo zit ik op een gezond gewicht. Nu nog op 67,3.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven